بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان

بانکداری الکترونیک
کیفیت ارتباطات اینترنتی
امنیت و محرمانه بودن
لذت ادارکی
انواع بانكداری الكترونیك
بانکداری خانگی
دولت الکترونیک در ایران
تاریخچه دولت الکترونیک

رفتن به سایت اصلی

 
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،
در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان.
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان.
 
چکیده
در این تحقیق به بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان می پردازیم. تعداد 322 نفر از مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان کاشان در این تحقیق مورد پرسش قرار گرفتند. روش تحقیق به صورت نظری و پیمایشی می باشد که ابزار گردآوری پرسشنامه و نمونه گیری از نوع تصادفی و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است . نتایج بدست آمده از این تحقیق به شرح زیر است:
متغیرهای امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، ارائه اطلاعات ، کیفیت ارتباط اینترنتی و مفید بودن  به ترتیب بالاترین تأثیر رگرسیونی را روی متغیر پذیرش بانکداری اینترنتی دارند.
واژگان کلیدی: بانکداری الکترونیک ، کیفیت ارتباطات اینترنتی ، امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، لذت ادارکی ، مفید بودن ، ارائه اطلاعات. 
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-1. بیان مساله………………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-2. اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..
1-3. اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-3-1. هدف اصلی………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-3-2. اهداف فرعی………………………………………………………………………………………………………………………………
1-4. سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-4-1. سوال اصلی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..
1-4-2 . سوالات فرعی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..
1-5. فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….
1- 6. قلمرو تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-6-1. قلمرو زمانی………………………………………………………………………………………………………………………………..
1-6-2 . قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………………………………………
1-7 . چارچوب نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………..
1-8 . تعریف اصطلاحات و واژه ها…………………………………………………………………………………………………………
1-9 . مدل تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………….
1-10. متدولوژی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….
 
فصل دوم :ادبیات  تحقیق
بخش اول : مفاهیم نظری در مورد  بانکداری الکترونیک
2-1-1. ویژگی های بانكداری الكترونیكی……………………………………………………………………………………………….
2-1-1-1. سرعت………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-1-1-2.درستی(صحت)………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-1-3. تجربه ( مهارت)  مشتری……………………………………………………………………………………………………….
2-1-2. انواع بانكداری الكترونیك…………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-1.بانکداری خانگی……………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-2.بانکداری از راه دور………………………………………………………………………………………………………………..  
2-1-2-3. بانکداری اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-4. تلفن بانک……………………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-2-5. بانکداری از طریق تلویزیون بانکی…………………………………………………………………………………………
2-1-2-6. خودپرداز………………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-3. تاریخچه بانكداری الكترونیك در جهان ……………………………………………………………………………………..
2-1-3-1. تاریخچه دولت الکترونیک…………………………………………………………………………………………………….
2-1-4. تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران……………………………………………………………………………………….
2-1-4-1. دولت الکترونیک در ایران………………………………………………………………………………………………………
2-1-4-2. تکامل وتوسعه دولت الکترونیکی…………………………………………………………………………………………..  
 2-1-4-3. بررسی اثرات دولت الکترونیک……………………………………………………………………………………………..
2-1-4-3-1. سطح کلان(دولت)……………………………………………………………………………………………………………
2-1-4-3-2. سطح خرد(سازمان ها- کارکنان ومدیریت)………………………………………………………………………..
2-1-5. سطوح بانكداری الكترونیك………………………………………………………………………………………………………..
2-1-5-1. بانكداری الكترونیكی مصرف کننده ( در سطح مشتری)………………………………………………………….
2-1-5-2. بانكداری الكترونیكی بین بانکی……………………………………………………………………………………………..
2-1-6. ادوار بانكداری مدرن…………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-6-1. دوره اول: اتوماسیون پشت باجه…………………………………………………………………………………………….  
2-1-6-2. دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه ………………………………………………………………………………………….  
2-1-6-3. دوره سوم: متصل كردن مشتریان به حساب هایشان………………………………………………………………..  
2-1-6-4. دوره چهارم یكپارچه سازی سیستم ها و مرتبط كردن مشتری با عملیات بانكی………………………..  
2-1-7. مقایسه بانكداری الكترونیكی با بانكداری سنتی……………………………………………………………………………
2-1-8. ضرورت های گسترش بانكداری الكترونیكی………………………………………………………………………………
2-1-8-1. افزایش كارایی مبادلات………………………………………………………………………………………………………….
2-1-8-2. صرفه های مقیاس کوچک تر…………………………………………………………………………………………………
2-1-8-3. تقلیل هزینه های اولیه و تغییر موانع ورود به بازار…………………………………………………………………
2-1-9. تجارت الكترونیك………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-9-1. مبادله الكترونیكی داده ها……………………………………………………………………………………………………….
2-1-9-2. مدل فرآیند تجاری در تجارت الكترونیك……………………………………………………………………………….
 
