مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی

مبانی نظری نوشتن برنامه بازاریابی
دانلود مبانی نظری نوشتن برنامه بازاریابی
پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی
ادبیات نظری نوشتن برنامه بازاریابی
فصل دوم پایان نامه نوشتن برنامه بازاریابی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی
ادبیات و مبانی نظری نوشتن برنامه بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازارگانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی

 

 

 

 

 

– ساختار برنامه بازاریابی

در خصوص برنامه ریزی مناسب بازاریابی توجه به سه مورد زیر ضرورت دارد:

1.چه برنامه هایی در زمینه بازاریابی باید تنظیم شود.

2.برنامه بازاریابی چه محتوایی باید داشته باشد.

3. مناسب یا نامناسب بودن یک برنامه چگونه باید تشخیص داده شود.

قبل از تدوین برنامه بازاریابی باید دانست، گذراندن چه مراحلی برای دستیابی به این برنامه الزامی است؟ و همچنین قبل از اجرا و به کارگیری یک برنامه بازاریابی،مدیران بازاریابی باید اطمینان حاصل نمایند که آن برنامه ارزش اجرا و صرف نقدینگی شرکت را دارد و در صورت وجود عیب و نقص حتما آن را برطرف نمایند.ساختار و ترتیب مدل های منتشر شده برای برنامه ریزی بازاریابی توسط اندیشمندان و صاحب نظران این عرصه به صورت خلاصه در جدول 1-2 ارائه شده است (فاوانوس 2007)[1]

 

جدول 1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازاریابی (فاوانوس2007)

لامبین2000[2]

وستوود [3]

رایت [4]2000

لاس کیسس[5] 1999

ماموریت استراتژیک

بررسی خارجی

بررسی داخلی

ایجاد اهداف

انتخاب رهبری استراتژیک

بودجه بازاریابی

تحلیل آسیب پذیری و زیان

برنامه احتمالی

ایجاد اهداف شرکت

تحقیق بازاریابی خارجی

تحقیق بازاریابی داخلی

تحلیل SWOT

اهداف بازاریابی و نتایج مورد انتظار توسعه استراتژی های بازاریابی و برنامه عملیاتی شامل تبلیغ و ترویج

پیش نویس برنامه

اصلاح سیستم کنترل و به هنگام درآوردن

 

 

تحلیل فرصت ها و تهدیدها در محیط خارجی تحلیل محیط داخلی

تدوین استراتژی ها

اجرای استراتژی ها

کنترل

اطلاعات خارجی

اطلاعات داخلی

تعیین توسعه آتی

مقاصد و اهداف

استراتژی های بازاریابی و بودجه بندی

پیش بینی سود و زیان

کنترل

 

کوپر ولین[6] 1997

مک دونالد[7] 2002

کاتلر[8] 2000

وود[9] 2004

وضیعت کنونی

بررسی داخلی

بررسی خارجی

استراتژی های آمیخته بازاریابی اهداف

آماده سازی برنامه بازاریابی

نظارت و تجدید نظر

 

رسالت ( ماموریت)

اهداف

بررسی بازاریابی

تحلیل SWOT

وضعیت مفروض

اهداف و استراتژی های بازاریابی

نتایج مود انتظار

برنامه های جایگزین

بودجه بندی

اجرا در جهت برنامه

خلاصه اجرایی

وضعیت کنونی بازار

تحلیل فرصت ها

اهداف

استراتژی های بازاریابی

برنامه عملیاتی

کنترل

خلاصه اجرایی

وضعیت کنونی بازار

مقاصد و محرک های کلیدی

بازار هدف

استراتژی بازاریابی

 برنامه بازاریابی

برنامه های مالی

اجرا و کنترل

گامپومار[10] 1983

جین[11] 2000

گلیگان و ویلسون[12] 2002

 

تحلیل وضعیت داخلی و خارجی

اهداف

ساختار بندی برنامه فعالیت های بخش بندی

قیمت گذاری

ترویج

بازاریابی

محصول

نقطه ی فروش مورد انتظار

بازاریابی

سود ناویژه

زمان بندی

تحلیل استراتژیک (محیط داخلی و خارجی)

