چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بسط برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بسط برند

مبانی نظری بسط برند
دانلود مبانی نظری بسط برند
پیشینه تحقیق بسط برند
ادبیات نظری بسط برند
فصل دوم پایان نامه بسط برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند
ادبیات و مبانی نظری بسط برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بسط برند

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه 

نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . 

 

نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  

 

همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  

 

آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 

2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 

 

3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  

 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 

 

 

 

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش  

برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت  فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با وجود اینکه خود شکل گیری این نگرش ها هم از اهمیت به سزایی برخوردار است، دغدغۀ اصلی در اینجا شناخت نحوه ی تعمیم نگرش از یک برند تثبیت شده به بسط آن برند در یک طبقه محصول جدید و شناسایی عوامل مؤثر بر این تعمیم نگرش است.  

 

چند فرآیند شناخته شده توسط پژوهشگران مختلف در پی می آید:  

 

تعمیم معنایی، تعمیم احساسی و تئوری های تناسب و طبقه بندی  

از میان این تئوری های تناسب و طیقه بندی، مرسوم ترین چارچوب هایی بوده اند که برای توضیح فرآیند تعمیم نگرش در ارزیابی بسط برند به کار گرفته شده اند.  

به علاوه فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که تأثیر آن ها بر فرآیند تعمیم نگرش بررسی و اثبات شده اسـت. 

عواملی مثل سبد برند اصلی یا تعداد و نوع کالاهایی که با یک نام برند وجود دارند،ویژگی های شخصی مشتریان، تصویر شرکت، متغیرهای آمیخته بازاریابی مثل قیمت، توزیع و جایگاه یابی بسط برندها.  

 

تعداد پژوهش هایی که از مفهوم «تعمیم معنایی» در شناخت فرایند تعمیم نگرش از یک برند به بسط آن استفاده کرده اند انگشت شمارند.مفهوم تعمیم معنایی برگرفته از پژوهش هایی در روانشناسی زبان است کـه بر اساس آن اگر دو چیز ،کالا، شیء، مفهوم و… ،نام مشترکی داشته باشند بدون توجه به تفاوت های فیزیکی شان به شکلی مشابه مورد قضاوت قرار می گیرند.بر این اساس کربی (1967) این فرضیه را پیشنهاد کرد:  

 

«اگر دو یا چند کالای غیر مشابه فقط نام مشترکی داشته باشند، معنا بین آن ها انتقال می یابد و تعمیم داده مـی شود ».(Kurby, 1967)

بر خلاف این فرضیه، پژوهش کربی (1967) نشان داد که تعمیم نگرش تنها از طریق نام های برند صورت نمی گیرد و بنابراین این فرضیه رد شد.این نتایج دور از انتظار هم نبودند زیرا فرضیه ی تعمیم معنایی، رویکردی بسیار ساده انگارانه به فرآیند تعمیم نگرش داشت و نقش دیگر مؤلفه ها مثل تأثیر شهرت برند مادر و مفهوم «تناسب» را نادیده انگاشته بود.اکثر قریب به اتفاق پژوهش های انجام شده در مقوله بسط برند،متفق القول نشان می دهندکه فرآینـد ارزیابی بسط برند فرایندی پیچیده است و افراد هنگام تصمیم گیری در مورد این ارزیابی، تحت تأثیر عوامل متعددی هستند.  

 

