پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • سازمان تجارت جهانی

    سازمان تجارت جهانی حق مالکیت فکری ایران سازمان تجارت جهانی حقوق مالکیت فکری دانلود مقاله سازمان تجارت جهانی ساختار سازمان تجارت جهانی رفتن به سایت اصلی سازمان تجارت جهانی     مقدمه جهانی شدن و سازمان تجارت جهانی دو مقوله‌ای…

  • پروژه پایانی رشته مهندسی کامپیوتر،آژانس هواپیمایی به زبان دلفی

    پروژه پایانی رشته مهندسی کامپیوتر،آژانس هواپیمایی به زبان دلفی پروژه پایانی رشته مهندسی کامپیوتر پروژه به زبان دلفی پروژه آزانس هواپیمایی پروژه آژانس هواپیمایی به زبان دلفی پایان نامه رشته کامپیوتر خرید پایان نامه کامپیوتر دانلود مقالات و پایان نامه…

  • پاورپوینت محافظ های پرتویی

    پاورپوینت محافظ های پرتویی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت محافظ های پرتویی جهت رشته ی پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اگرچه بعضی از…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس پنجم عربی هشتم - قسمت دوم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس پنجم عربی هشتم - قسمت دوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس پنجم عربی هشتم - قسمت دوم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت تصفیه آب و فاضلاب در 211 اسلاید کاربردی به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر و فرمول های مربوطه

    پاورپوینت تصفیه آب و فاضلاب در 211 اسلاید کاربردی به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر و فرمول های مربوطه رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت تصفیه آب و فاضلاب در 211 اسلاید کاربردی به طور…

  • پاورپوینت آموزشی اریتروپوئز در هماتولوژی

    پاورپوینت آموزشی اریتروپوئز در هماتولوژی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی اریتروپوئیز در هماتولوژی جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 97 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سلول‌های…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی مدیریت دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوينت توپولوژی (هم بندی) شبکه های محلی

    پاورپوينت توپولوژی (هم بندی) شبکه های محلی پاورپوينت شبکه های محلی پاورپوينت توپولوژی شبکه های محلی پاورپوينت توپولوژی (هم بندی) شبکه های محلی دانلود پاورپوينت توپولوژی شبکه های محلی پاورپوينت در مورد توپولوژی (هم بندی) شبکه های محلی دانلود پاورپوينت…

  • پاورپوینت فصل اول ریاضی نهم مبحث اجتماع اشتراک و تفاضل مجموعه ها

    پاورپوینت فصل اول ریاضی نهم مبحث اجتماع اشتراک و تفاضل مجموعه ها رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت فصل اول ریاضی نهم مبحث اجتماع اشتراک و تفاضل مجموعه ها در قالب 4 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرینات ایروبیک 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرینات ایروبیک 51 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرینات ایروبیک مبانی نظری تمرینات ایروبیک پیشینه تحقیق تمرینات ایروبیک پیشینه داخلی تمرینات ایروبیک پیشینه خارجی تمرینات ایروبیک پیشینه پژوهش تمرینات ایروبیک پیشینه نظری…

  • پاورپوينت ويروس هاي كامپيوتري

    پاورپوينت ويروس هاي كامپيوتري پاورپوينت ويروس هاي كامپيوتري دانلود پاورپوینت در مورد ویروس های کامپیوتر پاورپوینت در مورد ویروس های کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت ويروس هاي كامپيوتري در قالب 15 اسلايد جهت رشته کامپيوتر با فرمت  pptx…

  • بررسی تولید سنگ نمک و معادن فعال نمک با نگاهی به معادن گرمسار

    بررسی تولید سنگ نمک و معادن فعال نمک با نگاهی به معادن گرمسار ذخایر نمک ایران معادن نمکی ایران نحوه تولید سنگ نمک دانلود پایان نامه فرآوری نمک بررسی تولید سنگ نمک و معادن فعال نمک با نگاهی به معادن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری شرطی و غیرشرطی 34 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری شرطی و غیرشرطی 34 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری محافظه کاری شرطی مبانی نظری محافظه کاری غیرشرطی پیشینه تحقیق محافظه کاری شرطی پیشینه تحقیق محافظه کاری غیرشرطی فصل دوم پایان نامه محافظه…