 
بخش دوم: مفاهیم نظری عوامل پذیرش بانکداری الکترونیک
2-2-1. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود سایر کشورها……………………………………………………………………
2-2-2. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود در ایران……………………………………………………………………………
2-2-3. ادراك از مفید بودن و سهولت استفاده ………………………………………………………………………………………..
2-2-4. سهولت ( راحتی- آسایش)………………………………………………………………………………………………………….
2-2-4-1. تاثیر سهولت استفاده  از تكنولوژی  بر پذیرش بانكداری الكترونیكی……………………………………….
2-2-5. ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانكداری الكترونیكی…………………………………………………….
2-2-5-1. مشتری مداری و بانكداری الكترونیكی…………………………………………………………………………………..
2-2-5-2. رضایت مشتریان……………………………………………………………………………………………………………………
2-2-5-3. وفاداری مشتریان…………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-5-4. مزایای مشتریان وفادار…………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6.کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-1. اهمیت کیفیت خدمت به مشتری ………………………………………………………………………………………….
2-2-6-2. مزایای ناشی از كیفیت……………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-3. سنجش كیفیت ……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6-4. انتظار قبلی مشتری…………………………………………………………………………………………………………………
2-2-6-5. كیفیت واقعی ………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-6-6. كیفیت ادراك شده ………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-7. مدل و مقیاس كیفیت خدمت به مشتری………………………………………………………………………………………
2-2-7-1. اجزای مقیاس كیفیت بر اساس مدل سروكوال………………………………………………………………………..
2-2-7-2. مزایای بكار گیری سروكوآل………………………………………………………………………………………………….
2-2-7-3. انتقادهایی بر علیه سروكوال…………………………………………………………………………………………………..
2-2-8. مفهوم کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………………………
2-2-9. عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………..
2-2-9-1. افزایش انتظارات مشتریان………………………………………………………………………………………………………
2-2-9-2. فعالیت رقبا…………………………………………………………………………………………………………………………….
 2-2-9-3. عوامل محیطی……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-9-4. ماهیت خدمت به مشتری………………………………………………………………………………………………………
2-2-9-5. عوامل درون سازمانی…………………………………………………………………………………………………………….
2-2-10. مفهوم کیفیت خدمات الكترونیكی……………………………………………………………………………………………..
2-2-11.کیفیت خدمات در بانكداری الكترونیكی……………………………………………………………………………………..
2-2-12. بانكداری الكترونیكی و نقش آن در كیفیت خدمات……………………………………………………………………
2-2-13. امنیت……………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-13-1. امنیت در بانكداری الكترونیك……………………………………………………………………………………………..
2-2-13-2. مساله امنیت در بانكداری موبایل………………………………………………………………………………………….
2-2-13-3. امنیت سرور………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-13-4. امنیت رسانه انتقال……………………………………………………………………………………………………………….
2-2-13-5. امنیت سمت كاربر……………………………………………………………………………………………………………….
2-2-14. خود اثر بخشی استفاده از رایانه………………………………………………………………………………………………..  
2-2-15. ریسک ادراکی………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-16. اعتماد مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-1. اهمیت اعتماد………………………………………………………………………………………………………………………
2-2-16-2. مشخصات اعتماد………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-3. عوامل موثر بر اعتماد…………………………………………………………………………………………………………..
2-2-16-3-1. متغیرهای فردی………………………………………………………………………………………………………………
2-2-16-3-2. متغیرهای مربوط به سازمان…………………………………………………………………………………………….
2-2-16-3-3. متغیرهای زیر ساختی……………………………………………………………………………………………………..
2-2-17. تصویر ذهنی…………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-17-1. عوامل موثر بر تصویر ذهنی………………………………………………………………………………………………..
2-2-18. اینترنت…………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-18-1.گستره اینترنت……………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-18-2. میزان دسترسی و کیفیت اینترنت………………………………………………………………………………………….
2-2-19. پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-1 . روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-2. جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-3. حجم نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………
 3-4. ابزار پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-5. روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………….
3-6. پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………………………
3-7. روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………..
3-8. روش گردآوری داده ها…………………………………………………………………………………………………………………….
3-9. روش تجزیه وتحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………….
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
4-1. تجزیه و تحلیل آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………
4-2. آمار توصیفی سوالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………..
4-3. بررسی روابط بین فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………………….
4-4. بررسی  تاثیر عوامل دموگرافیک……………………………………………………………………………………………………….
4-4-1. بررسی رابطه بین جنسیت و پذیرش بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………
4-4-2. رابطه بین سن و پذیرش بانکداری الکترونیک………………………………………………………………………………
4-4-3. رابطه بین تحصیلات و پذیرش بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………..
4-4-4. رابطه بین میزان درآمد و پذیرش بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………
4-5. تجزیه و تحلیل مدل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..
 
