شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

کارکردهای رسانه
اثربخشی در رسانه
اثربخشی برنامه های فرهنگی
مدل های اثربخشی سازمانی
الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما
عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان
رابطه بین اثربخشی و رشد یک سازمان
فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما
اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیما
اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما
پایان نامه اثربخشی
پایان نامه اثربخشی سازمانی
پایان نامه ارشد اثربخشی

رفتن به سایت اصلی

با توجه به اهمیت وسایل ارتباط جمعی و تاثیر آن بر زندگی افراد، این پژوهش با هدف بررسی  تاثیر مدیریت برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی بر میزان اثربخشی برنامه ها  انجام گرفت.

 

روش تحقیق این پژوهش پیمایشی، از نوع تحلیلی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیۀ اساتید رشته علوم ارتباطات و جامعه شناسی فعال در حوزه رسانه شهر مشهد تشکیل می دهند و از آنجا که صاحب نظران این حوزه جمعیت محدود و قابل شمارشی هستند و لیست کامل آنان در دسترس می باشد، بنابراین نمونه گیری به عمل نیامد و بر اساس روش کل شمار، پرسشنامه مورد نظر در بین تمام اعضای جامعه آماری توزیع گردید.

 

 

چرا که برای جمعیت های کوچک با پوشش کامل “سرشماری” بهترین گزینه است و حجم نمونه شامل کلیه اساتید رشته علوم ارتباطات اجتماعی ،جامعه شناسی دانشگاههای سراسری، پیام نور ،آزاد اسلامی ، علمی و کاربردی مشهد می باشد که شامل 70 نفر بوده  که 65  نفر همکاری نموده، پاسخگوی پرسشنامۀ تحقیق بودند و 5 مورد حاضر به همکاری نشدند.

 

 

ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامۀ محقق ساخته بوده که در قالب طیف لیکرت طراحی گردیده و برای توصیف و تحلیل داده ها از روشهای آماری استفاده شده است. در بخش توصیف از آماره های آمار توصیفی (مانند میانگین، میانه، انحراف معیار و واریانس) متناسب باسطح سنجش داده ها استفاده شده است. در بخش تحلیل داده ها به تناسب برای آزمون فرضیه ها از آزمونهای آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه) استفاده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1- مقدمه     2
1-2- بیان مساله    2
1-3- اهمیت و ضرورت    4
1-4- چارچوب کلان نظری تحقیق    5
1-5-گزاره های تحقیق    6
1-5-1- اهداف پژوهش    6
1-5-1-1- هدف اصلی    6
1-5-1-2- اهداف فرعی     6
1-5-2- سوالات پژوهش    7
1-5-2-1- سوال اصلی     7
1-5-2-2- سوالات فرعی     7
1-5-3- فرضیه های تحقیق    8
1-5-3-1- فرضیه اصلی    8
1-5-3-2- فرضیه های فرعی     8
1-6- روش شناسی تحقیق    8
1-6-1- نوع و روش تحقیق    8
1-6-2- قلمرو تحقیق    9
1-6-2-1- قلمرو موضوعی تحقیق….9
1-6-2-2- قلمرو مکانی تحقیق9
1-6-2-3- قلمرو زمانی تحقیق    9
1-6-3- جامعه آماری. 9
1-6-4- روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه    9
1-6-5- روش و ابزار گرد آوری داده ها    9
1-6-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها    9
1-6-7- نقشه راه.10
1-7- شرح واژه ها10   

    