  • پرسشنامه استاندارد مهارت مدیریت زمان

    پرسشنامه استاندارد مهارت مدیریت زمان پرسشنامه مدیریت زمان دانلود پرسشنامه مدیریت زمان پرسشنامه مدیریت زمان کوئین پرسشنامه مدیریت زمان خاکی و مقیمی پرسشنامه استاندارد مدیریت زمان پرسشنامه مهارت مدیریت زمان پرسشنامه میزان مهارت مدیریت زمان در جوانان پرسشنامه میزان مهارت…

  • پاورپوینت کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش از تقی پور

    پاورپوینت کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش از تقی پور پاورپوینت کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش پاورپوینت کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش تقی پور ظهیر پاورپوینت کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش پاورپوینت کتاب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی 81 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی 81 صفحه فصل دوم پایان نامه باورهای انگیزشی مبانی نظری باورهای انگیزشی پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی پیشینه داخلی باورهای انگیزشی پیشینه خارجی باورهای انگیزشی پیشینه پژوهش باورهای انگیزشی پیشینه نظری باورهای انگیزشی ادبیات…

  • مقاله رشته معماری با عنوان معماری دوره صفویه

    مقاله رشته معماری با عنوان معماری دوره صفویه معماری دوره صفویه پلان معماری های قدیم معماری ایرانی دوره صفویه دانلود مقاله معماری دوره صفویه دانلود مقالات رشته معماری رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته معماری با عنوان معماری دوره…

  • پاورپوینت مقاله دستورالعمل پيشگيری و مبارزه با قاچاق تجهيزات پزشكی

    پاورپوینت مقاله دستورالعمل پيشگيری و مبارزه با قاچاق تجهيزات پزشكی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقاله دستورالعمل پيشگيری و مبارزه با قاچاق تجهيزات پزشكی جهت رشته پزشکی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • تبیین رابطه بین اهرم اقتصادی و نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری

    تبیین رابطه بین اهرم اقتصادی و نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری اهرم اقتصادی ارزش دفتری ارزش بازار ارزش بازار به ارزش دفتری (MB) ارزش بازار به سود هر سهم (PE) روش ضریب درآمدی تکنیکهای ارزشیابی مبتنی بر جریان…

  • پاورپوینت کتاب و درس فصل نهم درمان های رفتاری جوزف ولپی

    پاورپوینت کتاب و درس فصل نهم درمان های رفتاری جوزف ولپی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس فصل نهم درمان های رفتاری جوزف ولپی جهت رشته روانشناسی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پرسشنامه بررسی شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید

    پرسشنامه بررسی شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید پرسشنامه تمایل رابطه ای پرسشنامه هوش بازاریابی پرسشنامه توسعه محصول جدید پرسشنامه قابلیت توسعه محصول جدید پرسشنامه تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی رفتن به…

  • پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد شغلی

    پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد شغلی پرسشنامه فرهنگ سازمانی پرسشنامه عملکرد شغلی پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان پرسشنامه فرآیند دانش رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد شغلی         *** این پرسشنامه بر…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد اضطراب امتحان

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد اضطراب امتحان فصل دوم پایان نامه اضطراب امتحان مبانی نظری اضطراب امتحان پیشینه تحقیق اضطراب امتحان پیشینه داخلی اضطراب امتحان پیشینه خارجی اضطراب امتحان پیشینه پژوهش اضطراب امتحان پیشینه نظری اضطراب امتحان ادبیات…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه گروه درمانی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه گروه درمانی فصل دوم پایان نامه گروه درمانی مبانی نظری گروه درمانی پیشینه تحقیق گروه درمانی پیشینه داخلی گروه درمانی پیشینه خارجی گروه درمانی پیشینه پژوهش گروه درمانی پیشینه نظری گروه درمانی ادبیات…

