پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

پروپوزال تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند
رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان
رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان
رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پروپوزال ارزش ویژه برند رستوران

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

(در رستورانها و فست فودهای شهر رشت)

 

 

 

 

چکیده

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 420 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند رابطه معناداری به میزان 0.18 با رضایت مشتریان دارد. همچنین رضایت مشتری نیز به میزان 0.88 با وفاداری مشتریان رابطه دارد. از میان ابعاد ارزش ویژه برند نیز رضایت درونی ایده آل بیشترین رابطه را با رضایت مشتری دارد. 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

رضایت مشتری

وفاداری مشتری

رستوران و فست فود

 

 

 

 

 

بیان مسئله 

بر اساس پژوهشهای کاتلر(2005) و کاتلر و کلر(2006)، رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری بسیار حساس و قابل توجه است. زیرا وقتی مشتری احساس نارضایتی کند، از شرکت فاصله گرفته و در رابطه با محصول یا خدمت مورد نظر، داستان بدی را به دیگران ارائه می دهد. اما وقتی مشتری احساس رضایت می کند، مجددا و بارها از آن محصول خواهد خرید و از آن محصول توضیحات مثبتی را به دیگران ارائه خواهد کرد. بر اساس این نظر می توان گفت که با استفاده از وفاداری مشتری که حاصل میزان رضایت او از محصول یا خدمتی خاص می باشد، می توان حجم یا دفعات خرید مجدد و میزان پیشنهاد محصول توسط او به دیگران را مورد اندازه گیری قرار داد(Budiarti et al, 2013).  

 

در طول 2 دهه گذشته، همه انواع سازمانها بطور فزاینده ای اهمیت رضایتمندی و وفاداری مشتریان را درک کرده اند. دلیل اصلی برای تاکید زیاد سازمانها بر رضایتمندی مشتری این است که هرچه رضایتمندی مشتریان افزایش یابد، می تواند بر وضعیت رقابتی قوی تر سازمان در بازار و افزایش سهم و بازار و سود آن بیانجامد، کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات، کاهش خطر ریسک و کاهش هزینه جذب مشتریان جدید از دیگر نتایج رضایتمندی و وفاداری مشتریان است. رضایتمندی مشتری را به شیوه های مختلفی می توان تعریف کرد. ارزیابی بعد از خرید توسط مشتری از کالا ها و خدمات نوعی کسب رضایتمندی خرید است. بطور کلی محققان معتقدند که رضایتمندی مشتریان از عوامل تعیین کننده خرید مجدد، تبلیغات شفاهی مشتری و در نهایت وفاداری مشتری است. رضایتمندی مدتها از عوامل تعیین کننده ی وفاداری مشتری بوده است. مشتریان راضی دوباره به سازمان بر می گردند و خرید مجدد می کنند و یا از خدمات شرکت در دفعات بعدی استفاده خواهند کرد. این دسته از مشتریان تجربیات مثبت و منفی خود را از کالاها و خدمات شرکت با دیگران مبادله خواهند کرد ( Bayraktar et al, 2012).

از دیدگاه برخی از محققان وفاداری عامل نهایی مدل رضایتمندی مشتری است. وفادرای بوسیله قصد و نیت خرید، تحمل میزان قیمت کالاها و خدمات از سوی مشتری و همچنین پیشنهاد خرید کالاها و خدمات به دیگران سنجیده می شود. اینگونه تصور می شود که تصور بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان از یک شرکت یا سازمان باید میزان وفاداری آنان را افزایش دهد ( Bayraktar et al, 2012). 

 

وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت می شود. با وجود این اثرات موقعیتی، و پیشنهادهای بازاریابی به صورت بالقوه برروی تغییر رفتار مشتری در حال تاثیرگذاری می باشند. رایج ترین تعریف وفاداری توسط الیور ارائه شده است که وی وفاداری را داشتن یک تعهد عمیق برای یک محصول و یا خدمات ترجیح داده شده تعریف می کند که عمل خرید بطور مستمر و سازگار در آینده انجام شده و باعث تکرار خرید از یک برند معین و یا مجموعه ای از برندهای معین می شود و این در حالی است که تاثیرات موقعیتی و یا تلاش های انجام شده برای جایگزینی و یا تغییر رفتاری وی در محیط بیرون وجود دارد ( تاج زاده نمین و همکاران، 1389). 

