پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • ارزیابی ارتباط سبک های فرزندپروری والدین با گرایش به مواد مخدر فرزندان

    ارزیابی ارتباط سبک های فرزندپروری والدین با گرایش به مواد مخدر فرزندان پایان نامه گرایش به مواد مخدر پایان نامه شیوه های فرزندپروری گرایش به مواد مخدر در دانشجویان بررسی علل گرایش جوانان به مواد مخدر راه های پیشگیری از…

  • جایگاه بیماریهای صعب العلاج در عیوب فسخ نکاح و عیوب مجوز فسخ نکاح و بررسی آرای فقهای شیعه و سنی

    جایگاه بیماریهای صعب العلاج در عیوب فسخ نکاح و عیوب مجوز فسخ نکاح و بررسی آرای فقهای شیعه و سنی کلمات کلیدی : عیوب فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه پایان نامه فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه امامیه فسخ…

  • بررسی رابطه مکتب های فرزندپروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانی

    بررسی رابطه مکتب های فرزندپروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانی ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری والدین ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ داﻧﺶ آﻣﻮزان راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری ﺑﺎ ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ…

  • تحقیق کامل در مورد اضطراب و افسردگی در نوجوانان

    تحقیق کامل در مورد اضطراب و افسردگی در نوجوانان مقاله افسردگی در نوجوانان تحقیق درباره افسردگی در نوجوانان تحقیق در مورد افسردگی در نوجوانان تحقیق درباره ی افسردگی در نوجوانان مقاله درباره افسردگی در نوجوانان دانلود مقاله افسردگی در نوجوانان…

  • هیدروکسی آپاتیت و بررسی راههای تولید آن

    هیدروکسی آپاتیت و بررسی راههای تولید آن هیدروکسی آپاتیت ساختار هیدروکسی آپاتیت کاربردهای هیدروکسی آپاتیت روشهای تولید هیدروکسی آپاتیت هیدروکسی آپاتیت و بررسی راههای تولید آن دانلود پایان نامه هیدروکسی آپاتیت دانلود پایان نامه مواد دانلود پایان نامه رشته مواد…

  • اکسل کلیه داده های حسابهاي ملي ایران برای دوره زمانی سالهاي 1338 الی 1391

    اکسل کلیه داده های حسابهاي ملي ایران برای دوره زمانی سالهاي 1338 الی 1391 کلمات کلیدی : دانلود اکسل کلیه داده های حسابهاي ملي ایران برای دوره زمانی سالهاي 1338 الی 1391، داده داده درآمد و توليد ناخالص ملي بر…

  • ارتباط نماز و نیایش با عرفان در اندیشه شاعران معاصر و جریانات تاثیرگذار بر آن

    ارتباط نماز و نیایش با عرفان در اندیشه شاعران معاصر و جریانات تاثیرگذار بر آن نماز و نیایش در شعر تحلیل آداب نماز و نیایش نماز و نیایش در اندیشه شاعران آداب نماز و نیایش به روايت شعر فارسي نماز…

  • پاورپوینت آسيب های استخوانی مفصلی و عضلانی

    پاورپوینت آسيب های استخوانی مفصلی و عضلانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسيب های استخوانی مفصلی و عضلانی جهت رشته پرستاری در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظام مدیریت دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظام مدیریت دانش مبانی نظری نظام مدیریت دانش دانلود مبانی نظری نظام مدیریت دانش پیشینه نظام مدیریت دانش پیشینه تحقیق نظام مدیریت دانش ادبیات نظری نظام مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه نظام مدیریت دانش…

  • مرور زمان کیفری در فقه و حقوق افغانستان

    مرور زمان کیفری در فقه و حقوق افغانستان تعزیرات حدود و قصاص سقوط مجازات مرور زمان در حدود و قصاص مرور زمان کیفری مرور زمان در تعزیرات مرور زمان کیفری در فقه و حقوق افغانستان رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه

    پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه ساختار بازار انحصار چند جانبه بازار انحصار چند جانبه مدل هاي انحصار چند جانبه مدل كورنو مدل برتراند مدل…

