تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

کلمات کلیدی :

اعتبار برند
پرستیژ برند
تصویر برند
قصد خرید مجدد
قصد خرید مجدد مشتریان
پایان نامه قصد خرید مجدد
تاثیر پرستیژ برند بر قصد خرید مجدد
تاثیر اعتبار برند بر قصد خرید مجدد
تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مجدد

رفتن به سایت اصلی

شناسايي عوامل موثر بر تصميم خريد خريدار، يكي از موضوعاتي است كه بازاريابان به منظور شناخت سلايق و خواسته هاي مشتريان خود سعي در شناسايي اين عوامل و مورد توجه قرار دادن آنها درتوليد، بسته بندي و بازاريابي محصولات شان داشته اند. با وجود شناخت رو به افزايش اهميت اعتبار و پرستي‍ژ برند، مطالعات بسيار کمي به بررسي اينکه چگونه اعتبار و پرستيژ برند روي رفتار انتخاب مشتري تاثير مي گذارد، پرداخته اند.

 

 

درک مکانيزم ترکيبي اعتبار و پرستيژ برند در تشکيل تمايل خريد نام تجاري براي تبليغ کنندگان و بازاريابان بسيار مهم و موثر خواهد بود، چون راهنمايي لازم را در توسعه موقعيت نام تجاري، از طريق تبليغات مناسب تر و استراتژي هاي نام تجاري سازي، ارائه مي دهد. علاوه بر اين، اطلاعات محدودي راجع به اين موضوع وجود دارد که آيا شرايط موجود در مکانيزم ترکيبي اعتبار و پرستيژ برند در تصميم گيري مشتري در بين دسته هاي مختلف محصولات، قوي تر يا ضعيف تر است يا نه. 

 

 

براي بررسي دقيق تحت شرايطي که اعتبار و پرستيژ برند به طور مختلفي بر تمايل مشتري براي خريد نام تجاري اثر مي گذارند، اين تحقيق اثرات ترکيبي پرستيژ، اعتبار و تصوير برند را بر قصد خريدمجدد، باتوجه به ریسک و کیفیت درک شده بررسی مي کند. ويژگي مهم ساخت يک نام تجاري قوي وجود يک ارزش درک شده بالا در يک نام تجاري است. ابعاد بسيار مختلفي از ارزش درک شده محصول يا نام تجاري در مقالات تعريف شده است. همانطور که اعتبار برند ممکن است يک بخش مطلوبتر و محسوس تري از ارزش درک شده را نشان دهد، بررسي بخش رقابتي اما متفاوت ديگري از ارزش درک شده (مثل پرستيژ برند) به همراه اعتبار برند تصوير متوازن تر و بزرگتري از فرايند تصميم هاي مشتري را نشان خواهد داد. 

 

اين پژوهش به دنبال اين است تا تاثير نقش پرستي‍ژ، اعتبار و تصوير برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده را بر روي قصد خريد مجدد مشتريان بررسي كند.

 

 

 

 

 

 

 
فهرست مطالب
فصل اول) کلیات تحقیق
1-1) مقدمه    2
1-2)  بیان مسئله    3
1-3) اهمیت و ضرورت پژوهش    4
1-4) اهداف تحقیق    5
1-5) سوالات تحقیق    5
1-7) تعریف اصطلاحات تخصصی تحقیق    8
1-7-1 ) اعتبار برند     8
1-7- 2) پرستیژ برند    9
1-7-3) تصویر برند    10
1-7-4) کیفیت درک شده    10
1-7- 5) صرفه جویی در هزینه اطلاعات    11
1-7-6) ریسک درک شده    11
1-7-7) درگیری محصول    12
1-7-8) دانش محصول    12
1-7-9) قصد خرید مجدد    13
1-8 ) قلمرو تحقیق    13
1-8-1 ) قلمرو موضوعی    14
1-8-2 ) قلمرو مکانی    14
1-8-3 ) قلمرو زمانی    14
1-9 ) خلاصه و جمع بندی    14

 

 