تعریف و ابعاد زیادی از وفاداری مشتری وجود دارد. از دیدگاه ماجومدار، وفاداری مصرف کننده یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است و پیچیدگی وفاداری از آنجا معلوم می شود که هنوز یک تعریف مشخص و واحدی از آن ارائه نشده است، اما بطور کلی محققان بر این عقیده اند که وفاداری را می توان از 2 بعد نگرشی و رفتاری مورد بررسی قرار داد. ( شجاعی، 1389). 

از آنجایی که این تحقیق بدنبال بررسی وفاداری به خدمت است، در ادامه تعاریفی نیز از وفاداری به خدمت ارائه می-شود. ساندر معتقد است وفاداری به خدمت پیچیده تر از وفاداری به برند است که بطور معمول برای کالاها بکار برده می شود. از دید وی، وفاداری به خدمت لزوما با اشکال دیگر وفاداری مثل وفاداری به برند، وفاداری به فروشگاه و یا وفاداری به تامین کننده تطبیق پیدا نمی کند. اشنایدر عنوان می کند که وفاداری به خدمت، معیاری سخت گیرانه در مقایسه با سایر اقلام وفاداری دارد و یک مشتری وفادار به خدمت می-بایست  وفادار به برند و هم وفادار به مکان باشد. در این حوزه وفاداری می تواند متوجه خدمت یا ارائه دهنده آن باشد. همچنین خدمات دارای ویژگی ناملموس بودن، ناهمگونی و همزمانی تولید و مصرف می باشد ، همین امر بر پیچیدگی این نوع از وفاداری می افزاید (فولادوند و همکاران، 1392). 

 

ارزش ویژه برند به معنی ارزشهای بازاریابی و مالی مرتبط با توان یک برند در بازار شامل دارائیهای واقعی مختص به یک برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده از برند و تداعی گرهای برند می باشد. بر اساس نظر لاسر، میتال و آرون(1995)، ادبیات موجود، ارزش ویژه برند را از دو دیدگاه مختلف ارزیابی کرده است. دیدگاه مالی و دیدگاه مشتری. دیدگاه مالی معمولا اشاره دارد به ارزش برند شرکت در بازار. در حالیکه دیدگاه مشتری، ارزش ویژه برند را بر مبنای ارزش برند درک شده توسط مشتری مورد ارزیابی قرار می دهد(Severi & ling, 2013). ارزش ویژه برند شکل گسترده تر تصور از برند است. اما وفاداری به برند از گذشته به معنی داشتن نگرش مثبت نسبت به خرید یک برند خاص می باشد. در مقابل ارزش ویژه برند شامل دیدگاه و نگرشی است که الزاما به خرید منجر نمی شود. ارزش ویژه برند شامل 5 بخش می شود که عبارتند از: 1- کیفیت درک شده؛ 2- رفتار کارکنان؛ 3- مفهوم ایده آل؛ 4- هویت برند؛ 5- انسجام سبک زندگی( Nam et al, 2011). آکر(1996)، ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه ای از دارائیهای مرتبط با نام و علامت یک برند تعریف می کند که ارزش فراهم شده به وسیله یک محصول یا خدمت برای شرکت و مشتری را اضافه یا کم می کند(Juntunen et al, 2011). 