  • پاورپوینت نسل بندی شبکه تلفن

    پاورپوینت نسل بندی شبکه تلفن نسل اول تلفن های همراه نسل های شبکه های تلفن همراه نسل های تلفن همراه پاورپوینت نسل تلفن های همراهPPT رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نسل بندی شبکه تلفن جهت رشته کامپیوتر و IT در…

  • پروپوزال بهبود برقراری امنیت اطلاعات در رایانش ابری با استفاده از استاندارد saml

    پروپوزال بهبود برقراری امنیت اطلاعات در رایانش ابری با استفاده از استاندارد saml کلمات کلیدی : پروپوزال رایانش ابری پروپوزال محاسبات ابری پروپوزال امنیت در رایانش ابری پروپوزال امنیت در محاسبات ابری زبان نشانه‎گذاری اثبات امنیت امنیت اطلاعات در رایانش…

  • تحلیل اصلاحات قانونی ماده 1330 ق.م. و شرایط و محدوده اعمال آن

    تحلیل اصلاحات قانونی ماده 1330 ق.م. و شرایط و محدوده اعمال آن تحلیل اصلاحات قانونی ماده 1130 ق م محدوده اعمال ماده 1330 ق م شرایط اعمال ماده 1330 ق م پایان نامه عسر و حرج پایان نامه عسر و…

  • پاورپوینت بررسی نظریات جدید در ساختارهای پویا و منعطف

    پاورپوینت بررسی نظریات جدید در ساختارهای پویا و منعطف دانلود پاورپوینت بررسی نظریات جدید در ساختارهای پویا و منعطف جایگاه ساختار ساده در ساختار سازمانی مشخصه های سازمانهای ماشینی سازمانهای شبکه ای سازمانهای تار عنکبوتی سازمانهای پارندی سازمان مجازی سازمانهای…

  • پاورپوینت مذاکرات تجاری و قرارداد

    پاورپوینت مذاکرات تجاری و قرارداد پاورپوینت مذاکرات تجاری و قرارداد مفهوم مذاكره مهارتهاي مذاكره مراحل مذاكره كسب آمادگي در مذاكرات ارزيابي طرف مقابل قرارداد و مفاد آن نکات مهم در عقد قرارداد خريد قرارداد و مفاد آن پيگيري قرارداد رفتن…

  • پروتکل درمانی و پکیج بازی درمانی شناختی رفتاری (CBPT)

    پروتکل درمانی و پکیج بازی درمانی شناختی رفتاری (CBPT) کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل بازی درمانی کودک محور پروتکل شن بازی درمانی پروتکل بازی درمانی شناختی…

  • دانلود پاورپوینت مسمومیت های غذایی ناشی از باکتری

    دانلود پاورپوینت مسمومیت های غذایی ناشی از باکتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مسمومیت های غذایی ناشی از باکتری جهت رشته پزشکی در 34 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت درسی راهنمای حفظ محیط زیست

    پاورپوینت درسی راهنمای حفظ محیط زیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درسی راهنمای حفظ محیط زیست جهت رشته محیط زیست در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت تفویض اختیار و عدم تمرکز

    پاورپوینت تفویض اختیار و عدم تمرکز پاورپوینت تفویض اختیار وعدم تمرکز مفهــوم تمــرکــز انواع تمرکز و عدم تمرکز پیامدهای درجه تمرکز در سازمان مفهوم اختیار تفویض اختیار ارکان تفویض اختیار اصول حاکم در تفویض اختیار فرایند تفویض اختیار انواع اختیار…

  • دیدگاه های مختلف اندازه گیری عملکرد و ضرورت آن

    دیدگاه های مختلف اندازه گیری عملکرد و ضرورت آن کلمات کلیدی : مدل های ارزیابی عملکرد عوامل موثر عملکرد کارکنان فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان روش های ارزیابی عملکرد کارکنان دیدگاه های مختلف اندازه گیری عملکرد  پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • مبانی نظری گردشگری

