چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
ادبیات نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه  مدیریت بازارگانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

چکیده:

 ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت است از مجموع دارایی های (یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصدگردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد.در بسیاری موارد،ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتراست. این است که بازاریابان با کمک برندهایی با ارزش ویژه بالا، می توانند مزیت رقابتی بدست آورند. برای اندازه گیری ارزش برند، ابزارهای اندکی (که مبتنی بر مصرف کنده باشد) وجود دارد. به  طور کلی ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر مبنای دو بعد ادراکی(کیفیت ادراک شده، آگاهی،تداعی) و رفتاری (وفاداری) اندازه گیری میشود .

 

با توجه به تفات های فرهنگی،اجتماعی، و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، در این پژوهش سعی شده است اندازه گیری ارزش ویژه برند( قدرت برند) یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران با توجه به مدل کونکینک (2007)،برگرفته از مدل آکر مورد بررسی قرار گیرد که البته در مدل مورد استفاده به هر دو بعد رفتاری و ادراکی توجه می شود .بنابراین،تحقیق حاضر قصد دارد مدل آکر را در کشور ایران و روی مقصد گردشگری استان گیلان مورد بازبینی قرار دهد .

 

 

یک برند مکانیسمی است که سازمان ها را در جهت رسیدن به مزیت رقابتی یاری می نماید.ارزش ویژه برند که از سال 1980تبدیل به یک مفهوم مهم در بازاریابی شد،ارزش افزوده ای است که به واسطه نام برند برای سازمان ایجاد می شود.برای اندازه گیری ارزش ویژه برند، ابزارهای اندکی(که مبتنی بر مصرف کننده باشد) وجود دارد. با تو جه به اینکه ارزش ویژه برند از ادراکات مشتریان نشات گرفته می شود،برای مدیران بسیار حایز اهمیت است که بتوانند این ارزش ویژه را در سطح مشتری،اندازه گیری و ارزیابی  نمایند(کلر،2003). کریشنن(1996) مطرح می کند که بررسی رویکرد ذهنی مشتری(گردشگر) باید قبل از اندازه گیری  ارزش ویژه برند صورت گیرد،زیرا ذهنیت مشتری(گردشگر) درباره برند نقطه شروع برای درک و شناخت برند است. ارزش ویژه برند،سازمان ها را قادر میسازد تا علاوه بر حفظ سهم بازار خود،مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند. (lee& Back,2009). دیوید آکر در سال1991بیان کرد که ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی و وفاداری مشتریان به برند میشود،مخارج و هزینه های ترفیعی را کاهش می دهد. بنابراین ارزش ویژه برند باعث سودآوری برند شده و برای سازمان، جریان نقدی ایجاد می نماید (Bult et al,2008). برند می تواند باعث تمایز در قیمت یا مقدار تقاضای کالاها وخدمات مشابه شود( Roulac,2006). 

 

 

 

فهرست مطالب 

 

چکیده ز

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق 

2- 1مقدمه  11

2-2 تاریخچه  11

2-3 تاریخچه برند 12

    2-4 تاریخچه برند در ایران 13

    2-5 تعریف برند در ایران  14 

    2-6 برند چیست  14 

    2-7 اهمیت برند 17

   2-8 هرم برند  17

2-9 مدل محوری برند  19

2-10 ارزش برند  20

2-11 خصوصیت ویژه برند 21

    2- 11-1  تحریک احساسات توسط برند  21

2-11-2 تصویر شخصی از برند  21

    2-11-3 ارزش کارمزد ادراک شده     21

    2-411- عملیات و فعالیت خدمت  21

    2-11-5 محیط  22

    2-12 ابعاد ارزش ویژه برند  22

   2-12-1 ارزش ویژه برند مقصد گردشگری  24

2-12-1-1 تعریف مقصد گردشگری      24

    2-12-1-2 ویژگی های مقصد گردشگری  24

2-12- 1-3 ساخت برند  25

2-12-2 آگاهی از برند  28

2-12- 3 تصویر ذهنی برند  30

2-12-4 کیفیت ادراک شده 33

2-12-5 وفاداری برند 34

2-13 ارزش کلی ارزش ویژه برند  37

2-14 زنجیره ارزش ویژه برند از دیدگاه کلر  38

2-15 رویکردهای موجود در سنجش ارزش ویژه برند(شاخص های ارزش ویژه برند)  39

2-15-1 شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه کاپفرر  40

2-15-2   شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر 40

2-15-3شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه کلر 40

بخش دوم

پیشینه تحقیق 43

الف- پیشینه خارجی 43

ب- پیشینه داخلی   44

جمع بندی فصل دوم 50

 