فصل پنجم: نتیجه گیری
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
5-1. نتیجه گیری از فرضیه های پژوهشی…………………………………………………………………………………………………
5-2. نتایج یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..
5-3. مقایسه نتایج این تحقیق با تحقیق مشابه دیگر…………………………………………………………………………………..
5-4 . محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………
5- 5. پیشنهادهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….
5-6. پیشنهادهایی به مدیران……………………………………………………………………………………………………………………..
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
منابع لاتین 
فهرست جداول
عنوان                                                                                                                                                                      صفحه
جدول 2–1. مقایسه ویژگی های بانكداری الكترونیكی و بانكداری سنتی…………………………………………………
جدول 3-1. طیف سوالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………
جدول 3-2. شماره سوالات پرسشنامه در مورد فرضیه ها………………………………………………………………………..
جدول 4-1-1. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب سن……………………………………………………………………………….
جدول 4-1-2. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب جنس…………………………………………………………………………….
جدول 4-1-3. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب تحصیلات…………………………………………………………………….
جدول 4-1-4. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب میزان درآمد…………………………………………………………………..
جدول 4-1-5. توزیع پاسخ دهنده ها  به سوال استفاده از خدمات  بانکداری الکترونیک………………………….
جدول 4-1-6. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال هرچند وقت یکبار از این خدمات استفاده می کنید؟…………
جدول 4-1-7.توزیع پاسخ دهنده ها به سوال به طورمتوسط چند دفعه درماه ازاین خدمات استفاد می کنید؟…..
جدول 4-1-8. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال تعداد انجام تراکنش در هر بار استفاده …………………………….
جدول 4-1-9. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های جاری اولیه ………………………….
جدول 4-1-10. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از کارت های اعتباری……………………………….
جدول 4-1-11. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های سرمایه گذاری…………………..
جدول 4-1-12. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از بیمه های بانکی……………………………………..
جدول 4-1-13. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال منابع کسب اطلاعات……………………………………………………
جدول 4-1-14. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال  چگونگی استفاده از خدمات الکترونیک………………………..
جدول 4-2- 1. توزیع پاسخ سوال اول توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
جدول 4-2- 2. توزیع پاسخ سوال دوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
جدول 4-2- 3. توزیع پاسخ سوال سوم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
جدول 4-2- 4. توزیع پاسخ سوال چهارم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
جدول 4-2- 5. توزیع پاسخ سوال پنجم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………
جدول 4-2- 6. توزیع پاسخ سوال ششم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………
 جدول 4-2- 7. توزیع پاسخ سوال هفتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
