مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری

مبانی نظری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
پیشینه پژوهش رضایت مشتری
ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری
دانلود مبانی نظری رضایت مشتری
دانلود پیشینه تحقیق رضایت مشتری
فصل دوم پایان نامه رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری

 

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری

امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. 

 

در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارها را در بسیاری از كشورهای جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراین گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتی در كنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی كشورهای مختلف، موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با كیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). 

 

تا چند سال اخیر صنعت بیمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای توجه به كیفیت خدمات نمی دیدند اما در سال های اخیر ظهور شرك تهای بیمه خصوصی فضای صنعت بیمه را دگرگون كرده است و رقابت در این بخش به شدت افزایش یافته است. هم چنین درصد افرادی كه در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر بخشها در حال افزایش است. كیفیت خدمات در این بخش ها به خصوص در صنعت بیمه به میزان زیادی به عملكرد كاركنان بستگی دارد. بنابراین سازمان های خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتریان خود و كسب مزیت رقابتی، یكی از موضوعات مهم و كلیدی كه بایدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كیفیت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).

 

 

 

2-1) رضایت مشتری        

بازار اقتصاد جهانی، هیچ‌گاه به این اندازه رقابتی نبوده است. در سراسر دنیا، سازمان‌ها و بنگاه‌های تجاری تلاش می‌كنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر به فرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. از سوی دیگر، اغلب مشتریان هنگام خرید كالا و خدمات مورد نیاز، از امكان گزینه‌های متعددی برخوردار هستند. به همین دلیل آنان ورای مشخصات ظاهری و ویژگی‌های فیزیكی یك محصول سایر شاخص‌های كیفی را مدنظر قرار می‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).

مشتریان در جستجوی سرنخ‌هایی هستند كه آنان را برای شناسایی بهترین تأمین  كننده یاری نماید. در این راستا آنان علاوه بر بررسی عملكرد داخلی، هرگونه مدرك و شواهد خارجی كه نشانه برقراری اصل تمركز بر كیفیت در سازمان عرضه كننده می‌باشد را مورد توجه قرار می‌دهند. اندازه گیری رضایت مشتری از جمله اقدامات داخلی محسوب می شود كه نمود جهت‌گیری سازمان به سمت كیفیت می‌باشد(كاوسی و سقایی، 1384،23).

 

برای موفقیت در بازار پیچیده و رقابتی امروز، محققان معتقدند كه رضایت مشتری یك عامل كلیدی و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضایت مشتری از ارزش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است، چرا كه از داده های مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل تولید) و همچنین به عنوان یك شاخص راهنما برای سودآوری آینده مطرح است. رضایت مشتری راهنمایی برای دستیابی به وفاداری بیشتر مشتری است. رضایت مشتری از طریق ارتقاء وفاداری، درآمدهای آتی را تضمین كرده، هزینه‌های معاملات آینده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قیمتی شده و از كاسته شدن مشتریان سازمان به هنگام بروز لغزش‌های احتمالی در كیفیت جلوگیری می‌كند. همچنین توصیه های دهان به دهان حاصل از مشتریان راضی، هزینه‌های جذب مشتریان جدید را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء می‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضایتی مشتریان اثراتی معكوس بر جای می‌گذارد. بنابراین می‌توان مشتریان راضی را یك دارایی ارزشمند برای سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).

 

طی ده سال اخیر انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پی به اهمیت رضایت مشتری برده و دریافته‌اند كه ارتباط شدیدی بین رضایت مشتری، حفظ مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد. برای بسیاری از سازمان‌های فعال در بخش عمومی، رضایت مشتری خود معیاری برای موفقیت است. بنابراین رضایت مشتری به هدف عملیاتی بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شده است(هیل، 1385،ص24).

 

سازمان‌های متعالی، پاسخ‌گوی نیازها و انتظارات مشتریان خود می‌باشند. این قبیل سازمان‌ها فعالیت‌های رقبای خود را تحت نظر قرار می‌دهند و مزایای رقابتی آنها را شناسایی می‌نمایند. سازمان‌های مذكور، به طور مؤثری به پیش بینی نیازها و انتظارات آتی مشتریان خود می‌پردازند تا این نیازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پیشی گیرند. این سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌ای اثربخش واكنش نشان می‌دهند. آنها روابطی متعالی را با تمام مشتریان خود ایجاد و حفظ می‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسیر تعالی در سه گروه سازمان‌های در آغاز راه تعالی، سازمان‌های در میانه راه تعالی و سازمان‌های بالغ و متعالی تقسیم بندی كنیم، می‌توان گفت كه سازمان‌های در آغاز راه، میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی كرده‌اند، سازمان‌های در میانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بین اهداف میان مدت و كوتاه مدت خود را با نیازها و انتظارات مشتری برقرار نمایند و سازمان‌های بالغ، محرك‌های كسب و كار برای جلب رضایت مشتریان و موارد مرتبط با وفاداری مشتریان را درك و اندازه گیری نموده‌اند و بر مبنای آن عمل می‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).

