مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

مبانی نظری تبلیغات تجاری
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات نظری تبلیغات تجاری
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

تعریف تبلیغات

کاتلر[1] (2002)، تبلیغات را هرگونه ارایه و عرضه ی ایده ها، کالاها یا خدمات از یک واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه که مستلزم پرداخت هزینه باشد، تعریف می کند اما در این میان تبلیغی اثزبخش است که بتواند توجه مخاطب را جلب کرده، تاثیری خاطره انگیز داشته باشد و کنش خرید مخاطبان را تحریک نموده و دریافت حسیِ مخاطبان را بیدار نماید. بدین منظور استفاده از مجموع عواملی لازم است که بتوانند حس و ادراک مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند و به اهداف مورد انتظار تبلیغ، تحقق بخشند.

 

اثربخشی تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به اهداف تبلیغاتی تبیین می گردد و درجه یا میزانی که دهنده ی سفارش به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل: تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده، می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. از مراحل مهم این نوع فرآیندها، انجام تحقیقات به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغ بر مخاطبان است که طی آن عواملی که در اثربخشی تبلیغات نیز موثرند، مشخص می گردند (صمصام شریعت و همکاران، 1386).

 

 

می‌توان تعاریف دیگری را برای تبلیغات بدین صورت بیان كرد:

·        تلاش برای ارائه آموزه ها، ایده ها، دلایل، شواهد یا ادعاها، با سبك هایی از طریق رسانه های ارتباطی، برای تقویت هدف یا مبارزه با ضد هدف.

·        پیام های دیداری گفتاری، كه با سبكی خاص، از طریق وسایل تبلیغاتی، مردم را به طریقی علاقمند و موافق یك نوع محصول، خدمت، فكر، دیدگاه یا مارك بخصوص می‌كند.

·        كلیه اشكال ترغیب عمومی، برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت كه بوسیله صاحب كالا یا موسسه، برای خریداران احتمالی ، بوسیله پیام مستقیم یا از طریق وسایل تبلیغاتی، انجام میگیرد.

·        تكنیكی كه برای تأثیر گذاردن بر رفتار انسان، ماهرانه از نمادها و نشانه ها استفاده می‌كند.

·        انجمن تجارت آمریكا : تبلیغات هر شكلی از پرداخت است كه به صورت غیرشخصی تقدیم و پیشرفت عقاید، خوبی ها و خدمات را با یك سری كارهای معین، ضمانت می‌كند.

·        فرانك جفكینز : مفهوم تبلیغات یعنی آنچه كه ما می‌خواهیم هنگام خرید یا فروختن بدانیم.

·        رابرت زاچر: تبلیغات به معنی ارتباطات و اطلاعا ت وابسته به تولیدات خدمات یا عقاید است كه در طی تماسهای فردی و براساس پرداختهای ناشی از فروش محصول یا در طی كسب اعتبار مناسب حاصل می‌شود (علیئی ، 1390).

در حقیقت، ساده ترین تعریفی که برای تبلیغات می توان ارایه نمود، چنین است: تبلیغات تلاشی است برای فروش بیشتر توسط یک بنگاه یا یک صنعت. چمبرلین[2] (2000)، تبلیغات را عاملی می داند که «با تغییر خواسته ها و سلایق بر میزان تقاضا اثر می گذارد» به عقیده ی شپرد[3] (2001)، تبلیغات یک عامل برای ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان نسبت به مارک تجاری یا کالای خاص می باشد. ساموئلسون[4] (2002)، تبلیغات را عامل افزایش بازارهای فروش می داند که در عین حال اطلاعات مفیدی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد (دهقانی و همکاران، 1383).

