چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
دانلود مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
پیشینه فعالیتهای ترفیع
ادبیات نظری فعالیتهای ترفیع
فصل دوم پایان نامه فعالیتهای ترفیع
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع
ادبیات و مبانی نظری فعالیتهای ترفیع

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

  • پاورپوینت مهارت های ارتباط موثر و موانع برقراری ارتباط

    پاورپوینت مهارت های ارتباط موثر و موانع برقراری ارتباط رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت های ارتباط موثر و موانع برقراری ارتباط جهت رشته روانشناسی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • ویژگیهای طبیعی، فرهنگی ،جمعیتی ، اجتماعی و اقتصادی شهر ری

    ویژگیهای طبیعی، فرهنگی ،جمعیتی ، اجتماعی و اقتصادی شهر ری ویژگیهای طبیعی شهر ری ویژگیهای انسانی شهر ری عوامل طبیعی موثر در توسعه شهر ری پیشینه تاریخی شهر ری عوامل فرهنگی موثر در توسعه شهر ری ویژگیهای جمعیتی شهر ری…

  • مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی

    مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی کارآفرینی سازمانی تمایل به کارآفرینی سازمانی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی تمایل به کارآفرینی سازمانی در صنعت بانکداری بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی شاخص هاي…

  • پاورپوینت امضای دیجیتال و کاربردهای آن

    پاورپوینت امضای دیجیتال و کاربردهای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با امضای دیجیتال و کاربردهای آن جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 21 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوینت آشنایی با خانه آبشار

    پاورپوینت آشنایی با خانه آبشار پاورپوینت آشنایی با خانه آبشار آشنایی با خانه آبشار خانه آبشار تاریخچه خانه آبشار خصوصیت های خانه آبشار نگاه بوم شناختی خانه آبشار خصوصیات بنا خانه آبشار رفتن به سایت اصلی مشخصات فایل: عنوان: پاورپوینت…

  • فصل دوم پایان نامه پیش بینی بورس با داده کاوی

    فصل دوم پایان نامه پیش بینی بورس با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی موضوع پایان نامه داده کاوی در سهام فصل دوم پایان نامه پیش بینی…

  • پاورپوینت عناصر و ویژگیهای اساسی رایانش ابری

    پاورپوینت عناصر و ویژگیهای اساسی رایانش ابری پاورپوینت Cloud Computing چیست؟ پاورپوینت عناصر زیر بنایی Cloud پاورپوینت مزایای استفاده از Cloud Computing پاورپوینت نقاط ضعف Cloud Computing رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ویژگیهای اساسی Cloud Computing جهت رشته کامپیوتر در…

  • دانلود پاورپوینت روش های نمونه گیری و انواع آن

    دانلود پاورپوینت روش های نمونه گیری و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های نمونه گیری و انواع آن  جهت رشته آمار در 43 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيولوژيکی

    پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيولوژيکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيولوژيکی جهت رشته پرستاری در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         از نظر…

  • پاورپوینت برنامه های راهبردی طراحی و استقرار مدیریت دانش

    پاورپوینت برنامه های راهبردی طراحی و استقرار مدیریت دانش پاورپوینت برنامه راهبردی مدیریت دانش پاورپوینت برنامه استراتژیک مدیریت دانش پاورپوینت استقرار مدیریت دانش پاورپوینت مدیریت راهبردی دانش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت راهبردی دانش جهت رشته مدیریت در…

  • پاورپوینت استفاده از هوش عاطفی در محيط کار

    پاورپوینت استفاده از هوش عاطفی در محيط کار پاورپوینت استفاده از هوش عاطفی در محيط کار هوش عاطفی چيست فرآيند عاطفی و هوش عاطفی چرا هوش عاطفی مهم است مقايسه IQ و EQ تاثير هوش عاطفی بر کودکان مراحل هوش…

  • پاورپوینت بررسی آثار و اندیشه های هادی میرمیران

    پاورپوینت بررسی آثار و اندیشه های هادی میرمیران دانلود پاورپوینت هادی میرمیران پاورپوینت سید هادی میرمیران پاورپوینت هادی میرمیران پاورپوینت درباره هادی میرمیران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی آثار و انديشه های هادی میرمیران جهت رشته بیوگرافی در…

