مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت دانش
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت دانش در بانک صادرات
پیاده سازی مدیریت دانش در بانک صادرات

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

(مطالعه موردی:شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه)

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند.

 

هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.تعدادجامعه آماری این تحقیق 557 نفر شامل همه کارکنان بانک صادرات ایران در ارومیه بوده است که جهت نمونه گیری از جدول مورگان استفاده شد ودر نهایت تعداد افراد نمونه 227 نفر بدست آمد.روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده است.همچنین در این پژوهش برای تفسیر اطلاعات از روش تحلیل مسیر استفاده شده و همینطور به منظور پردازش داده ها از نرم افزار LISREL  استفاده شده است.به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است.

 

نتایج تحقیق حاکی از آن است که تاثیر توانایی های مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مثبت بوده و با بالا رفتن توانایی های مدیریت دانش میتوان انتظار داشت که موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نیز افزایش یابد.همچنین عامل فن آوری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری  و عوامل سازمانی نیز در موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری  تاثیر مثبت داشته است.ولی نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مشتری مداری و سابقه فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود نداشته و فرضیه های چهارم و پنجم تحقیق رد می شود.

 

 

 

 

مقدمه:

روندهای کلی مهم آزاد سازی اقتصاد،جهانی سازی،همگرایی های تکنولوژیک و تکامل سریع اینترنت نقشی را  که سازمان ها در ارتباطشان با  دیگر شرکت ها بازی می کنند،متحول کرده است.کارشناسان تجارت و صاحب نظران دانشگاهی درباره اتحادها ،شبکه ها و همکاری میان سازمان ها صحبت می کنند،ولی مدیران و پژوهشگران عمدتا عاملی را که به طور عجیبی در حال متحول کردن سیستم های صنعتی است را نادیده گرفته اند:”مصرف کننده” یا ” مشتری”.

 

در بازاری که در آن ،مصرف کننده توانمند شده و با فنٌاوری اکنون می تواند در یک گفتگوی پویا با سازندگان وارد شوند-گفتگویی که مشتریان آن را تحت کنترل دارند-سازمان ها مجبورند بپذیرند که مشتری در حال تبدیل شدن به شریکی در خلق ارزش است.مدیریت ارتباط با مشتریان،به طور کلی فرایند طراحی یک سازمان پیرامون مشتریانش است،به گونه ای که نیاز و خواسته های مشتری به عنوان تمرکز اصلی در هر تصمیم گیری سازمانی در نظر گرفته می شود.هدف از خلق یک سازمان متمرکز بر مشتری،افزایش ارزش متقابل  سازمان و مشتری در زمینه ارتباطات مشتری است.این ارزش از نظر سازمان عبارت از میزان بهبود یافتۀ حفظ مشتری و افزایش درآمد  در عین کارایی بیشتر و کنترل هزینه هاست.

 

بانک ها نیز به عنوان موسسات پولی و مالی  در پالش های جدیدی قرار گرفته اند و مشتریان بانک ها خواسته های  بیشتری نسبت به گذشته دارند.آنها علاقه مندند تا وضعیت حساب های خود را به موقع بررسی کنند و از سیستم پرداخت های آنی استفاده کنند،آنها به سراسر دنیا مسافرت می کنند،و از میان مناطقی که با هم از نظر زمانی اختلاف دارند عبور می کنند، و نیازمند مهیا بودن خدمات 24 ساعته در روز و 365 روزه در سال می باشند.آنها فقط با یک بار کلیک کردن ماوس پیشنهادهای گوناگون موجود را با هم مقایسه می کنند. آنها محصولات و خدمات را از بیش از یک بانک تهیه می کنند و در انتخاب یک بانک دیگر به علت جذابیت بیشتر محصولات و خدمات و یا شرایط آن تردید نمی کنند.

 

امروزه مشتریان کمتر به بانک خود وفادارند و از خدمات بانک های مختلف استفاده می کنند.مشتریان دانش بیشتری درباره مسائل مالی دارند،فعالانه تر به مدیریت آنها می پردازند،و آماده پذیرش ریسک بیشتر در مقابل بازدهی بیشتر می باشند.آنها همچنین نیازمند محصولات جدیدی که با سبک جدید زندگی آنها مطابقت داشته باشد هستند.

