مبانی نظری سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

مبانی نظری سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

کیفیت درک شده برند
ارزش درک شده برند سبز
ارزش ویژه برند سبز
ابعاد ارزش ویژه برند سبز
مبانی نظری عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز در بین مشتریان
تاثیر اعتبار برند بر ارزش ویژه برند سبز
تاثیر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

 

 

 

 

 

چکیده

هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند سبز، ارزش درک شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران، 2013 می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری داده -ها از نوع توصیفی- علّی/ پیمایشی است.در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مصرف-کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان می باشد. بر این اساس، 384 نفر از مصرف کنندگان از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای در دسترس انتخاب شدند. 

 

جهت تجزیه  و  تحلیل داده  ها از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته شده است. یافته  ها نشان می دهد که کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز و همچنین با اعتبار برند رابطه معناداری داشته امّا با ارزش درک شده برند سبز رابطه معناداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز رابطه معناداری داشته اما با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری ندارد. ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز هم هر کدام با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری دارند. سرانجام نتایج درباره ی متغیرهای واسطه ای نشان داد که نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز پذیرفته می شود. امّا نقش واسطه  ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز پذیرفته نمی شود. همچنین به ترتیب نقش های واسطه  ای ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز بر رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز پذیرفته می شود.

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

کیفیت درک شده برند

اعتبار برند، تصویر برند سبز

ارزش درک شده برند سبز

مدل سازی معادلات ساختاری 

 

 

 

 

 مقدمه

امروزه توجه محیطی به طور سریع به عنوان یک جریان غالب برای مشتریان به دلیل مسئله گرم شدن جهانی، در نظر گرفته می شود و بسیاری از شرکت ها به دنبال به دست آوردن این فرصت هستند. در مقابل بازاریابی سبز برای انواع محصولات همانند محصولات الکتریکی و الکترونیکی، مهم تر شده است (Chen, 2006). به هر حال تمام شرکت ها دارای توانایی کافی برای ارائه محصولات سبز خود به مشتریان در بازار نیستند. اگر شرکت ها خواستار اتخاذ موفقیت آمیز بازاریابی سبز باشند، آنگاه مفاهیم و نظرات محیطی آنها باید با تمام جنبه های بازاریابی ادغام گردد (Chen, 2010). 

 

امروزه به دلیل محیط گرایی رایج در جهان، فروش محصولات سبز به طور قابل ملاحظه  ای افزایش یافته است و بنابراین مشتریان بیشتری مایل به پرداخت بهای اضافی برای محصولات سبز هستند (Chen, 2008). بازاریابی سبز یا زیست محیطی، ابزاری برای توسعه سازگار با محیط زیست و همچنین تقویت تصویر برند بکار می رود (Khandoker and Mahbubul, 2011). پنج دلیل برای شرکت ها جهت توسعه بازاریابی سبز وجود دارد: سازگاری با فشارهای محیطی، به دست آوردن مزیت رقابتی، بهبود تصویر شرکت  ها، جستجوی بازارها، فرصت های جدید و گسترش ارزش محصول (Neal and Strauss, 2008). بعلاوه اتخاذ بازاریابی سبز می-تواند افزایش دهنده عملی ارزش ویژه برند غیرقابل وصف گردد (Chang and Chen, 2013). اگرچه بهای ارزش ویژه برند نمی-تواند با توجه به روش های محاسباتی مالی حاضر برای اکثر شرکت  های صاحب برند تخمین زده شود (Chen, 2010). اما ایجاد یک برند قوی در بازاریابی، یکی از اهداف عمده بوده، چرا که ارائه دهنده مزایایی برای آنها است، همانند آسیب پذیری کمتر در فعالیت های بازاریابی رقابتی، سودهای ناخالص بیشتر و فرصت های بالاتر گسترش برند (Delgado-Ballester and Munuera-Alema´n, 2005 ).