فرآیند دیگری که در مورد بحث تعمیم نگرش وجود دارد فرآیند تعمیم احساسی برند مادر بـه بسط برندهایش است. بر اساس این فرایند، افراد احساس کلی را که در طول زمان نسبت به یک برند پیدا کرده اند، به هر چیزی مرتبط با آن برند، بدون توجه به شباهتها و تفاوتهای ظاهری تعمیم می دهند.با این حال نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که ممکن است مشتریان نسبت به یک برند احساس مثبت داشته باشند،اما به خاطر این که تعمیم های احساسی نیز فارغ از زمینه ی میزان آگاهی و اطلاعات افراد نیست،نتوانند این حس را به کالاهای غیر مشابه با برند مادر تعمیم دهند. بنابراین اگر تعمیم احساسی فرآیندی بود که از آن طریق نگرش افراد نسبت به برند مادر به بسط برندهای آن نیز تعمیم می یافت آنگاه می بایست همه بسط برندهای آن برند اصلی، جدای از شباهت یا تفاوت ها ی ظاهری با برند مادر به صورت کاملاً مشابه ارزیابی می شدند؛در حالی که برخی از بسط برندها مطلوب تر از برخی دیگر ارزیابی می شوند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که فرآیند ارزیابی بسط یک برند پیچیده تر از در نظر گـرفتن تنها یک فرآیند تعمیم احساس است و باید عوامل بیشتری را در آن دخیل دانست.  

 

هر چه قدر شباهت کالای جدید به محصول تثبیت شده موجود بیشتر باشد،احساسات مثبت یا منفی نسبت به برند موجود راحت تر به کالای جدید منتقل خواهد شد.  

بوش و لاکن(1991)از پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که تعمیم احساس نسبت به یک برند به بسط آن، نه تنها تحت تأثیر قضاوت در مورد شباهت های ظاهری دو محصول است بلکه خود نیز از سطوح مختلفی از شدت برخوردار است(Boush & Loken, 1991).  و در آخر، تئوری های طبقه بندی از مرسوم ترین تئوری ها برای درك و توضیح فرایند تعمیم نگرش از یک برند بـه بسط آن برند است. 

 

 پژوهش هایی که بر این اساس انجام گرفته اند، این گونه نتیجه گیری می کنند که مشتریان، یک بسط برند را زمانی مطلوب ارزیابی می کنند که با برند مادر «تناسب» داشته باشند.در این میان تعدادی معیار نیز برای مفهوم تناسب و در نتیجه افزایش مطلوبیت ارزیابی بسط برند ذکر شده است.این معیارهای تناسب دامنه ای از تناسب ویژگی ها ی فیزیکی کالا تا سازگاری مفهوم برند را در بر می گیرد.بین علمای بازاریابی این اجماع وجود دارد که تناسب مثبت میان یک برند و برند مادر باعث ارزیابی مثبت تر بسط برند می شود.  

معیار تناسب، برای درك فرآیند تعمیم نگرش از تئوری های طبقه بندی استخراج شده و به  کار گرفته شده است . بنابراین به طور خلاصه نقاط عطف اصلی در توسعه ادبیات طبقه بندی که اساس و پایه فرآیند تعمیم نگرش را شکل می دهد در ادامه توضیح داده خواهد شد.  

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

چکیده 1

مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

  • تحقیق بررسی جایگاه مالکیت معنوی در قوانین و مقررات کشور

    تحقیق بررسی جایگاه مالکیت معنوی در قوانین و مقررات کشور دانلود تحقیق بررسی جایگاه مالکیت معنوی در قوانین و مقررات کشور ضرورت توجه به حقوق مالکیت فکری مفهوم حقوق مالکیت فکری(معنوی) نواقص و ابهامات در نظام مالکیت معنوی سیاستهای گوناگون…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن بازار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن بازار مبانی نظری فن بازار ادبیات نظری فن بازار چارچوب نظری فن بازار فصل دوم پایان نامه فن بازار دانلود مبانی نظری فن بازار پیشینه فن بازار پیشینه تحقیق فن بازار پیشینه داخلی فن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت در کوهنوردی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت در کوهنوردی مبانی نظری احساس امنیت در کوهنوردی دانلود مبانی نظری احساس امنیت در کوهنوردی دانلود پیشینه تحقیق احساس امنیت در کوهنوردی پیشینه تحقیق احساس امنیت در کوهنوردی ادبیات نظری احساس امنیت در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری شغلی 27 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری شغلی 27 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سازگاری شغلی مبانی نظری سازگاری شغلی پیشینه تحقیق سازگاری شغلی پیشینه داخلی سازگاری شغلی پیشینه خارجی سازگاری شغلی پیشینه پژوهش سازگاری شغلی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت سیر تحول و دیدگاه های کارآفرینی و تاثیرات آن

