پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • طراحی كنترل كننده های فیدبك حالت بهینه بر اساس مجموعه ای از مدلهای سیستم

    طراحی كنترل كننده های فیدبك حالت بهینه بر اساس مجموعه ای از مدلهای سیستم فیدبك حالت بهینه پایدارساز سیستم قدرت طراحی كنترل كننده های فیدبك حالت بهینه طراحی كنترل كننده های فیدبك حالت بهینه بر اساس مجموعه ای از مدلهای…

  • تولید زیرکن به روش گرد فلزکاری و ارزیابی علل متفاوت پروسه بر ویژگیهای کامپوزیت

    تولید زیرکن به روش گرد فلزکاری و ارزیابی علل متفاوت پروسه بر ویژگیهای کامپوزیت تولید زیرکن به روش گرد فلزکاری ارزیابی علل متفاوت تولید زیرکن بر ویژگیهای کامپوزیت مشخصات و خواص زیرکن روشهای ساخت کامپوزیتها دانلود پایان نامه تولید زیرکن…

  • پاورپوینت مراحل فرایند کشف دانش از پایگاه داده ها

    پاورپوینت مراحل فرایند کشف دانش از پایگاه داده ها پاورپوینت داده کاوی و اکتشاف دانش پاورپوینت مقدمه اي بر داده کاوي و اکتشاف دانش پاورپوینت اکتشافات دانشمندان پاورپوینت اکتشافات دانشمندان ایرانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پاورپوینت مراحل فرایند کشف…

  • دانلود پرسشنامه سنجش معنویت هال و ادواردز (۱۹۸۶)

    دانلود پرسشنامه سنجش معنویت هال و ادواردز (۱۹۸۶) کلمات کلیدی : پرسشنامه معنویت پرسشنامه سنجش معنویت دانلود پرسشنامه معنویت پرسشنامه سنجش معنویت هال مولفه های پرسشنامه سنجش معنويت پرسشنامه سنجش معنویت هال و ادواردز دانلود پرسشنامه سنجش معنویت هال و…

  • پاورپوینت بررسی فناوري هاي نوين در صنايع غذايي

    پاورپوینت بررسی فناوري هاي نوين در صنايع غذايي کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی فناوري هاي نوين در صنايع غذايي تحقیق بررسی فناوري هاي نوين در صنايع غذايي بررسی فناوري هاي نوين در صنايع غذايي فناوري هاي نوين در صنايع غذايي…

  • پروژه برنامه نویسی مهندسی نرم افزار با عنوان سیستم پرسنلی طراحی شده با VB.net و متدولوژی UML

    پروژه برنامه نویسی مهندسی نرم افزار با عنوان سیستم پرسنلی طراحی شده با VB.net و متدولوژی UML طراحی سیستم پرسنلی تجزیه و تحلیل سیستم پرسنلی تجزیه و تحلیل سیستم پرسنلی با متدولوژی UML دانلود پروژه برنامه نویسی مهندسی نرم افزار…

  • پاورپوینت اهميت بهداشت فردی

    پاورپوینت اهميت بهداشت فردی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهميت بهداشت فردی جهت رشته ی پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بهداشت فردی علاوه…

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول و مبانی آموزش و پرورش

    پاورپوینت کتاب و درس اصول و مبانی آموزش و پرورش پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش pdf پاورپوینت دانلود رایگان جزوه اصول و مبانی آموزش و پرورش پاورپیونت نمونه سوال اصول و مبانی آموزش و پرورش پاورپوینت جزوه اصول…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن

    دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن جهت رشته پزشکی در 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقطع‌نگاری…

  • پاورپوينت سیستم حقوق و دستمزد

    پاورپوينت سیستم حقوق و دستمزد سیستم حقوق و دستمزد پاورپوینت سیستم حقوق پاورپوینت سیستم دستمزد دانلود پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد پاورپوینت در مورد سیستم حقوق و دستمزد دانلود در مورد سیستم حقوق و دستمزد پاورپوینت در مورد سیستم حقوق…

  • پاورپوینت ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری

    پاورپوینت ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری دانلود پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری پاورپوینت حفظ کرامت مردم در نظام اداری پاورپوینت کرامت مردم در نظام اداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارتقاء و…