فصل دوم
2-1- مقدمه    14
2-2- مبانی نظری پژوهش    14
2-2-1- اثربخشی    14
2-2-1-1- مفهوم اثربخشی    15
2-2-1-2- تعاریف اثربخشی    16
2-2-1-3- اثربخشی و اهداف سازمان    18
2-2-1-3-1- هدف سازمانی    19
2-2-1-4- شایستگی مدیریت و اثربخشی    20
2-2-1-5- الگویی برای اثر بخشی    22
2-2-1-6- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان    23
2-2-1-7- ویژگی  نظام های اثر بخش    24
2-2-1-8- مدل های اثربخشی سازمانی     25
2-2-1-9- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت    28
-2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49
2-2-3- مدیریت رسانه    50
2-2-3-1- مفهوم مدیریت رسانه    51
2-2-3-2- تعریف مدیریت رسانه    52
2-2-3-3- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    53
2-2-3-4- مدیریت برنامه    54
2-2-3-4-1-  تعریف مدیریت برنامه.55
2-2-3-4-2- روش کار در مدیریت برنامه    55
2-2 -3-4-3-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    56
2-2-3-4-4 – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    58
2-2-3-4-5- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    59
2-2-3-4-6- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    60 
2-2-3-4-7- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    60
2-2-3-4-8- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    61
2-2-3-4-9- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    63

2- 4- پیشینه پژوهش     65
2- 4- 1- پیشینه داخلی     65
2-4-1-1- پایان نامه های داخلی مرتبط    65
2-4- 1-1-1- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     65
2-4-1-1-2- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    66
2- 4-1-1-3- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     67 
2-4-1-1-4- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     67
2-4-1- 1-5- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    68
2-4-1- 1-6- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    70
2-4-1-1-7- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    70
2-4-1-2- مقالات داخلی مرتبط    70
2-4-1-2-1- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     71
2-4-1-3- تحقیقات داخلی مرتبط     71
2-4-1-3-1- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    71
2-4-1-3-2- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     72
2-4-1-3-3- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    72
2-4-1-3-4- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     73
2-4-1-3-5- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    73

2-4-2-پیشینه خارجی     74
2-4-2-1- مقالات خارجی مرتبط    74
2-4-2-1-1- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    74
2-4-2-1-2- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    74
2-4-2-1-3- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    74
2-4-2-1-4- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    74
2-4-2-1-5- مدیریت اثر بخش    74
2- 4-2-1-6- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    76
2-4-2-1-7-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    78
2-4-2-1-8-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    79
2-5- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    84

 

 

فصل سوم 
3-1- مقدمه    99
3-2- روش پژوهش 88
3-3- متغیر ها ،تعریف عملیاتی .89
3-3-1- متغیر وابسته تحقیق وتعریف عملیاتی…90 
3-3-2- متغیر مستقل مدیریت برنامه.91
3-3-3- متغیر مستقل )گروه بندی وسازماندهي نیروهای تخصصي (در مدیریت برنامه.92
3-3-4- متغیر مستقل )مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان(در مدیریت برنامه 92
3-3-5- متغیر مستقل )تكنولوژی ساخت برنامه(در مدیریت برنامه.93
3-3- 6- متغیر مستقل )گرایش موضوعي برنامه ها(در مدیریت برنامه.94
3-3-7- متغیر مستقل )تنوع برنامه ها(در مدیریت برنامه94
3-3-8- متغیر مستقل )زمان ارائه برنامه ها(در مدیریت برنامه.95
3-4- جامعه آماری .95
3-5- تکنیک توصیف و تحلیل داده ها     96
3-5-1- آماره های توصیفی     96
3-5-2- آماره های استنباطی     96
3-6- ابزار ،روایی و پایانی     97
3-7-1- ابزار    97
3-7-2- روایی    97
3-7-3- پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار سنجش    97

 

 