 

 

 بیان مساله:

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM)،به عنوان ابزارهای کلیدی و استراتژیک برای تمام شرکتها به ویژه در محیط رقابتی کنونی هستند.علاوه بر این دانش مشتری یک مساله بسیار مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.مطالعات بسیار زیادی در زمینه تجزیه و تحلیل مؤلفّه های مدیریت دانش انجام شده است که بیانگر نقش حیاتی مدیریت دانش به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده مؤفقیّت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.همچنین این مطالعات نرخ بالای شکست در اجرای این استراتژی را برای سازمان ها نشان داده است.(Aurora & Antonio,2011)

 

تعاریف بسیاری از مدیریت دانش در مقالات مختلف وجود دارد که مدیریت دانش را فرآیندی در نظر گرفته که به سازمان ها در شناسائی،گزینش،سازماندهی،انتشار(توزیع) و انتقال اطلاعات و تخصّص های مهم که بخشی از حافظه سازمانی هستند و غالبا به صورت ساختار نایافته در سازمان وجود دارند،کمک می نماید.ساختاردهی به دانش موجب بهبود مؤثّر و کارآی حل مساله ،یادگیری پویا،برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری اثربخش می شود.مدیریت دانش بر شناسایی دانش ،شرح و ساخت دهی و افزایش ارزش آن از طریق استفاده مجدّد تمرکز می کند.

 

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان،مدیریت ارزش مشتریان،مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می شود،برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکت ها در برقراری ارتباط مداوم و همیشگی با مشتریان خود بوده است.در همین راستا می توان به این نکته مهم اشاره کرد که شرکت هایی که مشتریان خود رابه صورت مؤثّر جذب نموده و به آنها خدمات موردنظر را به بهترین نحو ارئه داده اند،تأثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده نموده اند.(Parlby & Taylor.2000)

هر اندازه که یک شرکت بتواند ارتباط مؤثّرتری با مشتریان خود برقرار نماید ،فرصت های بیشتری جهت ارئه محصولات و خدمات بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود.

 

در حال حاضر اقتصاد مبتنی بر دانش توسط عواملی مانند افزایش روز افزون رقابت،نوآوری در تکنولوژی و ماهیت جهانی بازارها ترسیم  شده است(Castells,1998).در محیط رقابتی کنونی شرکتها باید در انجام فعّالیّت های تجاری خود توجّه ویژه ای به دانش داشته باشند،این کار عاملی برای ایجاد “مزیت رقابتی “نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است (Beijerse,1999;Salmador &Bueno,2007). علاوه بر این در سالهای اخیر “دانش” به عنوان یک منبع مهم سازمانی در نظر گرفته شده است و علاقه سازمان ها به این امر روز به روز در حال افزایش است.در محیط رقابتی کنونی روابط شرکت با بازار بسیار حیاتی است و استراتژی های بازاریابی شرکت ها به منظور ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان کاملا تغییر کرده است.(Alavi&Leidner,2001;Drucker,1993)

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق    21

مقدمه   22

تعاریف:    22

مدیریت دانش(KM) .   23

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)    24

لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی   26

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM).   27

عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری. .  30

فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)   31

مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)   32

تجربه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) .   32 

تاریخچه    33

اهمیت .   36

موضوعات مورد بحث در CRM .   37

مشتری    37

ارتباط .   39

مدیریت    39

انواع CRM: .   40

مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی .   40

شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی : .   42   

اتوماسیون نیروی فروش(SFA)    42

پشتیبانی و خدمات مشتری .   43

اتوماسیون بازاریابی موسسه .   44

مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی .   44

فرایند تجزیه و تحلیل بی درنگ    45

داده کاوی .   45

قابلیت های داده کاوی    46

مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی    46

انواع رویکردها و دیدگاه ها در مورد CRM :    47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “فرایند” .   47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “استراتژی” .   49

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “فلسفه”    50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “قابلیت”    50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “تکنولوژی” .   51

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری :   52

از دیدگاه بارنت .   52

از دیدگاه نول .   52

از دیدگاه سویفت .   53

از دیدگاه گالبریث و راجرز .   53

از دیدگاه کالاکوتا و رابینسون .   54

مفاهیم مورد نیاز جهت دستیابی به اهداف CRM   54

فرآیندها .   55

عوامل انسانی . .   56

تکنولوژی .    57

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری  .   59

مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری : .   62

برنامه ریزی  .  62

پایه ریزی . .  62

اجرا .   63

موانع و عوامل شکست CRM .   63

 