فصل دوم) ادبیات تحقیق
2-1) مقدمه    16
2-2) مبانی نظری تحقیق    18
2-2-1) برند    18
2-2-2) خصوصیات برند    20
2-2-3) مفهوم پرستیژ برند    21
2-2-4) مفهوم اعتبار برند    26
2-2-5) مفهوم تصویر برند    28
2-2-6) مفهوم کیفیت درک شده    31
2-2-7) مفهوم ریسک درک شده    33
2-2-8 ) مفهوم صرفه جویی در هزینه اطلاعات    37
2-2-9) مفهوم درگیری محصول    38
2-2-9-1) درگیری ذهنی مصرف کننده    39
2-2-10) مفهوم دانش محصول    41
2-2-10-1) خصوصیات دریافت شده محصول    42
2-2-10-2) وي‍‍‍‍‍ژگي محصولات    42
2-2-11) مفهوم قصد خرید مجدد    46
2-2-11-1) تاثیر پنج بعد مختلف تصویر ذهنی قیمت روی قصد خرید    48
2-2-11-2) تاثيرطبقه اجتماعي بر تصميم خريد    53
2-2-11-3) فرایند خرید    54
2-2-11-4) پيش بين رفتار خريداران با استفاده از مدل مازلو    56
2-2-11-5) درك فرايند خريد    60
2-2-11-6) مدل های مرتبط با قصد خرید    62
2-2-11-6-1) مدل استفان زیلک    62
2-2-11-6-2) مدل لوی و گندل    66
2-3) پیشینه پژوهش    68
2-3-1) مطالعات انجام شده در داخل کشور    68
2-3-2) مطالعات انجام شده در خارج کشور    85
2-4) توسعه فرضیات    100
2-5) خلاصه و جمع بندی    111

 

 

فصل سوم) روش شناسی تحقیق
3-1) مقدمه    113
3-2) روش تحقیق    113
3-3) جامعه آماری پژوهش    115
3-4)حجم نمونه و روش نمونه گیری    116
3-5) روش و ابزارگردآوری اطلاعات    117
3-6) روایی و پایایی    119
3-6-1)روایی    119
3-6-2) پایایی    120
3-6-2-1) تحلیل عاملی    122
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها    123
3-8) نرم افزارهای تجزیه و تحلیل داده ها    123
3-9) خلاصه و جمع بندی    123

 

 

فصل چهارم) تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) مقدمه    127
4-2) آمار توصیفی    127
4-2) ویژگی های جمعیت شناختی    128
4-3) آمار استنباطی    129
4-3-1) تعیین نرمال و غیر نرمال بودن داده ها    129
4-3-2) بررسی برازش مدل پژوهش    130
4-3 -3) ارزیابی مدل اندازه‌گیری (مدل بیرونی)    131
4-3-3-1) بار عاملی شاخص ها یا سوال های پرسشنامه    131
4-3-3-2) پایایی مدل بیرونی    133
4-3-3-1-2) ضریب آلفای کرونباخ    133
4-3-3-1-1) پایایی ترکیبی (CR)    134
4-3-3-3) روایی مدل بیرونی    135
4-3-3-2) روایی همگرا    136
4-3-3-3) روایی واگرا    137
4-3-3-3-1) روش بارهای عاملی متقابل    137
4-3-3-3-2) روش فورنل و لاکر    141
4-3-4) ارزیابی مدل اندازه‌گیری (مدل بیرونی)    144
4-3-4-1) اندازه و معناداری ضرایب مسیر    144
4-3-4-1-1) ضرایب معناداری Z (مقادیر t- value)    144
4-3-4-1-2) ضریب رگرسیونی مسیرها    145
4-3-4-1-3) ضریب تعیین R2 (R Squars)    146
4-3-4-1-4) اندازه اثر f2    148
4-3-4-1-5) کیفیت پیش بینی کنندگی (Q2)    149
4-3-4-1-6) معیارRedundancy    150
4-4-3) بررسی مدل کلی پژوهش    151
4-5) نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها    152
4-6) اثر تعدیلگری    154
4-7) مدل اصلاح شده پژوهش    157
4-8) مقایسه شاخص های مدل اولیه و مدل اصلاح شده    158
4-9) خلاصه و جمع بندی    160

 

 

فصل پنجم) نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1) مقدمه    162
5-2) خلاصه تحقیق    162
5-3) مدل نهایی پژوهش    164
5-4) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه های پژوهش    165
5-4-1) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه اول    165
5-4-2) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دوم    165
5-4-3) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه سوم    166
5-4-4) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه چهارم    167
5-4-5) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه پنجم    168
5-4-6) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه ششم    169
5-4-7) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه هفتم    169
5-4-8) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه هشتم    170
5-4-9) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه نهم    171
5-4-10) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دهم    172
5-4-11) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه یازدهم    173
5-4-12) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دوازدهم    174
5-4-13) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه سیزدهم    174
5-4-14) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه چهاردهم    175
5-4-15) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه پانزدهم    176
5-5) نتیجه گیری کلی تحقیق    177
5-6) پیشنهادهای کاربردی و مدیریتی    178
5-7) پیشنهادهایی برای تحقیق های آتی    179
5-8) محدودیت و مشکلات پژوهش    180
5-9) خلاصه و جمع بندی    180
پیوست ها    183
منابع    197

