بررسی مدل های مدیریت کیفیت در خدمات با نگاهی بر مدل کیفیت در پلیس

بررسی مدل های مدیریت کیفیت در خدمات با نگاهی بر مدل کیفیت در پلیس

مدل کیفیت در پلیس
مدل های مدیریت کیفیت
مدل های مدیریت کیفیت جامع
انواع مدل های مدیریت کیفیت
انواع مدل های کیفیت خدمات
انواع مدل های تعالی سازمانی
“مدل تعالی سازمانی efqm 2016”
مدل های اندازه گیری کیفیت خدمات
دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

مدل کیفیت در پلیس 

امروزه یگان های پلیس از یک طرف با افزایش تقاضا برای خدمات، از طرفی دیگر با افزایش هزینه ها و کاهش بودجه مواجه هستند. یگان های پلیس در بسیاری جهات همانند بنگاه های اقتصادی نیستند که با بکارگیری کارکنان جدید و تکنیک های نوآورانه هزینه ارائه خدمات را کاهش دهند.

 

 

هر چند پیشرفت تکنولوژی به پلیس کمک کرده است، ولی همه توانمندی بالقوه آنها را در برنمی-گیرد. برای بهره برداری کامل از این پتانسیل، فرآیندهای ارائه خدمات باید بهبود یابد (BARNET, 1994). بر همین اساس پلیس انگلیس شبکه ملی کیفیت خدمات پلیس ملی EQNM را تأسیس کـرد و طـبق معیارهای EFQM به ارزیابی عمـلکرد خود پرداخت (Bland, 1997). پلیس آمریکا نیز به TQM به عنوان ابزاری برای برون رفت از مدیریت سنتی مورد توجه قرار داد و آن را از آوریل 1990 برای غیرمتمرکز کردن فرماندهی در ایالت فلوریدا پلیس اوکالا اجرا نمود (Suess, 1993). 

 

 

 

پلیس ایران از اواخر سال 1389پس از مطالعات تطبیقی، مدلی بومی شده مدیریت کیفیت، استخراج و تحت عنوان کیفیت نیروی انتظامی (مکنا) در سال 1391، رسماً برای اجرا در کلانتری ها ابلاغ کرد. در بین واحدهای پلیس دانشگاه علوم انتظامی امین در راستای استقرار و جاری سازی نظام تعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM  از اواخر سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده است (دانشگاه علوم انتظامی، 1392).

 

 

      البته یگان های پلیس در جهان جهت بهبود و ارتقاء خدمات امنیتی و انتظامی به مردم، از مدل های مختلف سرآمدی و تعالی سازمان استفاده می نمایند. کشورهای آسیایی شـامل: هندوستان، تایـوان، چین، فیلیپین، هنگ کنگ، امـارات، مالزی، سنگاپـور، عمـدتاً (به غیر از چین) از پیاده سازی استاندارد ISO 9001, 2008، به منظور ارتقا و بهبود عملکرد سازمانی خود استفاده می کنند.

 

 

از بین این کشورها، کشور هند در حال پیاده سازی این استاندارد در سطح وسیعی می باشد که بسیار مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات ارایه شده در این جدول؛ تنها کشورهای بلژیک، انگلیس، اوکراین و اسلوونی از مدل تعالی EFQM به منظور ارتقای رویه های خود استفاده می کنند. نکته جالب توجه در این جدول، پلیس انگلستان است که می تواند به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرد.  این کشور از 8 روش به طور هم زمان در ارتقای سازمانی خود استفاده می کند (دفتر تحقیقات معاونت طرح و برنامه ناجا، 1390).
 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فهرست منابع و مآخذ

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
 

   

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
    

 

 

  • پاورپوینت طراحی یک کتابخانه دیجیتالی

    پاورپوینت طراحی یک کتابخانه دیجیتالی دانلود پاورپوینت طراحی یک کتابخانه دیجیتالی پاورپوینت آموزش طراحی یک کتابخانه دیجیتالی پاورپوینت طراحی یک کتابخانه پاورپوینت چگونگی طراحی یک کتابخانه دیجیتالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی یک کتابخانه دیجیتالی جهت رشته اقتضاد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر سازنده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر سازنده کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تفکر سازنده مبانی نظری تفکر سازنده پیشینه تحقیق تفکر سازنده پیشینه داخلی تفکر سازنده پیشینه خارجی تفکر سازنده پیشینه پژوهش تفکر سازنده پیشینه نظری تفکر سازنده…

  • مقایسه بلوغ و رشد قبل و بعد از اصلاح قانون مدنی

    مقایسه بلوغ و رشد قبل و بعد از اصلاح قانون مدنی کلمات کلیدی : سن رشد در نکاح اعتبار رشد در نکاح مقایسه بلوغ و رشد بلوغ و رشد در قانون مدنی پایان نامه سن رشد در نکاح سن رشد…