  • کاربرد بازیابی تصاویر در پزشکی

    کاربرد بازیابی تصاویر در پزشکی تصویر نظام بازیابی تصاویر بازیابی مبتنی بر متن بازیابی مبتنی بر محتوا بازیابی اطلاعات پزشکی خرید مقاله و تحقیق رشته پزشکی دانلود مقاله کاربرد بازیابی تصاویر در پزشکی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت معرفی بيماری های ويروسی سيب

    پاورپوینت معرفی بيماری های ويروسی سيب پاورپوینت بيماری های ويروسی سيب دانلود پاورپوینت بيماری های ويروسی سيب پاورپوینت درباره بيماری های ويروسی سيب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی بيماری های ويروسی سيب جهت رشته کشاورزی و زراعت در…

  • بررسی حقوقی حریم خصوصی در ایران و حدود آن در سطوح بین الملل

    بررسی حقوقی حریم خصوصی در ایران و حدود آن در سطوح بین الملل حریم خصوصی دانلود پایان نامه حریم خصوصی بررسی حقوقی حریم خصوصی حریم خصوصی در حقوق ایران حدود حریم خصوصی در سطوح بین الملل بررسی حقوقی حریم خصوصی…

  • دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar

    دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar پاورپوینت الگوریتم نرم افزار کامفار پاورپوینت در مورد معرفی نرم افزار comfar پاورپوینت اهداف برنامه comfar رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar جهت رشته مدیریت در 16 اسلاید و با…

  • دانلود پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراها

    دانلود پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراها پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراها پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی شهر پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراهای روستا پاورپوینت وظایف و اختیارات شورای شهر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراها…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب ریاضی نهم مبحث عددهای حقیقی

    پاورپوینت فصل دوم کتاب ریاضی نهم مبحث عددهای حقیقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث عددهای حقیقی در قالب 4 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت حسابداری علم است یا هنر

    پاورپوینت حسابداری علم است یا هنر پاورپوینت حسابداری علم است یاهنر پاورپوینت حسابداری علم است یاهنر یا فن پاورپوینت حسابداری علم است یا فن یا هنر پاورپوینت مقاله حسابداری علم است یا هنر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری…

  • دانلود پاورپوینت فصل اول ریاضی هشتم با عنوان عدد های صحیح و گویا

    دانلود پاورپوینت فصل اول ریاضی هشتم با عنوان عدد های صحیح و گویا پاورپوینت فصل اول ریاضی هشتم با عنوان عدد های صحیح و گویا پاورپوینت ریاضی هشتم درس جمع و تفریق عددهای گویا پاورپوینت ریاضی هشتم درس ضرب و…

  • پاورپوینت تمرین ها و قابلیتها مهارتهای پیشرفته در ورزش هندبال

    پاورپوینت تمرین ها و قابلیتها مهارتهای پیشرفته در ورزش هندبال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول آموزش بازی هندبال جهت رشته تربیت بدنی در 149 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی

    بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی ساختار سازمانی ابعاد سازمانی تعهد سازمانی بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقالات ارشد مدیریت دانلود مقالات مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله کارشناسی ارشد…

  • پاورپوینت بررسی معماری امپراطوری بیزانس

    پاورپوینت بررسی معماری امپراطوری بیزانس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی معماری امپراطوری بیزانس جهت رشته معماری در قالب 53 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پیشینه تاریخی:…

  • پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی

    پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی دانلود رایگان پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی مهارتهای مدیریت سازمانی پاورپوینت مهارتهای مدیریت در سازمان مفاهیم پایه سازمان و مدیریت مفاهیم مهارتی اهمیت سازمان ها سطوح مدیریت مهارتهای مدیریت کارکردهای مدیریت وظایف مدیر…

  • پاورپوینت تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی

    پاورپوینت تخصیص به نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی پاورپوینت درمورد نزدیکترین همسایه پاورپوینت تخصیص به نزدیکترین همسایه در آمار پاورپوینت نزدیکترین همسایه با حد آستانه نسبی پاورپوینت حد آستانه نسبی در آمار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تخصیص…