 

امروزه سازمان  ها به دلایل زیادی از جمله صدمه دیدن محیط زیست، قوانین و مقررات دولتی، فشارهای رقابتی، سود بالقوه، هزینه و … تمایل دارند نگرانی خود را در مورد مسائل زیست محیطی ابراز کنند. این وضعیت شرکت ها را تشویق می کند که با کاهش تاثیر عواقب مخرب ناشی از فعالیت  های اقتصادی خود، یک فرآیند تغییر برای حفظ محیط زیست دنبال کنند (Khandoker and Mahbubul, 2011). همچنین توجه به اینکه مسائل محیطی و اجتماعی امروزه برای مشتریان اهمیت بالایی دارند، لذا رعایت مسائل زیست محیطی در فعالیت های بازاریابی باعث ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت خواهد شد و از این طریق شرکتها می توانند به ایجاد یک پایگاه خوب در بازار دست یابند (Kotler and Gary, 1999, 361-364 ). 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوّم : ادبیات تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

 

 

 

 

 

  • سیستمهای خنک کننده با تاکید بر توربین گازی و ارائه راهکارهای بهینه سازی

    سیستمهای خنک کننده با تاکید بر توربین گازی و ارائه راهکارهای بهینه سازی دانلود پایان نامه توربین گازی دانلود پایان نامه سیستمهای خنک کننده سیستم خنک سازی توربین گازی راه حل های توربین بهینه سازی شده سیستمهای خنک کننده با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوغ سازمانی 37 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوغ سازمانی 37 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بلوغ سازمانی مبانی نظری بلوغ سازمانی پیشینه تحقیق بلوغ سازمانی پیشینه داخلی بلوغ سازمانی پیشینه خارجی بلوغ سازمانی پیشینه پژوهش بلوغ سازمانی پیشینه نظری…

  • تاثیر و نقش آمریکا بر روابط اقتصادی سیاسی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان

    تاثیر و نقش آمریکا بر روابط اقتصادی سیاسی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان نقش آمریکا بر روابط اقتصادی سیاسی ایران و آذربایجان دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد علوم سیاسی دانلود پایان…

  • پاورپوینت روش تولید بستنی

    پاورپوینت روش تولید بستنی پاورپوینت سرمایه لازم برای تولید بستنی پاورپوینت کارخانه تولید بستنی میوه ای پاورپوینت طرح توجیهی تولید بستنی سنتی پاورپوینت تحقیق در مورد تولید بستنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تولید بستنی جهت رشته تغذیه در…

  • پروپوزال ارزیابی اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک

    پروپوزال ارزیابی اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک توانمندسازی منابع انسانی تاثیر توانمندسازی بر عملکرد کارکنان اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک تاثیر توانمندسازی منابع انسانی بر عملکرد سازمان دانلود پروپوزال توانمندسازی منابع انسانی پروپوزال ارزیابی اثرات توانمندسازی…

  • مفهوم غرر و بررسی آن در عرف و قانون

    مفهوم غرر و بررسی آن در عرف و قانون قاعده غرر مفهوم غرر قاعده غرری بررسی غرر در عرف بررسی غرر در قانون دانلود پایان نامه قاعده غرر مفهوم غرر و بررسی آن در عرف و قانون دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری بررسی اثر تنش خشکی بر شاخص های اگرو فیزیولوژیک گیاه کلزا با کاربرد زئولیت و سوپرجاذب

    مبانی نظری بررسی اثر تنش خشکی بر شاخص های اگرو فیزیولوژیک گیاه کلزا با کاربرد زئولیت و سوپرجاذب اثر زئولیت بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت در شرایط تنش خشکی بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت بر روی صفات کمی…

  • الگوریتم جدیدی برای حل مسأله مسیریابی-موجودی با ارسال مستقیم

    الگوریتم جدیدی برای حل مسأله مسیریابی-موجودی با ارسال مستقیم مسأله مسیریابی موجودی استرات‍ژی ارسال مستقیم بهینه سازی گروه ذرات برنامه ریزی تولید توزیع الگوریتم جدیدی برای حل مسأله مسیریابی موجودی با ارسال مستقیم دانلود مقالات مهندسی نرم افزار رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت مراحل مختلف مدیریت ریسک و بحران در مدیریت سیلاب

    دانلود پاورپوینت مراحل مختلف مدیریت ریسک و بحران در مدیریت سیلاب پاورپوینت مدیریت ریسک پاورپوینت مراحل مختلف مدیریت ریسک پاورپوینت مدیریت بحران در مدیریت سیلاب پاورپوینت مدیریت بحران پاورپوینت مراحل مدیریت سیلاب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراحل مختلف…

