مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
دانلود مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع
ادبیات نظری فعالیتهای ترفیع
فصل دوم پایان نامه فعالیتهای ترفیع
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع
ادبیات و مبانی نظری فعالیتهای ترفیع

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

 

  • پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل دوازده مدل سازی تحليلی

    پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل دوازده مدل سازی تحليلی پاورپوينت مهندسی نرم افزار مدل سازی تحليلی دانلود پاورپوينت مهندسی نرم افزار مدل سازی تحليلی پاورپوینت درباره مهندسی نرم افزار مدل سازی تحليلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری اضطراب امتحان 44 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری اضطراب امتحان 44 صفحه فصل دوم پایان نامه اضطراب امتحان مبانی نظری اضطراب امتحان پیشینه تحقیق اضطراب امتحان پیشینه داخلی اضطراب امتحان پیشینه خارجی اضطراب امتحان پیشینه پژوهش اضطراب امتحان پیشینه نظری اضطراب امتحان ادبیات…

  • پروپوزال سرسختی روانشناختی در زنان

    پروپوزال سرسختی روانشناختی در زنان کلمات کلیدی : پروپوزال سرسختی دانلود پروپوزال سرسختی پروپوزال در مورد سرسختی پروپوزال سرسختی روانشناختی زنان نمونه پروپوزال سرسختی روانشناختی زنان دانلود پروپوزال سرسختی روانشناختی پروپوزال در مورد سرسختی روانشناختی رفتن به سایت اصلی هدف…

  • معماری و محیط و بررسی معماری سبز

    معماری و محیط و بررسی معماری سبز معماری سبز معماری پایدار ارتباط معماری و محیط دانلود مقاله معماری و محیط و بررسی معماری سبز سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه…

  • بررسی نقوش گیاهی و حیوانی سفالینه های شوش

    بررسی نقوش گیاهی و حیوانی سفالینه های شوش دانلود پایان نامه نقوش گیاهی دانلود پایان نامه نقوش حیوانی نقوش سفالینه های سیلک سفالینه های منقوش در ایران نقوش سفالینه های شوش تاریخچه سفالگری در ایران پایان نامه نقوش سفالینه های…

  • ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

    ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان مدیریت کیفیت فراگـیر مدیریت ارتبـاط با شـهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی مدیریت کیفیت در سازمانها مدل مناسب کیفیت خدمات ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور مدیریت…

  • علل موثر در وصول مطالبات بانکی

    علل موثر در وصول مطالبات بانکی وصول مطالبات بانک وصول مطالبات چیست روشهای وصول طلب عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی وصول مطالبات بانک کشاورزی مطالبات بانکی چیست نحوه وصول مطالبات راهکارهای اجرایی مناسب برای بهبود وصول مطالبات معوقه…

  • پاورپوینت استراتژی های مدیریت تغییر

    پاورپوینت استراتژی های مدیریت تغییر کلمات کلیدی : پاورپوینت استراتژی های مدیریت تغییر تحقیق استراتژی های مدیریت تغییر تغییر استراتژیک تغییر عملیاتی مبانی استراتژی مدیریت تغییر فرایند تغییر مقاومت در برابر تغییر دلایل اصلی مقاومت کارکنان در برابر تغییر غلبه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی معنوی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی معنوی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بهزیستی معنوی مبانی نظری بهزیستی معنوی پیشینه تحقیق بهزیستی معنوی پیشینه داخلی بهزیستی معنوی پیشینه خارجی بهزیستی معنوی پیشینه پژوهش بهزیستی معنوی پیشینه نظری بهزیستی معنوی ادبیات…

  • پروتکل درمانی آموزش تحمل پریشانی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک

    پروتکل درمانی آموزش تحمل پریشانی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل درمانی آموزش تحمل پریشانی پروتکل درمانی رفتار درمانی دیالکتیک پروتکل گروه درمانی آموزش تحمل پریشانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 24 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 24 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سرسختی روانشناختی ادبیات نظری سرسختی روانشناختی چارچوب نظری سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی پیشینه…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف خـ خ

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف خـ خ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف خـ خ به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت کامل مکاتب فلسفی و آراء تربیتی

    پاورپوینت کامل مکاتب فلسفی و آراء تربیتی پاورپوینت کامل مکاتب فلسفی و آراء تربیتی رفتن به سایت اصلی مکاتب فلسفی و آراء تربیتی نوشته: جرالد، ال. گوتک (Gerld, L. Gutek) ترجمه: دکتر محمد جعفر پاک سرشت   به تعداد 141…

  • پاورپوینت روش حفظ فرآن

    پاورپوینت روش حفظ فرآن پاورپوینت روش حفظ فرآن پاورپوینت اصول حفظ فرآن پاورپوینت درمورد روش حفظ فرآن پاورپوینت حفظ آسان فرآن پاورپوینت مراحل حفظ فرآن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش حفظ فرآن جهت رشته ی معارف در قالب…

  • ماهیت داوری و تاریخچه داوری در نظام حقوقی ایران

    ماهیت داوری و تاریخچه داوری در نظام حقوقی ایران دانلود مقاله داوری داوری در ضمن قرارداد داوری در نظام حقوقی ایران دانلود مقاله رشته حقوق داوری تجاری بین المللی دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات حقوقی رفتن…

  • پاورپوینت مدیریت انبارداری

    پاورپوینت مدیریت انبارداری پاورپوینت مراحل انبارداری پاورپوینت انبارداری پاورپوینت در مورد مدیریت انبارداری پاورپوینت اصطلاحات انبارداری پاورپوینت انبارداری چیست پاورپوینت اصول انبارداری مدرن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت انبارداری جهت رشته مدیریت در قالب 6 اسلاید و با…