 

کیفیت درک شده عبارتست از ادراک مشتری از کیفیت کلی یا برتری یک کالا یا خدمت نسبت به تمایل مشتری به جایگزین های آن. برای درک کیفیت درک شده، شناسایی و اندازه گیری ابعاد اساسی مفید خواهد بود، اما خود کیفیت درک شده به خودی خود یک سازه خلاصه است. نام تجاری با کیفیت درک شده توسط مشتری پیوند خورده است، ادراکی که تنها کیفیت کلی را نشان می دهد و ضرورتا بر مبنای دانش مشتریان در خصوص ویژگی های جز ئی آن نیست(Pike et al, 2010).رفتار کارکنان از دیگر موارد و عناصر ارزش ویژه برند است. رفتار کارکنان بخش فروش یا ارائه کننده خدمات موجب ایجاد یک ذهنیت در مشتری می شود. محققان به دلیل اهمیت رفتار کارکنان، این بخش را جزئی از ارزش ویژه برند می دانند ( Nam et al, 2011).

رضایت درونی ایده آل می تواند به طور کلی به عنوان تفکرات و احساسات افراد نسبت به چیزی یا کسی باشد. مفهوم ایده آل به درجه ای از فعالیت و تفکر مشتری گفته می شود که با تصور او از برند مطابق است. تئوری ایده آل بیان می کند که افراد یک برند را به خاطر ارتقاء خودشکوفایی شخصیتی می خرند ( Nam et al, 2011).

 

هویت برند، در تئوری سازمانی افراد جزئی از یک گروه اجتماعی می شوند تا هویت و حس تعلق خود را ارتقاء دهند. بطور مشابه مشتری نیز هویت اجتماعی خود را با مصرف یک برند یا مشارکت در خرید آن نشان می دهند. مشتریان ارزش مثبت را به برندهایی می دهند که دارای شهرت خوبی در میان گروهایی که به آنها تعلق دارند، هستند. بنابراین هویت برند به افراد اجازه می دهند تا شخصیت اجتماعی خود را ارتقاء دهند( Nam et al, 2011).

 

انسجام در سبک زندگی، سبک زندگی نه تنها در برگیرنده ویژگی های دموگرافیک است بلکه شامل نگرش مثبت به زندگی، عقاید و روحیات افراد نیز می شود. اگرچه هیچ تعریف کاملی از سبک زندگی وجود ندارد، اما این اصطلاح به طور گسترده به الگوی خاص زندگی افراد، علایق و نظرات آنان می شود که افراد آن را ارائه می کنند. مشتریان یک برند را هنگامی خریداری می کنند و یا نسبت به آن نظر مثبت ارائه می کنند که به آن برند بتواند نیازهای آنها را در رسیدن به الگوهایی خاص از سبک زندگی برطرف کند، بنابراین انسجام در سبک زندگی به معنای توسعه چیزی است که برند در آن مطابق با سبک زندگی افراد باشد. این قسمت برخلاف هویت برند و مفهوم ایده آل یک عنصر شخصی و کاملا منحصر به فرد می باشد. به هنجارهای اجتماعی و گروهی ارتباطی ندارد( Nam et al, 2011).

از آنجائیکه در سالهای اخیر افزایش چشمگیری را در تعداد رستورانها و فست فودها در سطح شهر رشت شاهد بوده ایم و با توجه به بالا رفتن قدرت انتخاب مشتریان برای استفاده از خدمات مختلف این رستورانها و فست فودها، رقابت فزاینده ای را در این بخش شاهد هستیم. لذا پرداختن به عواملی که می تواند در جذب و حفظ وفاداری بیشتر مشتریان این رستورانها و فست فودها موثر باشد، دارای اهمیت و مبنای بررسی تحقیق حاضر می باشد. بدین جهت با توجه به اینکه هدف تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت است، محقق به دنبال پاسخ این سوال است که آیا ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت تاثیر دارد یا خیر؟

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده  1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه  3

1-2- بیان مسئله   3

1-3- چارچوب نظری تحقیق  6

1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق  7

1-5- اهداف تحقیق  8

1-6- فرضیات تحقیق  8

1-7- تعاریف مفهومی متغیرها  9

1-8- تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق  11

1-9- قلمرو تحقیق  12

1-9-1- قلمرو موضوعی  12

1-9-2- قلمرو مکانی  12

1-9-3- قلمرو زمانی  12

 

