بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان

بانکداری الکترونیک
کیفیت ارتباطات اینترنتی
امنیت و محرمانه بودن
لذت ادارکی
انواع بانكداری الكترونیك
بانکداری خانگی
دولت الکترونیک در ایران
تاریخچه دولت الکترونیک

رفتن به سایت اصلی

 
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،
در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان.
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان.
 
چکیده
در این تحقیق به بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان می پردازیم. تعداد 322 نفر از مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان کاشان در این تحقیق مورد پرسش قرار گرفتند. روش تحقیق به صورت نظری و پیمایشی می باشد که ابزار گردآوری پرسشنامه و نمونه گیری از نوع تصادفی و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است . نتایج بدست آمده از این تحقیق به شرح زیر است:
متغیرهای امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، ارائه اطلاعات ، کیفیت ارتباط اینترنتی و مفید بودن  به ترتیب بالاترین تأثیر رگرسیونی را روی متغیر پذیرش بانکداری اینترنتی دارند.
واژگان کلیدی: بانکداری الکترونیک ، کیفیت ارتباطات اینترنتی ، امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، لذت ادارکی ، مفید بودن ، ارائه اطلاعات. 
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-1. بیان مساله………………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-2. اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..
1-3. اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-3-1. هدف اصلی………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-3-2. اهداف فرعی………………………………………………………………………………………………………………………………
1-4. سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-4-1. سوال اصلی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..
1-4-2 . سوالات فرعی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..
1-5. فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….
1- 6. قلمرو تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-6-1. قلمرو زمانی………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-6-2 . قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………………………………………
1-7 . چارچوب نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………..
1-8 . تعریف اصطلاحات و واژه ها…………………………………………………………………………………………………………
1-9 . مدل تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-10. متدولوژی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….
 
فصل دوم :ادبیات  تحقیق
بخش اول : مفاهیم نظری در مورد  بانکداری الکترونیک
2-1-1. ویژگی های بانكداری الكترونیكی……………………………………………………………………………………………….
2-1-1-1. سرعت………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-1-1-2.درستی(صحت)………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-1-3. تجربه ( مهارت)  مشتری……………………………………………………………………………………………………….
2-1-2. انواع بانكداری الكترونیك…………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-1.بانکداری خانگی……………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-2.بانکداری از راه دور………………………………………………………………………………………………………………..  
2-1-2-3. بانکداری اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-4. تلفن بانک……………………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-5. بانکداری از طریق تلویزیون بانکی…………………………………………………………………………………………
2-1-2-6. خودپرداز………………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-3. تاریخچه بانكداری الكترونیك در جهان ……………………………………………………………………………………..
2-1-3-1. تاریخچه دولت الکترونیک…………………………………………………………………………………………………….
2-1-4. تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران……………………………………………………………………………………….
2-1-4-1. دولت الکترونیک در ایران………………………………………………………………………………………………………
2-1-4-2. تکامل وتوسعه دولت الکترونیکی…………………………………………………………………………………………..  
 2-1-4-3. بررسی اثرات دولت الکترونیک……………………………………………………………………………………………..
2-1-4-3-1. سطح کلان(دولت)……………………………………………………………………………………………………………
2-1-4-3-2. سطح خرد(سازمان ها- کارکنان ومدیریت)………………………………………………………………………..
2-1-5. سطوح بانكداری الكترونیك………………………………………………………………………………………………………..
2-1-5-1. بانكداری الكترونیكی مصرف کننده ( در سطح مشتری)………………………………………………………….
2-1-5-2. بانكداری الكترونیكی بین بانکی……………………………………………………………………………………………..
2-1-6. ادوار بانكداری مدرن…………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-6-1. دوره اول: اتوماسیون پشت باجه…………………………………………………………………………………………….  
2-1-6-2. دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه ………………………………………………………………………………………….  
2-1-6-3. دوره سوم: متصل كردن مشتریان به حساب هایشان………………………………………………………………..  
2-1-6-4. دوره چهارم یكپارچه سازی سیستم ها و مرتبط كردن مشتری با عملیات بانكی………………………..  
2-1-7. مقایسه بانكداری الكترونیكی با بانكداری سنتی……………………………………………………………………………
2-1-8. ضرورت های گسترش بانكداری الكترونیكی………………………………………………………………………………
2-1-8-1. افزایش كارایی مبادلات………………………………………………………………………………………………………….
2-1-8-2. صرفه های مقیاس کوچک تر…………………………………………………………………………………………………
2-1-8-3. تقلیل هزینه های اولیه و تغییر موانع ورود به بازار…………………………………………………………………
2-1-9. تجارت الكترونیك………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-9-1. مبادله الكترونیكی داده ها……………………………………………………………………………………………………….
2-1-9-2. مدل فرآیند تجاری در تجارت الكترونیك……………………………………………………………………………….
 