    مبانی نظری گردشگری مبانی نظری گردشگری دانلود مبانی نظری گردشگری پیشینه تحقیق گردشگری ادبیات نظری گردشگری فصل دوم پایان نامه گردشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری ادبیات و مبانی نظری گردشگری رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری  رشته گردشگری…

  • ارزیابی تاثیر هزینه های دولت بر رشد اقتصادی در ایران

    ارزیابی تاثیر هزینه های دولت بر رشد اقتصادی در ایران بررسی مخارج دولت رابطه بین هزینه دولت و رشد اقتصادی رشد اقتصادی در ایران بررسی تأثیر مخارج دولت بر روی رشد اقتصادی ارزیابی تاثیر هزینه های دولت بر رشد اقتصادی…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل شی گرایی

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل شی گرایی پاورپوینت طراحی سیستم های شی گرا چیست پاورپوینت مفاهیم و اصول تحلیل و طراحی شی گرا پاورپوینت شی گرایی چیست پاورپوینت شی گرایی به زبان ساده پاورپوینت جزوه طراحی سیستم های شی گرا کارشناسی…

  • پاورپوینت خانه های پیش ساخته و تصاویر و پلان های سازه

    پاورپوینت خانه های پیش ساخته و تصاویر و پلان های سازه پاورپوینت معایب خانه های پیش ساخته پاورپوینت خانه های پیش ساخته دانلود پاورپوینت خانه های پیش ساخته و تصاویر و پلان های سازه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خانه های…

  • پاورپوينت آشنایی با طراحی الگوریتم ها

    پاورپوينت آشنایی با طراحی الگوریتم ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با طراحی الگوریتم ها جهت رشته ریاضی در قالب 20 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش     الگوريتم…

  • پروپوزال تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران

    پروپوزال تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران کلمات کلیدی : پروپوزال بحران سوریه پروپوزال در مورد سوریه نقش ایران در بحران سوریه جابجایی قدرت در سوریه…

  • پاورپوینت برند و برندسازی و اهمیت آن برای مشتری

    پاورپوینت برند و برندسازی و اهمیت آن برای مشتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برند و برند سازی جهت رشته مدیریت در 33 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو کاستا و مک گری با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو کاستا و مک گری با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه neo-ffi پرسشنامه شخصیتی نئو تفسیر کامل ازمون نئو پرسشنامه نئو فرم کوتاه pdf پرسشنامه شخصیت neo-ffi دانلود پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو نحوه…

  • پاورپوینت فصل 4 علوم نهم مبحث حرکت چیست

    پاورپوینت فصل 4 علوم نهم مبحث حرکت چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم نهم مبحث حرکت چیست در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه:…

  • پروپوزال سنجش عملکرد نسبی شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک با روش DEA و EFQM

    پروپوزال سنجش عملکرد نسبی شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک با روش DEA و EFQM پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق غنی سازی ازدواج 53 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق غنی سازی ازدواج 53 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه غنی سازی ازدواج مبانی نظری غنی سازی ازدواج پیشینه تحقیق غنی سازی ازدواج پیشینه داخلی غنی سازی ازدواج پیشینه خارجی غنی سازی ازدواج…

  • پاورپوینت چگونگی تولید پروتئین در گیاهان

    پاورپوینت چگونگی تولید پروتئین در گیاهان پاورپوینت پروتئین های درمانی پاورپوینت تخلیص پروتئین های نوترکیب پاورپوینت مهندسی پروتئین چیست پاورپوینت بیوتکنولوژی پروتئین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چگونگی تولید پروتئین در گیاهان جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 43…

  • پاورپوینت هپاتیت ویروسی

    پاورپوینت هپاتیت ویروسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هپاتیت ویروسی جهت رشته ی پزشکی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       كبد بزرگترين عضو بدن است…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های پیشبرد فروش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های پیشبرد فروش مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش دانلود مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش ادبیات نظری فعالیت های پیشبرد فروش فصل دوم پایان نامه فعالیت های…