مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
ادبیات نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای معرفت شناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای معرفت شناختی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای معرفت شناختی مبانی نظری باورهای معرفت شناختی پیشینه تحقیق باورهای معرفت شناختی پیشینه داخلی باورهای معرفت شناختی پیشینه خارجی باورهای معرفت شناختی پیشینه پژوهش…

  • بررسی تكامل وب در رابطه با وب و فناوری‌های بازیابی اطلاعات

    بررسی تكامل وب در رابطه با وب و فناوری‌های بازیابی اطلاعات وب موتورهای جستجوگر راهنماهای جستجوگر دانلود مقاله بررسی تكامل وب در رابطه با وب و فناوری‌های بازیابی اطلاعات سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات

    پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات پرسشنامه بازاریابی اجتماعی پرسشنامه پیشبرد فروش پرسشنامه پیشبرد فروش محصولات پرسشنامه پیشبرد فروش محصولات سن ایچ رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات سن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی مبانی نظری سرسختی روانشناختی ادبیات نظری سرسختی روانشناختی چارچوب نظری سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی پیشینه داخلی سرسختی…

  • پاورپوینت ابعاد و اندازه های استاندارد در مجتمع های مسکونی

    پاورپوینت ابعاد و اندازه های استاندارد در مجتمع های مسکونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ابعاد و اندازه های استاندارد در مجتمع های مسکونی جهت رشته ی معماری در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوینت جام جهانی فوتبال

    پاورپوینت جام جهانی فوتبال دانلود پاورپوینت تاریخچه جام جهانی فوتبال پاورپوینت تاریخچه جام جهانی فوتبال پاورپوینت قهرمانان جام جهانی به ترتیب پاورپوینت جام جهانی فوتبال نمونه ها پاورپوینت میزبانان جام جهانی پاورپوینت قهرمان جام جهانی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت کارخانه کاغذسازی مناسب برای مطالعه آموزگاران علوم ششم ابتدایی درس 3

    پاورپوینت کارخانه کاغذسازی مناسب برای مطالعه آموزگاران علوم ششم ابتدایی درس 3 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس سوم مبحث کارخانه ی کاغذ سازی مناسب برای مطالعه آموزگاران در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت 21 روش غلبه بر تنبلی

    پاورپوینت 21 روش غلبه بر تنبلی پاورپوینت درباره ی تنبلی پاورپوینت روش های کنارگذاشتن تنبلی پاورپوینت غلبه بر تنبلی دانلود پاورپوینت 21 روش غلبه بر تنبلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت 21 روش غلبه بر تنبلی جهت رشته ی…

  • دانلود پرسشنامه ارتقاء سبک های نوین رهبری مالی

    دانلود پرسشنامه ارتقاء سبک های نوین رهبری مالی کلمات کلیدی : پرسشنامه رهبری مالی پرسشنامه ارتقاء رهبری مالی پرسشنامه سبک های رهبری پرسشنامه سبک های نوین رهبری مالی پرسشنامه ارتقاء سبک های نوین رهبری مالی رفتن به سایت اصلی معرفی…

  • بررسی انواع مدل های تاب آوری روانشناختی

    بررسی انواع مدل های تاب آوری روانشناختی تحقیق درباره تاب آوری ویژگی های افراد تاب آور مدل های تاب آوری روانشناختی عوامل موثر بر تاب آوری pdf اهمیت تاب آوری در دوره نوجوانی راهکارهای عملی برای افزایش تاب آوری رفتن…

  • مسئولیت در قراردادها و اثر قرارداد در مسئولیت

    مسئولیت در قراردادها و اثر قرارداد در مسئولیت مسئولیت مدنی مسئولیت مصدری مسئولیت قراردادی مسئولیت در قراردادها اثر قرارداد در مسئولیت دانلود پایان نامه رشته حقوق مسئولیت در قراردادها و اثر قرارداد در مسئولیت دانلود پایان نامه کارشناسی رشته حقوق…