فصل چهارم
مقدمه101
4-1- توصیف گویۀ جنسیت پاسخگویان    101
4-2- توصیف گویۀ سن پاسخگویان    102
4-3- توصیف گویۀ رشتۀ تحصیلي پاسخگویان    103
4-4- توصیف گویۀ حوزۀ تخصصي پاسخگویان    104
4- 5- توصیف گویۀ میزان تحصیلات پاسخگویان    105
4-6- توصیف گویۀ سابقه خدمت پاسخگویان    106
4-7 – توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”گروه بندی و سازماندهي نیروهای تخصصي”    108
4- 8- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل “مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان”    110
4-9- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”تكنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها”    113
4-10- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” گرایش موضوعي برنامه ها”    115
4-11- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” تنوع برنامه ها ”    118
4-12- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” زمان ارائه برنامه ها”    122
4-13- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل ” مدیریت برنامه ها ”    125
4-14- توصیف گویه های مربوط به متغیر وابستۀ پژوهش”میزان اثربخشی برنامه های صدا و سیما”     127
4- 15- آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته    130
4- 16- تحلیل یافته های تحقیق)آزمون فرضیات(    131
4- 16-1- آزمون فرضیه اصلی تحقیق    131
4- 16-2- آزمون فرضیه اول    132
4- 16-3- آزمون فرضیه دوم     133
4- 16- 4- آزمون فرضیه سوم    134
4- 16- 5- آزمون فرضیه چهارم    136
4-16-6- آزمون فرضیه پنجم    137
4- 16-7- آزمون فرضیه ششم    138
4- 17- تحلیل رگرسیون چندگانه متغیر وابسته و متغیرهای مستقل    140
4-17-1- معادله رگرسیون    141

 

 

فصل پنجم 
5-1- مقدمه    144
5-2- خلاصه یافته    144
5-3-نتایج    145
5-3-1- نتایج حاصل از بررسي فرضیه های پژوهش    145
5-3-1-1- بررسي های حاصل از فرضیه اصلي پژوهش    145
5-3-1-2- بررسي های حاصل از فرضیه اول پژوهش    145
5-3-1-3- بررسي های حاصل از فرضیه دوم پژوهش    145
5-3-1-4- بررسي های حاصل از فرضیه سوم پژوهش    146
5-3-1-5- بررسي های حاصل از فرضیه چهارم پژوهش    146
5-3-1-6- بررسي های حاصل از فرضیه پنجم پژوهش    146
5-3-1-7- بررسي های حاصل از فرضیه ششم پژوهش    146
5-3-2- نتایج حاصل از بررسي متغیر وابستۀ پژوهش    146
5-4- بحث و نتیجه گیری147
5-5- پیشنهادات کاربردی     149
5-6- پیشنهادات برای پژوهش های آتی     149
5-7- محدودیت های تحقیق    149

منابع و مأخذ 
پیوست ها و ضمائم

 

 