  • پروپوزال شناسایی عوامل کلیدی توفیق در پیاده سازی EIS

    پروپوزال شناسایی عوامل کلیدی توفیق در پیاده سازی EIS سیستم اطلاعات اجرایی پیاده سازی EIS عوامل کلیدی موفقیت شركت صنایع تجهیزاتی نفت سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد شناسایی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال گذر هراسی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال گذر هراسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال گذر هراسی مبانی نظری اختلال گذر هراسی پیشینه تحقیق اختلال گذر هراسی پیشینه داخلی اختلال گذر هراسی پیشینه خارجی اختلال گذر هراسی…

  • ملاحظات کاربردی در سیستم های کششی القایی

    ملاحظات کاربردی در سیستم های کششی القایی درایوهای کششی سیستم های تراكشن القایی سیستم های حمل و نقل الکتریکی AC ملاحظات کاربردی در سیستم های کششی القایی قابلیت احیا کنندگی موتورهای القایی دانلود مقالات مهندسی الکترونیک دانلود مقالات الکترونیک رفتن…

  • پاورپوینت کاربرد شیشه های رنگی

    پاورپوینت کاربرد شیشه های رنگی دانلود پاورپوینت کاربرد شیشه های رنگی پاورپوینت کاربرد شیشه های رنگی و انواع آن پاورپوینت آشنایی با شیشه های رنگی پاورپوینت کاربرد شیشه های رنگی در صنایع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربرد شیشه…

  • دانلود کتاب و درس پاورپوینت حسابرسی 1

    دانلود کتاب و درس پاورپوینت حسابرسی 1 پاورپوینت حسابرسی 1 جمشید اسکندری پاورپوینت حسابرسی 1 پیام نور پاورپوینت اصول حسابرسی 1 جمشید اسکندری دانلود پاورپوینت حسابرسی 1 پیام نور پاورپوینت اصول حسابرسی پاورپوینت نشریه 150 حسابرسی رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود تحقیق در مورد رابطه جنسی و مولفه های آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد رابطه جنسی و مولفه های آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رابطه جنسی و مولفه های آن با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی مبانی نظری عملکرد تحصیلی دانلود مبانی نظری عملکرد تحصیلی پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی ادبیات نظری عملکرد تحصیلی فصل دوم پایان نامه عملکرد تحصیلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد…

  • ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر نیت رفتاری مشتری

    ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر نیت رفتاری مشتری پرسشنامه نیت رفتاری مشتری پرسشنامه مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر نیت رفتاری مشتری         *** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه…

  • پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه

    پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه ساختار بازار انحصار چند جانبه بازار انحصار چند جانبه مدل هاي انحصار چند جانبه مدل كورنو مدل برتراند مدل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت ملی دانشجویان 104 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت ملی دانشجویان 104 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت ملی دانشجویان مبانی نظری هویت ملی دانشجویان پیشینه تحقیق هویت ملی دانشجویان پیشینه داخلی هویت ملی دانشجویان پیشینه خارجی هویت ملی دانشجویان…

  • پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر

    پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر جهت رشته ی روان شناسی در قالب 63 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات

    پاورپوینت مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت رشته کامپیوتر در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب نظریه های ارتباط سازمانی تألیف دکتر فرهنگی با موضوع ارتباطات سازمانی

    پاورپوینت فصل دوم کتاب نظریه های ارتباط سازمانی تألیف دکتر فرهنگی با موضوع ارتباطات سازمانی کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب نظریه های ارتباط سازمانی دکتر فرهنگی پاورپوینت فصل دوم کتاب نظریه های ارتباط سازمانی تألیف دکتر فرهنگی و همکاران با…

  • پاورپوینت همکاری و هماهنگی در سازمان

    پاورپوینت همکاری و هماهنگی در سازمان پاورپوینت همکاری و هماهنگی در سازمان همکاری و هماهنگی در سازمان تحقیق همکاری و هماهنگی در سازمان همكاري هماهنگي ماهيت هماهنگي هماهنگی و مشارکت هماهنگی داوطلبانه تعريف هماهنگي هدف از ايجاد هماهنگي ويژگيهاي سازمان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گرایش های تفکر انتقادی 118 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق گرایش های تفکر انتقادی 118 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه گرایش های تفکر انتقادی مبانی نظری گرایش های تفکر انتقادی پیشینه تحقیق گرایش های تفکر انتقادی پیشینه داخلی گرایش های تفکر انتقادی…

  • پرسشنامه ارزیابی تمایلات مصرف کنندگان ایرانی در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی

    پرسشنامه ارزیابی تمایلات مصرف کنندگان ایرانی در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی پرسشنامه تمایلات مصرف کنندگان پرسشنامه تمایل مصرف کننده پرسشنامه تمایلات مصرف کنندگان ایرانی پرسشنامه خرید کالاهای خارجی پرسشنامه فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی رفتن به سایت…

  • دانلود پاورپوینت هدایت تحصیلی در دوره متوسطه ی اول

    دانلود پاورپوینت هدایت تحصیلی در دوره متوسطه ی اول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هدایت تحصیلی در دوره ی متوسطه ی اول در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش    …

