تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

تبلیغات تلویزیونی
تحولات تبلیغات در ایران
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی
متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی
بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی
دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی
تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته رسانه

تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

 

 

 

چکیده

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات تلویزیونی

تحولات تبلیغات در ایران

اثربخشی تبلیغات تلویزیونی

متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی

 

 

 

مقدمه:

در كشور ما اثرگذارترین رسانه بر مردم كدام است؟یا بعبارتی دیگر؛ مردم كشور ما بیشتر از كدام رسانه ارتباط جمعی تأثیر می‌پذیرند؟شاید در بدو امر جواب بسیاری از مردم عادی و یا حتی كارشناسان ارتباطات به سؤالات فوق؛ تلویزیون باشد.تلویزیون رسانه‌ای با پوشش گسترده و مخاطبان زیاد است اما آیا براستی با ظهور و شكل‌گیری رسانه‌های جدید ارتباطی مانند؛ اینترنت و ماهواره و ابزارهای نوین ارتباطی مانند؛ SMS و بیلبورد، همچنان رسانه تلویزیون همانند سال‌های قبل دارای اثرگذاری زیاد است؟!و آیا مطبوعات با توجه به توسعه چشمگیرشان از ابعاد محتوا و كیفیت و رشد جمعیت شهرنشینی و طبقه با سواد جامعه كه به تبع آن میزان روزنامه خوانان را افزایش می‌دهد، همچنان در تقابل با رسانه تلویزیون شكست خورده و ضعیفند؟!

مگر نه اینكه امروزه استفاده از اینترنت، ماهواره و مطبوعات و دیگر ابزار نوین ارتباطی به ارزانی ممكن است و دیگر نمی‌توان گفت و نباید اذعان كرد كه تلویزیون به لحاظ استفاده ارزان‌ترین رسانه كشور است!

 

مزیت ارزانی تلویزیون دیگر ارزش گذشته خود را از دست داده است. مطبوعات با ارتقای كیفیت و محتوای خود مشتریان تبلیغاتی بزرگی را جذب نموده و از این طریق قیمت فروش خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای كاسته‌اند.دستیابی به اینترنت امروزه در هر كافی‌نت، كتابخانه و فرهنگسرایی ممكن است و شهروندان در صورت علاقه به استفاده از اینترنت در منزل مسكونی و محل كار خود تنها باید همانند خرید دستگاه تلویزیون هزینه اولیه خرید رایانه را بپردازند و پس از آن به راحتی به اینترنت راه یابند. پیشرفته‌ترین نوع و مدل ماهواره نیز با قیمت نازل البته با كارآیی بالا در دسترس شهروندان قرار دارد.پس خواسته یا ناخواسته باید به تلویزیون بعنوان اثرگذارترین رسانه كشور با دیده شك و تردید نگریست. توجه‌به‌این‌موضوع‌نیزبرای‌این‌تحقیق مفید خواهد بود كه اگر بدانیم سیاستهای نادرست اعمال شده در تلویزیون طی چند ساله اخیر سبب رویگردانی عده زیادی از رسانه ملی شده است، واقعیتی كه انكار آن ناممكن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

فصل اول :مقدمات 6

مقدمه 6

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 11

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 12

 

فصل دوم:تبلیغات تلویزنی و تحولات آن 12

مقدمه 12

تعاریف بازاریابی : 13

خدمات و خدمات بانكی 17

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 18

1- ناملموس بودن (intangibility): 18

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 19

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 20

4- ناپیوستگی (inconsistency): 20

5- مسئولیت امانتداری : 21

6- جریان دو طرفه اطلاعات 22

تبلیغات 32

تعاریف تبلیغات: 33

بودجه تبلیغات: 45

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 49

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 49

ارزیابی : 49

تكنیك كریسپ: 58

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 59

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 62

شركتهای تبلیغاتی: 63

مصرف كننده و عموم مردم 67

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 71

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 71

خصوصیات تلویزیون 73

اخبار و امور عمومی 77

ارزشهای اجتماعی 77

مقدمه مطالعات انتقادی 96

تلویزیون و مذهب 98

تصویر محوری در برابر كلام محوری 99

تلویزیون و خانواده در ایران 101

به سوی یك تركیب 107

نتایج 111

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 112

اثرهای تجربه مصنوعی: 120

اثرهای خشونت تلویزیونی: 120

الگوی اثرهای قدرتمند: 123

 

