چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند

مبانی نظری وفاداری به برند
دانلود مبانی نظری وفاداری به برند
پیشینه تحقیق وفاداری به برند
ادبیات نظری وفاداری به برند
فصل دوم پایان نامه وفاداری به برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند
ادبیات و مبانی نظری وفاداری به برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

 چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه

وفاداری به برند

امروزه برند و نام تجاری یكی از مهمترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها، من جمله شركت های تجاری قرار دارد. این اهمیت تا حدی است كه مدیریت برند به رشته مستقلی در محافل علمی تبدیل شده است. برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیك جزو دارایی های با ارزش شركت ها و حتی بدون اغراق از با ارزش ترین دارایی های آنها محسوب می شوند. در سال های اخیر محققان به این نتیجه رسیده اند كه ارزش واقعی محصولات و خدمات برای شركت ها در درون محصولات و خدمات نیست، بلكه این ارزش در ذهن مشتریان واقعی و بالقوه وجود دارد و این برند است كه ارزش واقعی را در ذهن مشتریان، پدید می آورد(Keller, 2010).

 

اولیور(1999)، وفاداری را داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا حمایت از یك محصول یا خدمت مورد علاقه، كه علی رغم وجود تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی رقبا، موجب تكرار خرید یك نام تجاری یا مجموعه محصولات یك نام تجاری در آینده شود، تعریف میكند. كلر ( 1998) بیان میدارد كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری اندازه گیری شده است در حالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود می تواند به طور گستردهای مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است؛ ملنز و همكاران (2004)، وفاداری رفتاری را وفاداری به نام تجاری از  طریق خرید قابل مشاهده در طی یك دوره میگویند. در واقع وفاداری رفتاری، به تعداد دفعات تكرار و میزان خرید اطلاق میگردد. وفاداری نگرشی را بر اساس بیان ترجیحات، تعهد یا قصد خرید تعریف میكنند. بسیاری از پژوهشگران معتقدند كه وفاداری رفتاری به تنهایی نمیتواند علل واقعی خرید را بیان كند، بنابراین ابعاد نگرشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد(Baloglu,2012).  

 

یكی از مهمترین هدف صاحبان برند برای توسعه برند، ایجاد وفاداری در مشتریان نسبت به برندشان است. مشتریان وفادار به مثابه منبع مطمئن سودآوری برای شركت ها محسوب می شوند و با توجه به عدم اطمینان محیط، حاشیه ایمنی مناسبی را برای آنها به ارمغان می آورد. یكی از راه های ایجاد وفادار ای مشتریان به برند، توسعه هویت مناسبی برای برند است. برندها به توسط هویت، خود را به مشتریان شناسانده و از سایر رقبا متمایز می شوند(Kapferer, 2008). 

 

وفاداری به برند به صورت یك پاسخ رفتاری و همچنین یك عملكرد از فرآیندهای فیزیولوژیكی تعریف می شود .بنابراین، وفاداری به برند تابعی از گرایشات و رفتارها(عادات) است. اساساً ارزش ویژه برند از اعتمادی ناشی می شود كه مصرف كنندگان در مقایسه با برندهای دیگر نسبت به یك برند دارند كه این اعتماد بعنوان وفاداری مصرف كنندگان و تمایل آنها به پرداخت قیمت های بالا برای برند ترجمه می شود. ارزش ویژه برند بخاطر وفاداری برند و توسعه آن برای مدیران حائز اهمیت هست و یك رابطه مثبت با وفاداری برند دارد(رحیم نیا و همکاران، 1392). 

 

وفاداری نوعی نگرش مثبت به یك محصول است كه بر اثر استفاده مكرر از آن به وجود میآید كه میتوان دلیل آن را فرآیندهای روانی بیان نمود. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفا یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی،احساسی و هنجاری می باشد(Meller, 2006). 