فهرست جداول
جدول 1-1- نقشه راه    10 
جدول 2-1- مدل های مختلف اثر بخشی    27
جدول 2-2- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیر گذاری رسانه    50
جدول 2-3- توضیحات چهار مهارت اصلي مدیریت.54
جدول 2-4- جمع بندی پیشینه تحقیقات داخلی     79
جدول 2-5- جمع بندی پیشینه تحقیقات خارجي    83
جدول 3-1- معرف سازی متغیر وابسته(اثر بخشی برنامه های صدا و سیما بر مخاطبان)91
جدول 3-2- معرف سازی متغییر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای متخصص).92  
جدول 3-3- معرف سازی متغییر مستقل(فنون ارتباطی کارکنان).93
جدول 3-4- معرف سازی متغیر مستقل(تکنولوژی ساخت برنامه).93
جدول 3-5- معرف سازی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه).94
جدول 3-6- معرف سازی متغیر مستقل(تنوع برنامه).94
جدول 3-7- معرف سازی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)95
جدول 3-8- نوع آزمون فرضیات96
جدول 3-9- بررسی قابلیت اعتبار و اعتماد متغیرهای تحقیق98
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به دسته های جنسیت پاسخگویان101
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به (سن پاسخگویان102 
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به (رشته تحصیلی پاسخگویان)103
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به (حوزه تخصصی پاسخگویان)104
جدول 4-5- توزیع فراوانی مربوط به (میزان تحصیلات)105
جدول 4-6- توزیع فراوانی مربوط به (سابقه خدمت پاسخگویان).106
جدول4-7-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی).108
جدول4-7-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(میزان تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی109
جدول 4-7-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)109 
جدول 4-8-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی.110
جدول 4-8-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (میزان تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان).111
جدول 4-8-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان112
جدول 4-9-1- توزیع فراوانی گویه های متغییر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)113
جدول 4-9-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)در یک نگاه
جدول 4-9-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    114
جدول 4-10-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (گرایش موضوعی برنامه ها)    116
جدول 4-10-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها )در یک نگاه    117
جدول 4-10-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه)    117
جدول 4-11-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    119
جدول 4-11-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها) در یک نگاه    120
جدول 4-11-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    120
جدول 4-12-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    122
جدول 4-12-2- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)در یک نگاه    123
جدول 4-12-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    123
جدول 4-13-1- توزیع فراوانی مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه ها)در یک نگاه    125
جدول 4-13-2- شاخص های مرکزی متغییر مستقل(مدیریت برنامه ها)    126
جدول 4-14-1- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها)    127
جدول 4-14-2- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها) در یک نگاه    
جدول 4-14-3- شاخص های مرکزی متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه)    129
جدول 4- 15- آزمون نرمال بودن متغیر های مستقل و وابسته    130
جدول 4-16-1- ضریب همستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه)    131
جدول 4-16-2- ضریب همبستگی(میزان اثربخشی شبکه استانی و گروه بندی وسازماندهی نیروهای تخصصی)    132
جدول 4-16-3- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    133
جدول 4-16-4- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان)    134
جدول 4-16-5- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    136
جدول 4-16-6- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    137
جدول 4-16-7- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    138
جدول 4-16-8- جدول ترکیبي آزمون فرضیات تحقیق    139
جدول 4-17-1- آنالیز واریانس    140
جدول 4-17-2- ضرایب تاثیر استاندارد شده و غیر استاندارد در رگرسیون    141

 

 

فهرست نمودارها
نمودار 1-1- مدل مفهومی پژوهش    .6
نمودار 2-1- انواع تاثیرات داخلي تكنولوژی    .39
نمودار 2-2- نحوه تاثیر تكنولوژی بر مدیران رسانه    .40
نمودار 2-3- چهار مهارت اصلي مدیریت را برای دستیابي به اهداف سازماني    .54
نمودار 2-4- کیفیت از نظر برنامه و عوامل تولید    .77
نمودار 2-5- سنجش کیفیت فني    .77
نمودار 2-6-کیفیت از منظر تنوع)وسعت امكان انتخاب مخاطب (    .78
نمودار 2-7- کیفیت بر اساس سنجش واکنش مخاطب    .78
نمودار 2-8- مدل مفهومی پژوهش    85 
نمودار 4-1- توزیع پاسخگویان بر اساس جنسیت    102
نمودار 4-2- مربوط به سن پاسخگویان    103
نمودار 4-3- مربوط به رشته تحصیلی پاسخگویان    104
نمودار 4-4- مربوط به حوزه تخصصی پاسخگویان    105
نمودار 4-5- مربوط به میزان تحصیلات پاسخگویان    106
نمودار 4-6- مربوط به سابقه خدمت پاسخگویان    107
نمودار 4-7- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    110
نمودار 4-8- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان)    112
نمودار 4-9- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    115
نمودار 4-10- مربوط به متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها)    118
نمودار 4-11- مربوط به متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    121
نمودار 4-12- مربوط به متغیر مستقل (زمان ارائه برنامه ها)    124
نمودار 4-13- مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه)    126
نمودار 4-14- مربوط به متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه های صدا و سیما)    129
نمودار 4-15-1- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه ها)    132
نمودار 4-15-2- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    133
نمودار 4-15-3- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    134
نمودار 4-15-4- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان )    135 
نمودار 4-15-5- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    137
نمودار 4-15-6- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    138
نمودار 4-15-7- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    139