جدول 4-2- 8. توزیع پاسخ سوال هشتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
جدول 4-2- 9. توزیع پاسخ سوال نهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
جدول 4-2- 10. توزیع پاسخ سوال دهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
جدول 4-2- 11. توزیع پاسخ سوال یازدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
جدول 4-2- 12. توزیع پاسخ سوال دوازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2-13. توزیع پاسخ سوال سیزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
جدول 4-2-14. توزیع پاسخ سوال چهاردهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2-15. توزیع پاسخ سوال پانزدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
جدول 4-2-16. توزیع پاسخ سوال شانزدهم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………….
جدول 4-2-17. توزیع پاسخ سوال هفدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
جدول 4-2-18. توزیع پاسخ سوال هجدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
جدول  4-2- 19. توزیع پاسخ سوال نوزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
جدول 4-2- 20. توزیع پاسخ سوال بیستم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………..
جدول 4-2- 21. توزیع پاسخ سوال بیست و یکم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
جدول 4-2- 22. توزیع پاسخ سوال بیست و دوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………..
جدول 4-3-1.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین مفید بودن با پذیرش بانکداری الکترونیکی……………….
جدول 4-3-2. نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین سهولت استفاده با پذیرش بانکداری الکترونیکی………
جدول 4-3-3.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین لذت بخش بودن و پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی…….
جدول 4-3-4.نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین  ارائه اطلاعات با پذیرش بانکداری الکترونیکی………..
جدول 4-3-5 . نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین امنیت با پذیرش بانکداری الکترونیکی……………………
جدول 4-3- 6. نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن بین کیفیت خدمات اینترنتی با پذیرش بانکداری الکترونیکی.
جدول 4-4-1- بررسی اثر جنسیت پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق………………………………………….
جدول 4-4-2- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (جنسیت)…………………………………………………………
جدول 4-4-3- بررسی اثر سن پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق…………………………………………………
جدول 4-4-4- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (سن)……………………………………………………………….
جدول 4-4-5- بررسی اثر تحصیلات پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق………………………………………
جدول 4-4-6- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (تحصیلات)…………………………………………………….
جدول 4-4-7- بررسی اثر میزان درآمد پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق…………………………………….
جدول 4-4-8- درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق (میزان درآمد)…………………………………………………..
جدول 4-5-1، ضرایب تأثیر رگرسیونی هر متغیرمستقل برمتغیروابسته(پذیرش بانکداری اینترنتی)…………  
جدول4-5-2. خلاصه مدل……………………………………………………………………………………………………………………
جدول4-5-3 . نتایج آزمون F( تحلیل واریانس)…………………………………………………………………………………….
 