  • ویژگی های تشخیصی اختلال هراس خاص بر مبنای ملاک های تشخیصی DSM-5

    ویژگی های تشخیصی اختلال هراس خاص بر مبنای ملاک های تشخیصی DSM-5 کلمات کلیدی : اختلال هراس خاص علایم اختلال هراس خاص شیوع اختلال هراس خاص تشخیص اختلال هراس خاص پایان نامه اختلال هراس خاص طبقه بندی اختلال های اضطرابی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حفظ و نگهداری نیروی انسانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حفظ و نگهداری نیروی انسانی مبانی نظری حفظ و نگهداری نیروی انسانی پیشینه حفظ و نگهداری نیروی انسانی دانلود مبانی نظری حفظ و نگهداری نیروی انسانی پیشینه تحقیق حفظ و نگهداری نیروی انسانی ادبیات نظری…

  • جلسه هفتم پاورپوینت پایگاه داده Microsoft SQL Server

    جلسه هفتم پاورپوینت پایگاه داده Microsoft SQL Server پاورپوینت پایگاه داده پاورپوینت پایگاه داده کاساندرا پاورپوینت پایگاه داده روحانی رانکوهی پاورپوینت پایگاه داده ها پاورپوینت درس پایگاه داده دانلود پاورپوینت پایگاه داده رفتن به سايت اصلي دانلود جلسه هفتم پاورپوینت…

  • بررسی ارجاع اختلافات در معاملات دولتی با توجه به اصل 139 ق.ا. و ماده 457 ق.آ.د.م.

    بررسی ارجاع اختلافات در معاملات دولتی با توجه به اصل 139 ق.ا. و ماده 457 ق.آ.د.م. ماهیت حقوقی شرط داوری شرط داوری در معاملات دولتی شرایط داوری قراردادهای دولتی اعتبار شرط داوری در معاملات دولتی شرایط اعتبار داوری در معاملات…

  • بررسی ارزیابی عملکرد در ایران و جهان و نقش و اثربخشی آن در سازمان

    بررسی ارزیابی عملکرد در ایران و جهان و نقش و اثربخشی آن در سازمان معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد سازمانهای دولتی ارزشیابی عملکرد دولت و سازمانهای دولتی ارزیابی عملکرد از دیدگاه اسلام الگوی اعتبار سنجی جهت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی احساس تنهایی و دیدگاه های آن

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی احساس تنهایی و دیدگاه های آن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه احساس تنهایی و دیدگاه های آن مبانی نظری احساس تنهایی و دیدگاه های آن پیشینه تحقیق احساس تنهایی و دیدگاه های آن…

  • پاورپوینت زمین شناسی مهندسی زمین ساخت ورقه ای Plate tectonic در 102 اسلاید

    پاورپوینت زمین شناسی مهندسی زمین ساخت ورقه ای Plate tectonic در 102 اسلاید پاورپوینت زمین شناسی مهندسی زمین ساخت ورقه ای Plate tectonic رفتن به سايت اصلي در این پروژه  پاورپوینت زمین شناسی مهندسی زمین ساخت ورقه ای  Plate tectonic در…

  • پروتکل درمانی اثر آموزش راهبردهای فراشناختی بر یادگیری

    پروتکل درمانی اثر آموزش راهبردهای فراشناختی بر یادگیری کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پکیج آموزشی راهبردهای فراشناختی یادگیری پروتکل درمانی راهبردهای فراشناختی یادگیری خرید پروتکل درمانی راهبردهای…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم تجربی اول دبستان فصل 4 دنیای جانوران

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم تجربی اول دبستان فصل 4 دنیای جانوران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم تجربی اول دبستان فصل 4 دنیای جانوران به دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در قالب 23 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت شیمی فیزیک 2

    پاورپوینت شیمی فیزیک 2 دانلود پاورپوینت شیمی فیزیک 2 پاورپوینت فیزیک 2 مباحث شیمی 2 و کلیات آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شیمی فیزیک 2 جهت رشته شیمی در قالب 231اسلاید و با فرمت pptx  و با قابلیت ویرایش…