 

فهرست جداول
جدول(2-1) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در داخل کشور    49
جدول (2-2) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در خارج کشور    55
جدول (3-1) ترکیب سؤالات پرسشنامه    72
جدول (3-2) منابع مقیاس های سنجش    73
جدول (3-3) بررسی پایایی با آلفای کرونباخ    74
جدول (4-1) ویژگی های جمعیت شناختی نمونه آماری    79
جدول( 4-2 ) نتایج آزمون کولموگروف – اسمیرنوف    80
جدول ( 4-3) بار عاملی سوال های پرسشنامه    81
جدول (4-4) ضریب آلفای کرونباخ    83
جدول (4-5) پایایی ترکیبی    84
جدول( 4-6) روایی همگرا    85
جدول(4-7) بارهای عاملی متقابل    86
جدول (4-8) داده های اولیه وارد شده در نرم افزار اکسل    88
جدول (4-9) جدول فورنل- لارکر پس از جایگذاری مقادیر ریشه دوم  AVE    89
جدول (4-10) ضرایب معناداری Z (مقادیر t- value)    90
جدول (4-11) ضریب رگرسیونی مسیرها    91
جدول(4-12) ضریب تعیین R2    92
جدول (4-13) اندازه اثر F2    93
جدول (4-14) کیفیت پیش بینی کنندگی   ( Q2 )    94
جدول (4-15) معیارRedundancy    95
جدول (4-16) نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها    96
جدول (4-17) بار عاملی مدل اصلاح شده تحقیق    97
جدول (4-18) مقایسه شاخص های مدل پیشنهادی اولیه و مدل اصلاح شده پژوهش    101

 

 

فهرست شکل ها
شکل (1-1) مدل پژوهش    6
شكل (2-1) مراحل فرآيند خريد كالا توسط  مشتري    36
شكل (2-2) سلسله مراتب اثرات در فرايند خريد    40
شکل (2-3) مدل استفان زیلک    41
شکل (2-4) مدل لوی و گندل    44
شکل (2- 5) مدل عملیاتی تحقیق    66
شکل (3-1) فرایند تحقیق    69
شکل (4-1) متغیر تعدیلگر درگیری محصول  بر کیفیت درک شده و قصد خرید مجدد    98
شکل (4-2) متغیر تعدیلگر دانش محصول بر ریسک درک شده و قصد خرید مجدد    99
شکل (4-3) مدل اصلاح شده تحقیق در حالت آماره های t    100
شکل(5-1) مدل نهایی پژوهش    105

  • پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع مسجد

    پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع مسجد پاورپوينت کودکان با موضوع مسجد دانلود پاورپوينت کودکان با موضوع مسجد پاورپوینت درباره کودکان با موضوع مسجد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع مسجد جهت رشته روان شناسی…

  • پاورپوینت راهبری شرکتی

    پاورپوینت راهبری شرکتی کلمات کلیدی : پاورپوینت راهبری شرکتی تحقیق راهبری شرکتی مقاله راهبری شرکتی تعاریف راهبری شرکتی اهميت و ضرورت حاكميت شركتي ساختار حاكميت شركتي ساختار راهبری شرکتی راهبری شرکتی در آلمان راهبری شرکتی در ایران فروپاشی بازار سرمایه…

  • پاورپوینت روشهای چند متغیره گسسته

    پاورپوینت روشهای چند متغیره گسسته پاورپوینت روشهای چند متغیره گسسته رفتن به سايت اصلي پاورپوینت روشهای چند متغیره گسسته به تعداد 288 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و ارائه دانشجویان و همچنین آمادگی ایام امتحانات   nفصل اول مقدمات و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس زای چالشی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس زای چالشی مبانی نظری استرس زای چالشی دانلود مبانی نظری استرس زای چالشی مبانی نظری در مورد استرس زای چالشی پیشینه استرس زای چالشی پیشینه تحقیق استرس زای چالشی دانلود پیشینه تحقیق استرس زای…

  • پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته در استانداردهای حسابداری

    پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته در استانداردهای حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته جهت رشته ی حسابداری در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت در مورد محصول شکلات

    پاورپوینت در مورد محصول شکلات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد محصول شکلات جهت رشته ی تغذیه و کارآفرینی در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت معرفی Macromedia Fireworks

    پاورپوینت معرفی Macromedia Fireworks دانلود پاورپوینت معرفی Macromedia Fireworks رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی Macromedia Fireworks جهت رشته مهندسی کامپیوتر در قالب 15 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نرم…

  • مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر نرخ طلا و ارائه مدل پیش بینی نرخ آن با استفاده از تکنیکهای پیشرفته داده کاوی

    مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر نرخ طلا و ارائه مدل پیش بینی نرخ آن با استفاده از تکنیکهای پیشرفته داده کاوی عوامل موثر بر قیمت طلا عوامل موثر بر قیمت طلا در ایران پیش بینی قیمت طلا با داده…

  • مشخصه ها و تحلیل آثار دیوید هاکنی با تاکید بر وفاداری به طبیعت و درگیر شدن با آن

    مشخصه ها و تحلیل آثار دیوید هاکنی با تاکید بر وفاداری به طبیعت و درگیر شدن با آن دانلود پایان نامه دیوید هاکنی دانلود پایان نامه تحلیل آثار دیوید هاکنی ویژگیهای آثار دیوید هاکنی مشخصه ها و تحلیل آثار دیوید…

  • طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی با دات نت

    طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی با دات نت آموزش برنامه نویسی طراحی فروشگاه اینترنتی پیاده سازی فروشگاه اینترنتی تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی با دات نت طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی با دات نت دانلود پروژه برنامه نویسی…

  • سطوح مختلف معنویت در محیط کار و بررسی آن در دین

    سطوح مختلف معنویت در محیط کار و بررسی آن در دین کلمات کلیدی : معنویت در محیط کار ابعاد معنویت در محیط کار پایان نامه معنویت در محیط کار مولفه های معنویت در محیط کار پیش فرض های معنویت در…

  • پاورپوینت وظایف پزشكی قانونی

    پاورپوینت وظایف پزشكی قانونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وظایف پزشكی قانونی جهت رشته ی پزشکی در قالب 94 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       معمولاً اجسادی كه…

  • پرسشنامه انگیزش شغلی جونز و فيفر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه انگیزش شغلی جونز و فيفر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تئوري انگيزش پرسشنامه انگيزش شغلي پرسشنامه انگيزش شغلي جونز و فيفر پرسشنامه استاندارد انگيزش شغلي دانلود پرسشنامه انگيزش شغلي جونز و فيفر پرسشنامه سلسله…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های ابراز وجود 46 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های ابراز وجود 46 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مولفه های ابراز وجود مبانی نظری مولفه های ابراز وجود پیشینه تحقیق مولفه های ابراز وجود پیشینه داخلی مولفه های ابراز وجود…

  • شناسایی شاخص های چابکی و ارائه مدلی جهت ارزیابی زنجیره تامین چابک

    شناسایی شاخص های چابکی و ارائه مدلی جهت ارزیابی زنجیره تامین چابک کلمات کلیدی : مدیریت زنجیره تامین چابک مولفه های چابکی زنجیره تامین پیاده سازی زنجیره تامین چابک پایان نامه زنجیره تامین چابک مدل های زنجیره تامین چابک ارزیابی…

  • پاورپوینت انجمن حمایت و غرامت متقابل کلوپ های پی اند ای

    پاورپوینت انجمن حمایت و غرامت متقابل کلوپ های پی اند ای کلمات کلیدی : پاورپوینت انجمن حمایت و غرامت متقابل کلوپ های پی اند ای کلوپ های پی اند ای بیمه های پی اند ای تعریف و عملکرد کلوپ های…

  • مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار

    مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار جهانی شدن مدیریت آشوب جهانی شدن كسب و كار دانلود مقاله مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت اضطراب در کودکان

    پاورپوینت اضطراب در کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اضطراب در کودکان جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     فهرست: اضطراب در کودکان به…

  • دانلود کارآموزی کارشناسی حسابداری برای بانک

    دانلود کارآموزی کارشناسی حسابداری برای بانک دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری دانلود گزارش کارآموزی حسابداری دانلود کارآموزی رشته حسابداری دانلود کارآموزی حسابداری دانلود کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی خرید گزارش کارآموزی رشته حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود کارآموزی کارشناسی حسابداری…

  • بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملكرد نیروهای آتش نشانی در شهر تهران

    بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملكرد نیروهای آتش نشانی در شهر تهران پایان نامه رضایت شغلی پایان نامه رضایت شغلی کارکنان دانلود پایان نامه رضایت شغلی پایان نامه در مورد رضایت شغلی پایان نامه بررسی…

  • پاورپوینت بخش اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف طاهره فیضی با موضوع مفاهیم و تعاریف مدیریت دولتی

    پاورپوینت بخش اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف طاهره فیضی با موضوع مفاهیم و تعاریف مدیریت دولتی دانلود پاورپوینت بخش اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف طاهره فیضی با موضوع مفاهیم و تعاریف مدیریت دولتی مفاهیم و تعاریف مدیریت دولتی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - اندام های حسی

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - اندام های حسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - اندام های حسی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • اعتیاد در سنین پایین

    اعتیاد در سنین پایین اعتیاد معتادان نوجوان نوجوانان بزهکار دانلود مقاله اعتیاد در سنین پایین آموزش پیشگیری از اعتیاد علائم مصرف مواد مخدر در جوانان و نوجوانان سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • پاورپوینت شرح مفصل مسمومیت و گزیدگی ها

    پاورپوینت شرح مفصل مسمومیت و گزیدگی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح مفصل مسمومیت و گزیدگی ها جهت رشته پرستاری در قالب 73 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت شبیه سازی و کاربرد آن در لجستیک و مدیریت زنجیره تامین

    پاورپوینت شبیه سازی و کاربرد آن در لجستیک و مدیریت زنجیره تامین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شبیه سازی و کاربرد آن در لجستیک و مدیریت زنجیره تامین جهت رشته مدیریت در 46 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • پاورپوینت آشنایی مرحله به مرحله چرخه سلولی

    پاورپوینت آشنایی مرحله به مرحله چرخه سلولی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی مرحله به مرحله چرخه سلولی جهت رشته زیست در قالب 28 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی 56 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی 56 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سازگاری اجتماعی دانلود مبانی نظری سازگاری اجتماعی پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی ادبیات نظری سازگاری اجتماعی فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های تلويزيونی غير رسمی

    پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های تلويزيونی غير رسمی پاورپوینت سريال های تلويزيونی غير رسمی پاورپوینت سریال پاورپوینت در مورد سريال های تلويزيونی غير رسمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های…

  • پاورپوینت آموزشی کارگاه مهارتهای ارتباطی و تعامل با بیمار

    پاورپوینت آموزشی کارگاه مهارتهای ارتباطی و تعامل با بیمار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی کارگاه مهارتهای ارتباطی و تعامل با بیمار جهت رشته آموزشی در قالب 89 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • انواع اشاعه

    انواع اشاعه اشاعه مشاع شركاء حصه حالات بیع مشاع وضع حقوقی بیع مال مشاع دانلود مقاله انواع اشاعه رفتن به سایت اصلی انواع اشاعه   طرح مسئله: در این تحقیق سعی می شود به این سوال که آیا هر شریک…

  • معرفی کامل سازمان امور مالیاتی

    معرفی کامل سازمان امور مالیاتی تحقیق درباره سازمان امور مالیاتی تحقیق در مورد سازمان امور مالیاتی تحقیق در مورد سازمان امور مالیاتی کشور مقاله سازمان امور مالیاتی تحقیق سازمان امور مالیاتی تحقیق درباره سازمان امور مالیاتی مقاله در مورد سازمان…

  • پاورپوینت تهيه شرايط كلان برای داشتن پتانسيل‌ های فناوری

    پاورپوینت تهيه شرايط كلان برای داشتن پتانسيل‌ های فناوری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تهيه شرايط كلان برای داشتن پتانسيل‌ های فناوری جهت رشته ی نرم افزار در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت نحوه تکمیل اظهار نامه اشخاص حقوقی

    پاورپوینت نحوه تکمیل اظهار نامه اشخاص حقوقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نحوه ی تکمیل اظهار نامه اشخاص حقوقی جهت رشته حقوق در 48 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود تحقیق ارزيابی عملکرد مديران با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ارزيابی عملکرد مديران با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارزيابی عملکرد مديران با فرمت docx در قالب 132 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب

    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش نمونه سوالات…