تبلیغ در زبان پارسی و در فرهنگ پارسی معین نیز بدین گونه معنا شده است: رسانیدن پیام یا خبر یا مطلبی به مردم، ابلاغ، موضوعی را با انتشار اخبار و با وسایل مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه و غیره در اذهان عمومی جاگیر کردن. تبلیغات بازرگانی از زمره مفاهیمی است که به زعم وضوح ابتداییۀ اریه تعریفی جامع و مانع از آن با دشواری رو به رو است. می توان گفت، تبلیغات تجاری یعنی عملی که توجه ی مردم را به کالا یا داد و ستدی برانگیزد و به عبارت دیگر، کوششی در تدارک و انتشار آگهی ها، با هدف مثبت نشان دادن مصرف یک کالا. تبلیغ تجاری با هدف معرفی کالا در بازار و تحرک خریداران بالقوه صورت می گیرد و در مفهوم وسیع کلمه، عبارت است از انتشار اطلاعات یک کالا به منظور تحت تاثیر قرار دادن افراد یا گروه های خاص اجتماعی (ساجدی و نعمتی، 1391).

به طور کلی، تبلیغات را به دو دسته به شرح ذیل تقسیم نموده اند:

 

تبلیغات مستقیم

پیام دهنده خود را هر چند با رنگ و لعاب و بوق و کرنا همراه کرده باشد اما صریح و بی پروا به مخاطبین خود ابلاغ می کند . در این روش مستمعین و بینندگان متن یا تصویری را بعنوان پیام و اطلاعیه « تبلیغی» دریافت می کنند و پیام دهندگان نیز در موقع و مقام « مبلغ » قرار دارند و شناخته می شوند.

بهترین فایده در تبلیغات مستقیم برای گیرندگان پیام آن است که آنها لااقل از تبلیغی بودن پیام آگاهند و از این جهت در معرض غافلگیری قرار نمی گیرند. و در پذیرش ذهنی یا رد آن مختارند. از خصوصیات دیگر تبلیغات مستقیم گسترده بودن میدان عمل برای عاملان آن است، در این روش اکثر ابزارها و برنامه ریزی آن و تدبر و نازک بینی کمتری صرف می شود و غالباً از تأثیر گذاری اگر نه عمیق تر اما سریعتر نیز برخوردار است.

تبلیغات غیر مستقیم

همانطوری که از عنوان آن پیداست این نوع تبلیغات نمود و ظهور علنی و صریح ندارد، با این شیوه اهداف تبلیغی پیامهای غیر مستقیم صادر شده پنهان و غیر محسوس است. به نظر بعید می اید اما نباید تصور کرد که با تلاش های معمولی در ارائه یک برنامه تبلیغات غیر مستقیم می توان ضمن تأثیر گذاری، اهداف تبلیغی آنرا کاملاً دور از فهم و ذهن همه کس نگاه داشت، زیرا تشخیص آن برای خواص و روشنفکران جوامع دشوار نیست و عوام نیز به تجربه در بیشتر موارد به نکته یاد شده یعنی اهداف تبلیغی در برنامه های تبلیغات غیر مستقیم پی خواهند برد. از ویژگیهای این نوع تبلیغ آن است که پیام های آن از کانالهای نامرئی و پنهانی و یا غیر منتظره عبور داده می شوند و معمولاً مخاطبین بطور غافلگیرانه آن را دریافت می کنند و در حقیقت به آنان تحمیل می شود . در تبلیغات غیر مستقیم لزوماً از اشکال و قانونمندی های مشخص و مکرر پیروی و استفاده نمی شود بلکه در ساخت و ساز آنها بیشتر از فرصت های پیش آمده و موقعیت های خرید و حوادث پیش بینی نشده سود برده می شود (کاتلر، 1387).

 

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان

تبلیغات از دیرباز توسط فروشندگان دوره گردی که به منظور فروش کالای خود، به معرفی آن می پرداختند، وجود داشته است. با اینحال، اولین قوانین تبلیغاتی در سال 1614 و در انگلستان وضع گردید. اولین تبلیغات روزنامه ای در سال 1625 در نشریه ی ویکلی نیوز لندن[5] چاپ شد و اولین روزنامه تبلیغاتی در سال 1704 در امریکا و با نام بوستون نیوزلتر[6] به چاپ رسید. اختراع رادیو در سال 1895 و به دنبال آن تلویزبون، دامنه ی تبلیغات را بسیار وسع ساخت. بطوریکه هزینه های تبلیغاتی در سال 1890 در امریکا بالغ بر 360 میلیون دلار گردید (دهقانی و همکاران، 1383).

