بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی

بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی

کلمات کلیدی :

برند و قصد خرید
پایان نامه قصد خرید
قصد خرید مصرف کننده
عوامل موثر بر قصد خرید
قصد خرید کالاهای تقلبی
عوامل موثر بر قصد خرید محصولات
عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی
قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
قصد خرید کالاهای تقلبی به صورت آگاهانه

رفتن به سایت اصلی

برند به عنوان یک دارایی نا مشهود  می تواند ارزش بالایی را برای شرکت خلق کند. به طوری که برای کسب مزیّت رقابتی در دنیای کنونی کسب و کار، ایجاد یک برند قوی و معتبر باید به عنوان یکی از اهداف راهبردی شرکت در نظر گرفته شود. چرا که محصولات تولیدی عرضه شده، بسته بندی، طرّاحی، فن آوری و غیره در طی زمان تغییر نموده، ولی برند آن ثابت بوده و بواسطه شهرت آن می تواند محصولات جدیدی را وارد بازار نماید و با موفقیت آن را به فروش برساند.

 

 

بنابراین در عصر نوین بازاریابی، ایجاد، ارزیابی و مدیریت کارکردهای برند از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

امروزه در بازار کشور ایران شاهد انواع کالاهای تقلّبی هستیم که مصرف کنندگان آگاهانه یا نا آگاهانه آن کالاها را خریداری می کنند. به عنوان مثال می توان به ساعت، لوازم آرایش، گوشی موبایل، عینک و مواردی از این قبیل اشاره کرد. از طرفی هم کالاهای تقلّبی ویژگی و استاندارد کالاهای اصلی را نداشته و ممکن است در بلند مدت اثرات سوء بر مصرف کنندگان آن کالاها وارد کنند، در ضمن اینکه منابع ارزی کشور صرف واردات بی رویه کالاها و بعضاً غیر ضروری می شود. البته دلایلی مختلفی را می توان برای استفاده از کالاهای تقلّبی بیان کرد.

 

 

 البته حوزه فعالیّت این پژوهش به بررسی تقاضای کالاهای تقلّبی به صورت آگاهانه  محدود می شود و متغیّرهایی که تبیین کننده رفتار مصرف کننده باشند در نظر گرفته شده اند. به هر حال امروزه بازار ایران از کالاهای تقلّبی اشباع شده است و از آنجایی که تا به حال پژوهشی در این زمینه در داخل کشور انجام نشده است،  ضرورت انجام تحقیقی در بعد تقاضا و رفتار مصرف کننده احساس می شود. 

 

 

 

 

فهرست مطالب

– فصل اول    1
1-1- مقدّمه    2    
1-2- بیان مسئله    3
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    4
1-4- اهداف تحقیق    6
1-5- سؤال تحقیق    6
1-6- فرضیه‌های تحقیق    6
1-7- روش تحقیق    7
1-8- روش گردآوری اطلاعات و داده‌ها    7
1-9- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق    8
1-10- جامعه و نمونه آماری    8
1-11- واژه‌ها و اصطلاحات بکار گرفته شده در تحقیق    9

 

 

2- فصل دوم    11
2-1 مقدمه    12
2-2- فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده    14
2-3- عوامل مؤثر در فرایند تصمیم گیری خرید    15
2-3-1- عوامل فرهنگی، اجتماعی و گروهی    16
2-3-2- عوامل روانی و فردی    17
2-3-3- عوامل موقعیتی    19
2-3-4- عوامل آمیخته بازاریابی    20
2-4- تئوری‌های مربوط به رفتار مصرف کننده    20
2-5- مبانی نظری    23
2-5-1 تعریف برند    23
2-5-2- تعریف تقلب    24
2-6- تاریخچه کالاهای تقلبی    26
2-7- پیامدهای اقتصادی- اجتماعی تقلب    29
2-8- علل رشد کالاهای جعلی و تقلبی    30
2-8-1 فناوری بالا با هزینه کم    31
2-8-2- جهانی سازی و کاهش موانع تجاری    32
2-8-3- نقش مصرف کننده    33
2-8-4- گسترش کالاها و بازارها    34
2-8-5- برندهای قوی (معتبر) شناخته شده در سطح جهان    36
2-8-6- اراده ضعیف در سطح ملی و بین المللی    37
2-8-7- تعرفه و مالیات بالا    37
2-9- تعریف کالاهای با برند لوکس یا معتبر    38
2-9-1- مصرف کالاها با برند لوکس    39
2-9-2- کالاهای مبتنی بر برند لوکس و تقلبی    40
2-9-3- تأثیر برندهای لوکس تقلبی بر برندهای لوکس اصلی و مصرف کنندگان    41
2-9-4- عامل اولیه شکل دهنده نگرش یا نیّات مصرف کنندگان    42
2-10- نگرش مصرف کنندگان نسبت به تقلب    43
2-11- قصد خرید    45
2-12- تصویر برند    46
2-12-1- مؤلفه‌های تصویر ذهنی برند    47
2-13- شخصیت برند    49
2-13-1- چگونگی ساخت شخصیت برند    51
2-14- ویژگی‌های ادراک شده محصول    52
2-15- مزایای ادراک شده    52
2-16- درگیری محصول    53
2-16-1- آگاهی از رده محصول    53
2-16-2- تمایز میان برندهای موجود در یک رده از محصول    53
2-17- دانش محصول    54
2-18- ریسک ادراک شده    55
2-19- پیشینه تحقیق‌های انجام شده    56
2-19-1- تحقیقات داخلی    56
2-19-2- تحقیقات خارجی    57
2-19-2-1- تحقیقات موتینهو    57
2-19-2-2- تحقیقات شاهین    58
2-19-2-3- سایر تحقیقات    60
2-20- مدل مفهومی تحقیق    66