 

تغییرات سریع و محیط رقابتی فزاینده كنونی، بانک‌ها را وادار ساخته تا دیدگاه خود را به سوی رضایت مشتری معطوف سازند، چرا كه با افزایش رضایت مندی مشتری، پیامدهای رفتاری از قبیل تعهد، قصد ماندن و وفاداری مشتری، خلق پیوندهای متقابل و سودمند میان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذیرش نقص ها و لغزش‌های احتمالی خدمت و همچنین توصیه های دهان به دهان مثبت مشتریان را در پی خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).

 

از این فرضیه كه رضایت مشتری یك متغیر مهم ارزیابی و كنترل مدیریت بازاریابی بانك است، حمایت گسترده ای به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداری از جمله صنایعی است كه در آن رضایت مشتری توجه بسیاری از محققان را به خود جلب كرده است. رضایت مشتری به قدری اهمیت یافته كه برخی بانک‌ها از آن به عنوان یك عنصر اساسی در استراتژی بازاریابی خود یاد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).

 

حفظ و نگهداری مشتری موضوع مورد علاقه بسیاری از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للویدز در انگلیس، طی تحقیقاتی درصدد برآمد تا فرآیندی كه منجر به رضایت مندی مشتری شده و عوامل تعیین كننده نارضایتی مشتریان را شناسایی كند. یافته‌های این تحقیق به بانك كمك كرد تا فرآیند جدید نگهداری مشتریان را طراحی و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للویدز، بانك میدل بری  در آمریکا یك برنامه كیفیت خدمات مبتنی بر حفظ و نگهداری مشتریان از طریق كیفیت خدمات را توسعه بخشید. به گونه مشابه‌ای بانك رویال  در اسكاتلند از رضایت مندی مشتری در طراحی چشم انداز آینده بانك استفاده كرد. این بانك علاقه مندی خود به رفتارهای سودآور مشتری كه در اصطلاح سه‌آر  نامید را ابراز كرد. این رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).

 

1. ماندگاری در بانك

2. معرفی بانك به دوستان

3. خرید دوباره(مجدد) از بانك.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری

فهرست مطالب

2-1) رضایت مشتری 5

2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 8

2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 13

2-1-3) مزایای رضایت مشتری 14

2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 16

2-2)اهمیت رضایت مشتری 20

2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 21

2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 26

2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 27

2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 27

2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29

2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 30

2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 32

2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 33

2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 34

پیشینه تحقیق رضایت مشتری

منابع

 

 

 

 

 

  • سمینار ارشد کامپیوتر تاریخچه،نظریه ها و مسایل یادگیری در انسان

    سمینار ارشد کامپیوتر تاریخچه،نظریه ها و مسایل یادگیری در انسان یادگیری ماشین یادگیری در انسان نظریه های یادگیری مسایل یادگیری در انسان تاریخچه،نظریه ها و مسایل یادگیری در انسان دانلود سمینار تاریخچه،نظریه ها و مسایل یادگیری در انسان دانلود سمینار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد 103 صفحه آپدیت شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد 103 صفحه آپدیت شده کلمات کلیدی : مبانی نظری عملکرد پیشینه تحقیق عملکرد مبانی نظری عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق عملکرد کارکنان فصل دوم پایان نامه عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت مسمویت با داروی استامینوفن

    پاورپوینت مسمویت با داروی استامینوفن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مسمویت با داروی استامینوفن جهت رشته ی پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       استامینوفن…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مواد گرایش سرامیک با عنوان سنتز هیدروکسی آپاتیت نانومتری با مورفولوژی میله‌ای شکل به روش رسوب‌گیری از محلول

    پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مواد گرایش سرامیک با عنوان سنتز هیدروکسی آپاتیت نانومتری با مورفولوژی میله‌ای شکل به روش رسوب‌گیری از محلول ریخت شناسی مورفولوژی رسوب گیری از محلول سنتز هیدروکسی آپاتیت هیدروکسی آپاتیت نانومتری ترکیب هیدروکسی آپاتیت نانومتری…

  • مشخصات و مولفه های معنویت و هوش معنوی

    مشخصات و مولفه های معنویت و هوش معنوی کلمات کلیدی : ابعاد هوش معنوی مدل های هوش معنوی مولفه های هوش معنوی هوش معنوی از دیدگاه اسلام نظریه های هوش معنوی الگوهای رایج هوش معنوی تحقیق درباره ی هوش معنوی…