در حقیقت، آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

 

[1] Kotler

[2] Chemberlin

[3] Shepherd

[4] Samoelson

[5] Weekly News of London

[6] Boston News Letter

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری

فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

  • علفهای هرز و نحوه مبارزه با آنها

    علفهای هرز و نحوه مبارزه با آنها علف هرز نحوه مبارزه علفهای هرز خسارت علف های هرز پیشگیری از ورود علف های هرز به مزرعه دانلود مقاله علفهای هرز و نحوه مبارزه با آنها خرید مقاله و تحقیق سیستم همکاری…

  • دزدی دریایی و تاثیر آن بر امنیت بین المللی با تکیه بر قضییه سومالی از سال 2000 به بعد

    دزدی دریایی و تاثیر آن بر امنیت بین المللی با تکیه بر قضییه سومالی از سال 2000 به بعد دزدی دریایی امنیت بین المللی دانلود پایان نامه دزدی دریایی دزدی دریایی از نگاه حقوق بین الملل راهکارهای مبارزه با دزدی…

  • پروپوزال ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

    پروپوزال ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند در شرکتها پروپوزال ارزش ویژه برند در شرکتها تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند پروپوزال تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اعتیاد 67 صفحه

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اعتیاد 67 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اعتیاد مبانی نظری اعتیاد پیشینه تحقیق اعتیاد پیشینه داخلی اعتیاد پیشینه خارجی اعتیاد پیشینه پژوهش اعتیاد پیشینه نظری اعتیاد ادبیات نظری اعتیاد چارچوب…

  • پاورپوینت آموزش فصل 1 علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط و جداسازی مواد

    پاورپوینت آموزش فصل 1 علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط و جداسازی مواد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط ها و جداسازی مواد در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت نگارش و ویرایش فارسی

    دانلود پاورپوینت نگارش و ویرایش فارسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نگارش و ویرایش فارسی جهت رشته ادبیات 160 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       منظور از "نشانه گذاری"،…

  • آموزش نوشتن و تدریس حرف ت فارسی کلاس اول ابتدایی

    آموزش نوشتن و تدریس حرف ت فارسی کلاس اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف ت به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت سفالوسپورین ها

    پاورپوینت سفالوسپورین ها پاورپوینت سفالوسپورین ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سفالوسپورین ها به تعداد 15 اسلاید قابل ویرایش جهت ارائه و کنفرانس مناسب اساتید و دانشجویان ارشد و دکتری علوم پزشکی   شامل مباحث: تقسیم بندی مواد مصرف عوارض…

  • قاچاق كالا و ارز

    قاچاق كالا و ارز دانلود مقالات رشته اقتصاد قاچاق كالا و ارز دانلود مقاله قاچاق كالا و ارز اقتصاد پنهان بحران اقتصادی دانلود مقالات اقتصاد خرید مقالات اقتصاد فروش تحقیق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته اقتصاد قاچاق كالا و…

  • بررسی پدیده جهانی شدن و چالشهای آن در آموزش و پرورش در سطح جهانی

    بررسی پدیده جهانی شدن و چالشهای آن در آموزش و پرورش در سطح جهانی جهانی شدن تحول درآموزش و پرورش چالشهای جهانی شدن در آموزش و پرورش دانلود پایان نامه رشته تکنولوژی اطلاعات جهانی شدن و تحول درآموزش و پرورش…

  • پاورپوینت آشنایی با الگو برداری و مزایای آن

    پاورپوینت آشنایی با الگو برداری و مزایای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با الگو برداری و مزایای آن جهت رشته مدیریت در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 6 (گزارش عملکرد مالی

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 6 (گزارش عملکرد مالی پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 6 با موضوع گزارش عملکرد مالی پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 6 استاندارد حسابداری شماره 6 تحقیق استاندارد حسابداری شماره 6 پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره شش پاورپوینت گزارش عملکرد…