  • پاورپوینت کتاب و درس اقتصاد کوچ نشینان ایران

    پاورپوینت کتاب و درس اقتصاد کوچ نشینان ایران پاورپوینت اقتصاد کوچ نشینی پاورپوینت پراکندگی جغرافیایی آنها پاورپوینت مشخصات طبیعی ایران در ارتباط با کوچ و اقتصاد پاورپوینت نقش اقتصاد در کوچ نشینان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 6 مطالعات اجتماعی هشتم - قوّه قضائیه

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 6 مطالعات اجتماعی هشتم - قوّه قضائیه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 6 مطالعات اجتماعی هشتم - قوّه قضائیه به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 23 اسلاید و با…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت

    دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت پاورپوینت سلامت پاورپوینت نظام سلامت پاورپوینت تاریخچه ی نظام سلامت پاورپوینت شبکه سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت در قالب 136 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • پاورپوینت محیط سازمانی

    پاورپوینت محیط سازمانی محیط سازمانی مدیریت اقتصاد تجارت الکترونیک همکاری پاورپوینت سازمان اداره رفتن به سايت اصلي محیط سازمانی پروژه بصورت فایل پاورپوینت(pptx) در 35 اسلاید و فایل WORD برای رشته مدیریت در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا آخر…

  • مدل و تئوری های کمال گرایی و  سنجش کمال گرایی

    مدل و تئوری های کمال گرایی و  سنجش کمال گرایی پایان نامه کمال گرایی دیدگاه های مختلف کمال گرایی نظریه های مختلف کمال گرایی مدل و تئوری های کمال گرایی کمال گرایی تک بعدی و چند بعدی کمال گرایی سازگارانه…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات

    دانلود پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات جهت رشته مدیریت در قالب 64 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مدیریت…

  • دانلود تحقیق باورهای خودکارامدی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق باورهای خودکارامدی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی باورهای خودکارامدی با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • پرسشنامه بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن

    پرسشنامه بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن پرسشنامه چند عاملی رهبری پرسشنامه چند عاملی رهبری MLQ پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش دانلود پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه سبک رهبری توانمندساز مدیریت…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب CONSUMER BEHAVIOR از شفمن و کانوک

    پاورپوینت خلاصه کتاب CONSUMER BEHAVIOR از شفمن و کانوک دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب CONSUMER BEHAVIOR دانلود پاورپوینت کتاب CONSUMER BEHAVIOR شفمن پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار مشتری از شفمن و کانوک پاورپوینت کتاب CONSUMER BEHAVIOR CONSUMER BEHAVIOR ppt رفتن به سايت…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت بهره وری نیروی انسانی

    دانلود پاورپوینت مدیریت بهره وری نیروی انسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت بهره وری نیروی انسانی جهت رشته مدیریت در 134 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هدف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشروطی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشروطی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مشروطی مبانی نظری مشروطی پیشینه تحقیق مشروطی پیشینه داخلی مشروطی پیشینه خارجی مشروطی پیشینه پژوهش مشروطی پیشینه نظری مشروطی ادبیات نظری مشروطی چارچوب نظری مشروطی رفتن به…

  • پاورپوینت مفاهیم و مستندات تنظیم اظهارنامه به همراه آموزش ثبت و تسلیم آن

    پاورپوینت مفاهیم و مستندات تنظیم اظهارنامه به همراه آموزش ثبت و تسلیم آن پاورپوینت ثبت اظهارنامه پاورپوینت مهلت پاسخ به اظهارنامه پاورپوینت مهلت جواب دادن به اظهارنامه پاورپوینت نمونه اظهارنامه پاورپوینت فواید اظهارنامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم…

  • معرفی کامل سازمان امور مالیاتی

    معرفی کامل سازمان امور مالیاتی تحقیق درباره سازمان امور مالیاتی تحقیق در مورد سازمان امور مالیاتی تحقیق در مورد سازمان امور مالیاتی کشور مقاله سازمان امور مالیاتی تحقیق سازمان امور مالیاتی تحقیق درباره سازمان امور مالیاتی مقاله در مورد سازمان…

  • رایانش ابری،توازن بار و تشریح کامل مفاهیم معماری و مدیریت در آن

    رایانش ابری،توازن بار و تشریح کامل مفاهیم معماری و مدیریت در آن پایان نامه رایانش ابر پایان نامه محاسبات ابری doc پروژه رایانش ابری word دانلود پروژه رایانش ابری دانلود پایان نامه رایانش ابری پایان نامه امنیت در رایانش ابری…

  • دانلود پاورپوینت گل دهی در گردو

    دانلود پاورپوینت گل دهی در گردو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گل دهی در گردو جهت رشته کشاورزی در 20 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       درخت گردو، جوز…

  • پاورپوینت در مورد روان سنجی

    پاورپوینت در مورد روان سنجی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روان سنجی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اولین فعالیتها…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتارهای پرخطر مبانی نظری رفتارهای پرخطر پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر پیشینه داخلی رفتارهای پرخطر پیشینه خارجی رفتارهای پرخطر پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر پیشینه نظری رفتارهای پرخطر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 160 صفحه کامل و آپدیت شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 160 صفحه کامل و آپدیت شده کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه داخلی ارزیابی عملکرد پیشینه خارجی ارزیابی عملکرد پیشینه پژوهش…

  • بررسی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش در سازمان های ایرانی

    بررسی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش در سازمان های ایرانی پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش چالش پیاده سازی موفق مدیریت دانش چالش پیاده سازی موفق سیستم های مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمانهای ایرانی عوامل…