بخش اول: ارتباط 124

الف- تعاریف – نظریه ها: 124

ب- ارتباط جمعی : 128

(برلو) اجزای ارتباطی خود را بدین شرح توضیح می دهد: 136

1- منبع- رمزگذار: 136

ب) نگرشها: 137

ج) سطح دانش: 137

د) موقعیت منبع در یك سیستم اجتماعی و فرهنگی: 137

گیرنده – رمزخوان: 138

3- پیام: 139

كانال: 139

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 147

 

بخش دوم:مخاطب 148

الف – تعاریف – نظریه ها 148

برای تهیه كنندگان و فرستندگان پیام ارتباطی، پذیرش دیدگاه جامعه انبوه، حداقل سه معنی را به همراه دارد: 153

طبقه بندی (مك كوایل)، می باشد كه ابعاد زیر را در بر می گیرد: 157

ویژگی های مربوط به مخاطبان را به هشت بخش زیر تقسیم می كنند: 160

ج- دسته بندی مخاطبان: 173

 

بخش سوم:مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 179

(وبستر) سه جریان متفاوت را برای مخاطبان تلویزیونی مطرح می كند كه در جذب و حفظ مخاطبان تأثیر بسزایی دارد: 189

 

بخش چهارم:اقناع و متقاعدسازی مخاطب 191

منابع : 215

 

  • پاورپوینت آشنایی با نظام آمارهای مالی دولت

    پاورپوینت آشنایی با نظام آمارهای مالی دولت کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با نظام آمارهای مالی دولت نظام آمارهای مالی دولت نظام آمار های مالی دولت در ایران طبقه بندی بودجه در ایران اصلاحات ساختاری در بودجه ایران انواع طبقه…

  • ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری

    ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری زمانبندی در ابر زمانبندی در رایانش ابری تخصیص منابع در رایانش ابری پایان نامه زمانبندی در محاسبات ابری پایان…

  • دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش

    دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش پاورپوینت تکنیک های فروش در بازاریابی پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای پاورپوینت فنون فروش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش جهت رشته مدیریت در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx …

  • دانلود پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان با روایی و پایایی کلمات کلیدی : ابعاد پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون مولفه های عملکرد شغلی پاترسون پرسشنامه عملکرد شغلی معلمان پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان پرسشنامه استاندارد عملکرد شغلی پرسشنامه ارزیابی عملکرد شغلی دانلود پرسشنامه…

  • پاورپوینت جلد اول کتاب حسابداری صنعتی با تأکید بر مسائل مدیریتی اثر هورن گرن و همکاران

    پاورپوینت جلد اول کتاب حسابداری صنعتی با تأکید بر مسائل مدیریتی اثر هورن گرن و همکاران کلمات کلیدی : پاورپوینت جلد اول کتاب حسابداری صنعتی با تأکید بر مسائل مدیریتی اثر هورن گرن و همکاران پاورپوینت خلاصه کتاب حسابداری صنعتی…

  • دانلود پاورپوینت اقتصاد خرد

    دانلود پاورپوینت اقتصاد خرد پاورپوینت درس اقتصاد خرد پاورپوینت کتاب اقتصاد خرد پاورپوینت در مورد اقتصاد خرد پاورپوینت تعریف علم اقتصاد خرد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقتصاد خرد جهت رشته اقتصاد در 214 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاورپوینت بررسی تاثیر کود بیولوژیک حاوی باکتری آسپیریلیوم و ازتو باکتر و مقادیر مختلف نیتروژن بر عملکرد و اجزاء عملکرد گندم رقم پیشتاز

    پاورپوینت بررسی تاثیر کود بیولوژیک حاوی باکتری آسپیریلیوم و ازتو باکتر و مقادیر مختلف نیتروژن بر عملکرد و اجزاء عملکرد گندم رقم پیشتاز پاورپوينت گندم رقم پيشتاز پاورپوينت تاثير كود بيولوژيك پاورپوينت تاثير كود بيولوژيك بر عملكرد گندم پاورپوينت بررسی…

  • رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی

    رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی طبقه بندی کالا طبقه بندی کالاهای موجود در فروشگاه های اینترنتی رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی یک رهیافت فازی رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی دانلود…

  • پاورپوینت پیچ و مهره ها و انواع اتصالات

    پاورپوینت پیچ و مهره ها و انواع اتصالات پاورپوینت پیچ و مهره پاورپوینت لیست انواع پیچ و مهره پاورپوینت استاندارد پیچ و مهره پاورپوینت پیچ و مهره چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیچ و مهره ها و انواع…

  • دانلود تحقیق در مورد استرس docx

    دانلود تحقیق در مورد استرس docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی استرس با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب 2-1…

  • بسته آموزشی و معرفی دوره کارشناسی مهندسی نفت

    بسته آموزشی و معرفی دوره کارشناسی مهندسی نفت مهندسی نفت ذخایر نفت و گاز معرفی رشته مهندسی نفت سیلابس کلیه دروس دوره کارشناسی مهندسی نفت دروس دوره کارشناسی مهندسی نفت دروس مهندسی نفت رفتن به سایت اصلی بسته آموزشی و…

  • بررسی امکان وجود یکی از احکام حاکم بر عقود سنتی در عقود الکترونیکی

    بررسی امکان وجود یکی از احکام حاکم بر عقود سنتی در عقود الکترونیکی کلمات کلیدی : بیع الکترونیک مقاله بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی چیست پایان نامه بیع الکترونیکی خیارات در بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی در نظام حقوقی ایران تجارت الکترونیکی…

  • تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی

    تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی عضو قاب عضو مهاربندی تحلیل غیر خطی سکوهای ثابت فلزی دریائی المان تیر ستون پس کمانشی الیافی تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی…

  • دانلود پاورپوینت انسولین و ساختار آن 22 اسلاید

    دانلود پاورپوینت انسولین و ساختار آن 22 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انسولین و ساختار آن  22 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت اصول حسابداری 1

    دانلود پاورپوینت اصول حسابداری 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول حسابداری 1 جهت رشته حسابداری در 95 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مديران براي اجراي موفقيت‌آميز برنامه‌هاي…

  • دانلود پاورپوینت سیره خانوادگی اصل نفی خشونت در اسلام

    دانلود پاورپوینت سیره خانوادگی اصل نفی خشونت در اسلام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیره خانوادگی اصل نفی خشونت در اسلام جهت رشته روانشناسی در 14 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوينت اصول عقاید نبوت درس ضرورت و اهداف نبوت

    پاورپوينت اصول عقاید نبوت درس ضرورت و اهداف نبوت پاورپوینت اصول عقاید نبوت پاورپوینت ضرورت اهداف نبوت دانلود پاورپوینت درمورد ضرورت اهداف نبوت اصول عقاید نبوت ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اصول عقاید نبوت درس ضرورت و اهداف…

  • دانلود تحقیق درباره توجه و تمرکز word

    دانلود تحقیق درباره توجه و تمرکز word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی توجه و تمرکز با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه کمرویی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه کمرویی فصل دوم پایان نامه کمرویی مبانی نظری کمرویی پیشینه تحقیق کمرویی پیشینه داخلی کمرویی پیشینه خارجی کمرویی پیشینه پژوهش کمرویی پیشینه نظری کمرویی ادبیات نظری کمرویی چارچوب نظری کمرویی رفتن به سايت…

  • پاورپوینت در مورد اندازه گيری جریان (مایعات)

    پاورپوینت در مورد اندازه گيری جریان (مایعات) پاورپوینت جریان دانلود پاورپوینت جریان پاورپوینت درباره جریان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت در مورد اندازه گيری جریان (مایعات) جهت رشته مکانیک در قالب 44 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده

    پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده کلمات کلیدی : پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده بررسی شخصیت و رفتار مصرف کننده شخصیت و رفتار مصرف کننده تحقیق شخصیت و رفتار مصرف کننده مقاله شخصیت و رفتار مصرف کننده رفتار مصرف…

  • پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

    پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی پاورپوینت فرهنگ سازمانی و ارزش های اخلاقی پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه…