وفاداری یك مفهوم مهم در استراتژی بازاریابی است و به گفته آكر وفاداری برند هسته مركزی ارزش ویژه برند است، وفاداری منجر می شود مشتریان در بین راه حل ها كمتر درجستجوی اطلاعات باشند(راندال و بنت، 2002). 

 

مفهوم وفاداری به برند هم به نگرش و هم به وفاداری رفتاری توسعه داده شده است. وفاداری رفتاری به این معناست كه مشتریان مجدداً از همین برند خرید خواهند كرد؛ به نظر می رسد كه وفادار ی نگرشی نسبت به وفاداری رفتاری با دوام تر است و نشان دهنده تعهد و رجحان دهی مشتریان است و زمانی است كه ارزش های منحصر به فرد از یك برند مشاهده می شود. علاوه بر این وفاداری رفتاری را می توان به منظور بررسی پیامدهای ارزش برند در نظر گرفت(سان و چیسلی، 2010). 

 

وفاداری به برند عبارت است از واكنش رفتاری نسبتاً متعصبانه در خرید كه فرد در طول زمان نسبت به برند پیدا می كند و این رفتار باعث می شود كه در فرایند های تصمیم گیری و ارزیابی از مجموعه نام ها یی كه در ذهن دارد، گرایش خاصی به آن برند پیدا كند . این واكنش تابعی از فرایند های روانشناختی و ذهنی فرد است(Chaudhuri & Holbrook, 2011). 

وفاداری به نام تجاری به معنی تكرار خرید است كه دلیل این رفتار، فرآیندهای روانی است. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفاً یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری است. كلر بیان می كند كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری، اندازه گیری شده است، درحالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود، می تواند بهطور گسترده تری مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است. 

 

وفاداری مشتریان به نام تجاری باعث تبلیغات دهان به دهان مثبت، ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا، توانمندتر ساختن شركت در پاسخ به تهدیدات رقابتی، ایجاد فروش و درآمد بیشتر و كاهش حساسیت مشتریان به تلاش های بازاریابی رقبا می شود. تعداد زیاد مشتریان وفادار به یك نام تجاری، دارایی شركت محسوب می شوند و به عنوان شاخص اصلی ارزش ویژه نام تجاری شناخته می شوند و همچنین حساسیت مشتریان وفادار به تغییر قیمت ها در مقایسه با مشتریان غیر وفادار، كمتر است. در واقع وفاداری به تكرار خریدكالاهای مصرفی منجر می گردد. در ادبیات بازاریابی اغلب مفهوم وفاداری برند هم خانواده با مفاهیمی نظیر «خرید مجدد» ،«ترجیح» ،«تعهد» و «پبروی» در نظر گرفته می شود و این اصطلاحات به جای هم به کار برده می شوند(Sahin et al, 2011). 

 

هر اندازه مشتریان نسبت به محصولات تحت برند خاصی اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند، به دلیل فطرت عدم ریسك پذیری افراد و كاهش ریسك خریدشان، بیشتر سعی می كنند از محصولات همان برند خرید كند و تمایل كمتری نسبت به محصولات سایر برندها نشان دهد و این یعنی وفاداری مشتریان به برند. اعتماد را می توان به عنوان اطمینان خاطر مشتری كه منجر می شود وی بتواند به فروشنده تا تحویل خدمات موعود اتكا كند، تعریف کرد(Agustin & Singh, 2010). 

اعتماد مشتریان نسبت به برند بر اساس باورهای مثبت درباره انتظاراتشان از رفتار سازمان و عملكرد، محصولاتش، بهبود و توسعه می یابد(Ashley & Leonard, 2009). اعتماد اثر فزاینده ای در طول زمان بر روی وفاداری مشتریان دارد و در طول زمان مشتریان كه به برند اعتماد دارند وفاداری شان نسبت به آن افزایش می یابد(Chiou & Shen, 2011).