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه  54

3-2- روش پژوهش  54

3-3- جامعه آماری پژوهش  55

3-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه  55

3-4-1- نتایج آزمون بارتلت جهت دقت نمونه  56

3-5- روشهای گردآوری اطلاعات  56

3-6- پرسشنامه پژوهش  57

3-7- بررسی روایی و پایایی ابزار پژوهش  58

3-7-1- روایی پرسشنامه  58

3-7-2- پایایی پرسشنامه  58

3-8- متغیرهای پژوهش  60

3-9- روش‌های آماری تجزیه و تحلیل داده‌ها  60

3-10- جمع بندی فصل سوم  60

 

منابع و مآخذ 

 

 

 

 

 

  • فصل 16 پاورپوینت طراحی تفضیلی سطح اجزا

    فصل 16 پاورپوینت طراحی تفضیلی سطح اجزا پاورپوینت طراحی تفضیلی سطح اجزا پاورپوینت مهندسی نرم افزار رفتن به سايت اصلي دانلود فصل 16 پاورپوینت طراحی تفضیلی سطح اجزا جهت رشته کامپیوتر در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 105 صفحه کامل و جامع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 105 صفحه کامل و جامع کلمات کلیدی : مبانی نظری عزت نفس چیست مبانی نظری عزت نفس پیشرفت تحصیلی مباني نظري عزة نفس مبانی نظری و پیشینه عزت نفس تاریخچه عزت نفس در…

  • آماده سازی فلزات در فسفاته کردن آنها

    آماده سازی فلزات در فسفاته کردن آنها فسفاته کردن فلزات پوشش رنگ فلزات آماده سازی فلزات قبل از فسفاته کردن آماده سازی فلزات در فسفاته کردن آنها دانلود مقالات صنایع دانلود مقالات مهندسی صنایع رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • دانلود پاورپوینت خانواده موفق، اهمیت خانواده و بهداشت روانی

    دانلود پاورپوینت خانواده موفق، اهمیت خانواده و بهداشت روانی پاورپوینت خانواده موفق پاورپوینت بهداشت روانی پاورپوینت اهمیت خانواده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خانواده موفق، اهمیت خانواده و بهداشت روانی جهت رشته روانشناسی در 26 اسلاید و با فرمت…

  • تولید قطعات فلزی و رنگ قطعات پلیمری

    تولید قطعات فلزی و رنگ قطعات پلیمری صنعت خودرو تولید قطعات فلزی تولید رنگ قطعات پلیمری تولید قطعات فلزی و رنگ قطعات پلیمری دانلود گزارش کارآموزی دانلود کارآموزی مکانیک دانلود گزارش کارآموزی مکانیک دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی 2 مبانی نظری سلامت روان تاریخچه سلامت روانی پیشینه خارجی سلامت روانی پیشینه نظری سلامت روان پیشینه پژوهش سلامت روان پیشینه پژوهشی سلامت روان پیشینه خارجی سلامت روان پیشینه تحقیق سلامت روانی مبانی…

  • پاورپوینت تغییرات ویرایش چهارم آیین نامه 2800 نسبت به ویرایش سوم

    پاورپوینت تغییرات ویرایش چهارم آیین نامه 2800 نسبت به ویرایش سوم پاورپوینت تغییرات ویرایش چهارم 2800 پاورپوینت تغییرات ویرایش چهارم آیین نامه 2800 پاورپوینت آیین نامه 2800 پاورپوینت تغییرات آیین نامه 2800 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغییرات ویرایش…

  • رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع

    رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت کیفیت جامع مدیریت دانش در شركتهای بیمه مدیریت کیفیت جامع در شركتهای بیمه استقرار مدیریت دانش در شرکتهای بیمه پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای بیمه…