  • بررسی رابطه ارزیابی عملکرد بر مبنای رویکرد اقتصادی و چرخه تبدیل وجه نقد

    بررسی رابطه ارزیابی عملکرد بر مبنای رویکرد اقتصادی و چرخه تبدیل وجه نقد پایان نامه مدیریت سرمایه در گردش پایان نامه چرخه تبدیل وجه نقد تاثیر مدیریت سرمایه در گردش برسودآوری پایان نامه عملکرد مالی ارزیابی عملکرد بر مبنای رویکرد…

  • دانلودکارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی

    دانلودکارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی فرمت : .DOC تعداد صفحه/اسلاید : 72 حجم : 22 مگابایت گزارش كارآموزي(2) موضوع: احداث…

  • پاورپوينت طراحی آب در سبک های مختلف

    پاورپوينت طراحی آب در سبک های مختلف پاورپوينت طراحی آب پاورپوينت طراحی آب در سبک های مختلف پاورپوينت در مورد طراحی آب در سبک های مختلف دانلود پاورپوينت طراحی آب در سبک های مختلف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر 74 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر 74 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بدافزار پیشینه تحقیق بدافزار مبانی نظری رایانش ابری پیشینه تحقیق رایانش ابری مبانی نظری تشخیص بدافزار در ابر پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر…

  • پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ستارگان هدایت

    پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ستارگان هدایت پاورپوینت کودکان با موضوع ستارگان هدایت دانلو پاورپوینت کودکان با موضوع ستارگان هدایت پاورپوینت درباره کودکان با موضوع ستارگان هدایت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ستارگان…

  • پاورپوینت فرادیدگاهها یا دیدگاههای فراگیر در برنامه درسی

    پاورپوینت فرادیدگاهها یا دیدگاههای فراگیر در برنامه درسی کلمات کلیدی : پاورپوینت فرادیدگاهها یا دیدگاههای فراگیر در برنامه درسی فرادیدگاهها یا دیدگاههای فراگیر تحقیق فرادیدگاهها یا دیدگاههای فراگیر در برنامه درسی فرادیدگاه سنت گرایی طرز تلقی های فرادیدگاه سنت گرایی…

  • داوری و روشهای حل اختلاف در تجارت بین الملل و تجارت الکترونیک

    داوری و روشهای حل اختلاف در تجارت بین الملل و تجارت الکترونیک اصول حقوقی تجارت الکترونیک داوری قراردادی داوری در تجارت الکترونیک قواعد حقوقی داوری در تجارت الکترونیک پایان نامه داوری در تجارت الکترونیک پایان نامه داوری اینترنتی حل اختلاف…

  • پاورپوینت روان شناسی عمومی

    پاورپوینت روان شناسی عمومی پاورپوینت روانشناسی عمومی چیست پاورپوینت روانشناسی عمومی دانلود پاورپوینت روان شناسی عمومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روان شناسی عمومی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

  •  پرسشنامه باورهای فراشناختی نوجوانان (MCQ-30)

     پرسشنامه باورهای فراشناختی نوجوانان (MCQ-30) کلمات کلیدی : پرسشنامه باورهای فراشناختی پرسشنامه فراشناخت ولز و هاتون آزمون فراشناخت 30 سوالی پرسشنامه فراشناختی mcq 30 فارسی پرسشنامه باورهای فراشناختی ولز (-۳۰mcq) پرسشنامه باورهای فراشناخت ولز دانلود پرسشنامه باورهای فراشناختی دانلود پرسشنامه…

  • بررسی دیدگاه ها و نظریه های مختلف مشکلات رفتاری

    بررسی دیدگاه ها و نظریه های مختلف مشکلات رفتاری اختلالات رفتاری کودکان سبب شناسی مشکلات رفتاری ویژگی های مشکلات رفتاری طبقه بندی مشکلات رفتاری سبب شناسی مشکلات رفتاری کودکان نظریه های مختلف مشکلات رفتاری تحقیق پایان نامه مشکلات رفتاری کودکان…