  • پاورپوینت مهارت های ارتباط موثر و موانع برقراری ارتباط

    پاورپوینت مهارت های ارتباط موثر و موانع برقراری ارتباط رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت های ارتباط موثر و موانع برقراری ارتباط جهت رشته روانشناسی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انگیزه

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انگیزه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزه مبانی نظری انگیزه پیشینه تحقیق انگیزه پیشینه داخلی انگیزه پیشینه خارجی انگیزه پیشینه پژوهش انگیزه پیشینه نظری انگیزه ادبیات نظری انگیزه چارچوب نظری انگیزه…

  • گزارش كارآموزی رشته عمران و معدن اكتشاف با عنوان تونل سازی

    گزارش كارآموزی رشته عمران و معدن اكتشاف با عنوان تونل سازی فنون حفر تونل صنعت تونل سازی تونل‌های حمل و نقل تاریخچه تونل سازی و سازه‌های زیر زمینی دانلود گزارش كارآموزی رشته عمران و معدن اكتشاف با عنوان تونل سازی…

  • پاورپوینت درس مدارهای منطقی دیجیتال

    پاورپوینت درس مدارهای منطقی دیجیتال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با درس مدارهای منطقی دیجیتال جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 250 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی رضایت از زندگی

    دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی رضایت از زندگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی مبانی نظری رضایت از زندگی پیشینه تحقیق رضایت از زندگی پیشینه داخلی رضایت از زندگی پیشینه خارجی رضایت از زندگی پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت کلمات کلیدی : مبانی نظری هویت پیشینه تحقیق هویت پیشینه داخلی هویت پیشینه خارجی هویت پیشینه پژوهش هویت پیشینه نظری هویت ادبیات نظری هویت چارچوب نظری هویت فصل دوم پایان نامه هویت رفتن به…

  • پاورپوينت آسيب شناسي ازدواج و ازدواج در دنياي معاصر

    پاورپوينت آسيب شناسي ازدواج و ازدواج در دنياي معاصر پاورپوينت آسيب شناسي ازدواج وازدواج در دنياي معاصر پاورپوینت ازدواج در دنیای معاصر پاورپوینت آسیب شناسی ازدواج پاورپوینت در مورد سيب شناسي ازدواج وازدواج در دنياي معاصر رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصمیم گیری مشارکتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصمیم گیری مشارکتی مبانی نظری تصمیم گیری مشارکتی دانلود مبانی نظری تصمیم گیری مشارکتی پیشینه تحقیق تصمیم گیری مشارکتی ادبیات نظری تصمیم گیری مشارکتی فصل دوم پایان نامه تصمیم گیری مشارکتی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت تدریس موفق و عوامل موثر در آن

    پاورپوینت تدریس موفق و عوامل موثر در آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تدریس موفق و عوامل موثر در آن جهت رشته روانشناسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • تاثیر فناوری اطلاعات و بررسی سیستمهای اطلاعاتی در سازمان

    تاثیر فناوری اطلاعات و بررسی سیستمهای اطلاعاتی در سازمان فناوری اطلاعات ساختار سازمانی تاثیرات IT در سازمان تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان بررسی سیستمهای اطلاعاتی در سازمان دانلود پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان تاثیر فناوری اطلاعات و بررسی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی معنویت

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی معنویت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنویت مبانی نظری معنویت پیشینه تحقیق معنویت پیشینه داخلی معنویت پیشینه خارجی معنویت پیشینه پژوهش معنویت پیشینه نظری معنویت ادبیات نظری معنویت چارچوب نظری معنویت رفتن به…

  • نظارت الکترونیکی بر بزه‌کاران به جای زندانی کردن

    نظارت الکترونیکی بر بزه‌کاران به جای زندانی کردن جایگزین‌های زندان مجازات‌های بینابین ظارت الکترونیکی حبس خانگی تعلیق مراقبتی تدابیر نظارتی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق حقوق رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت زیست و آزمایشگاه تنظیم بیان ژن

    دانلود پاورپوینت زیست و آزمایشگاه تنظیم بیان ژن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زیست و آزمایشگاه تنظیم بیان ژن جهت رشته زیست شناسی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری بررسی تطبیقی الگوریتم های ترکیبی کارا به منظور ارزیابی عملکرد مالی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد فازی