    

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با حسابداری بین المللی

    پاورپوینت آشنایی با حسابداری بین المللی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری بین المللی جهت رشته حسابداری در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت هزینه یابی مرحله ای

    پاورپوینت هزینه یابی مرحله ای پاورپوینت هزینه یابی مرحله ای پیشرفته پاورپوینت هزینه یابی مرحله ای به روش فایفو پاورپوینت هزینه یابی مرحله ای و سفارش کار پاورپوینت هزینه یابی مرحله ای pdf پاورپوینت هزینه یابی مرحله ای به روش…

  • دانلود پاورپوینت کارگاه مهارت های اساسی زندگی

    دانلود پاورپوینت کارگاه مهارت های اساسی زندگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه مهارت های اساسی زندگی جهت رشته روانشناسی در 27 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تشریح…

  • پاورپوینت آشنایی با فرایند تقطیر یا استخراج مایع مایع

    پاورپوینت آشنایی با فرایند تقطیر یا استخراج مایع مایع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با فرایند تقطیر یا استخراج مایع مایع جهت رشته صنایع در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پروتکل فراشناختی MCT طرح درمان افزایش عزت به نفس

    پروتکل فراشناختی MCT طرح درمان افزایش عزت به نفس کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل درمانی عزت نفس پروتکل درمانی افزایش عزت نفس خرید پروتکل درمانی درمان…

  • پاورپوینت پرستاری بیماران هیدرو سفالی

    پاورپوینت پرستاری بیماران هیدرو سفالی پاورپوینت بیماران هیدرو سفالی پاورپوینت درمان بیماران هیدرو سفالی پاورپوینت تشخیص بیماران هیدرو سفالی پاورپوینت انواع بیماران هیدرو سفالی پاورپوینت بیماری هیدرو سفالی پاورپوینت بیماران هیدرو سفالی چیست پاورپوینت عمل بیماران هیدرو سفالی رفتن به…

  • پاورپوینت سوالات و پاسخ های درس مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت سوالات و پاسخ های درس مدیریت منابع انسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سوالات و پاسخ های درس مدیریت منابع انسانی جهت رشته مدیریت در قالب 86 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت انواع شکستگی استخوان

    پاورپوینت انواع شکستگی استخوان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع شکستگی استخوان جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شکستگی یعنی گسیختگی…

  • دانلود پاورپوینت سازه های پوسته ای پیش ساخته

    دانلود پاورپوینت سازه های پوسته ای پیش ساخته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سازه های پوسته ای پیش ساخته جهت رشته معماری در 25اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بحرانهای بانكی و تقاضای پول 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بحرانهای بانكی و تقاضای پول 65 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بحرانهای بانكی مبانی نظری تقاضای پول پیشینه تحقیق تقاضای پول پیشینه تحقیق بحرانهای بانكی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تقاضای پول مبانی…

  • پاورپوينت طراحی سیستم خريد اینترنتی

    پاورپوينت طراحی سیستم خريد اینترنتی پاورپوینت خرید اینترنتی پاورپوینت خرید و فروش اینترنتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت طراحی سیستم خريد اینترنتی جهت رشته فروشگاهی در قالب 20 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملت

    بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملت مدیریت ریسک اعتباری مطالبات معوق بانک پایان نامه مطالبات معوق رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق روشهای محاسباتی ریسک مهمترین ریسک های بانکی معیارها و مدل های…

  • پاورپوینت بررسي وضعيت صادرات صنايع غذائي استان خراسان رضوي

    پاورپوینت بررسي وضعيت صادرات صنايع غذائي استان خراسان رضوي پاورپوینت بررسي وضعيت صادرات صنايع غذائي استان خراسان رضوي وضعيت صادرات صنايع غذائي استان خراسان رضوي وضعيت صنايع غذايي استان خراسان رضوي توانايي ها و نقاط قوت صنايع غذايي استان خراسان…