  • تبیین منطقه گرایی و تحولات نظریه های منطقه گرایی و همگرایی در آن

    تبیین منطقه گرایی و تحولات نظریه های منطقه گرایی و همگرایی در آن منطقه گرایی نظریه‌های همگرایی نظریه های منطقه گرایی نظریه‌های همگرایی منطقه‌ای تحول در نظریه‌های منطقه‌گرایی منطقه‌گرایی در عصر جهانی شدن دیدگاههای نظری و مباحث تئوریك منطقه گرایی…

  • عفو متهمان و محکومان در قانون مجازات اسلامی جدید از منظر فقه و حقوق

    عفو متهمان و محکومان در قانون مجازات اسلامی جدید از منظر فقه و حقوق عفو در حقوق ایران ابعاد فقهی و حقوقی عفو عفو در قانون مجازات اسلامی جدید عفو خصوصی در حقوق موضوعه ایران مستندات فقهی جواز عفو در…

  • دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

    دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امنیت اجتماعی دولت در قانون اساسی امنیت اجتماعی در قانون اساسی دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی…

  • اجزا هوش معنوی و بررسی نقش آگاهی متعالی در ابراز آن

    اجزا هوش معنوی و بررسی نقش آگاهی متعالی در ابراز آن کلمات کلیدی : اجزا هوش معنوی هوش معنوی کینگ هوش معنوی در سازمان پایان نامه هوش معنوی هوش معنوی و سلامت روان ویژگی ها و مولفه های هوش معنوی…

  • ماهیت راهبردهای یادگیری شناختی و بررسی انواع آن

    ماهیت راهبردهای یادگیری شناختی و بررسی انواع آن کلمات کلیدی : راهبردهای شناختی چیست راهبردهای شناختی تنظیم هیجانی اثربخشی راهبردهای شناختی تعریف راهبردهای شناختی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان انواع راهبردهای یادگیری شناختی پایان نامه راهبردهای یادگیری شناختی رفتن به سایت…

  • تاریخچه بورس اوراق بهادار

    تاریخچه بورس اوراق بهادار بورس همکاری در بورس بورس اوراق بهادار سازمان کارگزاران بورس دانلود مقاله تاریخچه بورس اوراق بهادار شرایط پذیرش بورس اوراق بهادر شیوه معامله در بورس تهران خرید مقالات اقتصاد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری…

  • محافظت از زنگ زدگی فلزات با فسفات

    محافظت از زنگ زدگی فلزات با فسفات فسفاته كاری ضخیم فلزات محافظت از زنگ زدگی فلزات پوشش دادن ضخیم فلزات با فسفات محافظت از زنگ زدگی فلزات با فسفات عمل پوشش كاری جهت جلوگیری از زنگ زدن دانلود مقالات صنایع…

  • پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر و ملاک های گاردنر برای پذیرش یک هوش

    پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر و ملاک های گاردنر برای پذیرش یک هوش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر و ملاک های گاردنر برای پذیرش یک هوش جهت رشته روانشناسی در قالب 63 اسلاید…

  • پاورپوینت تعاریف و مفاهیم، نظریه ها و کلیات برنامه ریزی کاربری اراضی شهری

    پاورپوینت تعاریف و مفاهیم، نظریه ها و کلیات برنامه ریزی کاربری اراضی شهری کلمات کلیدی : پاورپوینت برنامه ریزی کاربری اراضی شهری تعریف برنامه ریزی کاربری زمین اهداف کاربری زمین نظریه های کاربری اراضی شهری مشخصات شهر ایده آل مدرنیسم…

  • بررسی دیدگاه ها و نظریه های سازگاری و ناسازگاری

    بررسی دیدگاه ها و نظریه های سازگاری و ناسازگاری نظریه های سازگاری و ناسازگاری نظریه زیستی اجتماعی سازگاری نظریه های روانی اجتماعی سازگاری نظریه های روان پویایی سازگاری عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی سازگاری اجتماعی دانش آموزان در مدرسه رفتن…

  • ارزیابی علل تاثیرگذار بر اشتغال جوانان در بخشهای کشاورزی، صنعت و خدمات

    ارزیابی علل تاثیرگذار بر اشتغال جوانان در بخشهای کشاورزی، صنعت و خدمات اشتغال جوانان اشتغال زایی جوانان دانلود پایان نامه اشتغال جوانان عوامل بیکاری در ایران بازار کار و اشتغال ایران علل تاثیرگذار بر اشتغال جوانان دانلود پایان نامه رشته…