 

 

                                              

– فهرست منابع و مأخذ —————————————————————————————— 

منابع فارسی—————————————————————————————————– 

منابع خارجی ————————————————————————————————— 

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول شماره2-1: ویژگی های تصویر ذهنی برند——————————————————————-32

 

 

 

فهرست اشکال

شکل2-1: هرم برند———————————————————————————————–18

شکل 2-2:مدل محوری برند————————————————————————————–19

شکل 2-3: مدل مفهومی ارزش ویژه برند از دید گردشگران در مقاصد گردشگری———————————- 23

شکل2-4 مراحل آگاهی از برند ———————————————————————————–30

شکل 2-5: مدل زنجیره ارزش برند کلر ————————————————————————– 38

شکل 2-6 : مدل مفهومی تحقیق———————————————————————————– 44

شکل 2-7: مدل تلفیقی توسط محقق از مدل های موجود در ادبیات ————————————————– 46

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

  • وضعیت معاملین فاقد اهلیت در فقه و قانون مدنی

    وضعیت معاملین فاقد اهلیت در فقه و قانون مدنی اهلیت در معامله وضعیت معاملات صغار وضعیت معاملات سفیه وضعیت معاملات مجنون وضعیت معاملات محجورین وضعیت معاملین فاقد اهلیت وضعیت معاملین فاقد اهلیت در فقه وضعیت معاملین فاقد اهلیت در قانون…

  • پاورپوینت انگیزش و رفتار

    پاورپوینت انگیزش و رفتار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انگیزش و رفتار جهت رشته ی روان شناسی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رفتار عبارت…

  • پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت

    پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت دانلود پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت تحقیق در مورد پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فعالیت بدنی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بازاریابی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بازاریابی فصل دوم پایان نامه بازاریابی مبانی نظری بازاریابی پیشینه تحقیق بازاریابی پیشینه داخلی بازاریابی پیشینه خارجی بازاریابی پیشینه پژوهش بازاریابی پیشینه نظری بازاریابی ادبیات نظری بازاریابی چارچوب نظری بازاریابی رفتن به سايت…

  • بررسی مدلهای ارزیابی بهره وری

    بررسی مدلهای ارزیابی بهره وری مدلهای ارزیابی بهره وری مراحل ايجاد معيارهاي بهره‎وري مفهوم ارزش افزوده در بهره‎وري شاخص‎هاي بهره‎وري ارزش افزوده روش سريع ارزيابي بهره‎وري محدوديت‎هاي ارزيابي بهره‎وري شركت‎ها تحقیق مدلهای ارزیابی بهره وری مقاله مدلهای ارزیابی بهره وری…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه دکتر پارساییان و دکتر اعرابی

    پاورپوینت خلاصه کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه دکتر پارساییان و دکتر اعرابی پاورپوینت خلاصه کتاب تئوري و طراحي سازمان تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی پاورپوینت خلاصه جلد دوم کتاب تئوري…

  • پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن

    پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن جهت رشته صنایع در قالب 61 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوینت تغيير رفتار

    پاورپوینت تغيير رفتار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغيير رفتار جهت رشته ی روان شناسی در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آنچه كه افراد انجام…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی دانشجویان 99 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی دانشجویان 99 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی چارچوب نظری هویت فرهنگی فصل دوم پایان…

  • مبانی نظری ارزیابی رابطه یادگیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی

    مبانی نظری ارزیابی رابطه یادگیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی یادگیری سازمانی رفتار شهروندی سازمانی یادگیری سازمانی در سازمانهای دولتی رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی رابطه یادگیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری رابطه یادگیری سازمانی با رفتار…