    مبانی نظری بررسی تطبیقی الگوریتم های ترکیبی کارا به منظور ارزیابی عملکرد مالی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد فازی ارزیابی عملکرد مالی شرکت ارزیابی عملکرد مالی سازمان ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها معیارهای ارزیابی عملکرد…

  • نگاهی به ابعاد قاچاق انسان در جهان امروزی

    نگاهی به ابعاد قاچاق انسان در جهان امروزی قاچاق انسان تحقیق قاچاق انسان تحقیق قاچاق زنان تحقیق درباره قاچاق انسان تحقیق پدیده قاچاق انسان ابعاد قاچاق انسان ابعاد قاچاق انسان در جهان ابعاد قاچاق انسان در آمریکا ابعاد قاچاق انسان…

  • ارزیابی عملکرد مدیران با به کارگیری روش 360 درجه و تکنیک تصمیم گیری ویکور

    ارزیابی عملکرد مدیران با به کارگیری روش 360 درجه و تکنیک تصمیم گیری ویکور ارزیابی عملکرد تکنیک تصمیم گیری ویکور ارزیابی عملکرد مدیران ارزیابی عملکرد 360 درجه ارزیابی عملکرد مدیران به روش 360 ارزیابی عملکرد مدیران با تکنیک تصمیم گیری…

  • پاورپوینت Remote Desktop

    پاورپوینت Remote Desktop رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت Remote Desktop جهت رشته گوناگون در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       کنترل از راه دور وسیله‌ای الکترونیکی است برای کنترل عملیات…

  • پاورپوینت درس پنجم ابتدایی مطالعات اجتماعی (جغرافیا)

    پاورپوینت درس پنجم ابتدایی مطالعات اجتماعی (جغرافیا) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس پنجم ابتدایی مطالعات اجتماعی (جغرافیا) در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این پاورپوینت به…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه ساختار سازمانی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه ساختار سازمانی فصل دوم پایان نامه ساختار سازمانی مبانی نظری ساختار سازمانی پیشینه تحقیق ساختار سازمانی پیشینه داخلی ساختار سازمانی پیشینه خارجی ساختار سازمانی پیشینه پژوهش ساختار سازمانی پیشینه نظری ساختار سازمانی ادبیات…

  • پاورپوینت قانون در پزشکی

    پاورپوینت قانون در پزشکی پاورپوینت قانون پزشکی پاورپوینت قانون پزشکی معافیت سربازی پاورپوینت قانون جذب و قبولی در پزشکی پاورپوینت قانون دخالت در امور پزشکی پاورپوینت قانون مداخله در امور پزشکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قانون در پزشکی…

  • شناسایی و بررسی عوامل خشونت علیه زنان و ارائه راهکارهایی برای پیشگیری از آن

    شناسایی و بررسی عوامل خشونت علیه زنان و ارائه راهکارهایی برای پیشگیری از آن کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان بررسی عوامل خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف ضرورت تحقیق خشونت…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی

    پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی محیط پویا، تغییرات در کسب و…

  • تبیین مفهوم و ماهیت حقوقی قرارداد اختیار معامله و بررسی ارکان آن

    تبیین مفهوم و ماهیت حقوقی قرارداد اختیار معامله و بررسی ارکان آن پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست مفهوم قرارداد اختیار معامله پیشینه قرارداد اختیار معامله در ایران پیشینه قرارداد اختیار معامله در…

  • معرفی سید ابوالحسن بنی صدر و حزب جمهوری اسلامی سید ابوالحسن بنی صدر

    معرفی سید ابوالحسن بنی صدر و حزب جمهوری اسلامی سید ابوالحسن بنی صدر سید ابوالحسن بنی صدر رویکردهای فکری و فرهنگی بنی صدر حزب جمهوری اسلامی سید ابوالحسن بنی صدر دانلود پایان نامه کارشناسی رشته تاریخ دانلود پایان نامه رشته…