  • پاورپوینت آموزش ریاضی پنجم ابتدایی مبحث جمع اعداد مرکب

    پاورپوینت آموزش ریاضی پنجم ابتدایی مبحث جمع اعداد مرکب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی پنجم ابتدایی مبحث جمع اعداد مرکب در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران

    مبانی نظری رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران فاصله قدرت در سازمان فاصله قدرت هافستد شاخص فاصله قدرت سبک رهبری معنوی پیش بینی سبک رهبری معنوی رابطه فاصله قدرت و سبک رهبری معنوی رهبری معنوی در سازمان های…

  • پاورپوینت بیکاری و تورم

    پاورپوینت بیکاری و تورم کلمات کلیدی : پاورپوینت بیکاری و تورم بیکاری و تورم بیکاری و تورم مقاله بیکاری و تورم بررسی بیکاری و تورم تحلیل بیکاری و تورم منحنی فیلیپس رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع بیکاری…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه فرسودگی زناشویی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه فرسودگی زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فرسودگی زناشویی مبانی نظری فرسودگی زناشویی پیشینه تحقیق فرسودگی زناشویی پیشینه داخلی فرسودگی زناشویی پیشینه خارجی فرسودگی زناشویی پیشینه پژوهش فرسودگی زناشویی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت تحقیق راجب مزایای بازنشستگی

    پاورپوینت تحقیق راجب مزایای بازنشستگی دانلود پاورپوینت تحقیق راجب مزایای بازنشستگی پاورپوینت راجب مزایای بازنشستگی پاورپوینت مزایای بازنشستگی پاورپوینت تحقیق راجب مزایای بازنشستگی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیق راجب مزایای بازنشستگی جهت رشته اقتصاد در…

  • نقد و بررسی قانون نظارت بر رفتار قضات

    نقد و بررسی قانون نظارت بر رفتار قضات دستگاه قضا صلاحیت قضات قانون نظارت بر رفتار قضات دانلود مقاله نقد و بررسی قانون نظارت بر رفتار قضات سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص

    پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص دانلود پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص تحقیق در مورد پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص وانواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص جهت رشته حسابداری در…

  • پاورپوینت سيستم منيپوليتور حمل مخزن

    پاورپوینت سيستم منيپوليتور حمل مخزن سيستم منيپوليتور حمل مخزن پاورپوینت سيستم منيپوليتور حمل مخزن و انواع آنها دانلود پاورپوینت سيستم منيپوليتور حمل مخزن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سيستم منيپوليتور حمل مخزن جهت رشته گوناگون در قالب 19 اسلاید…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلال افسردگی اساسی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلال افسردگی اساسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال افسردگی اساسی مبانی نظری اختلال افسردگی اساسی پیشینه تحقیق اختلال افسردگی اساسی پیشینه داخلی اختلال افسردگی اساسی پیشینه خارجی اختلال افسردگی اساسی پیشینه پژوهش…

  • پاورپوينت اهمیت فرقه شناسی

    پاورپوينت اهمیت فرقه شناسی پاورپوینت فرقه شناسی پاورپوینت درباره اهمیت فرقه شناسی اهمیت فرقه شناسی ppt پاورپوینت در مورد اهمیت فرقه شناسی پاورپوینت در مورد فرقه شناسی دانلود پاورپوینت اهمیت فرقه شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اهمیت فرقه…

  • پاورپوینت MHD fast virtual router

    پاورپوینت MHD fast virtual router رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت MHD fast virtual router جهت رشته کامپیوتر در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       امروزه به طور…

  • گزارش کار آزمایشگاه فیزیک حالت جامد

    گزارش کار آزمایشگاه فیزیک حالت جامد گزارش کار آزمایشگاه فیزیک حالت جامد سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک دانلود مجموعه آزمایشات آزمایشگاه فیزیک حالت جامد فروش گزارش کار آزمایشگاه فیزیک…