  • موضع یابی استراتژیك بازار /محصول زعفران در ایمیل مارکتینگ

    موضع یابی استراتژیك بازار /محصول زعفران در ایمیل مارکتینگ ایمیل مارکتینگ بازاریابی زعفران استراتژیک بازار مدیریت بازرگانی رفتن به سایت اصلی موضع یابی استراتژیك بازار /محصول زعفران در ایمیل مارکتینگ موضع یابی استراتژیك بازار زعفران بر اساس توجه به سه…

  • پاورپوینت تشکل‌ های کارگری در جمهوری اسلامی و مغایرت آن

    پاورپوینت تشکل‌ های کارگری در جمهوری اسلامی و مغایرت آن پاورپوينت تشکل های کارگری پاورپوينت در مورد تشکل های کارگری دانلود پاورپوينت تشکل های کارگری در جمهوری اسلامی دانلود پاورپوينت در مورد تشکل های کارگری رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت آموزش درس 11 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث همسایگان ایران

    پاورپوینت آموزش درس 11 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث همسایگان ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات پنجم ابتدایی مبحث همسایگان ایران در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت و ارائه کامل مدیریت زنجیره تامین SCM

    پاورپوینت و ارائه کامل مدیریت زنجیره تامین SCM تعریف مدیریت زنجیره تامین تاریخچه مدیریت زنجیره تامین تفاوت مدیریت زنجیره تامین و لجستیک حوزه های مدیریت زنجیره تامین هماهنگی در زنجیره تأمین و نقش IT اطلاعات و اهمیت آن در زنجیره…

  • تحلیل و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شهر قم

    تحلیل و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شهر قم کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشینی علل…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی ارزیابی عملکرد…

  • ابعاد کیفیت زندگی و نحوه اندازه گیری آن

    ابعاد کیفیت زندگی و نحوه اندازه گیری آن ابعاد کیفیت زندگی اندازه گیری کیفیت زندگی تحقیق درباره کیفیت زندگی کیفیت زندگی مربوط به سلامت ابعاد کیفیت زندگی از دیدگاه فرانس رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ابعاد…

  • دانلود پاورپوینت ساختمان های جالب

    دانلود پاورپوینت ساختمان های جالب پاورپوینت ساختمان های جالب پاورپوینت ساختمان های عجیب پاورپوینت ساختمان های جالب از نظر معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختمان های جالب در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی

    ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پایان نامه ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد…

  • دانلود تحقیق درباره شادکامی و رویکردهای آن  word

    دانلود تحقیق درباره شادکامی و رویکردهای آن  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شادکامی و رویکردهای آن با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • بررسی خشونت علیه زنان از دیدگاه فقه اسلامی

    بررسی خشونت علیه زنان از دیدگاه فقه اسلامی خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان چیست تعریف خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان از نگاه قرآن خشونت علیه زنان از نگاه احادیث خشونت علیه زنان از دیدگاه اسلام پایان نامه خشونت…

  • پاورپوینت بررسی متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی)

    پاورپوینت بررسی متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی) کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت بررسی متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک پاورپوینت بررسی متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک بررسی متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای…

  • بررسی مقالات تحقیقات تدارکات بشردوستانه: روندها و چالشها

    بررسی مقالات تحقیقات تدارکات بشردوستانه: روندها و چالشها بررسی مقالات تحقیقات تدارکات بشردوستانه روندها و چالش¬ها رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمهچکیده هدف - هدف از این مقاله ارائه بررسی مقالات تدارکات بشردوستانه (HL) است که با هدف شناسایی روندها…

  • بررسی تاثیر تعارضات زناشویی در سازگاری فرزندان

    بررسی تاثیر تعارضات زناشویی در سازگاری فرزندان سازگاری فرزندان با والدین سازگاری والدین و فرزندان پایان نامه تعارض زناشویی پایان نامه در مورد تعارض زناشویی رابطه تعارضات زناشویی با سلامت روان تعارض زناشویی و رابطه والد و کودک رابطه تعارضات…