تحلیل مهارت های استراتژیک و رهبری

تدویل استراتژی ها

استراتژی در جهت اجرا و کنترل

استراتژی های بازاریابی

خلاصه اجرایی

پیشینه و زمینه طرح

چشم انداز و دیدگاه های سازمانی

تحلیل موقعیت بازار

تحلیل داخلی

تحلیل داخلی و حسابرسی

جنبه های بحرانی و موضع یابی

مفروضات با اهمیت

ویژگی های بازار هدف

اهداف مقدماتی فروش، خط تولیدات و موضع یابی رقابتی نام تجاری و استراتژی بازاریابی

مدیریت هفت پی بازارابی

نامه تجاری

توسعه

بودجه

تجدید نظر و ساختار بندی مجدد اهداف

 

 

 

[1] Fava Neves

[2]LAMBIN (2000)

[3] WESTWOOD (1995)

[4] WRIGHT (2000)

[5] LAS CASA (1999)

[6] COOPER & LANE (1997)

[7] Mc.DONALD (2002)

[8] KATLER (2000)

[9] WOOD (2004)

[10]GAMPOMAR (1983)

[11] JAIN (2000)

[12] GIGLIGAN & WILSON (2002)

[13]NORTON PALEY

 

شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد. 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

 

فصل دوم مبانی نظری 10

مقدمه 3

1-2- ساختار برنامه بازاریابی 5

2-2- تجزیه و تحلیل موقعیت 14

1-2-2-تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها 14

تجزیه و تحلیل PESTEL: 15

فرمت تجزیه و تحلیل PESTEL 15

تحلیل خود 18

2-2-2- تحلیل رقبا 22

3-2-2- تجزیه و تحلیل بازار 24

– مشتریان شما چه کسانی هستند؟ 25

– چه چیزی رفتار مشتری را برمی انگیزد؟ 25

– ارزش مشتریان شما چیست؟ 25

3-2- تعیین اهداف 26

1-3-2- اهداف بازاریابی 28

2-3-2- برآورد تقاضای آتی و پیش بینی فروش 30

4-2.تدوین استراتژی 36

5-2- بازاریابی هدف 37

1-5-2- بخش بندی بازار 39

2-1-5-2- تقسیم بازار بر اساس استفاده از محصول 42

3-1-5-2- تقسیم بازارهایی تجاری 43

2-5-2- بازار هدف 44

3-5-2- موضع یابی 45

6-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی 47

1-6-2- محصول (کالا یا خدمت) 49

1-1-6-2- آمیخته‌ی محصول و خط محصول 52

2-1-6-2- موضع‌یابی محصول 53

3-1-6-2- مدیریت نام تجاری 54

4-1-6-2- استراتژی نام تجاری 54

5-1-6-2- بسته‌بندی 56

6-1-6-2- چرخه عمر محصول 57

2-6-2- قیمت‌گذاری 60

1-2-6-2- قیمت‌گذاری و موضع‌سازی کالا 60

2-2-6-2- استراتژی قیمت‌گذاری 61

3-2-6-2- تعیین قیمت 62

3-6-2- توزیع 65

1-3-6-2- کانال توزیع و ارایه ارزش 66

2-3-6-2- ارزیابی کانال‌های توزیع 67

3-3-6-2- تعارضات در کانال توزیع 67

4-6-2- ترویج 68

1-4-6-2- بررسی ابزارهای ارتباطی 68

تبلیغات 68

فروش شخصی 69

بازاریابی مستقیم 69

روابط عمومی 70

نمایشگاه‌ها و نحوه نمایش محصولات 70

پیشبرد فروش 71

اهداف پیشبرد فروش 71

استراتژی‌های پیشبرد فروش 72

2-4-6-2- برنامه ترویجی 73

7-2- زمینه پژوهش 75

فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی 80

 

 

فهرست

1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازایابی 12

2-2- PESTEL 21

3-2- روشی برای انجام تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف،فرصتها و تهدیدها 20

4-2- نه مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محیط 26

5-2- جمع بندی تحلیل رقابتی 29

6-2- مقایسه روشهای پیش بینی فروش غیر ریاضی 39

7-2- چارچوب جامع تدوین استراتژی 40

8-2- متغیرهای اصلی بخش بندی بازارهای تجاری 46

9-2- خلاصه مشخصات اهداف و خط مشی های دوره عمر کالا 60

 