  • پاورپوینت حسابداری و گزارش عملکرد مالی

    پاورپوینت حسابداری و گزارش عملکرد مالی دانلود پاورپوینت حسابداری و گزارش عملکرد مالی پاورپوینت تحقیق راجب حسابداری و گزارش عملکرد مالی حسابداری و گزارش عملکرد مالی پاورپوینت حسابداری و گزارش عملکرد مالی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پروتکل گروه درمانی به شیوه تحلیل رفتار متقابل TA

    پروتکل گروه درمانی به شیوه تحلیل رفتار متقابل TA کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل درمانی تحلیل رفتار متقابل پروتکل درمانی تحلیل رفتار متقابل گروه درمانی دانلود پروتکل درمانی تحلیل رفتار متقابل…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز تألیف ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز تألیف ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني با موضوع…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد سازمان سالم

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد سازمان سالم مبانی نظری سازمان سالم پیشینه تحقیق سازمان سالم پیشینه داخلی سازمان سالم پیشینه خارجی سازمان سالم پیشینه پژوهش سازمان سالم پیشینه نظری سازمان سالم ادبیات نظری سازمان سالم چارچوب نظری سازمان…

  • دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی جانبازان

    دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی جانبازان کلمات کلیدی : پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه خودکارآمدی جانبازان دانلود پایان نامه خودکارآمدی جانبازان پایان نامه در مورد خودکارآمدی جانبازان موضوع پایان نامه در مورد خودکارآمدی جانبازان رفتن به سایت اصلی پایان…

  • پاورپوينت کتاب کاربرد فناوری های جدید در آموزش: کاربرد تکنولوژی آموزشی در آموزش زبان فارسی

    پاورپوينت کتاب کاربرد فناوری های جدید در آموزش: کاربرد تکنولوژی آموزشی در آموزش زبان فارسی پاورپوينت کاربرد فناوری پاورپوينت کاربرد فناوری های جدید پاورپوينت کتاب کاربرد فناوری های جدید پاورپوينت در مورد کاربرد فناوری های جدید دانلود پاورپوينت کتاب کاربرد…

  • پاورپوینت شبکه دولت نرم افزارهای کاربردی و سيستم سرمايه گذاری و اشتغال

    پاورپوینت شبکه دولت نرم افزارهای کاربردی و سيستم سرمايه گذاری و اشتغال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شبکه دولت نرم افزارهای کاربردی و سيستم سرمايه گذاری و اشتغال جهت رشته مدیریت در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوينت آشنایی با معماری کامپيوتر

    پاورپوينت آشنایی با معماری کامپيوتر پاورپوینت معماری کامپیوتر موریس مانو پاورپوینت معماری کامپیوتر پاورپوینت درس معماری کامپیوتر دانلود پاورپوینت معماری کامپیوتر جزوه پاورپوینت معماری کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با معماری کامپيوتر جهت رشته کامپیوتر در قالب…

  • پاورپوینت عملیات امدادرسانی در بحران

    پاورپوینت عملیات امدادرسانی در بحران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عملیات امدادرسانی در بحران جهت رشته مدیریت در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         هر ساله…

  • پاورپوینت زیر رده دیلنید

    پاورپوینت زیر رده دیلنید دانلود پاورپوینت زیر رده دیلنید پاورپوینت زیر رده دیلنید و انواع آن پاورپوینت آشنایی با زیر رده دیلنید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استاندارد حسابرسی تاییدیه مدیران جهت رشته گوناگون در قالب 25 اسلاید و…

  • پاورپوينت کتاب جغرافیای انسانی ایران

    پاورپوينت کتاب جغرافیای انسانی ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت کتاب جغرافیای انسانی ایران جهت رشته جغرافيا قالب 148 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         آشنايي دانشجويان رشته…

  • پاورپوینت سبب شناسی اختلالات روانی

    پاورپوینت سبب شناسی اختلالات روانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سبب شناسی اختلالات روانی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی

    پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی بازاریابی ورزشی در قایقرانی بازاریابی ورزشی تعریف بازاریابی تعريف بازاريابي ورزشي اهمیت بازاریابی ورزشی در رشته قایقرانی مراحل بازاریابی ورزشی ویژگیهای منحصر به…