  • دانلود پاورپوینت جاذبه های گردشگری استان کرمان

    دانلود پاورپوینت جاذبه های گردشگری استان کرمان پاورپوینت جاذبه های گردشگری پاورپوینت جاذبه گردشگری پاورپوینت جاذبه های گردشگری کرمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جاذبه های گردشگری استان کرمان در قالب 51 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدل نرمال: مدل رگرسيون خطي نرمال كلاسيك

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدل نرمال: مدل رگرسيون خطي نرمال كلاسيك کلمات کلیدی : پاورپوینت مدل نرمال: مدل رگرسيون خطي نرمال كلاسيك پاورپوینت فصل چهارم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل چهارم…

  • دانلود پاورپوینت مترو

    دانلود پاورپوینت مترو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مترو جهت رشته حمل و نقل در 38 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ایده احداث مترو اولین بار بطور جدی…

  • پاورپوينت ساختار و انواع برگ

    پاورپوينت ساختار و انواع برگ پاورپوینت برگ پاورپوینت برگ گیاهان پاورپوینت در مورد برگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت ساختار و انواع برگ جهت رشته زیست شناسی در قالب 34 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • بررسی رویکرد های نظری اوقات فراغت و فعالیت های جسمانی

    بررسی رویکرد های نظری اوقات فراغت و فعالیت های جسمانی کلمات کلیدی : اوقات فراغت از دیدگاه اسلام عوامل موثر برگذران اوقات فراغت اوقات فراغت از دیدگاه جامعه شناسی اوقات فراغت و عوامل اجتماعی موثر بر آن اهمیت اوقات فراغت…

  • پاورپوينت آشنایی زندگينامه پيامبر اسلام

    پاورپوينت آشنایی زندگينامه پيامبر اسلام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی زندگينامه پيامبر اسلام جهت رشته بیوگرافی در قالب 53 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         زندگی…

  • مقاله تحقیقی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان تجزیه و تحلیل برخی از جنبه های روزآمد راجع به مقررات حمل و نقل هوایی بین المللی

    مقاله تحقیقی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان تجزیه و تحلیل برخی از جنبه های روزآمد راجع به مقررات حمل و نقل هوایی بین المللی کنوانسیون حقوقی حقوق بین الملل هوا و فضا مقررات حمل و نقل هوایی بین…

  • ابعاد و پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و چارچوبها و تاثیر مفاهیم دیگر مرتبط با آن

    ابعاد و پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و چارچوبها و تاثیر مفاهیم دیگر مرتبط با آن رفتار شهروندی سازمانی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان اهمیت رفتار شهروندی سازمانی پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی ابعاد رفتار شهروندی سازمانی پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی…

  • تشریح مبانی زیرساخت مدیریت دانش

    تشریح مبانی زیرساخت مدیریت دانش مبانی زیر ساخت مدیریت دانش زیرساختهای مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc دانلود پایان نامه مدیریت دانش فناوری‌های مدیریت دانش پایان نامه زیرساختهای مدیریت دانش پایان نامه مبانی زیر ساخت…

  • پاورپوینت آدیپوکین ها

    پاورپوینت آدیپوکین ها پاورپوینت آدیپوکین ها آدیپوکین ها تشکیلات و ساختمان بافت چربی لپتین نقش لپتین آدیپونکتین آدیپونکتین و رشد استخوانی رزیستین و آدیپسین فاکتور نکروزی تومور آلفا اینترلوکین ها بزرگ شدن آدیپوسیتها متابولیسم بافت چربی فاکتورهای تعیینکننده توزیع چربی…

  • پاورپوینت حسابداری ترکيب واحدهای تجاری

    پاورپوینت حسابداری ترکيب واحدهای تجاری دانلود پاورپوینت حسابداری ترکيب واحدهای تجاری تحقیق درباره ی پاورپوینت حسابداری ترکيب واحدهای تجاری پاورپوینت حسابداری ترکيب واحدهای تجاری و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری ترکيب واحدهای تجاری جهت رشته حسابداری…

  • پاورپوینت معماری تکاملی و وارد کردن عامل محیط در سیستم

    پاورپوینت معماری تکاملی و وارد کردن عامل محیط در سیستم پاورپوینت معماری تکاملی چیست پاورپوینت معماری تکاملی دانلود پاورپوینت معماری تکاملی و وارد کردن عامل محیط در سیستم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری تکاملی و وارد کردن عامل محیط در سیستم…

  • پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی (RUP)

    پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی (RUP) پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی پاورپوینت اصول یکسان سازی منطقی پاورپوینت مراحل یکسان سازی پاورپوینت اصول یکسان سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی (RUP) جهت رشته IT در قالب…

  • اعتراض به رای داور در قانون آیین دادرسی مدنی

    اعتراض به رای داور در قانون آیین دادرسی مدنی اعتراض به رای داور بررسی جهات اعتراض به رأی داور آئین اعتراض به رأی داور آثار اعتراض به رأی داور اثر اعتراض ثالث نسبت به رأی داور پایان نامه اعتراض به…

  • پاورپوینت بازاریابی ویروسی

    پاورپوینت بازاریابی ویروسی کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی ویروسی تحقیق بازاریابی ویروسی بازاریابی ویروسی مقاله بازاریابی ویروسی ويروس در بازاريابي تاریخچه بازاریابی ویروسی بازاریابی ویروسی دو بينش بازار يابي ويروسي دلایل محبوبیت بازاریابی ویروسی انواع بازاريابي ويروسي ويروسي ارزشي ويروسي…

  • پاورپوینت سقف کرمیت و مزایای آن

    پاورپوینت سقف کرمیت و مزایای آن پاورپوینت علت لرزش سقف کرومیت پاورپوینت سقف کرومیت پاورپوینت نحوه ساخت تیرچه کرومیت پاورپوینت سقف کرمیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سقف کرمیت و مزایای آن جهت رشته عمران در قالب 89 اسلاید…

  • پاورپوینت بررسی ارتباط کاواک با طيف خروجی در ليزر نيمه هادی GaAs

    پاورپوینت بررسی ارتباط کاواک با طيف خروجی در ليزر نيمه هادی GaAs دانلود پاورپوینت درباره کاواک پاورپوینت طيف خروجی در ليزر نيمه هادی GaAs پاورپوینت ارتباط کاواک با طيف خروجی در ليزر نيمه هادی GaAs پاورپوینت بررسی ارتباط کاواک با…

  • حمایت کیفری از اطفال در کودک آزاری جنسی در حقوق ایران

    حمایت کیفری از اطفال در کودک آزاری جنسی در حقوق ایران بزه دیدگی اطفال کودک ازاری جنسی حمایت کیفری از اطفال عوامل بزه دیدگی اطفال پیشگیری از بزه دیدگی اطفال بزه دیدگی اطفال در حقوق ایران حمایت کیفری از اطفال…

  • دانلود تحقیق درباره باورهای غیر منطقی word

    دانلود تحقیق درباره باورهای غیر منطقی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی باورهای غیر منطقی با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم

    پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم مدار مرتبه اول چيست…

  • اصطلاح شناسی هوش هیجانی ریشه های تاریخی آن

    اصطلاح شناسی هوش هیجانی ریشه های تاریخی آن رویکردهای هوش هیجانی مدل های هوش هیجانی پایان نامه هوش هیجانی اصطلاح شناسی هوش هیجانی ضرورت توجه به هوش هیجانی پیشینه هوش هیجانی در ایران و جهان رفتن به سايت اصلي هدف…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تنیدگی شغلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تنیدگی شغلی مبانی نظری تنیدگی شغلی دانلود مبانی نظری تنیدگی شغلی پیشینه تنیدگی شغلی پیشینه تحقیق تنیدگی شغلی ادبیات نظری تنیدگی شغلی فصل دوم پایان نامه تنیدگی شغلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی شغلی…

  • طراحی و ساخت شمارنده فرکانس تا یک گیگاهرتز (3900 تومان)

    طراحی و ساخت شمارنده فرکانس تا یک گیگاهرتز (3900 تومان) دانلود پایان نامه الکترونیک طراحی و ساخت شمارنده فرکانس تا یک گیگاهرتز شمارنده فرکانس ساخت شمارنده فرکانس طراحی شمارنده فرکانس طراحی و ساخت شمارنده فرکانس دانلود پروژه طراحی و ساخت…

  • پاورپوینت درباره داروی انسولین

    پاورپوینت درباره داروی انسولین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره داروی انسولین جهت رشته ی پزشکی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اولین بار در…