    پاورپوینت سیر تحول و دیدگاه های کارآفرینی و تاثیرات آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پاورپوینت سیر تحول و دیدگاه های کارآفرینی و تاثیرات آن جهت رشته کسب و کار در 70 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • پاورپوينت ویندوز 2003 سرور

    پاورپوينت ویندوز 2003 سرور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت ویندوز 2003 سرور جهت رشته کامپیوتر قالب 75 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         در اين مقاله بر آن…

  • رضایت شغلی در پرستاری و تاثیر در روابط خانواده و زناشویی

    رضایت شغلی در پرستاری و تاثیر در روابط خانواده و زناشویی رضایت زناشویی رضایت زناشویی در پرستاران مبانی نظری رضایت زناشویی نقش رضایت زناشویی در استحکام بنیان خانواده بررسی میزان رضایت زناشویی در پرستاران رضایت شغلی در پرستاری تاثیر رضایت…

  • خلاصه کتاب مقالاتی درباره دین - گئورك زيمل

    خلاصه کتاب مقالاتی درباره دین - گئورك زيمل خلاصه کتاب مقالاتی درباره دین - گئورك زيمل رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب مقالاتی درباره دین - گئورك زيمل به تعداد 36 صفحه pdf مناسب اساتید و درس سمینار دانشجویان علوم…

  • پاورپوینت ساختمان داخلی خار پوستان

    پاورپوینت ساختمان داخلی خار پوستان پاورپوینت ساختمان داخلی خار پوستان دانلود پاورپوینت ساختمان داخلی خار پوستان پاورپوینت رده بندی خارپوستان  رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خار پوستان جهت رشته محیط زیست در قالب 46 اسلاید و با فرمتpptx قابل اصلاح…

  • فصل دوم پایان نامه رایانش ابری کارشناسی ارشد

    فصل دوم پایان نامه رایانش ابری کارشناسی ارشد کلمات کلیدی : مبانی نظری رایانش ابری دانلود مبانی نظری رایانش ابری پیشینه تحقیق رایانش ابری دانلود پیشینه تحقیق رایانش ابری پیشینه داخلی رایانش ابری پیشینه خارجی رایانش ابری پیشینه پژوهش رایانش…

  • بررسی ارزیابی عملكرد و تعالی سازمانی معاونت پشتیبانی دانشگاه های علوم پزشکی

    بررسی ارزیابی عملكرد و تعالی سازمانی معاونت پشتیبانی دانشگاه های علوم پزشکی مدل EFQM دانلود پایان نامه ارزیابی عملكرد سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی دانلود پایان نامه تعالی سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان…

  • پاورپوینت آموزش ترسیم فنی از نما تا برش

    پاورپوینت آموزش ترسیم فنی از نما تا برش پاورپوینت اموزش برش در رسم فنی پاورپوینت آموزش ترسیم نما و برش در معماری پاورپوینت آموزش ترسیم نما از روی پلان پاورپوینت نحوه ترسیم نما در پلان پاورپوینت برش در نقشه کشی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های استرس شغلی 61 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های استرس شغلی 61 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدل های استرس شغلی مبانی نظری مدل های استرس شغلی پیشینه تحقیق مدل های استرس شغلی پیشینه داخلی مدل های استرس شغلی…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر نوجویی مصرف کننده بر ریسک ادراک شده و استفاده از بانکداری اینترنتی

    پرسشنامه بررسی تاثیر نوجویی مصرف کننده بر ریسک ادراک شده و استفاده از بانکداری اینترنتی پرسشنامه نوجویی در مصرف كنندگان دانلود پرسشنامه نوجویی در مصرف كنندگان پرسشنامه نوجویی در مصرف كننده پرسشنامه استاندارد نوجویی در مصرف كننده پرسشنامه استفاده از…

  • کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking

    کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking شبکه مبتنی بر نرم…

  • پاورپوینت روش ها و استراتژی های حقوق و دستمزد

    پاورپوینت روش ها و استراتژی های حقوق و دستمزد دانلود پاورپوینت روش ها و استراتژی های حقوق و دستمزد ماهیت حقوق و دستمزد انواع حقوق و دستمزد پرداخت متغیر مزایا مسئولیتهای حقوق و دستمزد حقوق و دستمزد استراتژیک فلسفه های…

  • معرفی شهرستان فسا

    معرفی شهرستان فسا دانلود پایان نامه رشته گردشگری و توریسم دانلود پایان نامه گردشگری و توریسم معرفی شهرستان فسا جغرافیای توریست صنعت گردشگری دانلود پایان نامه معرفی شهرستان فسا دانلود پروژه معرفی شهرستان فسا رفتن به سایت اصلی دانلود پایان…

  • پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع مدیریت بر سود

    پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع مدیریت بر سود کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوری حسابداری مالیتألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان پاورپوینت مدیریت بر سود پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوری…

  • دانلود پاورپوینت مقایسه بهره وری راه آهن ایران با راه آهن کشورهای عضو UIC

    دانلود پاورپوینت مقایسه بهره وری راه آهن ایران با راه آهن کشورهای عضو UIC پاورپوینت راه آهن ایران پاورپوینت بهره وری راه آهن ایران دانلود پاورپوینت درمورد حمل و نقل پاورپوینت آماده درمورد راه آهن ایران پاورپوینت بهره وری راه…

  • پاورپوينت نهضت روابط انساني

    پاورپوينت نهضت روابط انساني پاورپوينت نهضت روابط انساني دانلود پاورپوينت در مورد نهضت روابط انساني پاورپوينت نهضت روابط انساني چیست ؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت نهضت روابط انساني در قالب 16 سلايد جهت رشته انساني با فرمت  pptx…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس سوم فارسی هشتم - ارمغان ایران

    پاورپوینت آموزش تدریس درس سوم فارسی هشتم - ارمغان ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس سوم فارسی هشتم - ارمغان ایران به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 5 اسلاید و با فرمت pptx…

  • كاهش ابعاد و تشریح روشهای كاهش ابعاد داده

    كاهش ابعاد و تشریح روشهای كاهش ابعاد داده كاهش ابعاد یادگیری ماشین روشهای كاهش ابعاد داده دانلود پروژه مطالعاتی درس یادگیری ماشین كاهش ابعاد و تشریح روشهای كاهش ابعاد داده دانلود پروژه مطالعاتی رشته هوش مصنوعی کد متلب کاهش ابعاد…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سیستم عامل های ابری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سیستم عامل های ابری مبانی نظری سیستم عامل های ابری دانلود مبانی نظری سیستم عامل های ابری پیشینه تحقیق سیستم عامل های ابری ادبیات نظری سیستم عامل های ابری فصل دوم پایان نامه سیستم عامل…

  • بررسی تشخیصی سونوگرافی و لاپاراسکوپی در عدم نزول بیضه اسب

    بررسی تشخیصی سونوگرافی و لاپاراسکوپی در عدم نزول بیضه اسب بررسی عدم نزول بیضه اسب تشخیصی لاپاراسکوپی در عدم نزول بیضه اسب تشخیصی سونوگرافی در عدم نزول بیضه اسب درمان عدم نزول بیضه اسب با لاپاراتومی درمان عدم نزول بیضه…

  • پاورپوینت اجاره بلند مدت

    پاورپوینت اجاره بلند مدت پاورپوینت اجاره بلند مدت اجاره بلند مدت تحقیق اجاره بلند مدت مقاله اجاره بلند مدت تعریف اجاره حسابداری اجاره های بلند مدت اجاره عملیاتی اجاره شکل فروش ثبت حسابداری اجاره به شکل فروش وصول اجاره قرارداد…

