مبانی نظری ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند در شرکتها
مبانی نظری ارزش ویژه برند در شرکتها
تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
مبانی نظری تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

منابع و مآخذ

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

 

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

 

 

 

  • پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 2 از علی فجرک

    پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 2 از علی فجرک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 2 از علی فجرک جهت رشته ی حسابداری در قالب 391 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت اختلالات یادگیری

    پاورپوینت اختلالات یادگیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات یادگیری جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     فهرست: ختلالات یادگیری انواع اختلالات یادگیری…

  • دانلود پاورپوینت معماری مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

    دانلود پاورپوینت معماری مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مجتمع تجاری الماس شرق مشهد جهت رشته معماری در 24 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • اختلال اضطراب فراگیر  و بررسی نظریه های شناختی در مورد آن

    اختلال اضطراب فراگیر  و بررسی نظریه های شناختی در مورد آن کلمات کلیدی : اختلال اضطراب فراگیر تعاريف نظري اختلال اضطراب فراگیر تعاريف عملياتي اختلال اضطراب فراگیر نظریه های شناختی اختلال اضطراب فراگیر تحقیق کامل در مورد اختلال اضطراب فراگیر…

  • پروتکل درمانی لکنت زبان با روش درمانی آواز- ملودیک

    پروتکل درمانی لکنت زبان با روش درمانی آواز- ملودیک پروتکل درمانی لکنت زبان پروتکل درمانی آواز- ملودیک پروتکل روش درمانی آواز- ملودیک خرید پروتکل درمانی لکنت زبان با روش درمانی آواز- ملودیک دانلود پروتکل درمانی لکنت زبان با روش درمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابرازگری هیجانی 78 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابرازگری هیجانی 78 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ابرازگری هیجانی مبانی نظری ابرازگری هیجانی پیشینه تحقیق ابرازگری هیجانی پیشینه داخلی ابرازگری هیجانی پیشینه خارجی ابرازگری هیجانی پیشینه پژوهش ابرازگری هیجانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت كارگاه آموزشي مهارت های فرزند پروری

    پاورپوینت كارگاه آموزشي مهارت های فرزند پروری پاورپوینت مهارت های فرزند پروری در دوره نوجوانی پاورپوینت مهارت های فرزند پروری ppt پاورپوینت مهارت های فرزند پروری چیست پاورپوینت مهارت های فرزند پروری برای کودکان پاورپوینت مهارت های فرزند پروری آموزش…

  • پاورپوينت جستجو و اندازه گیری عوامل نگهدارنده و مواد افزودنی در شیر

    پاورپوينت جستجو و اندازه گیری عوامل نگهدارنده و مواد افزودنی در شیر پاورپوينت اندازه گیری عوامل نگهدارنده پاورپوينت جستجو عوامل نگهدارنده پاورپوينت جستجو و اندازه گیری عوامل نگهدارنده پاورپوينت جستجو و اندازه گیری عوامل نگهدارنده و مواد افزودنی در شیر…

  • رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج

    رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج ابعاد هوش اخلاقی مهارت های اجتماعی اصول ضروری هوش اخلاقی عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی نظریه های پیشرفت تحصیلی مراحل آماده سازي مهارت هاي اجتماعي…

  • پاورپوینت ویروس های کامپیوتری و راه های مقابله با آن

    پاورپوینت ویروس های کامپیوتری و راه های مقابله با آن پاورپوینت ویروس های کامپیوتری پاورپوینت راه های مقابله با ویروس های کامپیوتری پاورپوینت انواع ویروس های کامپیوتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ویروس های کامپیوتری و راه های مقابله…

  • پاورپوینت علوم پنجم ابتدایی مبحث خاک با ارزش

    پاورپوینت علوم پنجم ابتدایی مبحث خاک با ارزش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم پنجم ابتدایی مبحث خاک با ارزش در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پرسشنامه بررسی واولویت بندی موانع اجرایی بازاریابی سبز