منابع 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول 1-2:تعارف مرتبط با مدیریت دانش(KM) . 23

جدول 2-2: تعارف مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)  25

شکل 1-2: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه سوئیفت .  48

شکل 2-2: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه کایی تایم .  48

جدول 3-2:مزایای مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه چن و چن   60

جدول 4-2: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس واحدهای مرتبط با آن .  61

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با الگوریتم های ژنتیک

    پاورپوینت آشنایی با الگوریتم های ژنتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با الگوریتم های ژنتیک جهت رشته ژنتیک در قالب 62 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • پاورپوینت آموزش انواع هوا و اقلیم و اهمیت موقعیت ساختمان نسبت به آفتاب

    پاورپوینت آموزش انواع هوا و اقلیم و اهمیت موقعیت ساختمان نسبت به آفتاب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش انواع هوا و اقلیم و اهمیت موقعیت ساختمان نسبت به آفتاب جهت رشته جغرافیا در قالب 17 اسلاید و با…

  • تشریح مفهوم و ماهیت داوری تجاری بین المللی با تاکید بر بررسی قانون حاکم بر ماهیت دعوی

    تشریح مفهوم و ماهیت داوری تجاری بین المللی با تاکید بر بررسی قانون حاکم بر ماهیت دعوی داوری تجاری بین المللی پایان نامه داوری تجاری بین المللی دانلود پایان نامه داوری تجاری بین المللی مفهوم قانون حاکم بر ماهیت دعوی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 5

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 5 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • دانلود پاورپوینت انواع انرژی تجدید پذیر

    دانلود پاورپوینت انواع انرژی تجدید پذیر پاورپوینت انواع انرژی تجدید پذیر پاورپوینت بررسی انواع انرژی تجدید پذیر پاورپوینت تحلیل انواع انرژی تجدید پذیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع انرژی تجدید پذیر در قالب 38 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت سیاست در سازمان

    پاورپوینت سیاست در سازمان پاورپوینت سیاست در سازمان تحقیق سیاست در سازمان تعریف سیاست تعریف سازمان تعریف سیاست سازمانی گستردگی رفتار سیاسی مدل رفتار اخلاقي سياسي مديريت رفتار سياسي دلایل رفتار سیاسی فنون رفتار سیاسی هشت تاکتیک سیاسی متداول در…

  • دانلود پاورپوینت کتاب و درس مبانی کامپیوتر و کاربرد آن

    دانلود پاورپوینت کتاب و درس مبانی کامپیوتر و کاربرد آن دانلود پاورپوینت مبانی کامپیوتر پاورپوینت آموزش مبانی کامپیوتر جزوه پاورپوینت مبانی کامپیوتر پاورپوینت برای مبانی کامپیوتر دانلود پاورپوینت آموزش مبانی کامپیوتر دانلود پاورپوینت درس مبانی کامپیوتر پاورپوینت مبانی رایانه رفتن…

  • پاورپوینت قطب های علمی

    پاورپوینت قطب های علمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف پمپ ها جهت رشته گوناگون در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     قطب علمی نماد فعالیت سازمان یافته…

  • دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستان

    دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستان پاورپوینت احکام نماز پاورپوینت احکام نوجوانان پاورپوینت احکام تیمم دانلود پاورپوینت احکام نماز پاورپوینت احکام عمومی پاورپوینت احکام برای کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستان جهت رشته علوم تربیتی…

  • نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری

    نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری نهادهای میانجی بازاریابی فناوری مفهوم نهادهای میانجی بازاریابی فناوری انواع کارکردهای نهادهای میانجی بازاریابی فناوری ویژگی های نهادهای میانجی بازاریابی فناوری نقش نهادهای میانجی بازاریابی فناوری در تجاری…

  • تاثیر چرخه های خشک و مرطوب شدن بر فرایند معدنی شدن نیتروژن در خاك جنگل بلوط

    تاثیر چرخه های خشک و مرطوب شدن بر فرایند معدنی شدن نیتروژن در خاك جنگل بلوط نیتروژن خاک جنگل پایان نامه کارشناسی ارشد خاک شناسی بلوط فرآیند معدنی شدن چرخه های خشک و مرطوب خصوصیات عمومی خاكها بررسی اثر تیمارها…