  • پاورپوینت نكاتی مفيد درباره دودكش ها

    پاورپوینت نكاتی مفيد درباره دودكش ها پاورپوینت کلاهک دودکش استاندارد پاورپوینت نصب صحیح دودکش بخاری پاورپوینت دودکش بخاری گازی پاورپوینت انواع کلاهک دودکش پاورپوینت نصب صحیح دودکش بخاری پاورپوینت فاصله لوله بخاری از دیوار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی

    کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی دانلود گزارش کارآموزی رشته الکترونیک دانلود کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی دانلود گزارش کارآموزی الکترونیک دانلود کارآموزی رشته الکترونیک دانلود گزارش کارآموزی خرید گزارش کارآموزی رشته الکترونیک فروش گزارش کارآموزی رشته الکترونیک رفتن به سایت…

  • پاورپوینت اکوپارک و الگوی طراحی آن در توسعه شهری

    پاورپوینت اکوپارک و الگوی طراحی آن در توسعه شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اکوپارک جهت رشته عمران در 30 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مشخصه بارز شهرها…

  • دانلود پاورپوینت مفهوم تنظیم قانون رقابت 59 اسلاید

    دانلود پاورپوینت مفهوم تنظیم قانون رقابت 59 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم تنظیم قانون رقابت 59 اسلاید  جهت رشته حسابداری در قالب 59 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • فریب در ازدواج از نگاه فقه و حقوق و ارائه پیشنهادات پیشگیری

    فریب در ازدواج از نگاه فقه و حقوق و ارائه پیشنهادات پیشگیری فریب در ازدواج تدلیس در ازدواج دانلود مقاله فریب در ازدواج دانلود مقاله تدلیس در ازدواج آثار فقهی فریب در ازدواج آثار حقوقی فریب در ازدواج پیشنهاد قانونی…

  • پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم مبحث همنهشتی مثلث ها

    پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم مبحث همنهشتی مثلث ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث همنهشتی مثلث ها در قالب 2 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • شناخت و تشخیص عقب ماندگیهای ذهنی و میزان کارکرد این دانش آموزان در زمینه های مختلف ذهنی و روانی

    شناخت و تشخیص عقب ماندگیهای ذهنی و میزان کارکرد این دانش آموزان در زمینه های مختلف ذهنی و روانی کودکان استثنایی تشخیص عقب ماندگی عقب ماندگیهای ذهنی دانلود مقاله شناخت و تشخیص عقب ماندگیهای ذهنی و میزان کارکرد این دانش…

  • پاورپوینت تکنیک های معاینه

    پاورپوینت تکنیک های معاینه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تکنیک های معاینه جهت رشته ی پزشکی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       دق پنج نوع…

  • دانلود تحقیق اعتیاد و مواد مخدر با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اعتیاد و مواد مخدر با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اعتیاد و مواد مخدر با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • تحلیل محیط داخلی و بین الملل دکتر رودینی

    تحلیل محیط داخلی و بین الملل دکتر رودینی تحلیل محیط داخلی و بین الملل دکتر رودینی رفتن به سایت اصلی تحلیل محیط داخلی و بین المللی جناب آقاي دکتر رودینی 59 صفحه pdf مطالب ارائه شده درس در طول ترم

  • دانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی RBS

    دانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی RBS پاورپوینت سیستم ساختمانی RBS پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو پاورپوینت سیستم های نوین ساختمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی RBS در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با…

  • مقاله کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذائی با عنوان بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل كنترل بر افزایش فروش پسته ایران

    مقاله کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذائی با عنوان بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل كنترل بر افزایش فروش پسته ایران آمیخته بازاریابی خرده فروشی عمده‌فروشی ارتقاء محصول دانلود مقاله کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذائی با عنوان بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل…

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی

    پاورپوینت کتاب و درس اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی پاورپوینت دانلود کتاب اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی پیام نور پاورپوینت کتاب اصول تصفیه آب و فاضلاب پاورپوینت دانلود کتاب تصفیه آب چالکش امیری pdf پاورپوینت حل المسائل اصول…