 
 
 
 
 
 
فهرست شكل ها و نمودارها
عنوان                                                                                                                                                                      صفحه
شكل 1-1.  مدل نظری تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….
شكل2-1. مدل شكل گیری رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………..
شكل2-2. ضرورت توجه به كیفیت………………………………………………………………………………………………………….
نمودار 4-1- 1. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب سن………………………………………………………………………………
نمودار 4-1- 2. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب جنس…………………………………………………………………………..
نمودار 4-1- 3. توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب تحصیلات……………………………………………………………………
نمودار 4-1- 4.توزیع پاسخ دهنده ها بر حسب میزان درآمد…………………………………………………………………..
نمودار 4-1- 5. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال استفاده از خدمات  بانکداری الکترونیک…………………………
نمودار 4-1- 6. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال هر چند وقت یک بار از این خدمات استفاده می کنید؟……
نمودار 4-1- 7. توزیع پاسخ دهنده هابه سوال به طورمتوسط چند دفعه درماه ازاین خدمات استفاده می کنید؟..
نمودار 4-1- 8. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال تعداد انجام تراکنش در هر بار استفاده…………………………….
نمودار 4-1- 9. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های جاری اولیه…………………………
نمودار 4-1- 10. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از کارت های اعتباری………………………………
نمودار 4-1- 11. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از حساب های سرمایه گذاری………………….
نمودار 4-1- 12. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان استفاده از بیمه های بانکی……………………………………
نمودار 4-1- 13. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال زمان منابع کسب اطلاعات…………………………………………..
نمودار 4-1- 14. توزیع پاسخ دهنده ها به سوال چگونگی استفاده از خدمات الکترونیک………………………..
نمودار 4-2-1. توزیع پاسخ سوال اول توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
نمودار 4-2-2. توزیع پاسخ سوال دوم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………………
نمودار 4-2-3. توزیع پاسخ سوال سوم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
نمودار 4-2-4. توزیع پاسخ سوال چهارم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
نمودار 4-2-5. توزیع پاسخ سوال پنجم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
نمودار 4-2-6. توزیع پاسخ سوال ششم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………….
نمودار  4-2- 7. توزیع پاسخ سوال هفتم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………………..
نمودار 4-2- 8. توزیع پاسخ سوال هشتم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
نمودار 4-2- 9. توزیع پاسخ سوال نهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………………..
نمودار 4-2- 10. توزیع پاسخ سوال دهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………….
نمودار 4-2- 11. توزیع پاسخ سوال یازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار 4-2- 12. توزیع پاسخ سوال دوازدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2-13. توزیع پاسخ سوال سیزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار 4-2-14. توزیع پاسخ سوال چهاردهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2-15. توزیع پاسخ سوال پانزدهم توصیفی پرسشنامه………………………………………………………………
نمودار 4-2-16. توزیع پاسخ سوال شانزدهم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………………….
نمودار 4-2-17. توزیع پاسخ سوال هفدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
نمودار 4-2-18. توزیع پاسخ سوال هجدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………..
نمودار  4-2- 19. توزیع پاسخ سوال نوزدهم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………
نمودار 4-2- 20. توزیع پاسخ سوال بیستم توصیفی پرسشنامه……………………………………………………………….
نمودار 4-2- 21. توزیع پاسخ سوال بیست و یکم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
نمودار 4-2- 22. توزیع پاسخ سوال بیست و دوم توصیفی پرسشنامه…………………………………………………….
شکل 4-5-1- تحلیل مدل تحقیق   

  • استراتژی امنیتی ایالات متحده آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران

    استراتژی امنیتی ایالات متحده آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران استراتژی امنیتی آمریکا در قبال ایران سیاست خارجی آمریکا در برابر ایران دیدگاه دو کشور ایران و امریکا نسبت به یکدیگر اهداف استراتژی امنیتی آمریکا در قبال ایران جایگاه ایران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه 64 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه صنعت بیمه مبانی نظری صنعت بیمه پیشینه تحقیق صنعت بیمه پیشینه داخلی صنعت بیمه پیشینه خارجی صنعت بیمه پیشینه پژوهش صنعت بیمه پیشینه نظری…

  • پاورپوینت بیماری های ناشی از گندم قهوه ای

    پاورپوینت بیماری های ناشی از گندم قهوه ای پاورپوینت زنگ قهوه ای گندم پاورپوینت خواص گندم قهوه ای پاورپوینت زنگ سیاه گندم پاورپوینت بیماری قارچ گندم پاورپوینت سیکل زندگی زنگ سیاه گندم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری های…