  • پرسشنامه مقیاس ناگویی هیجانی تورنتو با نمره گذاری روایی و پایایی

    پرسشنامه مقیاس ناگویی هیجانی تورنتو با نمره گذاری روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه آلکسی تیمیای تورنتو tas پرسشنامه الکسی تایمیای تورنتو مقیاس ناگویی هیجانی تورنتو پرسشنامه ناگویی هیجانی تورنتو مقیاس ناگویی خلقی تورنتو پرسشنامه ناگویی خلقی تورنتو پرسشنامه…

  • پاورپوینت درمان شناختی رفتاری و فنون درمان بخش

    پاورپوینت درمان شناختی رفتاری و فنون درمان بخش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان شناختی رفتاری و فنون درمان بخش جهت رشته روانشناسی در قالب 24 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی

    بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی سرمایه فکری در شرکت های بورس شاخص توسعه انسانی در شرکت های بورس تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی رابطه سرمایه فکری و…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع مقدمه اي بر تئوري حسابداري

    پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع مقدمه اي بر تئوري حسابداري کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری شباهنگ با موضوع مقدمه اي بر تئوري حسابداري پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری…

  • پاورپوینت مالیات بر درآمد در حسابداری مالی

    پاورپوینت مالیات بر درآمد در حسابداری مالی پاورپوینت مالیات بر درآمد درحسابداری مالی پاورپوینت مقاله مالیات بر درآمد درحسابداری مالی پاورپوینت پاورپوینت مالیات بر درآمد در حسابداری مالی پاورپوینت مقاله مالیات بر درآمد درحسابداری مالی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • بررسی میزان رعایت"حریم بیماران" توسط تیم درمان و ارتباط آن با رضایت مندی بیماران در بخش اورژانس بیمارستان منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران 1386

    بررسی میزان رعایت"حریم بیماران" توسط تیم درمان و ارتباط آن با رضایت مندی بیماران در بخش اورژانس بیمارستان منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران 1386 حریم بیمار رضایت مندی تیم درمان بخش اورژانس رعایت حریم بیماران توسط تیم درمان خرید مقالات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد طلاق 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد طلاق 50 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه طلاق مبانی نظری طلاق پیشینه تحقیق طلاق پیشینه داخلی طلاق پیشینه خارجی طلاق پیشینه پژوهش طلاق پیشینه نظری طلاق ادبیات نظری طلاق چارچوب…

  • پاورپوینت بررسی انجمادی جوشکاری در فولاد های زنگ نزن آستنیتی

    پاورپوینت بررسی انجمادی جوشکاری در فولاد های زنگ نزن آستنیتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی انجمادی جوشکاری در فولاد های زنگ نزن آستنیتی جهت رشته مواد و متالوژی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • دانلود تحقیق در مورد دیدگاه های مرتبط با شخصیت docx

    دانلود تحقیق در مورد دیدگاه های مرتبط با شخصیت docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی دیدگاه های مرتبط با شخصیت با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • مبانی نظری بررسی مقایسه و شبیه سازی راهکارهای امنیتی در رایانش ابری

    مبانی نظری بررسی مقایسه و شبیه سازی راهکارهای امنیتی در رایانش ابری کلمات کلیدی : پایان نامه امنیت در رایانش ابری مبانی نظری امنیت در رایانش ابری پیشینه تحقیق امنیت در رایانش ابری پیشینه داخلی امنیت در رایانش ابری پیشینه…

  • اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان و اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر آن

    اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان و اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر آن پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی دانلود پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه اهمال کاری پایان نامه اهمال کاری تحصیلی تاثیر خودکارآمدی بر اهمال کاری تحصیلی اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش معنويت در کار

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش معنويت در کار کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنويت در كار مبانی نظری معنويت در كار پیشینه تحقیق معنويت در كار پیشینه داخلی معنويت در كار پیشینه خارجی معنويت در كار…

  • پاورپوینت لزوم برنامه ریزی اوقات فراغت و اصول و مبانی آن

    پاورپوینت لزوم برنامه ریزی اوقات فراغت و اصول و مبانی آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت لزوم برنامه ریزی اوقات فراغت و اصول و مبانی آن جهت رشته روانشناسی در 23 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • پاورپوينت کتاب حسابداری صنعتی 1 محمد عرب مازار یزدی

    پاورپوينت کتاب حسابداری صنعتی 1 محمد عرب مازار یزدی پاورپوینت حسابداری صنعتی 1 پاورپوینت حسابداری صنعتی دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی 1 پاورپوینت در مورد حسابداری صنعتی دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت کتاب حسابداری صنعتی 1…

  • بررسی مهارت های لازم یادگیرنده در آموزش مجازی و الکترونیکی

    بررسی مهارت های لازم یادگیرنده در آموزش مجازی و الکترونیکی پایان نامه آموزش مجازی نظریه های فناوری آموزشی پایان نامه آموزش الکترونیکی ارزشیابی کیفیت دوره های یادگیری الکترونیکی مهارت های لازم در آموزش مجازی و الکترونیکی رفتن به سايت اصلي…