چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزش ویژه برند
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات نظری ارزش ویژه برند
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

 

 

*** دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند

مقدمه

امروزه برند یک الزام استراتژیک برای سازمان هاست که آنها را در جهت ارزش بیشتر برای مشتریان و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار یاری می رساند. ایجاد یک برند قدرتمند در بازار، هدف اساسی بسیاری از سازمان ها می باشد زیرا یک برند قدرتمند می تواند اعتماد مشتریان را در هنگام خرید کالاها و خدمات افزایش دهد و به آنا کمک کند تا عوامل ناملموس را بهتر درک نمایند. به عبارت دیگر می توان گفت یک برند قدرتمند، دارایی با ارزشی برای شرکت محسوب می شود (Chen and Chang, 2008). انجمن بازاریابی آمریکا ، نام و نشان تجاری را اینگونه تعریف می کند: یک نام، عبارت، نشانه، نماد یا طرح یا ترکیبی از آنهاست که به منظور شناسایی کالا یا خدمات از یک فروشنده یا گروه فروشندگان و ایجاد تمایز آنها از رقبایشان ارائه می شود. این تمایزات ممکن است عملکردی، منطقی، یا محسوس و یا نمادین، عاطفی و نا محسوس باشند (کفاش پور و نیاکان، 1390).

 

ارزش ویژه برند یکی از مشهورترین و مهم ترین مفاهیم بازاریابی است که امروزه بطور گسترده ای توسط محققان و صاحب نظران بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد. از دلایل این اهمیت، نقش استراتژیک و مهم ارزش ویژه برند در تصمیمات مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها و مشتریان است (گیلانی نیا و موسویان، 1389). ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. ارزش ویژه برند حتی می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان ها جریان نقدی ایجاد نماید (Buil et al.., 2008).

 

 

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند

گفته شده که کلمه ی برند، حیاتش را به عنوان اسم در زمان نوردیک های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده است. مشاهده شده که در هزازان سال قبل کشتی سازان وایکینگ، کشتی هایی را که می ساختند، نامگذاری می کردند. اینگونه استعمال برند، شبیه چیزی بود که اکنون آن را علامت تجاری می نامیم (Coomber, 2002). در زمان روم باستان، صنعتگران، محصولات خود را امضاء و یا به هر طریق دیگر، علامت گذاری می کردند و این کار به مصرف کنندگان کمک می کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می کردند، شناسایی کنند (قدرتمندترین شکل تبلیغات) و یا محصولاتی را که پیشتر امتحان کرده و از آن راضی هستند ، مجددا خریداری نمایند (رحیمی هلری، 1384). 

 

تنها در نیمه ی دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از نام تجاری به عنوان وسیله ی پیشرفته ی بازاریابی، تکامل پیدا کرده و به تدریج نام های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه، انجام دادند، تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد اما با وجود اینکه نام تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکین و مدیران شرکت ها، مسئولیت آنها را به عهده داشتند (Coomber, 2002).

 

در دوره ی بعد از جنگ جهانی اول، نامهای تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. در این دوره، مصرف کنندگان فورد  را می خواستند نه وسیله ی حمل و نقل موتوری، کم کم شرکت ها شروع کرند به کمک تعدادی از نام های تجاری که قادر بودند به صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش. از یکدیگر به شدت تشویق می شد. هنری فورد معتقد بود مدیران باید به صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها، دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کار که برای آن استخدام شده اند، تمرکز کنند. در سال 1925 شرکت جنرال موتورز  با سازماندهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدلها، شرکت فورد را به زیر کشید. 

 

در سال 1931 شرکت پراکتر اند گمبل  در سازماندهی وظیفه ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه ی جدیدی را تعریف نمود و آن مدیریت نام تجاری بود. آنها معتقد بودند که داشتن نامهایی چون صابون های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازماندهی آنها این است که مسئولیت هر نام تجاری را به فرد مشخصی به نام مدیر نام تجاری داده شود. این عمل در دهه 50 فراگیر شد. در دهه ی 80، افزایش جهانی شدن تجارت برند نام تجاری نیز، اثر گذاشت. ایجاد نام های تجاری جدید به صرف نبود، بنابراین شرکت ها سمت نام های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه ی محصولاتشان را پوشش دهند. در واقع تحولی در درک نام تجاری ایجاد شده بود. شرکت ها برای خرید نام های تجاری هفت تا هشت برابر درآمد آن را پرداخت می کردند. بنابراین عملا نام تجاری به ترازنامه هم راه پیدا نمود (رحیمی هلری، 1384). این اتفاق در اروپا زودتر از ایالات متحده افتاد. در حالیکه شرکت های امریکایی فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در امریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می دادند، اروپایی ها یاد می گرفتند که با فرهنگ های مختلف (با اختلاف جزیی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند (Coomber, 2002).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 2

بخش اول:ادبیات پژوهش ارزش ویژه برند 4

2-1) مقدمه 4

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند 5

2-1-2) اهمیت برند 7

2-1-3) تعریف و تشریح برند 9

2-1-4) تصویر برند 12

2-1-5) ارزش ویژه برند 13

2-1-5-1) ارزش ویژه برند مالی 15

2-1-5-2) ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده 16

2-1-6) ضرورت خلق و حفظ ارزش ویژه برند 18

2-1-7) ابعاد ارزش ویژه برند 22

• وفاداری به برند 22

• آگاهی از برند 23

• کیفیت ادراک شده 24

• تداعی برند 25

2-1-8) مزایای ارزش ویژه برند 26

• مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت 26

2-1-9) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 30

2-1-10) مدل های ارزش ویژه برند 31

• مدل ارزش ویژه برند آکر 32

شکل 2-3-1) مدل دانش برند کلر 35

شکل 2-3-2) مدل ارزش ویژه برند آکر 37

شکل 2-3-3) ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر 39

نمودار 2-3-1) تشریح مدل ارزش ویژه برند آکر 40

• مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 41

شکل 2-3-4) مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 41

• هرم ارزش ویژه برند مشتری محور کلر 42

شکل 2-3-5) هرم ارزش ویژه برند کلر 43

2-1-11) آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند 44

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 47

فهرست منابع و مآخذ: 60

منابع لاتین: 66

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

  • ابعاد و مدل های فرهنگ سازمانی و شیوه شکل گیری و شناخت آن در سازمان های دولتی

    ابعاد و مدل های فرهنگ سازمانی و شیوه شکل گیری و شناخت آن در سازمان های دولتی پایان نامه فرهنگ سازمانی دانلود پایان نامه فرهنگ سازمانی پایان نامه تاثیر فرهنگ سازمانی مدل های فرهنگ سازمانی انواع مدل های فرهنگ سازمانی…

  • بررسی فقهی فروش دین، فروش دین به دین و بیع کالی به کالی

    بررسی فقهی فروش دین، فروش دین به دین و بیع کالی به کالی دانلود پایان نامه فروش دین به دین دانلود پایان نامه بیع کالی به کالی دانلود پایان نامه فروش دین بررسی فروش دین از دیدگاه فقه بررسی بیع…

  • پاورپوینت شکلات و انواع آن

    پاورپوینت شکلات و انواع آن دانلود پاورپوینت شکلات و انواع آن پاورپوینت شکلات پاورپوینت انواع شکلات تحقیق راجب انواع شکلات و تاریخچه آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شکلات و انواع آن جهت رشته صنایع غذایی در قالب 67…

  • پاورپوینت ریاضی ششم فصل هفتم اندازه گیری و محاسبات تقریبی

    پاورپوینت ریاضی ششم فصل هفتم اندازه گیری و محاسبات تقریبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش فصل7 ریاضی ششم ابتدایی مبحث تقریب در قالب 75 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بين المللي (فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی)

    پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بين المللي (فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی) پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي ( فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی)…

  • پاورپوینت کارخانه کاغذسازی مناسب برای مطالعه آموزگاران علوم ششم ابتدایی درس 3

    پاورپوینت کارخانه کاغذسازی مناسب برای مطالعه آموزگاران علوم ششم ابتدایی درس 3 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس سوم مبحث کارخانه ی کاغذ سازی مناسب برای مطالعه آموزگاران در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت درس 13 مطالعات نهم مبحث انقلاب مشروطیت

    پاورپوینت درس 13 مطالعات نهم مبحث انقلاب مشروطیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات نهم متوسطه مبحث انقلاب مشروطیت در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • ارزیابی ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت و بررسی حدود اختیارات مدیران شرکت در انجام معاملات

    ارزیابی ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت و بررسی حدود اختیارات مدیران شرکت در انجام معاملات دانلود پایان نامه ماده 118 دانلود پایان نامه مسئولیت مدنی مدیران ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت مسئولیت مدنی مدیران شركتهای تجاری حدود اختیارات…

  • پاورپوینت تصفیه آب و فاضلاب در 211 اسلاید کاربردی به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر و فرمول های مربوطه

    پاورپوینت تصفیه آب و فاضلاب در 211 اسلاید کاربردی به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر و فرمول های مربوطه رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت تصفیه آب و فاضلاب در 211 اسلاید کاربردی به طور…

  • بررسی و مقایسه روش چالزنی و آتشباری در حفر تونلها با سطح مقطع متفاوت و تحت شرایط مختلف ژئومکانیکی

    بررسی و مقایسه روش چالزنی و آتشباری در حفر تونلها با سطح مقطع متفاوت و تحت شرایط مختلف ژئومکانیکی روشهای حفاری طبقه بندی سنگها روش حفاری چالزنی و آتشباری الگوی آتشباری تونلهای بزرگ مقطع مقایسه روش چالزنی و آتشباری در…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای فراشناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای فراشناختی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای فراشناختی مبانی نظری باورهای فراشناختی پیشینه تحقیق باورهای فراشناختی پیشینه داخلی باورهای فراشناختی پیشینه خارجی باورهای فراشناختی پیشینه پژوهش باورهای فراشناختی پیشینه نظری باورهای فراشناختی…

  • تاثیر کلاسهای هوشمند برمیزان یادگیری دانش آموزان

    تاثیر کلاسهای هوشمند برمیزان یادگیری دانش آموزان کلاس هوشمند یادگیری دانش آموزان معلمان تاثیر کلاسهای هوشمند بر یادگیری تاثیر کلاسهای هوشمند برمیزان یادگیری دانش آموزان پسر بررسی تاثیر کلاسهای هوشمند برمیزان یادگیری دانش آموزان پسر مدارس ابتدایی خراسان شمالی دانلود…

  • بررسی فقهی و حقوقی اعتبار قرارداد خريد دين

    بررسی فقهی و حقوقی اعتبار قرارداد خريد دين خريد دين بیع دین به مدیون بیع دین به غیرمدیون اعتبار قرارداد خريد دين اعتبار قرارداد خريد دين از دیدگاه فقها بيع دين به شخص مديون و شخص ثالث اعتبار قرارداد خريد…

  • پاورپوینت آشنایی با عناصر گروه های اصلی

    پاورپوینت آشنایی با عناصر گروه های اصلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با عناصر گروه‌های اصلی جهت رشته شیمی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پاورپوینت اصول مصاحبه انگیزشی

    دانلود پاورپوینت اصول مصاحبه انگیزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول مصاحبه انگیزشی جهت رشته روانشناسی در 32 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مصاحبه انگیزشی یکی از مهم…

  • دانلود تحقیق اتیسم با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اتیسم با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اتیسم با فرمت docx در قالب 13 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب 2-1…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرآیندهای مدیریت دانش 71 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرآیندهای مدیریت دانش 71 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش مبانی نظری…

  • پاورپوینت پرفشاری خون یا فشار خون بالا

    پاورپوینت پرفشاری خون یا فشار خون بالا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پرفشاری خون یا فشار خون بالا جهت رشته ی پزشکی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • عوامل موثر بر نقدینگی بانک توسعه صادرات ایران

    عوامل موثر بر نقدینگی بانک توسعه صادرات ایران نقدینگی منابع و مصارف مدیریت نقدینگی رگرسیون چندگانه بانک توسعه صادرات ایران دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد عوامل موثر بر نقدینگی بانک توسعه صادرات ایران دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت منابع انسانی از دکتر ابطحی

    دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت منابع انسانی از دکتر ابطحی پاورپوینت کتاب مدیریت منابع انسانی از دکتر ابطحی پاورپوینت مدیریت منابع انسانی چیست پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پیشرفته پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت…

  • پاورپوینت وقوع بیماری و اثرات آن

    پاورپوینت وقوع بیماری و اثرات آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وقوع بیماری و اثرات آن جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت نحوه ارائه داراييهای جاری و بدهيهای جاری

    پاورپوینت نحوه ارائه داراييهای جاری و بدهيهای جاری پاورپوینت داراييهای جاری پاورپوینت ارائه داراييهای جاری پاورپوینت نحوه ارائه داراييهای جاری پاورپوینت بدهيهای جاری پاورپوینت ارائه بدهيهای جاری پاورپوینت نحوه بدهيهای جاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نحوه ارائه داراييهای…

  • دانلود پاورپوینت بیماری های کلیه و مجاری ادرار 41 اسلاید

    دانلود پاورپوینت بیماری های کلیه و مجاری ادرار 41 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری های کلیه و مجاری ادرار 41 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی یک

    دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی یک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی یک  جهت رشته حسابداری در 304 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        حوزه ای از حسابداری است…

  • پاورپوینت میل ها و مناره ها و عملکرد و تاریخچه آن

    پاورپوینت میل ها و مناره ها و عملکرد و تاریخچه آن دانلود پاورپوینت میل و مناره پاورپوینت معماری مناره ها پاورپوینت ساخت مناره ها در قدیم پاورپوینت تفاوت مناره و گلدسته پاورپوینت طراحی مناره مسجد پاورپوینت میل مناره رفتن به…

  • پاورپوینت حسابداری مالی

    پاورپوینت حسابداری مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری مالی جهت رشته ی حسابداری در قالب 77 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حسابداری شاخه ای از علوم…

  • پاورپوینت نمایه و نمایه سازی

    پاورپوینت نمایه و نمایه سازی پاورپوینت نمایه و نمایه سازی نمایه و نمایه سازی تحقیق نمایه و نمایه سازی مقاله نمایه و نمایه سازی نمایه چیست تعریف نمایه نیاز به نمایه ها اهداف نمایه سازی تاریخچه نمایه سازی نمایه سازان…

  • نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی خودکارآمدی تحصیلی

    نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی خودکارآمدی تحصیلی کلمات کلیدی : فصل 3 خودکارآمدی تحصیلی فصل سوم خودکارآمدی تحصیلی نمونه فصل سوم خودکارآمدی تحصیلی نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی فصل سوم پایان نامه ارشد خودکارآمدی تحصیلی فصل…

  • پاورپوينت فصل يازدهم علوم نهم ابتدايی مبحث گوناگونی جانداران

    پاورپوينت فصل يازدهم علوم نهم ابتدايی مبحث گوناگونی جانداران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل يازدهم علوم نهم ابتدايی مبحث گوناگونی جانداران در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خوش بینی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خوش بینی مبانی نظری خوش بینی ادبیات نظری خوش بینی چارچوب نظری خوش بینی فصل دوم پایان نامه خوش بینی دانلود مبانی نظری خوش بینی پیشینه خوش بینی پیشینه تحقیق خوش بینی پیشینه داخلی خوش…

  • مسئولیت کیفری پزشک در قانون مجازات اسلامی جدید

    مسئولیت کیفری پزشک در قانون مجازات اسلامی جدید مسئولیت کیفری پزشکان مسئولیت جزایی پزشک مبانی فقهی مسئولیت پزشکان شرایط مسئولیت کیفری پزشک مسئولیت کیفری و مدنی پزشک مسئولیت کیفری پزشکان در حقوق ایران مسئولیت کیفری پزشک در قانون مجازات جدید…

  • دانلود پاورپوینت فصل اول راهبردهای حل مسئله ریاضی هفتم

    دانلود پاورپوینت فصل اول راهبردهای حل مسئله ریاضی هفتم دانلود پاورپوینت راهبردهای حل مسئله پاورپوینت راهبردهای حل مسئله پاورپوینت راهبرد رسم شکل پاورپوینت راهبرد الگو سازی پاورپوینت راهبرد حذف حالت های نامطلوب   رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی بزرگسالان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی بزرگسالان کلمات کلیدی : مبانی نظری دلبستگی بزرگسالان پیشینه تحقیق دلبستگی بزرگسالان پیشینه داخلی دلبستگی بزرگسالان پیشینه خارجی دلبستگی بزرگسالان پیشینه پژوهش دلبستگی بزرگسالان پیشینه نظری دلبستگی بزرگسالان فصل دوم پایان نامه دلبستگی بزرگسالان…

  • بررسی جرائم و مجازاتهای ثبت اسناد

    بررسی جرائم و مجازاتهای ثبت اسناد کلمات کلیدی : پایان نامه ثبت اسناد پایان نامه تخلفات ثبتی جرایم ثبتی و انواع آن جرایم ثبتی اسناد و املاک جرائم مربوط به ثبت املاک جرائم مربوط به ثبت اسناد هیات رسیدگی به…

  • پاورپوینت روش های مقابله با خشم و استرس

    پاورپوینت روش های مقابله با خشم و استرس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های مقابله با خشم و استرس جهت رشته روانشناسی در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…