  • پاورپوینت پروژه شاد زیستن

    پاورپوینت پروژه شاد زیستن پاورپوینت شاد زیستن دانلود پاورپوینت چگونه شاد زیستن پاورپوینت آموزش شاد زیستن پاورپوینت پروژه شاد زیستن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شاد زیستن جهت رشته جامعه شناسی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مزیت رقابتی 29 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مزیت رقابتی 29 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مزیت رقابتی مبانی نظری مزیت رقابتی پیشینه تحقیق مزیت رقابتی پیشینه داخلی مزیت رقابتی پیشینه خارجی مزیت رقابتی پیشینه پژوهش مزیت رقابتی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت شیوه اجرای نگهداری و تعمیرات در کارخانه کاشی

    پاورپوینت شیوه اجرای نگهداری و تعمیرات در کارخانه کاشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی نحوه اجرای نگهداری و تعمیرات در کاخانه کاشی یزد سرام کویر جهت رشته مدیریت در 40 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس ششم عربی هشتم - قسمت دوم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس ششم عربی هشتم - قسمت دوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس ششم عربی هشتم - قسمت دوم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx…

  • مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی

    مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی امپدانس Eddy Current Testing اصول القای الكترومغناطیس آزمون جریان های گردابی (ET) دانلود مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی تست جریان های گردابی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • دانلود پاورپوينت در مورد واليبال

    دانلود پاورپوينت در مورد واليبال دانلود پاورپوينت واليبال دانلود پاورپوينت در مورد واليبال دانلود پاورپوینت درباره والیبال دانلود پاورپوینت ورزش والیبال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت واليبال در قالب 26 سلايد جهت رشته تربيت بدني با فرمت  pptx  به…

  • پاورپوینت آناتومی دستگاه عضلانی

    پاورپوینت آناتومی دستگاه عضلانی کلمات کلیدی : پاورپوینت آناتومی دستگاه عضلانی آناتومی دستگاه عضلانی دستگاه عضلانی تعریف بافت ماهیچه ای وظايف عضلات رده بندی انواع ماهیچه ها عضله قلبی عضلات سر و صورت عضلات قسمت کمربند شانه ای عضله ذوزنقه…

  • پرسشنامه ارزیابی فرآیند آموزش کارکنان براساس استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵ ISO

    پرسشنامه ارزیابی فرآیند آموزش کارکنان براساس استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵ ISO پرسشنامه آموزش کارکنان پرسشنامه فرآیند آموزش کارکنان پرسشنامه ارزیابی فرآیند آموزش کارکنان پرسشنامه ارزیابی فرآیند آموزش کارکنان در شرکت رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه استاندارد ارزیابی فرآیند آموزش…

  • پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ با ترجمه رامین رهنمون

    پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ با ترجمه رامین رهنمون پاورپوینت هوش مصنوعی پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رامین رهنمون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی…

  • پاورپوینت کتاب كلیات علم اقتصاد از پژویان و کاشی

    پاورپوینت کتاب كلیات علم اقتصاد از پژویان و کاشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب كلیات علم اقتصاد از پژویان و کاشی جهت رشته ی حسابداری در قالب 250 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی عمومی با عنوان بررسی و مقایسه میزان اعتماد به نفس و اضطراب دانشجویان رشته زبان انگلیسی

    پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی عمومی با عنوان بررسی و مقایسه میزان اعتماد به نفس و اضطراب دانشجویان رشته زبان انگلیسی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی عمومی با عنوان بررسی و مقایسه میزان اعتماد به نفس و اضطراب دانشجویان…

  • پاورپوینت نقش تغذیه در سلامت

    پاورپوینت نقش تغذیه در سلامت پاورپوینت نقش تغذیه در سلامت نقش تغذیه در سلامت نقش تغذیه در پیشگیری از بیماریها شیوع اضافه وزن و چاقی در جهان چاقي كودكي علل بروز اضافه وزن وچاقی پیامد های اضافه وزن وچاقی پیامد…

  • پاورپوینت آشنایی شهرستان با بیرجند

    پاورپوینت آشنایی شهرستان با بیرجند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی شهرستان با بیرجند جهت رشته جغرافیا در قالب 12 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شهرستان بیرجند…

  • اشتغال زنان در ایران و از نگاه حقوق بشر

    اشتغال زنان در ایران و از نگاه حقوق بشر اشتغال زنان اشتغال زنان در ایران اشتغال زنان در اسناد بین المللى حقوق بشر دانلود مقاله اشتغال زنان دانلود مقالات رشته حقوق اشتغال زنان در ایران و از نگاه حقوق بشر…

  • مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان چالش های یکپارچه سازی آیند ه نگری و ارزیابی استراتژی توسعه صنعتی و سیاست گذاری ‏ها

    مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان چالش های یکپارچه سازی آیند ه نگری و ارزیابی استراتژی توسعه صنعتی و سیاست گذاری ‏ها توسعه صنعتی یکپارچه سازی ارزیابی استراتژی همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل مقاله…

  • دانلود پاورپوینت مفاهیم و مزایای ERP

    دانلود پاورپوینت مفاهیم و مزایای ERP رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم و مزایای برنامه ریزی منابع سازمانی ERP جهت رشته مدیریت در 36 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       برنامه‌ریزی…

  • پاورپوینت اثر بخشی یک درخت تصمیم

    پاورپوینت اثر بخشی یک درخت تصمیم پاورپوینت درختان تصمیم گیری پاورپوینت درخت تصمیم پاورپوینت درخت تصمیم گیری پاورپوینت درخت تصمیم در داده کاوی پاورپوینت درخت تصمیم گیری چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثر بخشی یک درخت تصمیم جهت رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی کارکنان مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت برنامه ریزی مالی اعم از نقد، سود و ‌اهرم ها

    پاورپوینت برنامه ریزی مالی اعم از نقد، سود و ‌اهرم ها پاورپوینت برنامه ریزی مالی اعم از نقد، سود و ‌اهرم ها تحقیق برنامه ریزی مالی اعم از نقد، سود و ‌اهرم ها برنامه ریزی مالی اعم از نقد، سود…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه فراشناخت

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه فراشناخت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فراشناخت مبانی نظری فراشناخت پیشینه تحقیق فراشناخت پیشینه داخلی فراشناخت پیشینه خارجی فراشناخت پیشینه پژوهش فراشناخت پیشینه نظری فراشناخت ادبیات نظری فراشناخت چارچوب نظری فراشناخت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل بروز فساد اداری 109 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل بروز فساد اداری 109 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بروز فساد اداری پیشینه پژوهش بروز فساد اداری پیشینه تحقیق بروز فساد اداری مبانی نظری فساد اداری فصل دوم پایان نامه فساد اداری مبانی…

  • سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-رشته شبکه

    سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-رشته شبکه کلمات کلیدی : سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته سخت افزار سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته مدیریت سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و…

  • دانلود پاورپوینت مفاهیم و ویژگی های خط مشی

    دانلود پاورپوینت مفاهیم و ویژگی های خط مشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم و ویژگی های خط مشی جهت رشته مدیریت در 51 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت معماری کلیسای سنت استپانوس دستا

    پاورپوینت معماری کلیسای سنت استپانوس دستا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری کلیسای سنت استپانوس دستا جهت رشته ی معماری در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت فیزیوپاتولوژی چشم

    پاورپوینت فیزیوپاتولوژی چشم پاورپوینت فیزیوپاتولوژی چشم فیزیوپاتولوژی چشم تحقیق فیزیوپاتولوژی چشم مقاله فیزیوپاتولوژی چشم بررسی فیزیوپاتولوژی چشم ساختمان چشم سلولهای شبکه بینایی کیاسمای بینایی بیماری های چشم التهاب ملتحمه(قرمزی چشم) آب مروارید(کاتاراکت) پیر چشمی(presbyopia) تنبلی چشم(آمبلیوپی) رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود پاورپوینت طراحی و محاسبه اتصال مفصلی

    دانلود پاورپوینت طراحی و محاسبه اتصال مفصلی پاورپوینت طراحی و محاسبه اتصال مفصلی پاورپوینت تحلیل طراحی و محاسبه اتصال مفصلی پاورپوینت درمورد طراحی و محاسبه اتصال مفصلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی و محاسبه اتصال مفصلی در قالب…

  • پاورپوينت کنترل اتوماتیک

    پاورپوينت کنترل اتوماتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت کنترل اتوماتیک جهت رشته مديريت قالب 123 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       عملکرد بهينه سيستم های پويا و بهبود کيفيت…

  • امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها

    امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها پیاده سازی ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سازمان الگوی دو بعدی هزینه‌یابی بر مبنای…

  • پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل یازده اصول و مفاهیم تحلیل

    پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل یازده اصول و مفاهیم تحلیل پاورپوينت مهندسی نرم افزار اصول و مفاهیم تحلیل دانلود پاورپوينت مهندسی نرم افزار اصول و مفاهیم تحلیل پاورپوینت درباره مهندسی نرم افزار اصول و مفاهیم تحلیل رفتن به…

  • تحلیل اثرات متغیرهای منطقه ای در ظهور و سقوط طرحهای امنیتی در خلیج فارس

    تحلیل اثرات متغیرهای منطقه ای در ظهور و سقوط طرحهای امنیتی در خلیج فارس طرحهای امنیتی در خلیج فارس طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس پیدایش طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس ظهور و سقوط طرحهای امنیتی در خلیج فارس…