 

یک نام تجاری خوب انتخاب مصرف کنندگان را جهت می دهد، به طوری که در فضای یک بازار بسیار پیچیده، نامهای تجاری یکسان میانبری را در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده به وجود می آورد. نام تجاری بر وفاداری مشتریان می افزاید. از آنجایی که مشتریان اکثر نامهایی را انتخاب می کنند که می شناسند استنباط می شود که وفاداری مشتریان به شرکت هایی با نام تجاری مورد تأیید بیشتر است. نام تجاری قوی ورود به بازار جدید را ممکن می سازد احتمالاً شرکت های دارای نامهای تجاری قوی در ورود به بازار جدید به مراتب موفق تر هستند(Raj, 2008).

 

وفاداری عبارتست از وجود نوعی نگرش مثبت به یک پدیده(مارک، خدمت، مغازه، یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن اما تعریف کاملتری از وفاداری نیز وجود دارد که توسط الیور( 1999) مطرح شده است:  وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود، به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تأثیرات و تلا شهای بازاریابی بالقوه رقبا خریداری گردد. در اغلب تعاریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود؛ رویکرد نگرشی احساسات مختلف در شخص تعلق خاطری نسبت به سازمان، خدمات و کالا ایجاد می کند این احساس درجه وفاداری مشتری را مشخص می نماید که به طور کامل شناختی است. مقیاس های وفاداری نگرشی شامل تبلیغات مثبت دهان به دهان، تمایل به توصیه و تشویق دیگران به استفاده از کالا و خدمات است؛ رویکرد رفتاری تمایل مشتری برای خرید مکرر خدمات و تولیدات عرضه کننده خدمات و حفظ ارتباط با عرضه کننده کالا و خدمات است(قره چه و دابوییان، 1390). وفاداری به برند را «ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالاها و خدمات به طور مکرر»  توصیف می کنند(Susanna & Larsson ,2009). 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

 

ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

2-1- مقدمه  14

2-2- وفاداری به برند  15

2-3- انواع وفاداری  21

2-4- مدلهای وفاداری  22

2-4-1 – مدل آکر و دیوید  23

2-4-2- مدل دیک و باس  24

2-4-3 – مدل رولی و دیویس  25

2-4-4 – مدل بلومر  26

2-4-5- مدل ECSI  27

2-5- وفاداری خدماتی  28

2-6- سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  29

2-7- رضایت مشتری  31

2-7-1- تعاریف رضایت مشتری  31

2-7-2- آشنایی با مدل كانو  34

2-7-3- اهمیت رضایت مشتری  36

2-7-4- ابعاد رضایت مشتری  37

2-7-5- مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری  37

2-7-5-1- مدل عدم تایید انتظارات  37

2-7-5-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  38

2-7-5-3- رضایتمندی و وفاداری مشتریان  38

2-8- ارزش ویژه برند  39

2-8-1- مفهوم نام و نشان تجاری  42

2-8-2- مدلهای ارزش ویژه برند  42

2-8-2-1- مدل ارزش ویژه برند آکر  42

2-8-2-2- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

2-8-2-3- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

2-8-2-4- مدل ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری  44

2-9- مدل مفهومی تحقیق  47

2-9-1- کیفیت فیزیکی  47

2-9-2- رفتار كاركنان  47

2-9-3- رضایت درونی ایده آل  48

2-9-4- هویت برند  48

2-9-5- انسجام در سبک زندگی  48

 

2-10- پیشینه تحقیقات انجام شده وفاداری مشتری به برند

2-10-1- تحقیقات داخلی  49

2-10-2- تحقیقات خارجی  50

2- 11- جمع بندی فصل دوم  52

 

منابع

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

  • پاورپوینت سندرم روده تحریک پذیر

    پاورپوینت سندرم روده تحریک پذیر پاورپوینت سندرم روده تحریک پذیر چیست؟ دانلود پاورپوینت سندرم روده تحریک پذیر دانلود پاورپوینت درمورد  سندرم روده تحریک پذیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سندرم روده تحریک پذیر جهت رشته ی پزشکی در قالب…

  • استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی

    استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی بودجه ریزی عملیاتی بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه استقرار بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی استقرار بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکردهای شخصیت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکردهای شخصیت فصل دوم پایان نامه رویکردهای شخصیت مبانی نظری رویکردهای شخصیت پیشینه تحقیق رویکردهای شخصیت پیشینه داخلی رویکردهای شخصیت پیشینه خارجی رویکردهای شخصیت پیشینه پژوهش رویکردهای شخصیت پیشینه نظری رویکردهای شخصیت ادبیات نظری رویکردهای…

  • مقاله تحقیقی در مورد حدیث ثقلین

    مقاله تحقیقی در مورد حدیث ثقلین دانلود مقاله تحقیقی در مورد حدیث ثقلین تلازم قطعی قرآن و حدیث سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته فقه و…

  • پاورپوینت بررسی اثرات سيستمهاي اطلاعاتي بر سازمان

    پاورپوینت بررسی اثرات سيستمهاي اطلاعاتي بر سازمان کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی اثرات سيستمهاي اطلاعاتي بر سازمان بررسی اثرات سيستمهاي اطلاعاتي بر سازمان اثرات سيستمهاي اطلاعاتي بر سازمان اثرات سيستمهاي اطلاعاتي بر سازمان اثرات ساختاري سيستمهاي اطلاعاتي بر سازمان اثرات…

  • بررسی ماهیت حقوقی قرارداد اختیار معامله و مقایسه آن با سایر مشتقات مالی و نهادهای مشابه حقوقی

    بررسی ماهیت حقوقی قرارداد اختیار معامله و مقایسه آن با سایر مشتقات مالی و نهادهای مشابه حقوقی قرارداد اختیار معامله در ایران پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله مفهوم قرارداد اختیار معامله نهادهای مشابه قرارداد اختیار معامله…

  • ‌قانون داوری تجاری بین‌المللی

    ‌قانون داوری تجاری بین‌المللی داوری تجاری داوری بین‌المللی ‌داوری تجاری بین‌المللی ‌قانون داوری تجاری بین‌المللی مقاله داوری تجاری مقاله داوری بین‌المللی ‌مقاله داوری تجاری بین‌المللی ‌مقاله قانون داوری تجاری بین‌المللی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق ‌قانون داوری تجاری…

  • ارزیابی تاثیرات زئولیت و سوپرجاذب در وضعیت تنش خشکی بر روی صفتهای گیاهان

    ارزیابی تاثیرات زئولیت و سوپرجاذب در وضعیت تنش خشکی بر روی صفتهای گیاهان اثر زئولیت بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت در شرایط تنش خشکی بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت بر روی صفات کمی وکیفی گیاه کلزا اثر سوپرجاذب…

  • پروپوزال بررسی اثر تنش خشکی بر شاخص های اگرو فیزیولوژیک گیاه کلزا با کاربرد زئولیت و سوپرجاذب

    پروپوزال بررسی اثر تنش خشکی بر شاخص های اگرو فیزیولوژیک گیاه کلزا با کاربرد زئولیت و سوپرجاذب اثر زئولیت بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت در شرایط تنش خشکی بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت بر روی صفات کمی وکیفی…

  • طبقه بندی انواع سیستمهای حمایت از تصمیمات با توجه به میزان ساختاریافتگی تصمیمات

    طبقه بندی انواع سیستمهای حمایت از تصمیمات با توجه به میزان ساختاریافتگی تصمیمات سیستمهای اطلاعاتی ساختاریافتگی تصمیمات انواع سیستمهای حمایت از تصمیمات سیستمهای اطلاعاتی پشتیبانی تصمیم طبقه بندی انواع سیستمهای حمایت از تصمیمات دانلود پاورپوینت رشته مدیریت رفتن به سایت…

  • پاورپوینت آشنایی با معبد آب و معمار آن

    پاورپوینت آشنایی با معبد آب و معمار آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با معبد آب و معمار آن جهت رشته معماری در قالب 14 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوينت مدیریت استراتژیک