  • مقاله کامل نظریه برچسب زنی

    مقاله کامل نظریه برچسب زنی نظریه برچسب زنی مقاله نظریه برچسب زنی محورهای اصلی نظریه برچسب زنی نظریه برچسب زنی در منابع اسلامی راهکارهای پیشگیری از برچسب زنی نظریه برچسب زنی در جرم شناسی نظریه برچسب زنی doc رفتار برچسب…

  • طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار

    طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت متدولوژی برنامه‌ریزی سیستم‌های تجاری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها معماری سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها وضعیت مطلوب سازمانی نظام مراقبت بیماریها…

  • ارزیابی انواع اصول قانونی قراردادهای خدماتی بالادستی و آنالیز آنها در صنعت نفت و گاز ایران

    ارزیابی انواع اصول قانونی قراردادهای خدماتی بالادستی و آنالیز آنها در صنعت نفت و گاز ایران اصول قانونی قراردادهای خدماتی در صنعت نفت و گاز قراردادهای خدماتی بالادستی صنعت نفت و گاز ایران قراردادهای بین المللی حاکم بر پروژه های…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - تولید مثل در جانوران

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - تولید مثل در جانوران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - تولید مثل در جانوران به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx…

  • ارزش افزوده اقتصادی و فاکتورهای کلیدی مورد توجه آن

    ارزش افزوده اقتصادی و فاکتورهای کلیدی مورد توجه آن ارزش افزوده اقتصادی پایان نامه ارزش افزوده اقتصادی ظهور ارزش افزوده اقتصادی و تعاریف آن فاکتورهای کلیدی مورد توجه ارزش افزوده اقتصادی تاثير تحقيق و توسعه بر ارزش افزوده اقتصادي كشور…

  • پاورپوینت اهمیت فضای سبز در شهرسازی

    پاورپوینت اهمیت فضای سبز در شهرسازی پاورپوینت اهمیت فضای سبز شهری پاورپوینت مشکلات فضای سبز شهری پاورپوینت مقاله فضای سبز پاورپوینت فضای سبز چیست پاورپوینت تاثیرات فضای سبز پاورپوینت تعریف فضای سبز و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقص بینایی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقص بینایی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقص بینایی مبانی نظری نقص بینایی پیشینه تحقیق نقص بینایی پیشینه داخلی نقص بینایی پیشینه خارجی نقص بینایی پیشینه پژوهش نقص بینایی پیشینه نظری نقص بینایی…

  • پاورپوینت آشنایی با نظریه کوانتم و ساختار اتمی

    پاورپوینت آشنایی با نظریه کوانتم و ساختار اتمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نظریه کوانتم و ساختار اتمی جهت رشته شیمی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت BenchMarking

    دانلود پاورپوینت BenchMarking پاورپوینت درمورد بنچ مارکتینگ پاورپوینت برای BenchMarking رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت BenchMarking جهت رشته مدیریت در 43 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در لغت…

  • غرر در معاملات از دیدگاه فقه امامیه و فقه شافعی

    غرر در معاملات از دیدگاه فقه امامیه و فقه شافعی غرر معاملات غرر در عقد بیع تاثیر غرر در معاملات غرر و معاملات غرری حکم معاملات غرری مطالعه تطبیقی غرر در معامله مطالعه تطبیقی غرر در معامله در حقوق اسلام…

  • پاورپوینت استاندارد شماره 11حسابداری - دارايی های ثابت مشهود

    پاورپوینت استاندارد شماره 11حسابداری - دارايی های ثابت مشهود دانلود پاورپوینت راهنمای بکارگیری استاندارد حسابداری شماره 11 پاورپوینت استانداردهای حسابداری پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 11 پاورپوینت لیست دارایی ثابت پاورپوینت مفهوم دارایی در حقوق پاورپوینت طبقه بندی دارایی های ثابت…

  • مجازات کیفری اشخاص حقوقی 

    مجازات کیفری اشخاص حقوقی  پایان نامه مجازات کیفری اشخاص حقوقی فلسفه و هدف مجازات اشخاص حقوقی ضمانت اجراهای کیفری اشخاص حقوقی ضمانت اجراهای سالب حقوق اشخاص حقوقی ضمانت اجراهای محدود کننده حقوق اشخاص حقوقی ضمانت اجراهای کیفری اشخاص حقوقی در…

  • پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاری در واحدهای تجاری وابسته

    پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاری در واحدهای تجاری وابسته پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاری پاورپوینت واحدهای تجاری وابسته دانلود پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاری پاورپوینت حسابداری واحدهای تجاری وابسته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاری در واحدهای تجاری وابسته جهت رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش 100 صفحه آپدیت شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش 100 صفحه آپدیت شده کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش دانلود پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه داخلی مدیریت دانش پیشینه خارجی مدیریت دانش…

  • پاورپوینت مدل های مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت مدل های مدیریت منابع انسانی کلمات کلیدی : پاورپوینت مدل های مدیریت منابع انسانی تحقیق مدل های مدیریت منابع انسانی مدل سازگار مديريت منابع انساني مدل زيرنظام هاي منابع انساني مدل كاربرد تئوري سيستم در مديريت منابع انساني رفتن…

  • دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزه

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزه مبانی نظری انگیزه پیشینه تحقیق انگیزه پیشینه داخلی انگیزه پیشینه خارجی انگیزه پیشینه پژوهش انگیزه پیشینه نظری انگیزه ادبیات نظری انگیزه چارچوب نظری انگیزه رفتن…

  • دانلود پاورپوینت شرکت نستله

    دانلود پاورپوینت شرکت نستله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرکت نستله جهت رشته مدیریت در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نستله،  شرکت صنایع غذایی سوئیسی و چندملیتی…

  • پرسشنامه ارزیابی شیوه های پرداخت پاداش در سازمانها

    پرسشنامه ارزیابی شیوه های پرداخت پاداش در سازمانها پرسشنامه سیستم پاداش پرسشنامه اثر بخشی سیستم پاداش پرسشنامه سنجش اثر بخشی سیستم پاداش پرسشنامه استراتژی های پاداش پرسشنامه مدیریت پاداش کارکنان پرسشنامه ارزیابی روشهای پرداخت پاداش در شركت پارس خودرو پرسشنامه شیوه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی فرسودگی شغلی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی فرسودگی شغلی کلمات کلیدی : مبانی نظری فرسودگی شغلی دانلود مبانی نظری فرسودگی شغلی پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی فصل دوم پایان نامه فرسودگی شغلی پیشینه داخلی فرسودگی شغلی پیشینه خارجی فرسودگی شغلی پیشینه پژوهش فرسودگی…

  • دانلود پایان نامه تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM

    دانلود پایان نامه تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM کدبرداری نرم دانلود پایان نامه کدینگ کانال دانلود پایان نامه سیستم OFDM انتشار چند مسیره بکارگیری اطلاعات کانال در کدبرداری تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM نقش کدینگ کانال…

  • پاورپوينت نجات در حوادث جاده ای

    پاورپوينت نجات در حوادث جاده ای پاورپوینت در مورد نجات در حوادث جاده ای دانلود پاورپوینت نجات در حوادث نجات در حوادث جاده ای ppt پاورپوینت در باره نجات در حوادث جاده ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت نجات…

  • پاورپوینت ساختار دوربین های دیجیتال

    پاورپوینت ساختار دوربین های دیجیتال پاورپوینت دوربین های دیجیتالی پاورپوینت دوربین های دیجیتال حرفه ای پاورپوینت دوربین های دیجیتال کنون پاورپوینت بهترین دوربین های دیجیتال 2017 پاورپوینت نمایشگاه دوربین های دیجیتال 98 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار دوربین های…

  • پاورپوینت بازمهندسی فرآیندها در سیستم های برنامه ریزی سازمانی

    پاورپوینت بازمهندسی فرآیندها در سیستم های برنامه ریزی سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازمهندسی فرآیندها در سیستم های برنامه ریزی سازمانی جهت رشته مدیریت در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پایان نامه رشته ایمنی صنعتی با عنوان اصول ایمنی در صنعت چاپ

    پایان نامه رشته ایمنی صنعتی با عنوان اصول ایمنی در صنعت چاپ ایمنی مواد اطفاء حریق ایمن‌سازی محیط چاپخانه بهداشت و سلامت شغلی پایان نامه رشته ایمنی صنعتی با عنوان اصول ایمنی در صنعت چاپ خرید پایان نامه رشته ایمنی…