  • مبانی نظری ارائه مدلی جهت بررسی و اندازه گیری میزان رواج فساد و درجه سلامت سازمان

    مبانی نظری ارائه مدلی جهت بررسی و اندازه گیری میزان رواج فساد و درجه سلامت سازمان مولفه های فساد اداری فساد اداری در شهرداریها آسیب شناسی فساد اداری در ایران عوامل موثر بر فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه غنی سازی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه غنی سازی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه غنی سازی روابط مبانی نظری غنی سازی روابط پیشینه تحقیق غنی سازی روابط پیشینه داخلی غنی سازی روابط پیشینه خارجی غنی سازی روابط پیشینه…

  • پاورپوینت انواع لیزرهای مورد استفاده در صنعت

    پاورپوینت انواع لیزرهای مورد استفاده در صنعت پاورپوینت آشنایی با لیزر و کاربردهای آن پاورپوینت آشنایی با انواع لیزر پاورپوینت آشنایی با دستگاه های لیزر پاورپوینت برشکاری فلزات با لیزر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع لیزرهای مورد استفاده…

  • خلاصه کتاب توسعه و تضاد

    خلاصه کتاب توسعه و تضاد کلمات کلیدی : خلاصه کتاب توسعه و تضاد رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب توسعه و تضاد کوششی در جھت تحلیل انقلاب اسلامی و مسائل اجتماعی ایران مولف فرامرز رفیع پور به تعداد 11 صفحه…

  • پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت تعداد…

  • پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

    پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی پاورپوینت تحقیقات بازاریابی پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی پاورپوینت درباره تحقیقات بازاریابی پاورپوینت تحقیقات سیستم های اطلاعاتی پاورپوینت درمورد تحقیقات بازاریابی سیستم اطلاعاتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های…

  • پاورپوینت مهارت حل مساله و تصميم گيری

    پاورپوینت مهارت حل مساله و تصميم گيری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت حل مساله و تصميم گيری جهت رشته ی روان شناسی در قالب 56 اسلاید و با فرمت به pptx صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت قنات

    دانلود پاورپوینت قنات پاورپوینت در مورد قنات پاورپوینت مزایا و معایب قنات پاورپوینت ابزارهای احداث قنات پاورپوینت نحو احداث قنات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قنات جهت رشته منابع طبیعی در 41 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • پاورپوینت روش های پیشگیری از بارداری

    پاورپوینت روش های پیشگیری از بارداری دانلود پاورپوینت روش های پیشگیری از بارداری پاورپوینت انواع روش های پیشگیری از بارداری پاورپوینت آموزش روش های پیشگیری از بارداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های پیشگیری از بارداری جهت رشته…

  • علائم اضطراب و توصیف بیماران مضطرب

    علائم اضطراب و توصیف بیماران مضطرب علائم اضطراب تحقیق در مورد اضطراب توصیف بیماران مضطرب ظاهر عمومی فرد مضطرب ظاهر رفتاری فرد مضطرب الگوي سه نظامي از اضطراب رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق علائم اضطراب و توصیف…

  • مدلسازی ریاضی زمان بازیابی سفر(سیر، حرکت کردن) برای سیستم های بازیابی و ذخیره سازی

    مدلسازی ریاضی زمان بازیابی سفر(سیر، حرکت کردن) برای سیستم های بازیابی و ذخیره سازی مدلسازی ریاضی زمان بازیابی سفر(سیر، حرکت کردن) برای سیستم¬های بازیابی و ذخیره¬سازی خودکار با جریان طبقه¬ای رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده: سیستمهای خودکار ذخیره…