 
بخش دوم: مفاهیم نظری عوامل پذیرش بانکداری الکترونیک
2-2-1. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود سایر کشورها……………………………………………………………………
2-2-2. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود در ایران……………………………………………………………………………
2-2-3. ادراك از مفید بودن و سهولت استفاده ………………………………………………………………………………………..
2-2-4. سهولت ( راحتی- آسایش)………………………………………………………………………………………………………….
2-2-4-1. تاثیر سهولت استفاده  از تكنولوژی  بر پذیرش بانكداری الكترونیكی……………………………………….
2-2-5. ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانكداری الكترونیكی…………………………………………………….
2-2-5-1. مشتری مداری و بانكداری الكترونیكی…………………………………………………………………………………..
2-2-5-2. رضایت مشتریان……………………………………………………………………………………………………………………
2-2-5-3. وفاداری مشتریان…………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-5-4. مزایای مشتریان وفادار…………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6.کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-1. اهمیت کیفیت خدمت به مشتری ………………………………………………………………………………………….
2-2-6-2. مزایای ناشی از كیفیت……………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-3. سنجش كیفیت ……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6-4. انتظار قبلی مشتری…………………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-5. كیفیت واقعی ………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6-6. كیفیت ادراك شده ………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-7. مدل و مقیاس كیفیت خدمت به مشتری………………………………………………………………………………………
2-2-7-1. اجزای مقیاس كیفیت بر اساس مدل سروكوال………………………………………………………………………..
2-2-7-2. مزایای بكار گیری سروكوآل………………………………………………………………………………………………….
2-2-7-3. انتقادهایی بر علیه سروكوال…………………………………………………………………………………………………..
2-2-8. مفهوم کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………………………
2-2-9. عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………..
2-2-9-1. افزایش انتظارات مشتریان………………………………………………………………………………………………………
2-2-9-2. فعالیت رقبا…………………………………………………………………………………………………………………………….
 2-2-9-3. عوامل محیطی……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-9-4. ماهیت خدمت به مشتری………………………………………………………………………………………………………
2-2-9-5. عوامل درون سازمانی…………………………………………………………………………………………………………….
2-2-10. مفهوم کیفیت خدمات الكترونیكی……………………………………………………………………………………………..
2-2-11.کیفیت خدمات در بانكداری الكترونیكی……………………………………………………………………………………..
2-2-12. بانكداری الكترونیكی و نقش آن در كیفیت خدمات……………………………………………………………………
2-2-13. امنیت……………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-13-1. امنیت در بانكداری الكترونیك……………………………………………………………………………………………..
2-2-13-2. مساله امنیت در بانكداری موبایل………………………………………………………………………………………….
2-2-13-3. امنیت سرور………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-13-4. امنیت رسانه انتقال……………………………………………………………………………………………………………….
2-2-13-5. امنیت سمت كاربر……………………………………………………………………………………………………………….
2-2-14. خود اثر بخشی استفاده از رایانه………………………………………………………………………………………………..  
2-2-15. ریسک ادراکی………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-16. اعتماد مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-1. اهمیت اعتماد………………………………………………………………………………………………………………………
2-2-16-2. مشخصات اعتماد………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-3. عوامل موثر بر اعتماد…………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-3-1. متغیرهای فردی………………………………………………………………………………………………………………
2-2-16-3-2. متغیرهای مربوط به سازمان…………………………………………………………………………………………….
2-2-16-3-3. متغیرهای زیر ساختی……………………………………………………………………………………………………..
2-2-17. تصویر ذهنی…………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-17-1. عوامل موثر بر تصویر ذهنی………………………………………………………………………………………………..
2-2-18. اینترنت…………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-18-1.گستره اینترنت……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-18-2. میزان دسترسی و کیفیت اینترنت………………………………………………………………………………………….
2-2-19. پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-1 . روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-2. جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-3. حجم نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………
 3-4. ابزار پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-5. روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………….
3-6. پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………………………
3-7. روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………..
3-8. روش گردآوری داده ها…………………………………………………………………………………………………………………….
3-9. روش تجزیه وتحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………….
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
4-1. تجزیه و تحلیل آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………
4-2. آمار توصیفی سوالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………..
4-3. بررسی روابط بین فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………………….
4-4. بررسی  تاثیر عوامل دموگرافیک……………………………………………………………………………………………………….
4-4-1. بررسی رابطه بین جنسیت و پذیرش بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………
4-4-2. رابطه بین سن و پذیرش بانکداری الکترونیک………………………………………………………………………………
4-4-3. رابطه بین تحصیلات و پذیرش بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………..
4-4-4. رابطه بین میزان درآمد و پذیرش بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………
4-5. تجزیه و تحلیل مدل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..
 