  • استفاده از داده کاوی برای ضد پولشویی و کشف تقلب

    استفاده از داده کاوی برای ضد پولشویی و کشف تقلب کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پولشویی در صنعت بانکی پایان نامه مبارزه با پولشویی کشف پولشویی با داده کاوی کشف تقلبات مالی با داده کاوی طراحی الگویی براي…

  • پاورپوینت (اسلاید) ایمنی برق

    پاورپوینت (اسلاید) ایمنی برق پاورپوینت ایمنی برق تحقیق ایمنی برق ایمنی برق برق گرفتگی ومهمترین عوارض آن دردناکترین عارضه برق گرفتگی مهمترین مسئله بعد از برق گرفتگی کمکهای اولیه دربرق گرفتگی مسئوليتهای ایمنی برق رفتن به سایت اصلی مشخصات فایل:…

  • پاورپوینت آشنایی با سیمای معاد در قرآن

    پاورپوینت آشنایی با سیمای معاد در قرآن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیمای معاد در قرآن جهت رشته معارف اسلامی در قالب 34 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن پرسشنامه کارت امتیاز متوازن دانلود پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه کارت امتیازی متوازن رایگان نمونه پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن…

  • هزینه ها و امکان سنجی ERP و استقرار آن در سازمان با نگاهی به تفاوت آن با سایر مفاهیم مشابه

    هزینه ها و امکان سنجی ERP و استقرار آن در سازمان با نگاهی به تفاوت آن با سایر مفاهیم مشابه پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp متدولوژی های پیاده سازی erp اجرای سیستمهای ERP در سازمان پیاده…

  • بررسی و تحلیل آثار فناوری اطلاعات بر روی بازرگانی خارجی جمهوری اسلامی ایران

    بررسی و تحلیل آثار فناوری اطلاعات بر روی بازرگانی خارجی جمهوری اسلامی ایران فناوری اطلاعات تجارت الكترونیكی تجارت الكترونیكی در بازرگانی خارجی ایران دانلود پایان نامه تاثیر آی تی بر روی بازرگانی خارجی ایران بررسی و تحلیل آثار فناوری اطلاعات…

  • پاورپوینت بررسی و تبيين عوامل مؤثر بر توانمند سازی نيروی انسانی

    پاورپوینت بررسی و تبيين عوامل مؤثر بر توانمند سازی نيروی انسانی پاورپوینت توانمند سازی نیروی انسانی پاورپوینت توانمندسازی منابع انسانی پاورپوینت نیروی انسانی پاورپوینت منابع انسانی پاورپوینت مدیریت نیروی انسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی و تبيين عوامل…

  • پاورپوینت آموزشی مغز و فرآیند یادگیری

    پاورپوینت آموزشی مغز و فرآیند یادگیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مغز و فرآیند یادگیری جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 104 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد و کارایی مدیریت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد و کارایی مدیریت مبانی نظری عملکرد و کارایی مدیریت دانلود مبانی نظری عملکرد و کارایی مدیریت پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی مدیریت ادبیات نظری عملکرد و کارایی مدیریت فصل دوم پایان نامه عملکرد و…

  • پاورپوینت آشنایی با سقف پیش تنیده CCL

    پاورپوینت آشنایی با سقف پیش تنیده CCL رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سقف پیش تنیده CCL جهت رشته عمران در قالب 32 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • ابزارهای مورد استفاده برای سنجش سازگاری و بررسی نظریات آن

    ابزارهای مورد استفاده برای سنجش سازگاری و بررسی نظریات آن کلمات کلیدی : مدل های سازگاری مدل های سازگاری تحصیلی نظریه های مربوط به سازگاری عوامل موثر بر ناسازگاری ابزارهای سنجش سازگاری انواع سازگاری در روانشناسی پایان نامه سازگاری در…

  • بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی

    بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی اخلاق شهروندی اخلاق ترافیک شهروندی پایان نامه میزان تخلفات رانندگی پایان نامه اخلاق شهروندی پایان نامه اخلاق ترافیک شهروندی اخلاق ترافیك شهروندان اخلاق ترافیك شهروندی در بین رانندگان شهری عوامل…

  • تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری

    تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری مدیریت سرمایه در گردش روش‌های مدیریت سرمایه در گردش شیوه‌های تاثیر گذاری مدیریت سرمایه در گردش ارتباط مدیریت سرمایه در گردش با عملکرد مالی مقاله مدیریت سرمایه در گردش مقاله مدیریت سرمایه در…

  • پاورپوینت کتاب و درس زبانهای ماشين و برنامه سازی سيستم

    پاورپوینت کتاب و درس زبانهای ماشين و برنامه سازی سيستم پاورپوینت آموزش زبان ماشین پاورپوینت دانلود pdf کتاب زبان ماشین و اسمبلی مقسمی پاورپوینت زبان ماشین و برنامه سازی سیستم به انگلیسی پاورپوینتدانلود رایگان کتاب زبان ماشین و اسمبلی جعفر…

  • پاورپونت آشنایی با نظریه مراجع محوری راجرز

    پاورپونت آشنایی با نظریه مراجع محوری راجرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپونت آشنایی با نظریه مراجع محوری راجرز جهت رشته فلسفه و منطق در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت امنیت ارتباط از راه دور

    پاورپوینت امنیت ارتباط از راه دور دانلود رایگان پاورپوینت امنیت ارتباط از راه دور پاورپوینت امنیت ارتباط از راه دور امنیت ارتباط از راه دور ریسک شبکه های نا امن متدهای دسترسی از راه دور پورتالهای نرم افزاری دسترسی مستقیم…

  • بررسی صنعت کاشی ایران از دیدگاه متخصصین و ارائه راهکارهای مناسب

    بررسی صنعت کاشی ایران از دیدگاه متخصصین و ارائه راهکارهای مناسب کاشی و سرامیک صنعت کاشی ایران مشکلات صنعت کاشی و سرامیک راه حلهای مناسب برای حل مشکلات صنعت کاشی و سرامیک دانلود تحقیق کاشی و سرامیک بررسی صنعت کاشی…

  • دانلود پاورپوینت نقش ماهواره در جنگ نرم

    دانلود پاورپوینت نقش ماهواره در جنگ نرم پاورپوینت آشنایی با آسیب های ماهواره پاورپوینت تاثیرات روانی ماهواره پاورپوینت در مورد ماهواره و جنگ نرم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش ماهواره در جنگ نرم جهت رشته اجتماعی در 45…

  • تاثیر اخلاق حرفه ای بر مسئولیت پذیری کارکنان

    تاثیر اخلاق حرفه ای بر مسئولیت پذیری کارکنان مسئولیت پذیری اخلاق حرفه ای کارکنان لزوم پایبندی به اصول اخلاقی ضرورت تدوین منشور اخلاقیات سازمانی اخلاق حرفه ای در سازمان اخلاق حرفه ای در مدیریت اخلاق حرفه ای در اسلام اخلاق…

  • ابعاد و منابع حمایت اجتماعی و بررسی سیستم های آن

    ابعاد و منابع حمایت اجتماعی و بررسی سیستم های آن کلمات کلیدی : منابع حمایت اجتماعی ابعاد حمایت اجتماعی سیستم های حمایت اجتماعی تعریف نظری حمایت اجتماعی تعریف عملیاتی حمایت اجتماعی تحقیق کامل حمایت اجتماعی طبقه بندی حمایت اجتماعی و…