  • دانلود پاورپوینت زندگی زناشویی فوق العاده

    دانلود پاورپوینت زندگی زناشویی فوق العاده پاورپوینت زندگی زناشویی فوق العاده پاورپوینت زندگی زناشویی پاورپوینت چطور زندگی خوب زناشویی داشته باشیم؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زندگی زناشویی فوق العاده در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • دیدگاه ها و نظریه های ابرازگری هیجانی و بررسی سبک های آن

    دیدگاه ها و نظریه های ابرازگری هیجانی و بررسی سبک های آن کلمات کلیدی : ابعاد ابرازگری هیجانی سبک های ابرازگری هیجانی نظریه های ابرازگری هیجانی مولفه های ابرازگری هیجانی نظریه های ابرازگری هیجانی پایان نامه ابرازگری هیجانی ابعاد و…

  • پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی

    پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی اخلاق در بازاریابی ورزشی گستره اخلاق در بازاریابی ورزشی اهمیت اخلاق در بازاریابی ورزشی چالش های اخلاقی فراروی بازاریابی بازاریابی و…

  • عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی

    عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی رضایت تحصیلی دانشجویان تحقیق در مورد رضایت تحصیلی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان عوامل موثر بر رضایت از یادگیری الکترونیکی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق عوامل موثر بر…

  • بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی

    بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی فرهنگ سازمانی در شرکت مخابرات مدیریت مشارکتی در شرکت مخابرات بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در شرکت مخابرات مولفه های فرهنگ سازمانی استقرار…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد سازگاری شغلی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد سازگاری شغلی فصل دوم پایان نامه سازگاری شغلی مبانی نظری سازگاری شغلی پیشینه تحقیق سازگاری شغلی پیشینه داخلی سازگاری شغلی پیشینه خارجی سازگاری شغلی پیشینه پژوهش سازگاری شغلی پیشینه نظری سازگاری شغلی ادبیات…

  • پاورپوینت کلیاتی درباره مدیریت

    پاورپوینت کلیاتی درباره مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کلیاتی درباره مدیریت جهت رشته ی مدیریت در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رهيافت‌های سنتی: كه…

  • ابطال رای داوری

    ابطال رای داوری ابطال رای داوری آثار ابطال رای داوری پایان نامه ابطال رای داوری موارد ابطال رای داوری جنبه های متفاوت ابطال رأی داوری قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال و آثار آن ابطال رای داوری در حقوق ایران…

  • دانلود تحقیق درباره پرخاشگری و تاثیر آن بر روابط  word

    دانلود تحقیق درباره پرخاشگری و تاثیر آن بر روابط  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی پرخاشگری و تاثیر آن بر روابط با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت در سازمان 102 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت در سازمان 102 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عدالت در سازمان ادبیات نظری عدالت در سازمان چارچوب نظری عدالت در سازمان فصل دوم پایان نامه عدالت در سازمان دانلود مبانی نظری عدالت در…

  • پاورپوینت اوردوز با مواد مخدر

    پاورپوینت اوردوز با مواد مخدر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اوردوز با مواد مخدر جهت رشته ی پزشکی در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شايع‌ترين…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی 65 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اثربخشی ادبیات نظری اثربخشی چارچوب نظری اثربخشی فصل دوم پایان نامه اثربخشی دانلود مبانی نظری اثربخشی پیشینه اثربخشی پیشینه تحقیق اثربخشی پیشینه داخلی اثربخشی پیشینه خارجی اثربخشی…

  • رسانه و شبکه های اجتماعی

    رسانه و شبکه های اجتماعی رسانه های اجتماعی فناوری رسانه های اجتماعی مولفه های رسانه اجتماعی تقسیم بندی رسانه های اجتماعی مزاياي شبکه های اجتماعی پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی کارکرد شبکه هاي اجتماعی مجازي ویژگی های رسانه های اجتماعی…