  • دانلود پاورپوینت کارآفرین موفق مرتضی سلطانی

    دانلود پاورپوینت کارآفرین موفق مرتضی سلطانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارآفرین موفق مرتضی سلطانی جهت رشته کارآفرینی در 15 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مرتضی سلطانی یکی…

  • دانلود پاورپوینت بررسی منابع و مخازن دوره های مختلف تاریخی

    دانلود پاورپوینت بررسی منابع و مخازن دوره های مختلف تاریخی پاورپوینت منابع و مخازن پاورپوینت دوره های تاریخی پاورپوینت کتیبه های دوره ساسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی منابع و مخازن دوره های مختلف تاریخی در قالب 211…

  • مقایسه مولفه های سازمان یادگیرنده در مدارس راهنمایی دخترانه

    مقایسه مولفه های سازمان یادگیرنده در مدارس راهنمایی دخترانه مقایسه مؤلفه های سازمان یادگیرنده در مدارس مقایسه مولفه های سازمان یادگیرنده در مدارس راهنمایی دخترانه دانلود مقاله مقایسه مولفه های سازمان یادگیرنده در مدارس سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش…

  • تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان

    تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان تاثیر خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان عوامل موثر در ایجاد مسائل و مشكلات دوره نوجوانی تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان بررسی مسائل و مشكلات روانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های خشونت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های خشونت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های خشونت مبانی نظری نظریه های خشونت پیشینه تحقیق نظریه های خشونت پیشینه داخلی نظریه های خشونت پیشینه خارجی نظریه های خشونت پیشینه پژوهش…

  • ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی برای مقابله با استرس در محیط کار

    ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی برای مقابله با استرس در محیط کار آموزش مهارتهای زندگی مهارت زندگی مدیریت استرس کنترل استرس ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی برای مقابله با استرس در محیط کار بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی در…

  • گزارش كارآموزی كاردانی رشته كامپیوتر

    گزارش كارآموزی كاردانی رشته كامپیوتر کارآموزیکاردانیرشته کامپیوترکارآموزی کاردانی رشته کامپیوتر رفتن به سایت اصلی سر فص های كارآموزی اینجانب به شرح زیر است كه شامل 21 صفحه میباشد : فهرست مطالب چکیده..............................................................5 فصل اول :معرفی محل کارآموزی....................................6 فصل دوم:کارهای انجام…

  • پالایش خاک از عناصر سنگین با استفاده از قدرت جذب برگ و ریشه گیاه پالایی

    پالایش خاک از عناصر سنگین با استفاده از قدرت جذب برگ و ریشه گیاه پالایی کلمات کلیدی : پایان نامه گیاه پالایی گیاه پالایی در ایران گیاه پالایی فلزات سنگین آلودگی خاک با فلزات سنگین  گیاه پالایی خاکهای آلوده به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سوء مصرف مواد 81 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سوء مصرف مواد 81 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سوء مصرف مواد مبانی نظری سوء مصرف مواد پیشینه تحقیق سوء مصرف مواد پیشینه داخلی سوء مصرف مواد پیشینه خارجی سوء مصرف مواد…

  • پرسشنامه امکان سنجی پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در موسسات آموزش عالی

    پرسشنامه امکان سنجی پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در موسسات آموزش عالی پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه استاندارد بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه امکان سنجی بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه استاندارد امکان سنجی بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه امکان سنجی اجرای بودجه ریزی…

  • پاورپوینت آزمون هوش وکسلر

    پاورپوینت آزمون هوش وکسلر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آزمون هوش وکسلر جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست: تاریخچه ی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی های تحلیل تکنیکال 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی های تحلیل تکنیکال 62 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استراتژی های تحلیل تکنیکال مبانی نظری استراتژی های تحلیل تکنیکال پیشینه تحقیق استراتژی های تحلیل تکنیکال پیشینه داخلی استراتژی های تحلیل تکنیکال…