فصل پنجم: نتیجه گیری
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
5-1. نتیجه گیری از فرضیه های پژوهشی…………………………………………………………………………………………………
5-2. نتایج یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..
5-3. مقایسه نتایج این تحقیق با تحقیق مشابه دیگر…………………………………………………………………………………..
5-4 . محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………
5- 5. پیشنهادهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….
5-6. پیشنهادهایی به مدیران……………………………………………………………………………………………………………………..
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
منابع لاتین 
فهرست جداول
عنوان                                                                                                                                                                      صفحه
جدول 2–1. مقایسه ویژگی های بانكداری الكترونیكی و بانكداری سنتی…………………………………………………
جدول 3-1. طیف سوالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………
جدول 3-2. شماره سوالات پرسشنامه در مورد فرضیه ها………………………………………………………………………..
جدول 4-1-1. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب سن……………………………………………………………………………….
جدول 4-1-2. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب جنس…………………………………………………………………………….
جدول 4-1-3. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب تحصیلات…………………………………………………………………….
جدول 4-1-4. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب میزان درآمد…………………………………………………………………..
جدول 4-1-5. توزیع پاسخ دهنده ها  به سوال استفاده از خدمات  بانکداری الکترونیک………………………….
جدول 4-1-6. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال هرچند وقت یکبار از این خدمات استفاده می کنید؟…………
جدول 4-1-7.توزیع پاسخ دهنده ها به سوال به طورمتوسط چند دفعه درماه ازاین خدمات استفاد می کنید؟…..
جدول 4-1-8. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال تعداد انجام تراکنش در هر بار استفاده …………………………….
جدول 4-1-9. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های جاری اولیه ………………………….
جدول 4-1-10. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از کارت های اعتباری……………………………….
جدول 4-1-11. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های سرمایه گذاری…………………..
جدول 4-1-12. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از بیمه های بانکی……………………………………..
جدول 4-1-13. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال منابع کسب اطلاعات……………………………………………………
جدول 4-1-14. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال  چگونگی استفاده از خدمات الکترونیک………………………..
جدول 4-2- 1. توزیع پاسخ سوال اول توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
جدول 4-2- 2. توزیع پاسخ سوال دوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
جدول 4-2- 3. توزیع پاسخ سوال سوم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
جدول 4-2- 4. توزیع پاسخ سوال چهارم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
جدول 4-2- 5. توزیع پاسخ سوال پنجم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………
جدول 4-2- 6. توزیع پاسخ سوال ششم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………
 جدول 4-2- 7. توزیع پاسخ سوال هفتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
جدول 4-2- 8. توزیع پاسخ سوال هشتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
جدول 4-2- 9. توزیع پاسخ سوال نهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
جدول 4-2- 10. توزیع پاسخ سوال دهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
جدول 4-2- 11. توزیع پاسخ سوال یازدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
جدول 4-2- 12. توزیع پاسخ سوال دوازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2-13. توزیع پاسخ سوال سیزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
جدول 4-2-14. توزیع پاسخ سوال چهاردهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2-15. توزیع پاسخ سوال پانزدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
جدول 4-2-16. توزیع پاسخ سوال شانزدهم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………….
جدول 4-2-17. توزیع پاسخ سوال هفدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
جدول 4-2-18. توزیع پاسخ سوال هجدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
جدول  4-2- 19. توزیع پاسخ سوال نوزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2- 20. توزیع پاسخ سوال بیستم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………..
جدول 4-2- 21. توزیع پاسخ سوال بیست و یکم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
جدول 4-2- 22. توزیع پاسخ سوال بیست و دوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………..
جدول 4-3-1.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین مفید بودن با پذیرش بانکداری الکترونیکی……………….
جدول 4-3-2. نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین سهولت استفاده با پذیرش بانکداری الکترونیکی………
جدول 4-3-3.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین لذت بخش بودن و پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی…….
جدول 4-3-4.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین  ارائه اطلاعات با پذیرش بانکداری الکترونیکی………..
جدول 4-3-5 . نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین امنیت با پذیرش بانکداری الکترونیکی……………………
جدول 4-3- 6. نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین کیفیت خدمات اینترنتی با پذیرش بانکداری الکترونیکی.
جدول 4-4-1- بررسی اثر جنسیت پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق………………………………………….
جدول 4-4-2- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (جنسیت)…………………………………………………………
جدول 4-4-3- بررسی اثر سن پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق…………………………………………………
جدول 4-4-4- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (سن)……………………………………………………………….
جدول 4-4-5- بررسی اثر تحصیلات پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق………………………………………
جدول 4-4-6- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (تحصیلات)…………………………………………………….
جدول 4-4-7- بررسی اثر میزان درآمد پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق…………………………………….
جدول 4-4-8- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (میزان درآمد)…………………………………………………..
جدول 4-5-1، ضرایب تأثیر رگرسیونی هر متغیرمستقل برمتغیروابسته(پذیرش بانکداری اینترنتی)…………  
جدول4-5-2. خلاصه مدل……………………………………………………………………………………………………………………
جدول4-5-3 . نتایج آزمون F( تحلیل واریانس)…………………………………………………………………………………….
 
 
 
 
 
 
 
فهرست شكل ها و نمودارها
عنوان                                                                                                                                                                      صفحه
شكل 1-1.  مدل نظری تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….
شكل2-1. مدل شكل گیری رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………..
شكل2-2. ضرورت توجه به كیفیت………………………………………………………………………………………………………….
نمودار 4-1- 1. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب سن………………………………………………………………………………
نمودار 4-1- 2. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب جنس…………………………………………………………………………..
نمودار 4-1- 3. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب تحصیلات……………………………………………………………………
نمودار 4-1- 4.توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب میزان درآمد…………………………………………………………………..
نمودار 4-1- 5. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال استفاده از خدمات  بانکداری الکترونیک…………………………
نمودار 4-1- 6. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال هر چند وقت یک بار از این خدمات استفاده می کنید؟……
نمودار 4-1- 7. توزیع پاسخ دهنده هابه سوال به طورمتوسط چند دفعه درماه ازاین خدمات استفاده می کنید؟..
نمودار 4-1- 8. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال تعداد انجام تراکنش در هر بار استفاده…………………………….
نمودار 4-1- 9. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های جاری اولیه…………………………
نمودار 4-1- 10. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از کارت های اعتباری………………………………
نمودار 4-1- 11. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های سرمایه گذاری………………….
نمودار 4-1- 12. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از بیمه های بانکی……………………………………
نمودار 4-1- 13. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان منابع کسب اطلاعات…………………………………………..
نمودار 4-1- 14. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال چگونگی استفاده از خدمات الکترونیک………………………..
نمودار 4-2-1. توزیع پاسخ سوال اول توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
نمودار 4-2-2. توزیع پاسخ سوال دوم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
نمودار 4-2-3. توزیع پاسخ سوال سوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
نمودار 4-2-4. توزیع پاسخ سوال چهارم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
نمودار 4-2-5. توزیع پاسخ سوال پنجم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
نمودار 4-2-6. توزیع پاسخ سوال ششم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
نمودار  4-2- 7. توزیع پاسخ سوال هفتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
نمودار 4-2- 8. توزیع پاسخ سوال هشتم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
نمودار 4-2- 9. توزیع پاسخ سوال نهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
نمودار 4-2- 10. توزیع پاسخ سوال دهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
نمودار 4-2- 11. توزیع پاسخ سوال یازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار 4-2- 12. توزیع پاسخ سوال دوازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2-13. توزیع پاسخ سوال سیزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار 4-2-14. توزیع پاسخ سوال چهاردهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2-15. توزیع پاسخ سوال پانزدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
نمودار 4-2-16. توزیع پاسخ سوال شانزدهم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………….
نمودار 4-2-17. توزیع پاسخ سوال هفدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
نمودار 4-2-18. توزیع پاسخ سوال هجدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار  4-2- 19. توزیع پاسخ سوال نوزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2- 20. توزیع پاسخ سوال بیستم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
نمودار 4-2- 21. توزیع پاسخ سوال بیست و یکم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
نمودار 4-2- 22. توزیع پاسخ سوال بیست و دوم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
شکل 4-5-1- تحلیل مدل تحقیق   

  • پیشینه و سیر تحول مدیریت زنجیره تامین با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر آن

    پیشینه و سیر تحول مدیریت زنجیره تامین با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر آن مدیریت زنجیره تامین پیشینه مدیریت زنجیره تامین سیر تحول مدیریت زنجیره تامین تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر مدیریت زنجیره تامین تاریخچه زنجیره…

  • مبانی نظری اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

    مبانی نظری اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن کارکردهای رسانه اثربخشی در رسانه اثربخشی برنامه های فرهنگی مدل های اثربخشی سازمانی الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان رابطه بین…

  • ایمان و تولی در احادیث نبوی

    ایمان و تولی در احادیث نبوی ایمان تولی احادیث نبوی دانلود مقاله ایمان و تولی در احادیث نبوی رفتن به سایت اصلی ایمان و تولی در احادیث نبوی     تلفظ واژگان: تولی و تبرا دو مضدر عربی از باب…

  • شرایط اعتبار بیمه طلاق و ساز و کارهای اجرای آن با بیان نظریات

    شرایط اعتبار بیمه طلاق و ساز و کارهای اجرای آن با بیان نظریات بیمه طلاق شرایط اعتبار بیمه طلاق ساز و کارهای اجرای بیمه طلاق نظریات بیمه طلاق شرایط بهره‌مندی از بیمه‌ی طلاق راهکارهای اجرای بیمه طلاق پایان نامه بیمه…

  • ارزیابی اندازه اختلال شخصیت و مشکلات روانشناختی در مدیران دبیرستانها

    ارزیابی اندازه اختلال شخصیت و مشکلات روانشناختی در مدیران دبیرستانها آزمون MMPI شیوع اختلالات روانی زنان مدیر در آموزش و پرورش روانشناسی عمومی مدیران دبیرستانهای دخترانه ارزیابی اندازه اختلال شخصیت و مشکلات روانشناختی در مدیران دبیرستانها بررسی میزان شیوع اختلالات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت اداری 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت اداری 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سلامت اداری مبانی نظری سلامت اداری پیشینه تحقیق سلامت اداری پیشینه داخلی سلامت اداری پیشینه خارجی سلامت اداری پیشینه پژوهش سلامت اداری پیشینه نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت در رایانش ابری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت در رایانش ابری مبانی نظری امنیت در رایانش ابری دانلود مبانی نظری امنیت در رایانش ابری پیشینه تحقیق امنیت در رایانش ابری ادبیات نظری امنیت در رایانش ابری فصل دوم پایان نامه امنیت در…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 27 - طرح های مزایای بازنشستگی

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 27 - طرح های مزایای بازنشستگی پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 27 پاورپوینت استاندارد طرح های مزایای بازنشستگی پاورپوینت حسابداری طرحهای مزایای بازنشستگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 27 - طرح های مزایای…

  • پاورپوینت عوامل مربوط به بهداشت فردی

    پاورپوینت عوامل مربوط به بهداشت فردی =پاورپوینت بهداشت فردی چیست پاورپوینت بهداشت فردی ppt پاورپوینت پبهداشت فردی powerpoint پاورپوینت اصول بهداشت فردیppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل مربوط به بهداشت فردی جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 29…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد شادکامی 49 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد شادکامی 49 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ابعاد شادکامی مبانی نظری ابعاد شادکامی پیشینه تحقیق ابعاد شادکامی پیشینه داخلی ابعاد شادکامی پیشینه خارجی ابعاد شادکامی پیشینه پژوهش ابعاد شادکامی پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت بسکتبال

    دانلود پاورپوینت بسکتبال پاورپوینت معرفی رشته ی بسکتبال پاورپوینت تحلیل بسکتبال پاورپوینت تاریخچه ی بسکتبال پاورپوینت کلیات درمورد بسکتبال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بسکتبال در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت مزایا و معایب ADSL

    پاورپوینت مزایا و معایب ADSL پاورپوینت فناوری adsl چیست پاورپوینت adsl چيست پاورپوینت adsl مخفف چيست پاورپوینت مودم adsl چيست پاورپوینت اينترنت adsl چيست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مزایا و معایب ADSL  جهت رشته کامپیوتر در قالب 18 اسلاید و…

  • بسته آموزشی دوره کارشناسی مهندسی نفت

    بسته آموزشی دوره کارشناسی مهندسی نفت بسته آموزشی دوره کارشناسی مهندسی نفت دوره کارشناسی مهندسی نفت تعداد واحد دروس مهندسی نفت چارت پیشنهادی کارشناسی مهندسی نفت فرم تطبیق پیشنهادی کارشناسی مهندسی نفت رفتن به سایت اصلی بسته آموزشی دوره کارشناسی…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع گسترش مدل رگرسيون خطی دو متغيره

    پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع گسترش مدل رگرسيون خطی دو متغيره کلمات کلیدی : پاورپوینت گسترش مدل رگرسيون خطی دو متغيره پاورپوینت فصل ششم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل ششم کتاب اقتصاد…

  • تعیین مرز سلامت روانی در محیط خانواده – محیط کار – محیط تحصیل

    تعیین مرز سلامت روانی در محیط خانواده – محیط کار – محیط تحصیل سلامت روانی هنجارهای اجنماعی سازمان بهداشت جهانی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی تعیین مرز سلامت روانی در محیط خانواده – محیط کار – محیط تحصیل دانلود…

  • پاورپوینت بازاريابي و مشتري مداري

    پاورپوینت بازاريابي و مشتري مداري کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاريابي و مشتري مداري بازاريابي و مشتري مداري تحقیق بازاريابي و مشتري مداري مقاله بازاريابي و مشتري مداري آميخته بازاريابي خدمات مديريت مشتريان داخلي گرايش بازاريابي اجتماعي مزاياي رضايت مشتري جلب…

  • پاورپوینت طرح درس الگوی برتر تدریس

    پاورپوینت طرح درس الگوی برتر تدریس دانلود پاورپوینت طرح درس الگوی برتر تدریس پاورپوینت طرح درس الگوی برتر تدریس پاورپوینت تحقیق راحب طرح درس الگوی برتر تدریس پاورپوینت الگوی برتر تدریس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح درس الگوی…

  • پاورپوینت کاربرد اصول یادگیری و شناخت سبک آن

    پاورپوینت کاربرد اصول یادگیری و شناخت سبک آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربرد اصول یادگیری و شناخت سبک آن جهت رشته روانشناسی در قالب 182 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با فناوری نانو

    پاورپوینت آشنایی با فناوری نانو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با فناوری نانو جهت رشته گوناگون در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست : تعریف فناوری…

  • پیشینه پژوهش و مبانی نظری در مورد سبک های شناختی

    پیشینه پژوهش و مبانی نظری در مورد سبک های شناختی فصل دوم پایان نامه سبک های شناختی مبانی نظری سبک های شناختی پیشینه تحقیق سبک های شناختی پیشینه داخلی سبک های شناختی پیشینه خارجی سبک های شناختی پیشینه پژوهش سبک…

  • پاورپوینت زمین شناسی مهندسی گسل ها در 74 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ‬‎

    پاورپوینت زمین شناسی مهندسی گسل ها در 74 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ‬‎ پروژه پاورپوینت زمین شناسی مهندسی گسل ها‬‎ رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت زمین شناسی مهندسی گسل ها در 74 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد 53 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد 53 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عملکرد مبانی نظری عملکرد پیشینه تحقیق عملکرد پیشینه داخلی عملکرد پیشینه خارجی عملکرد پیشینه پژوهش عملکرد پیشینه نظری عملکرد ادبیات نظری عملکرد چارچوب نظری عملکرد…

  • پاورپوینت آموزش نمودار درختی AVI

    پاورپوینت آموزش نمودار درختی AVI پاورپوینت پیاده سازی درخت avl پاورپوینت درخت avl در درس ساختمان داده پاورپوینت درخت جستجوی دودویی بهینه پاورپوینت درخت red black رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش نمودار درختی AVI جهت رشته آمار در قالب…

  • رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی

    رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی فرهنگ سازمانی مدیریت مشاركتی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی دانلود پایان نامه فرهنگ سازمانی دانلود پایان نامه مدیریت مشاركتی بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته مدیریت…

  • بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی

    بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی مشتری رضایتمندی مدل کانو بانک کشاورزی دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی دانلود مقالات مدیریت بازرگانی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک سیستم همکاری در فروش فایل…

  • شبیه سازی پویای متابولیسم آب شهری در شرایط محدودیتهای ظرفیت برد محیطی

    شبیه سازی پویای متابولیسم آب شهری در شرایط محدودیتهای ظرفیت برد محیطی شبیه سازی پویای متابولیسم آب شهری در شرایط محدودیتهای ظرفیت برد محیطی رفتن به سایت اصلی چکیدهدر این مطالعه مفهوم اصلاح شده برای متابولیسم  آب شهری (UWM)،  برای…

  • دانلود تحقیق بیماری عروق کرونر و عوامل خطر ساز آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بیماری عروق کرونر و عوامل خطر ساز آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بیماری عروق کرونر و عوامل خطر ساز آن با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی

    دانلود پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی پاورپوینت فناوری ارتباطات پاورپوینت فناوری اطلاعات و ارتباطات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و…

  • پاورپوینت روش های جستجو در شبکه های Peer-to-peer

    پاورپوینت روش های جستجو در شبکه های Peer-to-peer دانلود پاورپوینت روش های جستجو در شبکه های Peer-to-peer دانلود پاورپوینت درمورد روش های جستجو در شبکه های Peer-to-peer رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های جستجو در شبکه های Peer-to-peer جهت رشته نرم افزار در قالب 29 اسلاید…

  • پاورپوینت روش‌های ارزیابی عملکرد کارکنان

    پاورپوینت روش‌های ارزیابی عملکرد کارکنان پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان پاورپوینت ارزیابی عملکرد سازمان پاورپوینت ارزیابی عملکرد پرسنل پاورپوینت ارزیابی عملکرد چیست پاورپوینت ارزیابی عملکرد ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش‌های ارزیابی عملکرد کارکنان جهت رشته مدیریت در قالب 29…

  • مقایسه میزان همپوشانی نتایج بازیابی شده در موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش در بازیابی اطلاعات کشاورزی

    مقایسه میزان همپوشانی نتایج بازیابی شده در موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش در بازیابی اطلاعات کشاورزی موتورهای کاوش ابرموتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی مقایسه میزان همپوشانی نتایج بازیابی شده در موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش در بازیابی اطلاعات کشاورزی دانلود…

  • پاورپوینت آشنایی با مسجد شیخ لطف الله

    پاورپوینت آشنایی با مسجد شیخ لطف الله پاورپوینت آشنایی با مسجد شیخ لطف الله تاریخچه مسجد شیخ لطف‌الله محراب مسجد شیخ لطف‌الله تزئینات کاشی‌کاری ویژگی‌های مسجد شیخ لطف‌الله تصاویری از مسجد شیخ لطف‌الله رفتن به سایت اصلی مشخصات فایل: عنوان:…

  • دانلود پاورپوینت برنامه ریزی تقاضا در زنجیره تامین

    دانلود پاورپوینت برنامه ریزی تقاضا در زنجیره تامین پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین و تقاضا پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی تقاضا پاورپوینت درمورد برنامه ریزی تقاضا و زنجیره تامین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه ریزی تقاضا در زنجیره تامین جهت…

  • والدین چه کارهایی می توانند انجام دهند تا رفتار کودک خود را تغییر دهند

    والدین چه کارهایی می توانند انجام دهند تا رفتار کودک خود را تغییر دهند رفتار کودک تربیت کودک اختلال بیش فعالی دانلود مقاله والدین چه کارهایی می توانند انجام دهند تا رفتار کودک خود را تغییر دهند سیستم همکاری در…

  • پاورپوینت آشنايی با اصول طب انتقال خون

    پاورپوینت آشنايی با اصول طب انتقال خون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنايی با اصول طب انتقال خون جهت رشته ی پزشکی در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…