فهرست اشکال

شکل 1-1- مراحل اساسی در برنامه ریزی 8

شکل 2-1- عوامل اثر گذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه 9

شکل 1-2- برنامه استراتژیک بازاریابی 14

شکل 2-2-مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی 15

شکل 3-2-ساختار برنامه بازاریابی 16

شکل 4-2- برنامه بازاریابی 17

شکل 5-2- مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی 19

شکل 6-2- تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آّبشار بازار 31

شکل 7-2- سلسه مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی 32

شکل 8-2- ماتریس آنسف 35

شکل 9-2- فرآیند بازاریابی هدف 41

شکل 10-2- مدل فرآیند تقسیم بندی بازار 43

شکل 11-2- بخش بندی بازار رابط بین نیازهای بازار و برنامه بازاریابی 44

شکل 12-2- رویکردهایی به استراتژی تعیین جایگاه 48

شکل 13-2- بازاریابی غیرتمایزی 50

شکل 14-2- اجزا آمیخته بازاریابی 51

شکل 15-2- ابعاد سه گانه منافع مشتری 52

شکل 16-2- مفهوم کلی محصول 53

شکل 17-2- نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری 57

شکل 18-2- چرخه عمر محصول 59

شکل 19-2- ماتریس قیمت /کیفیت 62

شکل 20-2- منحنی قیمت/ ارزش 63

شکل 21-2- مدل ملاحظات سه گانه برای تعیین قیمت محصول 64

شکل 22-2- مدل برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی 73

شکل 23-2- مدل دکتر منوچهر فرهنگ 75

شکل 24-2- مدل مفهومی پژوهش  77

 

  • پاورپوینت مجموعه ای از سخنان برخی بزرگان در باب دولت

    پاورپوینت مجموعه ای از سخنان برخی بزرگان در باب دولت پاورپوینت سخنان بزرگان در باب دولت دانلود پاورپوینت سخنان بزرگان در باب دولت پاورپوینت درمورد سخنان بزرگان در باب دولت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجموعه ای از سخنان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی انگیزه پیشرفت

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی انگیزه پیشرفت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزه پیشرفت مبانی نظری انگیزه پیشرفت پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت پیشینه داخلی انگیزه پیشرفت پیشینه خارجی انگیزه پیشرفت پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت پیشینه نظری انگیزه پیشرفت…

  • پاورپوینت مدیریت فايل Fundamental concepts

    پاورپوینت مدیریت فايل Fundamental concepts پاورپوینت Fundamental concepts دانلود پاورپوینت Fundamental concepts پاورپوینت درباره Fundamental concepts رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مديريت فايل Fundamental concepts جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 22 اسلايد و با فرمت ppt به…

  • پاورپوینت روش حل مساله

    پاورپوینت روش حل مساله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش حل مساله جهت رشته ی روان شناسی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       انسانها در…

  • دانلود پاورپوینت مخاطب شناسی رمان های عاشقانه

    دانلود پاورپوینت مخاطب شناسی رمان های عاشقانه پاورپوینت مخاطب شناسی رمان های عاشقانه پاورپوینت بررسی مخاطب رمان های عاشقانه پاورپوینت مخاطب شناسی رمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مخاطب شناسی رمان های عاشقانه جهت رشته علوم اجتماعی در قالب…

  • پاورپوینت آشنایی با مفهوم تفکر ناب و مفهوم مودا

    پاورپوینت آشنایی با مفهوم تفکر ناب و مفهوم مودا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم تفکر ناب و مفهوم مودا جهت رشته آموزشی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت نمایی از انواع زمین لرزه

    پاورپوینت نمایی از انواع زمین لرزه پاورپوینت انواع زمین لرزه ها پاورپوینت انواع امواج زمین لرزه پاورپوینت انواع حرکات زمین لرزه پاورپوینت مخاطرات زمین لرزه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمایی از انواع زمین لرزه جهت رشته زمین شناسی…

  • آسیب شناسی تدلیس در ازدواج

    آسیب شناسی تدلیس در ازدواج تدلیس تدلیس در ازدواج آسیب شناسی فریب در ازدواج فریب در ازدواج از نگاه اجتماعی فریب در ازدواج از نگاه روانشناسی فریب در ازدواج دانلود تحقیق فریب در ازدواج آسیب شناسی تدلیس در ازدواج رفتن…

  • پاورپوینت مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات

    پاورپوینت مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت رشته کامپیوتر در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • نقش اخلاق در روابط زوجین

    نقش اخلاق در روابط زوجین اخلاق خانواده روابط زوجین وظایف متقابل همسران دانلود مقاله نقش اخلاق در روابط زوجین خرید مقالات روانشناسی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و…