  • پاورپوینت آشنایی با کاربرد تئوری لایه مرزی

    پاورپوینت آشنایی با کاربرد تئوری لایه مرزی پاورپوینت آشنایی با کاربرد تئوری لایه مرزی تئوری لایه مرزی بررسی تئوری لایه مرزی تحقیق تئوری لایه مرزی پاورپوینت تئوری لایه مرزی پروژه تئوری لایه مرزی کاربردهای تئوری لایه مرزی کنترل لایه مرزی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب مرگ

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب مرگ مبانی نظری اضطراب مرگ پیشینه اضطراب مرگ دانلود مبانی نظری اضطراب مرگ پیشینه تحقیق اضطراب مرگ ادبیات نظری اضطراب مرگ فصل دوم پایان نامه اضطراب مرگ مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مرگ…

  • پاورپوینت آشنایی با آنفولانزای خوکی و تاریخچه آن

    پاورپوینت آشنایی با آنفولانزای خوکی و تاریخچه آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با آنفولانزای خوکی و تاریخچه آن جهت رشته پزشکی در قالب 77 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی

    استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی بودجه ریزی عملیاتی بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه استقرار بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی استقرار بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعهد زناشویی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعهد زناشویی مبانی نظری تعهد زناشویی دانلود مبانی نظری تعهد زناشویی پیشینه تحقیق تعهد زناشویی ادبیات نظری تعهد زناشویی فصل دوم پایان نامه تعهد زناشویی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد زناشویی ادبیات و مبانی…

  • پروپوزال بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی

    پروپوزال بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی اخلاق شهروندی اخلاق ترافیک شهروندی پروپوزال میزان تخلفات رانندگی پروپوزال اخلاق شهروندی پروپوزال اخلاق ترافیک شهروندی اخلاق ترافیك شهروندان اخلاق ترافیك شهروندی در بین رانندگان شهری عوامل موثر بر…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی کارمندان

    پروپوزال ارزیابی ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی کارمندان کلمات کلیدی : فرسودگی شغلی کارمندان فرسودگي شغلي در كاركنان فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بررسی کیفیت زندگی کاری کارکنان کیفیت زندگی کاری کارکنان در دانشگاه رابطه بين کيفيت زندگي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آلکسی تایمیا 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آلکسی تایمیا 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آلکسی تایمیا مبانی نظری آلکسی تایمیا پیشینه تحقیق آلکسی تایمیا پیشینه داخلی آلکسی تایمیا پیشینه خارجی آلکسی تایمیا پیشینه پژوهش آلکسی تایمیا پیشینه نظری…

  • پایان نامه رشته ماشین ابزار با عنوان ماشین های تراش و صفحه تراش

    پایان نامه رشته ماشین ابزار با عنوان ماشین های تراش و صفحه تراش براده برداری ماشینهای تراش ماشین های صفحه تراش دانلود پایان نامه رشته ماشین ابزار ماشین های تراش و صفحه تراش سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت بررسی اقلیم و انواع آن

    پاورپوینت بررسی اقلیم و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی اقلیم و انواع آن جهت رشته جغرافیا در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     به…

  • پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی

    پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی هنر طراحی پیکتوگرام سمبول و نماد طراحی گرافیک دانلود پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی خرید پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی…

  • دانلود تحقیق در مورد بهزیستی و تاریخچه آن docx

    دانلود تحقیق در مورد بهزیستی و تاریخچه آن docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بهزیستی و تاریخچه ی آن با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد.…

  • دانلود پاورپوینت رایانش ابری

    دانلود پاورپوینت رایانش ابری پاورپوینت در مورد رایانش ابری پاورپوینت انواع مختلف رایانش ابری پاورپوینت خدمات رایانش ابری پاورپوینت پردازش ابری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رایانش ابری جهت رشته فناروی اطلاعات در 20 اسلاید و با فرمت pptx …

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی

    دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی فصل دوم پایان نامه بازاریابی مبانی نظری بازاریابی پیشینه تحقیق بازاریابی پیشینه داخلی بازاریابی پیشینه خارجی بازاریابی پیشینه پژوهش بازاریابی پیشینه نظری بازاریابی ادبیات نظری بازاریابی چارچوب نظری بازاریابی رفتن به سايت اصلي…