  • ادراک زیر آستانه ای و بررسی اثرات آن

    ادراک زیر آستانه ای و بررسی اثرات آن ادراک زیر آستانه ای محرکهای زیرآستانه ای اثرات ادراک زیر آستانه ای تعریف ادراک زیر آستانه ای تحریک زیر آستانه ای چیست ادراک زیر آستانه ای در رفتار مصرف کننده ادراک زیر…

  • بررسی شیوه های مدیریت پروژه ای در سازمانها با استاندارد PMBOK

    بررسی شیوه های مدیریت پروژه ای در سازمانها با استاندارد PMBOK استاندارد PMBOK در مدیریت پروژه طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها مدیریت پروژه های EPC بر…

  • پاورپوينت زخم، خونریزی، فرو رفتن اشیاء در بدن

    پاورپوينت زخم، خونریزی، فرو رفتن اشیاء در بدن پاورپوینت زخم پاورپوینت خونریزی پاورپوینت فرو رفتن اشیاء در بدن پاورپوینت در مورد زخم پاورپوینت در مورد خون ریزی دانلود پاورپوینت فرو رفتن اشیاء در بدن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه هیجان

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه هیجان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هیجان مبانی نظری هیجان پیشینه تحقیق هیجان پیشینه داخلی هیجان پیشینه خارجی هیجان پیشینه پژوهش هیجان پیشینه نظری هیجان ادبیات نظری هیجان چارچوب نظری هیجان…

  • پاورپوینت امداد و کمکهای اولیه

    پاورپوینت امداد و کمکهای اولیه پاورپوینت مهمترین اقدامات کمک های اولیه کمک های اولیه(ppt) پاورپوینت در مورد کمک های اولیه پاورپوینت وسایل کمک های اولیه پاورپوینت امداد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت امداد و کمکهای اولیه جهت رشته پزشکی…

  • پاورپوینت (اسلاید) ساخت شهري

    پاورپوینت (اسلاید) ساخت شهري کلمات کلیدی : پاورپوینت ساخت شهري ساخت شهري مقاله ساخت شهري تحقیق ساخت شهري بررسی ساخت شهري پایان نامه ساخت شهري مكان بنگاه اقتصادي در شهر بررسي نظريه هاي ساختار شهري شهر چند مركزي ساختار شهري…

  • سهم الشرکه در شرکت های تعاونی

    سهم الشرکه در شرکت های تعاونی انتقال قهری سهم الشركه ماهیت حقوقی سهم الشركه انتقال قراردادی سهم الشركه انتقال اختیاری سهم الشركه حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پایان نامه حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پایان نامه انتقال سهم…

  • پاورپوینت حوزه نفوذ شهر و روستا

    پاورپوینت حوزه نفوذ شهر و روستا کلمات کلیدی : پاورپوینت حوزه نفوذ شهر و روستا حوزه نفوذ شهر و روستا تحقیق حوزه نفوذ شهر و روستا مفهوم حوزه نفوذ مفاهيم در ارتباط با حوزه نفوذ پسکرانه حوزه کشش حوزه نفوذ…

  • دانلود پاورپوینت طرح مرمت خانه صلح جو

    دانلود پاورپوینت طرح مرمت خانه صلح جو پاورپوینت درمورد مرمت و معماری پاورپوینت مرمت خانه دانلود پاورپوینت طرح مرمت رشته معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح مرمت خانه صلح جو جهت رشته معماری در 105 اسلاید و با…

  • پاورپوینت آشنایی با مداخله در بحرانهای روانی اجتماعی

    پاورپوینت آشنایی با مداخله در بحرانهای روانی اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مداخله در بحرانهای روانی اجتماعی جهت رشته فیزیک در قالب 36 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي

    پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي تحقیق سازمان ها و ادارات مجازي تفاوت سازمان مجازي و اداره مجازي مزاياي ادارات مجازي معايب ادارات مجازي مفهوم سازمان مجازي ويژگيهاي سازمان مجازي انواع سازمان مجازي سه…