  • پروژه رشته مکانیک و حمل و نقل با عنوان شبیه سازی سیستم های نیوماتیكی

    پروژه رشته مکانیک و حمل و نقل با عنوان شبیه سازی سیستم های نیوماتیكی تحلیل رفتار دینامیكی شیر شیر ترمز اتوماتیك لكوموتیو تشریح عملكرد سوپاپ ترمز اتوماتیك شبیه سازی سیستم های نیوماتیكی دانلود پروژه رشته مکانیک خرید پروژه رشته مکانیک…

  • پاورپوینت آشنایی با اروپای مرکزی و کشور های عضو آن

    پاورپوینت آشنایی با اروپای مرکزی و کشور های عضو آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اروپای مرکزی و کشور های عضو آن جهت رشته علوم سیاسی در قالب 60 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوينت آشنایی با روش تحقیق با رويکردی به پايان نامه نویسی

    پاورپوينت آشنایی با روش تحقیق با رويکردی به پايان نامه نویسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق با رويکردي به پايان نامه نویسی جهت رشته پایان نامه مقالات در قالب 355 اسلايد و با فرمت pptx…

  • بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه

    بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه بیمه بازار سرمایه سرمایه‌گذاری بیمه‌های اعتباری توسعه‌ صنعت بیمه اوراق بهادار بیمه‌ای دانلود پایان نامه رشته بیمه بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه دانلود پایان نامه بیمه دانلود پایان نامه…

  • جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری

    جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری رفتن به سایت اصلی جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری سیزده جلسه کلاس درس در 24 صفحه pdf

  • پاورپوینت مجتمع تجاری کودکان

    پاورپوینت مجتمع تجاری کودکان پاورپوینت مرکز خرید کودک پاورپوینت مجتمع تجاری پاورپوینت مجتمع تجاری برای کودکان پاورپوینت درمورد مجتمع تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری کودکان جهت رشته معماری در قالب 32 اسلاید و با فرمت بصورت…

  • دانلود پاورپوینت ممیزی سیستم مدیریت کیفیت

    دانلود پاورپوینت ممیزی سیستم مدیریت کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ممیزی سیستم مدیریت کیفیت جهت رشته مدیریت در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ایزو…

  • دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

    دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امنیت اجتماعی دولت در قانون اساسی امنیت اجتماعی در قانون اساسی دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر حمایت مدیریت ارشد بر کارآفرینی سازمانی

    پرسشنامه بررسی تاثیر حمایت مدیریت ارشد بر کارآفرینی سازمانی پرسشنامه حمایت مدیریت ارشد پرسشنامه کارآفرینی سازمانی پرسشنامه رابطه حمایت مدیریت ارشد با کارآفرینی سازمانی پرسشنامه کارآفرینی سازمانی پرسشنامه کارآفرینی سازمانی مارگریت هیل پرسشنامه استاندارد کارآفرینی سازمانی پرسشنامه های کارآفرینی پرسشنامه…

  • تعریف سازگاری اجتماعی در روانشناسی و عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی

    تعریف سازگاری اجتماعی در روانشناسی و عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی کلمات کلیدی : انواع سازگاری در روانشناسی تعریف مفهومی سازگاری اجتماعی تعریف عملیاتی سازگاری اجتماعی دیدگاههای نظری درباره سازگاری عوامل مؤثر بر سازگاری اجتماعی تعریف سازگاری اجتماعی در روانشناسی…

  • پاورپوینت ارزیابی بیماران بد حال

    پاورپوینت ارزیابی بیماران بد حال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی بیماران بد حال جهت رشته ی پزشکی در قالب 90 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       برای…

  • پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت

    پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت قابل استفاده برای سطح ارشد و دکتری به تعداد 148 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و ارائه دانشجو در طول ترم ...…

  • پاورپوینت مباحث حقوقي پيمانها و آشنائي با قراردادهاي ساختماني (طرح و محاسبه، اجراء، نظارت)

    پاورپوینت مباحث حقوقي پيمانها و آشنائي با قراردادهاي ساختماني (طرح و محاسبه، اجراء، نظارت) پروژه پاورپوینت مباحث حقوقي پيمانها آشنائي با قراردادهاي ساختماني طرح و محاسبه، اجراء، نظارت رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت مباحث حقوقي پيمانها و آشنائي با…