  • پرسشنامه باورهای معرفت شناختی شومر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه باورهای معرفت شناختی شومر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه باورهای معرفت شناختی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی شومر تفسیر پرسشنامه باورهای معرفت شناختی شومر دانلود پرسشنامه باورهای معرفت شناختی شومر پرسشنامه باورهای معرفت شناختی شومر(EQ)…

  • روند و شکل گیری انواع هویت در دانشجویان و نقش دانشگاه در آن

    روند و شکل گیری انواع هویت در دانشجویان و نقش دانشگاه در آن کلمات کلیدی : هویت و ابعاد آن نظریه های هویت مولفه های هویت پایان نامه انواع هویت نظریه هویت اریکسون نظریات شکل گیری هویت هویت یابی در…

  • حقوق شهروندی و بررسی آن در اسلام و غرب

    حقوق شهروندی و بررسی آن در اسلام و غرب حقوق شهروندی حقوق شهروندی در ایران حقوق شهروندی در اسلام و غرب دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه حقوق شهروندی بررسی حقوق شهروندی در اسلام…

  • پاورپوینت ارزيابی تنوع ژنتيكی اصول آموزش و یادگیری

    پاورپوینت ارزيابی تنوع ژنتيكی اصول آموزش و یادگیری پاورپوینت اصول یادگیری در روانشناسی پاورپوینت اصول یادگیری چیست ؟ پاورپوینت ابعاد یادگیری چیست پاورپوینت اصول هفتگانه آموزش و پرورش پاورپوینت مهارت یادگیری پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش ابتدایی پاورپوینت اصول و…

  • گزارش حوزه فناوری اطلاعات سلامت در نقشه نظام سلامت 1404 جمهوری اسلامی

    گزارش حوزه فناوری اطلاعات سلامت در نقشه نظام سلامت 1404 جمهوری اسلامی فناوری اطلاعات سلامت سند چشم‌انداز بیست‌ساله نقشه نظام سلامت 1404 جمهوری اسلامی دانلود گزارش حوزه فناوری اطلاعات سلامت در نقشه نظام سلامت 1404 جمهوری اسلامی سیستم همکاری در…

  • تحقیق کامل در مورد سلامت سازمانی

    تحقیق کامل در مورد سلامت سازمانی ابعاد سلامت سازمانی مولفه های سلامت سازمانی تحقیق درباره سلامت سازمانی ویژگی های سازمان سالم پویایی های سازمانی رفتن به سايت اصلي هدف از این نوشتار تحقیق کامل در مورد سلامت سازمانی می باشد.  …

  • پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش

    پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش پایان نامه erp عوامل کلیدی موفقیت erp پیاده سازی موفق erp در سازمان پایان نامه برنامه ریزی منابع سازمانی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی…

  • بررسی درخت صنوبر و آفات آن

    بررسی درخت صنوبر و آفات آن درخت صنوبر آفات مهم درختان بید تشخیص بیماری‌های گیاهپزشكی بررسی درخت صنوبر و آفات آن دانلود گزارش کارآموزی گیاهپزشکی دانلود کارآموزی رشته گیاهپزشکی دانلود گزارش کارآموزی رشته گیاهپزشکی رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش…

  • پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های تلويزيونی غير رسمی

    پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های تلويزيونی غير رسمی پاورپوینت سريال های تلويزيونی غير رسمی پاورپوینت سریال پاورپوینت در مورد سريال های تلويزيونی غير رسمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های…

  • پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان

    پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان پرسشنامه توانمندسازی مشتریان پرسشنامه رضایت مشتری پرسشنامه توانمندسازی نام تجاری پرسشنامه جهت گیری بازار رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه دستیابی…

  • دانلود پاورپوینت انواع سقف

    دانلود پاورپوینت انواع سقف پاورپوینت انواع سقف ها پاورپوینت انواع سقف های ساختمانی دانلود پاورپوینت انواع سقف ها دانلود پاورپوینت انواع سقف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع سقف در 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی و اجرای سیستم های ERP در سازمانهای دولتی

    مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی و اجرای سیستم های ERP در سازمانهای دولتی پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp متدولوژی های پیاده سازی erp اجرای سیستمهای ERP در سازمان پیاده سازی برنامه‌ ریزی منابع سازمانی مبانی…