    پاورپوينت مدیریت استراتژیک پاورپوینت در مورد مدیریت استراتژیک دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک پاورپوینت در باره استراتژیک پاورپوینت مدیریت استراتژیک پیشرفته پاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات پیام نور پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال

    بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال ابعاد efqm ابعاد مدل efqm انواع مدل های تعالی سازمانی مدل سروکوال کیفیت خدمات مدل راهبردی کیفیت خدمات پایان نامه تعالی سازمانی پایان نامه مدل تعالی سازمانی efqm پایان…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت قبل از مدرن

    دانلود پاورپوینت مدیریت قبل از مدرن پاورپوینت مدیریت قبل از مدرن پاورپوینت مدیریت مدرن و سنتی پاورپوینت مدیریت مدرن فروش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت قبل از مدرن جهت رشته مدیریت در قالب 18 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت مدرسه دارالفنون و بررسی اجمالی معماری آن

    دانلود پاورپوینت مدرسه دارالفنون و بررسی اجمالی معماری آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدرسه دارالفنون و بررسی اجمالی معماری آن جهت رشته معماری در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • بررسی تاثیراتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری ایلام

    بررسی تاثیراتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری ایلام تاثیر اتوماسیون اداری بر مدیران تاثیر اتوماسیون اداری بر تصمیم گیری نقش اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری بهبود تصمیم گیری مدیران با اتوماسیون اداری اثرات اتوماسیون اداری بر بهبود…

  • پاورپوينت آشنایی با روش تحقیق و پايان نامه نويسی جلسه 7

    پاورپوينت آشنایی با روش تحقیق و پايان نامه نويسی جلسه 7 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با روش تحقیق و پايان نامه نويسی جلسه 7 جهت رشته پایان نامه و مقالات در قالب 21 اسلايد و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت همه چیز درباره طراحی وب

    دانلود پاورپوینت همه چیز درباره طراحی وب پاورپوینت آموزش طراحی وب پاورپوینت کتاب آموزشی طراحی وب پاورپوینت در مورد طراحی صفحات وب پاورپوینت آموزش ساخت وبسایت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت همه چیز درباره طراحی وب جهت رشته کامپیوتر…

  • پروپوزال ارائه سیستمی بهبود یافته برای ارزیابی عملکرد شهرک های صنعتی با مدل BSC

    پروپوزال ارائه سیستمی بهبود یافته برای ارزیابی عملکرد شهرک های صنعتی با مدل BSC ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک…

  • سروده ها و نغمه های فولکلور و بررسی مقام زن در آنها

    سروده ها و نغمه های فولکلور و بررسی مقام زن در آنها ادبیات توده جایگاه زنان ترانه های محلی سروده ها و نغمه های فولکلور دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی سروده ها و نغمه های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد HSE

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد HSE مبانی نظری ارزیابی عملکرد HSE دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد HSE دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد HSE پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد HSE ادبیات نظری ارزیابی عملکرد HSE فصل دوم پایان نامه ارزیابی…

  • پاورپوینت کم کاری تيروئيد

    پاورپوینت کم کاری تيروئيد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کم کاری تيروئيد جهت رشته ی پزشکی در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تظاهرات بالينی: بروز…

  • پرسشنامه عزت نفس دانش آموزان کوپر اسمیت doc با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه عزت نفس دانش آموزان کوپر اسمیت doc با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه عزت نفس دانلود پرسشنامه عزت نفس پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت doc تحلیل پرسشنامه عزت نفس کوپر…

  • بررسی تطبیقی اثرات سطوح مختلف زئولیت و اسید هیومیک در رشد و جذب کادمیم به وسیله گندم

    بررسی تطبیقی اثرات سطوح مختلف زئولیت و اسید هیومیک در رشد و جذب کادمیم به وسیله گندم جذب کادمیم توسط گندم رشد کادمیم توسط گندم اثر اسید هیومیک و زئولیت بر جذب کادمیم تاثیر سطوح مختلف اسید هیومیک در رشد…

  • تاثیرهشت هفته تمرینات پیاده روی منظم برمیزان شادكامی و سلامت روانی سالمندان زن

    تاثیرهشت هفته تمرینات پیاده روی منظم برمیزان شادكامی و سلامت روانی سالمندان زن پیاده روی سلامت روانی سالمندان زن دانلود مقالات رشته تربیت بدنی دانلود مقالات تربیت بدنی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه…

  • پاورپوینت کتاب و درس مديريت رفتار سازمانی

    پاورپوینت کتاب و درس مديريت رفتار سازمانی پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی رابینز پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پیام نور مدیریت رفتار سازمانی برومند ppt مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته ppt دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پاورپوینت درس مدیریت رفتار سازمانی رفتن به…

  • پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه

    پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل درمانی غنی سازی روابط پروتکل درمانی غنی سازی روابط زناشویی دانلود…

  • ساختارشناسی حل مسئله و بررسی آن در دیدگاه های مختلف

    ساختارشناسی حل مسئله و بررسی آن در دیدگاه های مختلف کلمات کلیدی : سبک های حل مسئله راهبردهای حل مسئله ساختارشناسی حل مسئله مراحل سبک های حل مسئله مولفه های سبک های حل مسئله پایان نامه سبک های حل مسئله…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک

    دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک جهت رشته مدیریت در 70 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک یک تجزیه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی شغلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی شغلی مبانی نظری تنیدگی شغلی دانلود مبانی نظری تنیدگی شغلی پیشینه تحقیق تنیدگی شغلی ادبیات نظری تنیدگی شغلی فصل دوم پایان نامه تنیدگی شغلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی شغلی ادبیات و مبانی…

  • بررسی ابعاد سلامت با تاکید بر سلامت روانی و بررسی نظریه های آن

    بررسی ابعاد سلامت با تاکید بر سلامت روانی و بررسی نظریه های آن مقاله سلامت روان تعریف مفهومی سلامت روانی تاریخچه سلامت روان دانلود مقاله سلامت روان تعریف سلامت روان با ذکر منبع بررسی سلامت روان تعریف سلامت روان در…

  • دانلود تحقیق درباره فرسودگی شغلی word

    دانلود تحقیق درباره فرسودگی شغلی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی فرسودگی شغلی با فرمت docx در قالب 59 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • پاورپوینت تحلیل تجزیه پذیری قرارداد در کنوانسیون بیع بین المللی کالا (1980) وین و حقوق ایران

    پاورپوینت تحلیل تجزیه پذیری قرارداد در کنوانسیون بیع بین المللی کالا (1980) وین و حقوق ایران کلمات کلیدی : پاورپوینت تحلیل تجزیه پذیری قرارداد در کنوانسیون بیع بین المللی کالا (1980) وین و حقوق ایران قرارداد تجزیه پذیر قرارداد اقساطی…

  • بهینه سازی پارامترهای موثر در بهره برداری به روش فرازآوری با گاز در یکی از میادین نفتی خلیج فارس

    بهینه سازی پارامترهای موثر در بهره برداری به روش فرازآوری با گاز در یکی از میادین نفتی خلیج فارس خیزش گازی فرازآوری با گاز فرازآوری مصنوعی فرازآوری مصنوعی نفت بهینه سازی سیستم فرازآوری با گاز افزایش تولید نفت به روش…

  • پاورپوینت گزارشگری مالی اینترنتی و زبان توسعه پذیر گزارشگری تجاری و زبان توسعه پذیر گزارشگری اطمینان بخشی

    پاورپوینت گزارشگری مالی اینترنتی و زبان توسعه پذیر گزارشگری تجاری و زبان توسعه پذیر گزارشگری اطمینان بخشی کلمات کلیدی : پاورپوینت گزارشگری مالی اینترنتی و زبان توسعه پذیر گزارشگری تجاری و زبان توسعه پذیر گزارشگری اطمینان بخشی رفتن به سایت…