  • ولتاژ جریان مستقیم فشار قوی

    ولتاژ جریان مستقیم فشار قوی ولتاژ DC فشار قوی سیمها و کابلها در صنعت برق سیستم انتقال انرژی الکتریکی انتقال جریان مستقیم با ولتاژ بالا ولتاژ جریان مستقیم فشار قوی دانلود پایان نامه برق دانلود پایان نامه رشته برق رفتن…

  • شناسایی و رتبه بندی علل تاثیرگذار بر ترک شغل کارکنان

    شناسایی و رتبه بندی علل تاثیرگذار بر ترک شغل کارکنان ترک خدمت کارکنان ترک خدمت کارکنان دولت علل ترک خدمت کارکنان تعریف ترک خدمت کارکنان رضایت شغلی و ترک خدمت بین کارکنان عوامل موثر بر ترک خدمت کارکنان آسیب شناسی…

  • پاورپوینت آموزشی مدیریت خطر

    پاورپوینت آموزشی مدیریت خطر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مدیریت خطر جهت رشته مدیریت در قالب 53 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آمار حاکی از آن…

  • پاورپوینت اصل برایند گشتاور

    پاورپوینت اصل برایند گشتاور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصل برایند گشتاور جهت رشته فیزیک در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       جفت نیرو: دو نیروی برابر…

  • پاورپوینت ای آر پی و فناوری اطلاعات در سیستم های برنامه ریزی سازمانی

    پاورپوینت ای آر پی و فناوری اطلاعات در سیستم های برنامه ریزی سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ای آر پی و فناوری اطلاعات در سیستم های برنامه ریزی سازمانی جهت رشته مدیریت در قالب 28 اسلاید و با…

  • پاورپوینت بیمه و ریسک

    پاورپوینت بیمه و ریسک دانلود پاورپوینت بیمه و ریسک بیمه چیست؟ ویژگی های اساسی بیمه انتقال ریسک شرایط یک ریسک قابل بیمه خسارت اتفاقی و غیر عمدی خسارت قابل تعیین و اندازه گیری خسارت غیر فاجعه آمیز احتمال وقوع خسارت…

  • دانلود پاورپوینت منبع آب یا مخزن آب چیست؟

    دانلود پاورپوینت منبع آب یا مخزن آب چیست؟ پاورپوینت منبع آب یا مخزن آب چیست؟ پاورپوینت منابع آب ایران پاورپوینت در مورد منابع آب دانلود پاورپوینت منابع آب ایران پاورپوینت مدیریت منابع آب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت منبع…

  • مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار)

    مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار) مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار) رشته ادبیات فارسی ادبیات فارسی کلمات کلیدی شهریار زندگینامۀ شهریار رماتیسم سبک شعری شهریار عشق نافرجام…

  • بررسی دوره های هنر و پیشینه هنر ایران

    بررسی دوره های هنر و پیشینه هنر ایران هنر ایران دانلود پایان نامه تاریخ هنر ایران دانلود پایان نامه دوره های هنر ایران تمدن و هنر ایران باستان دانلود پایان نامه رشته هنر بررسی دوره های هنر و پیشینه هنر…

  • دانلود پاورپوینت معماری تحلیل شهرک مسکونی زیتون اصفهان

    دانلود پاورپوینت معماری تحلیل شهرک مسکونی زیتون اصفهان پاورپوینت معماری شهرک مسکونی زیتون پاورپوینت تحلیل معماری شهرک زیتون اصفهان پاورپوینت نقشه های معماری شهرک مسکونی زیتون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری تحلیل شهرک مسکونی زیتون اصفهان جهت رشته…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان بر اعتمادسازی در مشتری بانک

    پرسشنامه بررسی تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان بر اعتمادسازی در مشتری بانک پرسشنامه مولفه های قابل اعتماد بودن پرسشنامه مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان پرسشنامه تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان پرسشنامه اعتمادسازی در مشتری پرسشنامه…

  • بررسی كاركرد لایه های نازك CuInSe و اهمیت اتصال به آنها

    بررسی كاركرد لایه های نازك CuInSe و اهمیت اتصال به آنها لایه نازک روش های سنتز سلولهای خورشیدی لایه های نازك CuInSe دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مواد بررسی كاركرد لایه های نازك CuInSe و اهمیت اتصال به آنها…