 

 

3- فصل سوم    67
3-1- مقدمه    68
3-2- روش شناسی تحقیق    68
3-3- افق زمانی پژوهش    69
3-4- جامعه آماری    69
3-5- حجم نمونه و روش نمونه برداری    70
3-6- منابع و روش های جمع آوری اطلاعات    72
3-7- متغیرهای تحقیق    73
3-7-1- متغیرهای مستقل    73
3-7-2- متغیر وابسته    77
3-8- طراحی ابزار اندازه گیری    77
3-9- روایی پرسشنامه    79
3-10- پایایی پرسشنامه    79
3-11- روش آماری    81
3-11-1- آزمون همبستگی پیرسون    81

 

 

4- فصل چهارم    83
4-1- مقدمه    84
4-2- آمار توصیفی    85
4-2-1- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان    86
4-2-2- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان    87
4-2-3- توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان    88
4-2-4- توزیع فروانی مربوط به درآمد پاسخ دهندگان    89
4-3- آمار استنباطی    91
4-4- آزمون همبستگی پیرسون    91
4-4-1- بررسی رابطه فرضیه اول    92
4-4-2- بررسی رابطه فرضیه دوم    93
4-4-3- بررسی رابطه فرضیه سوم    94
4-4-4- بررسی رابطه فرضیه چهارم    95
4-4-5- بررسی رابطه فرضیه پنجم    96
4-4-6- بررسی رابطه فرضیه ششم    97
4-5- خلاصه ای از آزمون همبستگی فرضیه ها    98
4-6- اولویت سنجی فرضیه ها بر اساس شدت ارتباط آن‌ها    98
4-7- یافته‌های جانبی تحقیق    99
4-7-1- آزمون t با دو نمونه مستقل    99
4-7-2- تحلیل واریانس یک طرفه    100

 

 

5- فصل پنجم    103
5-1- مقدمه    104
5-2- نتایج حاصل از اطلاعات جمعیت شناختی    105
5-3- تفسیر و نتیجه گیری از فرضیه های پژوهش    106
5-4- پیشنهادها    109
5-4-1- پیشنهاد های اجرایی    109
5-4-2- پیشنهاد به پژوهشگران آتی    111
5-5- محدودیت های پژوهش    112

 

فهرست منابع    113

 

پیوست 1: پرسشنامه پژوهش    119
پیوست 2: خروجی های نرم افزار SPSS    122
چکیده لاتین    132
    

 

 