  • پرسشنامه اضطراب اجتماعی لیبوویتز

    پرسشنامه اضطراب اجتماعی لیبوویتز مقیاس اضطراب اجتماعی لیبوویتز پرسشنامه اضطراب اجتماعی پرسشنامه اضطراب اجتماعی کودکان پرسشنامه اختلال اضطراب اجتماعی دانلود پرسشنامه اضطراب اجتماعی پرسشنامه هراس اجتماعی لیبوتیز پرسشنامه معتبر اضطراب اجتماعی پرسشنامه های اضطراب اجتماعی پرسشنامه ی هراس اجتماعی پرسشنامه…

  • نظام داوری اتاق بازرگانی بین المللی و بررسی جریان داوری در آن

    نظام داوری اتاق بازرگانی بین المللی و بررسی جریان داوری در آن نظام داوری اتاق اتاق بازرگانی بین‌المللی داوری اتاق بازرگانی بین المللی جریان داوری در نظام داوری اتاق نظام داوری اتاق بازرگانی بین المللی و بررسی جریان داوری در…

  • معماری بومی و شرایط محیطی دریاچه گهر و بررسی پتانسیل آن برای ایجاد مجموعه گردشگری

    معماری بومی و شرایط محیطی دریاچه گهر و بررسی پتانسیل آن برای ایجاد مجموعه گردشگری معماری بومی دریاچه گهر شرایط محیطی دریاچه گهر وضع گردشگری در ایران بررسی پتانسیل دریاچه گهر برای ایجاد مجموعه گردشگری معماری بومی و شرایط محیطی…

  • پاورپوینت بررسی پروژه تنظیم شرایط محیطی شهرستان بوشهر

    پاورپوینت بررسی پروژه تنظیم شرایط محیطی شهرستان بوشهر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی پروژه تنظیم شرایط محیطی شهرستان بوشهر جهت رشته جغرافیا در قالب51 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پیشینه صنعت کاشی و سرامیک و بررسی نقاط ضعف و قوت

    پیشینه صنعت کاشی و سرامیک و بررسی نقاط ضعف و قوت تعریف کاشی و سرامیک صنعت کاشی و سرامیک در ایران پیشینه صنعت کاشی و سرامیک بررسی نقاط ضعف و قوت صنعت کاشی و سرامیک دانلود پایان نامه کاشی و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عمل جراحی بینی 54 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عمل جراحی بینی 54 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه جراحی بینی مبانی نظری جراحی بینی پیشینه تحقیق جراحی بینی پیشینه داخلی جراحی بینی پیشینه خارجی جراحی بینی پیشینه پژوهش جراحی بینی پیشینه…

  • پرسشنامه مقیاس اضطراب ریاضی برای کودکان با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه مقیاس اضطراب ریاضی برای کودکان با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه اضطراب ریاضی mars پرسشنامه اضطراب ریاضی مارس دانلود پرسشنامه اضطراب ریاضی پرسشنامه اضطراب امتحان ریاضی پرسشنامه اضطراب ریاضی کودکان پرسشنامه اضطراب ریاضی برای کودکان…

  • پاورپوینت آموزش کار و فناوری ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش کار و فناوری ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش کار و فناوری ششم ابتدایی در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     این پاورپوینت به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع نوازش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع نوازش فصل دوم پایان نامه انواع نوازش مبانی نظری انواع نوازش پیشینه تحقیق انواع نوازش پیشینه داخلی انواع نوازش پیشینه خارجی انواع نوازش پیشینه پژوهش انواع نوازش پیشینه نظری انواع نوازش ادبیات نظری انواع…

  • پاورپوینت آینده نگاری صنایع پتروشیمی ایران

    پاورپوینت آینده نگاری صنایع پتروشیمی ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آینده‌نگاری صنایع پتروشیمی ایران جهت رشته مهندسی نفت و شیمی در قالب 24 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …