پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

اعتبار برند
کیفیت درک شده برند
ارزش درک شده برند سبز
ابعاد ارزش ویژه برند سبز
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
تاثیر اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز
تاثیر کیفیت درک شده بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز
پروپوزال ارزش ویژه برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

 

 

چکیده

هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند سبز، ارزش درک شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران، 2013 می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری داده -ها از نوع توصیفی- علّی/ پیمایشی است.در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مصرف-کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان می باشد. بر این اساس، 384 نفر از مصرف کنندگان از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای در دسترس انتخاب شدند. 

 

جهت تجزیه  و  تحلیل داده  ها از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته شده است. یافته  ها نشان می دهد که کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز و همچنین با اعتبار برند رابطه معناداری داشته امّا با ارزش درک شده برند سبز رابطه معناداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز رابطه معناداری داشته اما با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری ندارد. ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز هم هر کدام با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری دارند. سرانجام نتایج درباره ی متغیرهای واسطه ای نشان داد که نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز پذیرفته می شود. امّا نقش واسطه  ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز پذیرفته نمی شود. همچنین به ترتیب نقش های واسطه  ای ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز بر رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز پذیرفته می شود.

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

کیفیت درک شده برند

اعتبار برند، تصویر برند سبز

ارزش درک شده برند سبز

مدل سازی معادلات ساختاری 

 

 

 

 

 مقدمه

در سال­های اخیر به دلیل حجم گسترده آلودگی­­های زیست­محیطی ناشی از تولیدات صنعتی، جامعه به­طور فزآینده­ای متوجه مسائل زیست­محیطی شده است (Rahbar, 2008). آلودگی­های زیست­محیطی كه در نتیجه تولیدات و مصارف انسانی پدید آمده، از جمله مسائلی هستند كه بارها توسط سازمان­­های فعّال در این زمینه به­عنوان تهدیدی برای بشر شناخته شده­اند (Cao, 2011, 4). در این راستا، محصولات الکترونیکی و الکتریکی به­ عنوان یک طبقه محصول در این بخش انتخاب شده­اند که به نحو بارزی به عنوان یکی از عاملین عمده آلودگی محیط طبیعی در نظر گرفته می­شوند و بنابراین با فشار الزامات سخت­گیرانه قانونی و تقاضای مداوم برای محصولات دوستدار محیطی بیشتر از مصرف­کنندگان نگران، روبرو هستند (Ng, Butt, Khong and Ong, 2013; Badgie, Samah Manaf and Muda, 2012).

 

در این میان، برخی از صنایع با به كارگیری اقداماتی، گام­های لازم را جهت كاهش اثرات نهایی كه بر محیط زیست می­تواند داشته باشد، برداشته­اند. از جمله این اقدامات، بازاریابی سبز یا محیط زیست دوستانه است، یعنی؛ توسعه زیست­محیطی و طبیعی فعالیت­های بازاریابی، با بكارگیری نقش مسئولیت­پذیری زیست­محیطی/ اجتماعی شركت­­ها به منظور توسعه پایدار (Cao, 2011, 4). در ادبیات پایدار، بازاریابی سبز[1] به عملکردها، سیاست­ها و آمیخته­­های بازاریابی اطلاق می­گردد که به طور مشخص به نگرانی­­هایی در باب محیط زیست طبیعی و ایجاد درآمد و فراهم نمودن نتایجی می­پردازد که اهداف فردی و سازمانی را برای یک محصول یا خط تولید، برآورده می­نماید (Constantinos Constantine and Neil, 2012).

در این سال­ها با افزایش انتقادات و اقدامات گروه­های دوستدار محیط زیست، افراد نسبت به محیط زیست خود، منابع پایان­­­پذیر و نحوه­­ی استفاده بهینه از آنها با توجه به نیازهای نسل­های آینده، آگاهی و دغدغه بیشتری پیدا کردند (Manrai, Manrai, Lascu and Ryans, 1997, 513). این دغدغه­های مصرف­كنندگان در برابر پاسخ­گویی زیست­محیطی كه با قوانین زیست­محیطی نیز هم راستا شده، تعداد روبه رشدی از شركت­­­ها را به منظور طراحی و ایجاد برنامه­های محیط زیست دوستانه تحت فشار قرار داده است. از این رو شركت­­ها باید تأثیرات منفی زیست­محیطی خود را در تولید، توزیع، تأمین مواد اولیه و مصرف انرژی به طرز قابل توجهی كاهش دهند، در غیر این صورت به وسیله قوانین و تقاضای سرسختانه مشتریان به عقب رانده خواهند شد (رعنایی کردشولی و یاری بوزنجانی، 1390، 166). همچنین مسأله حفظ محیط زیست باعث شده است که مصرف­کنندگان درباره محصولاتی که می­خرند، بازاندیشی کنند. امروزه بسیاری از مصرف­کنندگان این آمادگی را دارند که برای حمایت واقعی از محیط زیست برای محصولاتی که استاندارهای زیست­محیطی را رعایت می­کنند، مبلغ بیش­تری پرداخت کنند (Kotler and Armstrong, 2008, 583). بدین ترتیب شركت­­ها این فرصت را دارند كه عملكرد زیست محیطی­شان را بهبود بخشند و از تقاضاهای جدید مربوط به بازار سبز منتفع شوند (عباسی، عنایتی و رهبری، 1391، 36).

همان­طور که اوتمن (1992) ادعا می­کند، اگر شرکت­­ها بخواهند بازاریابی سبز را با موفقیت بکار گیرند، مفاهیم و ایده­­های زیست­محیطی آنها باید با همه جنبه­­های بازاریابی انسجام پیدا کند. در این راستا، توسعه مفهوم جاری بازاریابی و برند­سازی در قالب سبز، ضروری به­نظر می­رسد. اگر شرکت­­ها بتوانند محصولات و خدماتی را فراهم کنند که نیازهای زیست­محیطی مشتریان­شان را تأمین کند، مشتریان به این کالاها و خدمات علاقه بیشتری نشان خواهند داد. در ابتدای عصر زیست­محیطی، شرکت­ها باید به دنبال فرصت برای بهبود عملکرد زیست­محیطی محصولات خود باشند تا بتوانند ارزش ویژه برندشان را تقویت کنند (هادیزاده مقدم، جمالی کاپک و موسوی، ­1391، 32). مثلاً برندهای سبز، برچسب­­های سبز و تبلیغات محیطی به وسیله عرضه اطلاعات در مورد ویژگی­های محصولات سبز محیطی، احساسات مثبتی در گروه­های خاص هدف به وجود می­آورند و مصرف­کنندگان با دانستن این موضوع که یک محصول سبز است، هنگام استفاده آن احساس بهتری خواهند داشت، زیرا محصولات با برندهای طبیعی و برچسب گذاری­­های صحیح به علت تصویر کلی مثبتی که ایجاد می­کنند، از نظر بازرگانی موفق هستند و مصرف­کننده­­ها به خرید این محصولات تمایل پیدا می­کنند و وفاداری به برند افزایش می­یابد (Rahbar and Abdul Wahid, 2011, 80).

با اهمیت یافتن بازاریابی و گرایش­های سبز شرکت­­ها، خصوصاً نقش کلیدی آن در موفقیت شرکت­­ها، انجام تحقیقات مختلف برای تبیین روابط متغیرهای سبز و مطالعه در این زمینه، بیش از پیش، ضروری می- نماید. بر همین اساس، این پژوهش قصد دارد تا به تحلیل ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، اعتبار برند، تصویر برند سبز و ارزش برند سبز) بپردازد.

کیفیت درک شده برند به ­عنوان یکی از عوامل مهمی در نظر گرفته می­شود که بر تصمیم­گیری مشتری از طریق ارائه دلیل منطقی ترجیح یک برند بر برند دیگر، تأثیرگذار است (Aaker, 1991). علاوه بر این، کیفیت درک شده برند به­عنوان یک روش اکتشافی جهت تأثیرگذاری بر قضاوت مشتری در باب توانایی­­های آن به­منظور تحقق ویژگی­های دوستدار محیطی آن عمل می­کند (Ng, Butt, Khong and Ong, 2013). از آنجا که ارزش ویژه برند قوی­تر بر برندهایی غالب می­باشد که نشان­دهنده اعتبار برندی بیشتر است، لذا برند معتبرتر دربردارنده هزینه­­های ارزیابی پایین­تر بوده و با ریسک درک­ شده کمتری در ارتباط است. بنابراین آنها از طریق بسط ارزش­شان در ورای جنبه­­های کاربردی باعث ارتقای ارزش برند می­گردند (Erdem and Swait, 2004).

به عبارتی دیگر، اعتبار برند یک ستون مرکزی است که در حول آن یک شرکت می­تواند ارزش ویژه برند خود را ایجاد و مدیریت نماید (Erdem, Swait and Valenzuela, 2006). علاوه بر مفاهیم برند، در مباحث مربوط به مفاهیم برند سبز می­توان به تحقیقات چن (2010) و چن و چانگ (2012) اشاره نمود که این­طور متوجه شدند که تصویر برند سبز و ارزش درک شده برند سبز به عنوان عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند می­باشند (Ng, Butt, Khong and Ong, 2013). که ارزش ویژه برند سبز را چن (2010) به عنوان “مجموعه­ای از دارایی­­ها و بدهی­های برند در زمینه تعهدات سبز و نگرانی­های محیطی تعریف نمود که با نام، نماد و آرم برند در ارتباط است که می­تواند ارزش ارائه شده کالاها و خدمات دوستدار محیطی را افزایش و یا کاهش دهد”.

لذا با توجه با مطالب فوق، سؤال اصلی این تحقیق این است که آیا بین مفاهیم برند (کیفیت درک شده برند1و اعتبار برند[2] ) و مفاهیم برند سبز (تصویر برند سبز[3] ،  ارزش درک شده برند سبز[4] و ارزش ویژه برند سبز[5] ) رابطه وجود دارد؟

[1] Green Marketing

1 Brand Perceived Quality

[2] Brand Credibility

[3] Green Brand image

[4] Green Brand perceived value

[5] Green Brand equity

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اوّل : کلیّات تحقیق 

1-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….. 2

1-2- بیان مسأله…………………………………………………………………………………………………………………………. 3

1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق…………………………………………………………………………………………………… 5

1-4- چارچوب نظری تحقیق………………………………………………………………………………………………………. 6

1-5- مدل مفهومی……………………………………………………………………………………………………………………..11

1-6- جنبه نو آوری و جدید بودن تحقیق…………………………………………………………………………………….. 12

1-7- اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….. 12

1-8- سؤالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………… 12

1-9- فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………. 13

1-10- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………….. 13

1-11- قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………. 15

 

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 73

3-2- روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………. 73

3-2-1- نوع پژوهش بر مبنای هدف…………………………………………………………………………………………… 73

3-2-2- نوع پژوهش از نظر ماهیت و روش………………………………………………………………………………… 73

3-3- روش  های گردآوری داده-ها……………………………………………………………………………………………….. 74

3-4- ابزار گردآوری داده -ها…………………………………………………………………………………………………………74

3- 5- روایی و پایایی ابزار اندازه گیری داده-ها……………………………………………………………………………… 75

3-5-1- روایی………………………………………………………………………………………………………………………….. 76

3-5-2- پایایی………………………………………………………………………………………………………………………….. 76

3-6- جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………… 78

3-7- تعیین حجم نمونه و روش نمونه-گیری………………………………………………………………………………… 78

3-8- روش تجزیه و تحلیل داده-ها……………………………………………………………………………………………… 80

3-8-1- تحلیل عاملی تأییدی…………………………………………………………………………………………………….. 80

3-8-2- مدل سازی معادلات ساختاری………………………………………………………………………………………… 80

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 3-1) صفات کیفی و ارزش های عددی گزینه های پرسشنامه…………………………………………………75

(جدول 3-2) ترکیب سؤالات براساس متغیرهای تحقیق………………………………………………………………….75

(جدول 3-3) ضرایب آلفای کرونباخ برای هر یک از متغیرهای تحقیق………………………………………………77

(جدول 3-4) اطلاعات مربوط به نمونه-گیری………………………………………………………………………………….79

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران………………………………………………11

 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رضایت مشتری مبانی نظری رضایت مشتری پیشینه تحقیق رضایت مشتری پیشینه داخلی رضایت مشتری پیشینه خارجی رضایت مشتری پیشینه پژوهش رضایت مشتری پیشینه نظری…

  • پاورپوینت بیماری هاری

    پاورپوینت بیماری هاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری هاری جهت رشته ی پزشکی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هاری یک بیماری عفونی حاد…

  • ایران در عصر پیامبر صلح و دوستی

    ایران در عصر پیامبر صلح و دوستی دانلود مقاله ایران در عصر پیامبر صلح و دوستی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل دانلود مقالات رشته تاریخ دانلود مقالات تاریخ خرید مقالات رشته تاریخ رفتن به…

  • پاورپوینت آموزشی ویژگی های یک ارائه خوب

    پاورپوینت آموزشی ویژگی های یک ارائه خوب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی ویژگی های یک ارائه خوب جهت رشته گوناگون در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت حافظه داخلی

    پاورپوینت حافظه داخلی دانلود پاورپوینت حافظه داخلی پاورپوینت حافظه داخلی پاورپوینت انواع حافظه پاورپوینت مقدمه ای بر حافظه ی داخلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حافظه داخلی جهت رشته نرم افزار در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx…

  • دانلود تحقیق درباره رویکرد عقلانی رفتاری در درمان word

    دانلود تحقیق درباره رویکرد عقلانی رفتاری در درمان word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رویکرد عقلانی رفتاری در روان درمانی با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی با سیستم ABC

    برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی با سیستم ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت محاسبه بها تمام شده آموزش دانشجویان پزشکی برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی با…

  • پاورپوینت بررسی قواعد تبلیغ در حقوق تجارت الکترونیک

    پاورپوینت بررسی قواعد تبلیغ در حقوق تجارت الکترونیک کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی قواعد تبلیغ در حقوق تجارت الکترونیک قواعد تبلیغ در حقوق تجارت الکترونیک شناخت انواع تبلیغات اصول و قواعد تبلیغ و ممنوعیت های موجود ضمانت اجرای مدنی و…

  • پاورپوینت و ارائه کامل مدیریت زنجیره تامین SCM

    پاورپوینت و ارائه کامل مدیریت زنجیره تامین SCM تعریف مدیریت زنجیره تامین تاریخچه مدیریت زنجیره تامین تفاوت مدیریت زنجیره تامین و لجستیک حوزه های مدیریت زنجیره تامین هماهنگی در زنجیره تأمین و نقش IT اطلاعات و اهمیت آن در زنجیره…

  • پرسشنامه تعیین وضعیت استفاده ازمدل منابع و مصارف در شعب بانک کشاورزی

    پرسشنامه تعیین وضعیت استفاده ازمدل منابع و مصارف در شعب بانک کشاورزی پرسشنامه مدل منابع و مصارف پرسشنامه تعیین وضعیت منابع پرسشنامه تعیین وضعیت مصارف پرسشنامه استفاده ازمدل منابع و مصارف رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تعیین وضعیت…

  • بررسی شاخص های توسعه پایدار و تعيين و ترسيم چارچوب آن

    بررسی شاخص های توسعه پایدار و تعيين و ترسيم چارچوب آن مقاله شاخص های توسعه پایدار مقاله شاخص های توسعه پایدار شهری شاخصهای توسعه پایدار شاخص های سنجش توسعه پایدار شاخص های زیست محیطی توسعه پایدار شاخص های اقتصادی توسعه…

  • پاورپوینت آشنایی با نظام تربیتی کودک در عصر رسانه

    پاورپوینت آشنایی با نظام تربیتی کودک در عصر رسانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام تربیتی کودک در عصر رسانه جهت رشته رواشناسی و علوم تربیتی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوینت مفاهیم سود در تئوری حسابداری شرودر

    پاورپوینت مفاهیم سود در تئوری حسابداری شرودر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم سود در تئوری حسابداری شرودر جهت رشته ی حسابداری در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعارض والد فرزند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعارض والد فرزند فصل دوم پایان نامه تعارض والد فرزند مبانی نظری تعارض والد فرزند پیشینه تحقیق تعارض والد فرزند پیشینه داخلی تعارض والد فرزند پیشینه خارجی تعارض والد فرزند پیشینه پژوهش تعارض والد فرزند…

  • پاورپوینت بررسی 101 تکنیک حل خلاق مسئله

    پاورپوینت بررسی 101 تکنیک حل خلاق مسئله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی 101 تكنيك حل خلاق مسئله جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 174 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • تحقیق کامل در مورد تربیت بدنی و ورزش

    تحقیق کامل در مورد تربیت بدنی و ورزش تحقیق تربیت بدنی تحقیق تربیت بدنی 2 تحقیق برای تربیت بدنی 1 تحقیق درباره تربیت بدنی در مدارس مقاله اهداف تربیت بدنی در ورزش تحقیق در مورد تربیت بدنی و ورزش رفتن…

  • انتخاب رله های واسط در شبکه های بی سیم چند پرشی

    انتخاب رله های واسط در شبکه های بی سیم چند پرشی کنترل توان رله الکتریکی تخصیص توان شبکه توزیع شبکه بیسیم دانلود پایان نامه رله های واسط شبکه های بی سیم شبکه های بی سیم چند پرشی انتخاب رله های…

  • پاورپوینت بررسی استفاده از پسآب در جهت مصارف شهري و غير شهري

    پاورپوینت بررسی استفاده از پسآب در جهت مصارف شهري و غير شهري پاورپوینت بررسی استفاده از پسآب در جهت مصارف شهري و غير شهري استفاده از پسآب در جهت مصارف شهري و غير شهري اهداف اصلي تصفيه فاضلاب مراحل تصفيه…

  • مقاله سازمانهای یاد گیرنده

    مقاله سازمانهای یاد گیرنده شرط لازم در شكل گیری سازمان‌های یاد گیرنده ویژگی‌های سازمان های یاد گیرنده قواعد كلی در سازمان های یاد گیرنده 8 راهكارهایی جهت تقویت سازمان‌های یادگیرنده ایجاد سازمان یادگیرنده با بهره‌گیری از مدیریت منابع انسانی مدیریت…

  • دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح آميز هسته ای در علوم باغبانی

    دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح آميز هسته ای در علوم باغبانی پاورپوینت علوم باغبانی پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح‌آميز هسته‌ای دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح‌آميز هسته‌ای در علوم باغبانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح‌آميز هسته‌ای در علوم…

  • پاورپوینت کتاب روان شناسی عمومی از اتکینستون و همکاران

    پاورپوینت کتاب روان شناسی عمومی از اتکینستون و همکاران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب روان شناسی عمومی از اتکینستون و همکاران جهت رشته ی روان شناسی در قالب 340 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت اهمیت برند برای مشتریان و روشهای برند سازی

    پاورپوینت اهمیت برند برای مشتریان و روشهای برند سازی پاورپوینت برندینگ چیست پاورپوینت برندینگ شخصی پاورپوینت برندینگ دیجیتال پاورپوینت برندینگ و مارکتینگ پاورپوینت برندینگ ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهمیت برند برای مشتریان و روشهای برند سازی جهت رشته…

  • پاورپوینت مستند سازی

    پاورپوینت مستند سازی پاورپوینت آموزش مستند سازی پاورپوینت درمورد مستند سازی دانلود پاورپوینت درباره مستند سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مستند سازی جهت رشته ی هنر و کارگردانی در قالب 20  اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پاورپوینت مکانیسم‌های دفاعی روان کاوی

    پاورپوینت مکانیسم‌های دفاعی روان کاوی پاورپوینت مکانیسم‌های دفاعی روان کاوی تحقیق مکانیسم‌های دفاعی روان کاوی مقاله مکانیسم‌های دفاعی روان کاوی تاریخچه مکانیسم‌های دفاعی ویژگی مکانیسم‌های دفاعی كاركردهاي مكانيسمهاي دفاعي استفاده از واکنشهای ناخودآگاه یا مکانیسم دفاعی یا فرآیندهای ذهنی دلیل…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستم حمل و نقل هوشمند

    پاورپوینت آشنایی با سیستم حمل و نقل هوشمند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم حمل و نقل هوشمــند جهت رشته حمل و نقل در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پروپوزال بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی

    پروپوزال بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس تاثیر قدرتهای خارجی بر تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی پروپوزال…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری زناشویی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری زناشویی 39 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری فصل دوم پایان نامه پرخاشگری زناشویی مبانی نظری پرخاشگری زناشویی پیشینه تحقیق پرخاشگری زناشویی پیشینه داخلی پرخاشگری زناشویی پیشینه خارجی پرخاشگری زناشویی…

  • پاورپوینت آشنایی با ماکروویو ها

    پاورپوینت آشنایی با ماکروویو ها دانلود پاورپوینت آشنایی با ماکروویو ها آشنایی با ماکروویو ها ماکروویو ها پاورپوینت آشنایی با ماکروویو ها و کار با انواع آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  اشنایی با ماکروویو ها جهت رشته گوناگون…

  • دانلود تحقیق درباره ارتباط با مشتری word

    دانلود تحقیق درباره ارتباط با مشتری word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • دانلود پاورپوینت طراحی معماری پایگاه داده

    دانلود پاورپوینت طراحی معماری پایگاه داده پاورپوینت طراحی معماری پایگاه داده پاورپوینت معماری پایگاه داده توزیع شده پاورپوینت معماری پایگاه داده ابری پاورپوینت انواع معماری پایگاه داده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی معماری پایگاه داده جهت رشته کامپیوتر…

  • پاورپوینت سواد رسانه و رسانه سایبری

    پاورپوینت سواد رسانه و رسانه سایبری پاورپوینت سواد رسانه ای پاورپوینت سواد رسانه ای و خانواده پاورپوینت سواد رسانه ای در ایران پاورپوینت سواد رسانه ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سواد رسانه و رسانه سایبری جهت رشته رسانه…

  • پاورپوینت ویژگیهای فنی وموثر در انتخاب و بکارگیری مصالح

    پاورپوینت ویژگیهای فنی وموثر در انتخاب و بکارگیری مصالح دانلود پاورپوینت ویژگیهای فنی وموثر در انتخاب و بکارگیری مصالح پاورپوینت ویژگیهای فنی در انتخاب و بکارگیری مصالح رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ویژگیهای فنی وموثر در انتخاب و بکارگیری…

  • دانلود پاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه

    دانلود پاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه  جهت رشته عمران در 12 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بطور…

  • پاورپوینت آلودگی آب ها بر اثر فاضلاب های صنعتی

    پاورپوینت آلودگی آب ها بر اثر فاضلاب های صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با آلودگی آب ها بر اثر فاضلاب های صنعتی جهت رشته محیط زیست در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • بررسی خوردگی الكتروشیمیایی

    بررسی خوردگی الكتروشیمیایی خوردگی چیست؟ گالوانیك الكتروشیمیایی اكوستیك امیشن عوامل موثر در خوردگی فلزات دانلود مقاله بررسی خوردگی الكتروشیمیایی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پایان نامه رشته شیمی fileina فروشگاه…