  • پاورپوينت مربوط به قوم شناسی

    پاورپوينت مربوط به قوم شناسی پاورپوينت قوم شناسی دانلود پاورپوينت قوم شناسی پاورپوینت درباره قوم شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مربوط به قوم شناسی جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 72 اسلايد و با فرمت ppt به…

  • دانلود پاورپوینت سوختگی و اقدامات پرستاری

    دانلود پاورپوینت سوختگی و اقدامات پرستاری پاورپوینت در مورد سوختگی و اقدامات آن پاورپوینت انواع سوختگی پاورپوینت اقدامات پرستاری در سوختگی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سوختگی و اقدامات پرستاری جهت رشته پرستاری در 114 اسلاید و با…

  • بررسی نظارت بر اجرای اصل 44 از طریق موسسات غیر دولتی

    بررسی نظارت بر اجرای اصل 44 از طریق موسسات غیر دولتی اصل 44 قانون اساسی نظارت بر اجرای اصل 44 جایگاه نهادهای مدنی در نظارت بر اجرای اصل 44 دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریتی بررسی نظارت بر اجرای…

  • پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان (PMEQ) با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان (PMEQ) با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان دانلود پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان PMEQ پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان 15 سوالی روایی…

  • پاورپوینت آشنایی با کلیات فرایند طیف سنجی 2

    پاورپوینت آشنایی با کلیات فرایند طیف سنجی 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کلیات فرایند طیف سنجی 2 جهت رشته شیمی در قالب 20 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت آشنایی با انواع نژادهای عقاب

    پاورپوینت آشنایی با انواع نژادهای عقاب پاورپوینت عقاب هارپی پاورپوینت عقاب طلایی پاورپوینت عقاب سرخ پاورپوینت بزرگترین نژاد عقاب پاورپوینت انواع نژاد عقاب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع نژادهای عقاب جهت رشته محیط زیست در قالب…

  • پاورپوينت 5s با 24 اسلاید

    پاورپوينت 5s با 24 اسلاید دانلود پاورپوینت 5s پاورپوینت آموزش 5s پاورپوینت اصول 5s پاورپوینت نظام آراستگی 5s پاورپوینت در مورد 5s فایل پاورپوینت 5s رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت 5s اسلاید 24 جهت رشته مديريت قالب 24 اسلايد…

  • پاورپوینت بیکاری و تورم

    پاورپوینت بیکاری و تورم کلمات کلیدی : پاورپوینت بیکاری و تورم بیکاری و تورم بیکاری و تورم مقاله بیکاری و تورم بررسی بیکاری و تورم تحلیل بیکاری و تورم منحنی فیلیپس رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع بیکاری…

  • دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 2 علوم هشتم - تغییر های شیمیایی در خدمت زندگی

    دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 2 علوم هشتم - تغییر های شیمیایی در خدمت زندگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 2 علوم هشتم - تغییر های شیمیایی در خدمت زندگی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه…

  • تخفیف مجازات اطفال در نظام کیفری ایران

    تخفیف مجازات اطفال در نظام کیفری ایران مجازات اطفال تخفیف مجازات اطفال کیفیات مخففه قضایی تعریف کیفیات مخففه کیفیات مخففه در قانون جدید کیفیات مخففه در قانون مجازات اسلامی تخفیف در جرایم غیرقابل گذشت تخفیف مجازات در جرایم قابل گذشت…

  • لزوم پیاده سازی ERP در سازمان و علل موفقیت و یا شکست آن

    لزوم پیاده سازی ERP در سازمان و علل موفقیت و یا شکست آن پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp لزوم پیاده سازی ERP در سازمان علل موفقیت ERP در سازمان علل شکست ERP در سازمان اجرای سیستمهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درک شنیداری 60 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درک شنیداری 60 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه درک شنیداری مبانی نظری درک شنیداری پیشینه تحقیق درک شنیداری پیشینه داخلی درک شنیداری پیشینه خارجی درک شنیداری پیشینه پژوهش درک شنیداری پیشینه نظری…