    پرسشنامه بررسی واولویت بندی موانع اجرایی بازاریابی سبز پرسشنامه بازاریابی سبز پرسشنامه موانع اجرایی بازاریابی سبز دانلود پرسشنامه بازاریابی سبز پرسشنامه استاندارد بازاریابی سبز دانلود پرسشنامه موانع اجرایی بازاریابی سبز پرسشنامه استاندارد موانع اجرایی بازاریابی سبز رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت کارگاهی فن وکالت و دفاع

    پاورپوینت کارگاهی فن وکالت و دفاع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاهی فن وکالت و دفاع جهت رشته حقوق در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پرسشنامه بررسی و تحلیل اسکان غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی

    پرسشنامه بررسی و تحلیل اسکان غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی کلمات کلیدی : پرسشنامه اسکان غیر رسمی پرسشنامه سکونتگاه های غیررسمی دانلود پرسشنامه اسکان غیر رسمی دانلود پرسشنامه سکونتگاه های غیررسمی پرسشنامه توانمندسازی…

  • دانلود پاورپوینت اثرات قوانین زمین شهری ایران بر وضعیت مسکن

    دانلود پاورپوینت اثرات قوانین زمین شهری ایران بر وضعیت مسکن پاورپوینت مسکن پاورپوینت زمین شهری ایران پاورپوینت سیاست های زمین شهری پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثرات قوانین زمین شهری ایران بر وضعیت مسکن در قالب 30 اسلاید…

  • پاورپوینت معماری در خیابان جرج سیدنی استرالیا

    پاورپوینت معماری در خیابان جرج سیدنی استرالیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری در خیابان جرج سیدنی استرالیا جهت رشته ی معماری و برنامه ریزی شهری در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • نظریه های انگیزشی در دانش آموزان و راهکارهای ایجاد آن

    نظریه های انگیزشی در دانش آموزان و راهکارهای ایجاد آن نظریه های انگیزشی در یادگیری نظریه های انگیزش انواع نظریه های انگیزشی نظریه های جدید انگیزش نظریه های شناختی انگیزش نظریه های انگیزش مازلو انگیزش و نظریه های انگیزش رفتن…

  • پاورپوینت پیشگیری و کنترل گزش جانوران زهری

    پاورپوینت پیشگیری و کنترل گزش جانوران زهری پاورپوینت جانوران زهری و موذی پاورپوینت گزش جانوران زهری پاورپوینت گزش جانوران زهری در ایران پاورپوینت طبقه بندی جانوران زهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیشگیری و کنترل گزش جانوران زهری جهت…

  • پایان نامه بررسی روند ثبت الکترونیکی اسناد

    پایان نامه بررسی روند ثبت الکترونیکی اسناد کلمات کلیدی : پایان نامه ثبت اسناد مزایا ثبت الکترونیکی اسناد چالش های ثبت الکترونیکی اسناد پایان نامه روند ثبت الکترونیکی اسناد ثبت الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی روند ثبت الکترونیکی اسناد در…

  • مقاله ترجمه شده بررسی قیمت گذاری و هماهنگی در زنجیره تأمین با در نظرگرفتن سرقت برای کالاهای دیجیتال

    مقاله ترجمه شده بررسی قیمت گذاری و هماهنگی در زنجیره تأمین با در نظرگرفتن سرقت برای کالاهای دیجیتال کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده درس هماهنگی در زنجیره تامین آماده رشته مهندسی صنایع مقاله…

  • پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان استقلال کودکان

    پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان استقلال کودکان تربیت کودکان استقلال کودکان استقلال طلبی نوجوان دانلود پایان نامه استقلال کودکان روشهای تربیت استقلال دهی به فرزندان رشد هویت و مبارزه برای استقلال دهی راهکارهای تقویت حس استقلال در…

  • تشابهات‌ و تفاوتهای‌ حقوق‌ جزایی‌اسلامی‌ و غربی

    تشابهات‌ و تفاوتهای‌ حقوق‌ جزایی‌اسلامی‌ و غربی نظامهای‌ جزایی حقوق‌ جزایی غربی حقوق‌ جزایی‌اسلامی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته حقوق تشابهات‌ و تفاوتهای‌ حقوق‌ جزایی‌اسلامی‌ و غربی دانلود مقالات کارشناسی ارشد حقوق دانلود مقالات حقوقی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت

    پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت جهت رشته ی مدیریت در قالب 67 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شخص یا واحدی…

  • مبانی نظری بررسی مولفه های طراحی داشبوردها برای ارائه اطلاعات مناسب و بهنگام برای مدیران سیستم

    مبانی نظری بررسی مولفه های طراحی داشبوردها برای ارائه اطلاعات مناسب و بهنگام برای مدیران سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد مدل های…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش در کارکنان

    پروپوزال ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش در کارکنان کلمات کلیدی : ابعاد تسهیم دانش ابعاد سرمایه اجتماعی پروپوزال تسهیم دانش پروپوزال سرمایه اجتماعی رابطه سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش نظریه ها و تئوری های سرمایه اجتماعی تسهیم دانش در…

  • دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای

    دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای جرم مطبوعاتی جرایم رسانه ای اصول اخلاقی روزنامه نگاری دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات دانلود…

  • پاورپوینت مدیریت زمان

    پاورپوینت مدیریت زمان پاورپوینت مدیریت زمان مدیریت زمان تحقیق مدیریت زمان مقاله مدیریت زمان ویژگیهای زمان ارزش و اهمیت زمان ارزش و اهمیت زمان اصول مديريت زمان رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت زمان، در قالب ppt…

  • پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی

    پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی طراحی غرفه طراحی غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه نمایشگاه سونی دانلود پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پروژه و پایان نامه fileina…

  • مقاله ترجمه شده با عنوان نقش حسابرسین در قرار داد های مالی: بر اساس مدارک بدست آمده از ‏SFAS 141(R)‎

    مقاله ترجمه شده با عنوان نقش حسابرسین در قرار داد های مالی: بر اساس مدارک بدست آمده از ‏SFAS 141(R)‎ مالکیت حسابرسین قرار داد های مالی درآمد حاصل از بدهی مقاله ترجمه شده با عنوان نقش حسابرسین در قرار داد…

  • پاورپوینت درس 10 فارسی چهارم ابتدایی مبحث باغچه اطفال

    پاورپوینت درس 10 فارسی چهارم ابتدایی مبحث باغچه اطفال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش چهارم ابتدایی درس 10 فارسی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس 37 صفحه

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس 37 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عزت نفس مبانی نظری عزت نفس پیشینه تحقیق عزت نفس پیشینه داخلی عزت نفس پیشینه خارجی عزت نفس پیشینه پژوهش عزت نفس پیشینه نظری…

  • تاثیر رابطه ایران و آمریکا بر امنیت خلیج فارس

    تاثیر رابطه ایران و آمریکا بر امنیت خلیج فارس نقش آمریکا در خلیج فارس ترتیبات آینده در خلیج فارس امنیت خلیج فارس و تاثیرپرونده هسته ای ایران بر امنیت خلیج فارس تاثیر رابطه ایران و آمریکا بر امنیت خلیج فارس…

  • مبانی نظری سنجش میزان کارایی شرکت بیمه با وجود ضریب خسارت

    مبانی نظری سنجش میزان کارایی شرکت بیمه با وجود ضریب خسارت ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل…

  • پاورپوینت هدف های آموزش و پرورش

    پاورپوینت هدف های آموزش و پرورش پاورپوینت هدف های آموزش و پرورش پاورپوینت هدف های آموزش و پرورش در ایران پاورپوینت هدف های کلی آموزش و پرورش پاورپوینت اهداف آموزش و پرورش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هدف های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت شغلی و حرفه ای 87 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت شغلی و حرفه ای 87 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هویت شغلی پیشینه تحقیق هویت شغلی پیشینه داخلی هویت شغلی پیشینه خارجی هویت شغلی پیشینه پژوهش هویت شغلی چارچوب نظری هویت شغلی فصل…