فهرست جداول
جدول 2-1- پیشینه تحقیق‌های خارجی    60
جدول 3-1- جدول متغیرهای جمعیت شناختی و متغیرهای مستقل    74
جدول 3-2- جدول متغیر قصد خرید    77
جدول 3-3- متغیرهای جمعیت شناختی پرسشنامه    78
جدول 3-4- تعداد و ترکیب متغیرها در پرسشنامه    78
جدول 3-5- آلفای کرونباخ پیش آزمون    80
جدول 3-6- آلفای کرونباخ بعد از پیش آزمون و حذف سؤالات    81
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان    86
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان    87
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان    88
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به درآمد پاسخ دهندگان    89
جدول 4-5- میانگین، انحراف معیار، حداقل و حداکثر نمره آزمودنی ها    90
 جدول 4-6- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و درگیری محصول    92
جدول 4-7- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و دانش محصول    93
جدول 4-8- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و ریسک ادراک شده    94
جدول 4-9- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و شخصیت برند    95
جدول 4-10- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و ویژگی های ادراک شده 
محصول    96
جدول 4-11- ضریب همبستگی بین متغیر قصد خرید و مزایای ادراک شده    97
جدول 4-12- خلاصه ای از آزمون همبستگی فرضیه ها    98
جدول 4-13- اولویت سنجی بر اساس شدت رابطه ها    98
جدول 4-14- آزمون t گروه های مستقل برای مقایسه میانگین قصد خرید در دو گروه
 مرد و زن    99
جدول 4-15- تحلیل واریانس یک راهه برای مقایسه میانگین قصد خرید افراد با
 گروه های سنی مختلف    100
جدول 4-16- تحلیل واریانس یک راهه برای مقایسه میانگین قصد خرید افراد با
 سطح تحصیلات متفاوت    101
جدول 4-17- تحلیل واریانس یک راهه برای مقایسه میانگین قصد خرید افراد با
 درآمد متفاوت    102


فهرست شکل‌ها و نمودارها
شکل2-1- مراحل تصمیم گیری خرید مصرف کننده    14
شکل 2-2- عوامل مؤثر در فرایند تصمیم گیری خرید    16
شکل 2-3- انواع تصمیم گیری مصرف کننده از دیدگاه آسل    21
شکل 2-4- مدل تحقیق موتینهو    58
شکل 2-5- مدل تحقیق شاهین    59
شکل 2-6- مدل مفهومی تحقیق    66
نمودار 4-1- نمودار فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان    86
نمودار 4-2-فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان    87
نمودار 4-3- توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات آزمودنی ها    88
نمودار 4-4- فراوانی مربوط به درآمد پاسخ دهنده ها    89

  • پاورپوينت شبکه های فعالیت ACTIVITY NETWORKS

    پاورپوينت شبکه های فعالیت ACTIVITY NETWORKS پاورپوينت ACTIVITY NETWORKS پاورپوينت شبکه های فعالیت پاورپوينت در مورد شبکه های فعالیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت ACTIVITY NETWORKS(شبكه های فعاليت) جهت رشته مهندسی کامپیوتر در قالب 102 اسلايد و با فرمت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت مبانی نظری احساس امنیت دانلود مبانی نظری احساس امنیت دانلود پیشینه تحقیق احساس امنیت پیشینه تحقیق احساس امنیت ادبیات نظری احساس امنیت فصل دوم پایان نامه احساس امنیت ادبیات و مبانی نظری احساس…

  • پاورپوینت طراحی زبان های برنامه ساز

    پاورپوینت طراحی زبان های برنامه ساز پاورپوینت طراحی زبان های برنامه سازی طراحی زبان های برنامه ساز آموزش طراحی زبان های برنامه نویسی زبان های برنامه ساز و شیوه طراحی آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی زبان های…

  • پاورپوینت موزه هنری میلواکی و مشخصات سازه ای عناصر تشکیل دهنده موزه

    پاورپوینت موزه هنری میلواکی و مشخصات سازه ای عناصر تشکیل دهنده موزه پاورپوینت کانسپت موزه هنر پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر میلواکی پاورپوینت موزه هنر میلواکی پاورپوینت موزه هنرهای معاصر میلواکی پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر میلواکی رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس شغلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استرس شغلی مبانی نظری استرس شغلی پیشینه تحقیق استرس شغلی پیشینه داخلی استرس شغلی پیشینه خارجی استرس شغلی پیشینه پژوهش استرس شغلی پیشینه نظری استرس شغلی…

  • تاثیر حضور اسرائیل در جمهوری آذربایجان بر امنیت ملی ایران

    تاثیر حضور اسرائیل در جمهوری آذربایجان بر امنیت ملی ایران کلمات کلیدی : پایان نامه اسرائیل عوامل موثر بر امنيت ملي ايران روابط ايران و جمهوري آذربايجان ابعاد نفوذ اسرائيل در جمهوري آذربايجان عوامل موثر بر امنيت ملي ايران در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درگیری شغلی 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درگیری شغلی 51 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری درگیری شغلی ادبیات نظری درگیری شغلی چارچوب نظری درگیری شغلی پیشینه تحقیق درگیری شغلی پیشینه پژوهش درگیری شغلی پیشینه داخلی درگیری شغلی پیشینه خارجی درگیری شغلی…

  • پاورپوینت ایمنی در کارگاه

    پاورپوینت ایمنی در کارگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایمنی در کارگاه جهت رشته ی مهندسی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       كاركنان باید در…

  • پرسشنامه تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی

    پرسشنامه تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی پرسشنامه اخلاق حرفه اي پرسشنامه اخلاق حرفه ای کادوزیر پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران پرسشنامه اخلاق حرفه ای پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه ای مدیران پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه…

  • پاورپوینت درباره Art deco

    پاورپوینت درباره Art deco رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره Art deco جهت رشته ی معماری در قالب 154 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       Art deco  نامی…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک

    دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک جهت رشته مدیریت در 70 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک یک تجزیه…

  • پاورپوینت مدیریت کار و زمان و مدیریت انگیزه

    پاورپوینت مدیریت کار و زمان و مدیریت انگیزه پاورپوینت ارزیابی کار و مدیریت زمان دانلود پاورپوینت مدیریت کار و زمان و مدیریت انگیزه و انواع روش های آن پاورپوینت مدیریت انگیزه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کار و…

  • انواع نظریه های شخصیت و پیشینه مدل های مبتنی بر بر تحلیل عوامل

    انواع نظریه های شخصیت و پیشینه مدل های مبتنی بر بر تحلیل عوامل رویکردهای شخصیت مدل پنج عاملی شخصیت انواع نظریه های شخصیت ابعاد و مولفه های شخصیت رویکردهای روانشناسی شخصیت رويکردهاي مختلف به مطالعه شخصيت مدل های مبتنی بر…

  • بررسی هستی شناسی و انسان شناسی در رویکرد تفکر اتقادی

    بررسی هستی شناسی و انسان شناسی در رویکرد تفکر اتقادی پایان نامه هستی شناسی پایان نامه انسان شناسی پایان نامه رویکرد تفکر اتقادی هستی شناسی در رویکرد تفکر اتقادی انسان شناسی در رویکرد تفکر اتقادی رفتن به سايت اصلي هدف…

  • فراتحلیل نقش آموزشهای پیش از دبستان و دوزبانگی در پیشرفت

    فراتحلیل نقش آموزشهای پیش از دبستان و دوزبانگی در پیشرفت فرا تحلیل دوزبانگی پیشرفت تحصیلی آموزشهای پیش از دبستان نقش آموزشهای پیش از دبستان و دوزبانگی در پیشرفت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina…

  • جزوه کامل ساختمان داده ها

    جزوه کامل ساختمان داده ها جزوه کامل ساختمان داده ها رفتن به سایت اصلی جزوه کامل ساختمان داده ها به تعداد 90 صفحه ورد قابل ویرایش مناسب اساتید و مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات دانشجویان     فهرست…

  • پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص

    پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي…

  • دانلود پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار

    دانلود پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار پاورپوینت اصول انبارداری پاورپوینت فرایند کار انبار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار  جهت رشته مدیریت در قالب 32…

  • شناسایی ویژگیهای کشورهای منطقه خلیج فارس با توجه به اولویت منطقه گرایی بودن برای ایران

    شناسایی ویژگیهای کشورهای منطقه خلیج فارس با توجه به اولویت منطقه گرایی بودن برای ایران منطقه‌گرایی در خاورمیانه نقش ایران در منطقه گرایی خاورمیانه خصوصیات کشورهای منطقة خاورمیانه اولویت منطقه گرایی خاورمیانه برای ایران ویژگیهای کشورهای منطقه خلیج فارس دانلود…

  • پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک

    پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک رضایت شغلی کارکنان بانک رضایت شغلی کارمندان بانک میزان رضایت شغلی کارکنان بانک عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک پروپوزال عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک پروپوزال عوامل موثر…

  • مبانی نظری پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش

    مبانی نظری پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمان مبانی نظری پیاده سازی موفق erp در سازمان پیاده سازی موفق erp طراحی مدلی جهت پیاده سازی موفق erp در…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی 122 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی 122 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تنیدگی مبانی نظری تنیدگی پیشینه تحقیق تنیدگی پیشینه داخلی تنیدگی پیشینه خارجی تنیدگی پیشینه پژوهش تنیدگی پیشینه نظری تنیدگی ادبیات نظری تنیدگی چارچوب نظری…

  • ماهیت پولشویی و جرم آن

    ماهیت پولشویی و جرم آن دانلود پایان نامه پول‌شویی دانلود پایان نامه فساد مالی جرایم سازمان یافته پولشویی در حقوق ایران جرایم سازمان یافته فراملی دانلود پایان نامه پولشویی در اسناد بین المللی دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد حقوق جزا…

  • پاورپوینت انگور فرنگی خاردار

    پاورپوینت انگور فرنگی خاردار پاورپوینت انگور فرنگی خاردار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انگور فرنگی خاردار به تعداد 23 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   شامل مباحث زیر می باشد.   Saxifragaceae مشخصات گیاهشناسی شرایط محیطی تکثیر…

  • پاورپوینت دوره آموزشی مانیتورینگ اشیای موجود در کتابخانه

    پاورپوینت دوره آموزشی مانیتورینگ اشیای موجود در کتابخانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دوره ی آموزشی مانیتورینگ اشیای موجود در کتابخانه جهت رشته فنی و مهندسی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • دانلود پاورپوینت بهبود مستمر

    دانلود پاورپوینت بهبود مستمر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهبود مستمر جهت رشته مدیریت در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف بهبود: فرايندي است نظام‌مند و پويا…

  • پاورپوينت بررسی نقش مسلمانان در پیشرفت غرب

    پاورپوينت بررسی نقش مسلمانان در پیشرفت غرب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بررسی نقش مسلمانان در پیشرفت غرب جهت رشته گوناگون در قالب 12 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • بررسی عوامل موثر بر شایسته سالاری در صنعت لاستیك

    بررسی عوامل موثر بر شایسته سالاری در صنعت لاستیك تعریف شایستگی شایسته سالاری شایسته گزینی شایسته پروری صنعت لاستیک شایسته سالاری در صنعت لاستیک دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی پایان نامه مدیریت گرایش استراتژیک لاستیك دنا شركت ایران…

  • پاورپوینت اهمیت دانش بر موفقیت

    پاورپوینت اهمیت دانش بر موفقیت پاورپوینت مدیریت مدیریت دانش پاورپوینت چرا مدیریت دانش پاورپوینت مزایای مدیریت دانش پاورپوینت راه رسیدن به دانش جدید در سازمان چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهمیت دانش بر موفقیت جهت رشته آموزشی در قالب…

  • سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-رشته شبکه

    سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-رشته شبکه کلمات کلیدی : سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته سخت افزار سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته مدیریت سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و…

  • دانلود پاورپوینت اهمیت و ارکان مهندسی نرم افزار و کاربرد آن

    دانلود پاورپوینت اهمیت و ارکان مهندسی نرم افزار و کاربرد آن پاورپوینت مهندسی نرم افزار پاورپوینت مهندسی نرم افزار پرسمن پاورپوینت مهندسی نرم افزار پیشرفته دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار1 پاورپوینت پروژه مهندسی نرم افزار پاورپوینت مبانی مهندسی نرم افزار…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی ذهن آگاهی روانشناختی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی ذهن آگاهی روانشناختی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی روانشناختی مبانی نظری ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه داخلی ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه خارجی ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه پژوهش…

  • بررسی نظریه های شیوه های فرزند پروری و عوامل موثر بر آن

    بررسی نظریه های شیوه های فرزند پروری و عوامل موثر بر آن شیوه های فرزند پروری نظریه های شیوه های فرزند پروری پایان نامه شیوه های فرزند پروری پایان نامه نظریه های شیوه های فرزند پروری بررسی نظریه های سبکهای…

  • مقاله ایمنی صنعتی در محیط کار

    مقاله ایمنی صنعتی در محیط کار ایمنی صنعتی مدیریت ریسک فرایند مدیریت ایمنی فرآیند نقش بخش‌های عملیات و تعمیر و نگهداری در مدیریت ایمنی فرآیند دانلود مقاله ایمنی صنعتی در محیط کار سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • بررسی کارایی سیستم حذف نویز تک کاناله و مدلسازی مسیر ثانویه بصورت آفلاین

    بررسی کارایی سیستم حذف نویز تک کاناله و مدلسازی مسیر ثانویه بصورت آفلاین سیستم ANC فیلترهای وفقی دانلود پایان نامه حذف نویز آكوستیكی کارایی سیستم حذف نویز تک کاناله مدلسازی مسیر ثانویه بصورت آفلاین بررسی کارایی سیستم حذف نویز تک…