بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن

ارزش ویژه برند
پایان نامه ارزش ویژه برند
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند
علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان
رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند
اهمیت ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود  پایان نامه   مدیریت

 

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن

 

 

 

مقدمه

ارزش ویژه برند فواید زیادی برای شرکت­هایی که مالک نام تجاری هستند  دارد. ارزش ویژه برند ارتباط مثبتی با وفاداری برند دارد. بطور دقیق­تر ارزش ویژه برند احتمال انتخاب برند را افزایش می­دهد که این امر منجر به وفاداری مصرف­کننده به برند خاص می­شود از فواید ارزش ویژه بالای برند، احتمال توسعه[1] مارک تجاری به سایر طبقات محصول است. معمولاً توسعه IBM مارک تجاری به­عنوان “استفاده از نام تجاری موجود برای ورود به یک طبقه جدید محصول”، تعریف می­شود(اکر و کلر1990). وقتی یک مارک تجاری با نام­های تجاری جدید مقایسه می­شود، توسعه­های مارک تجاری هزینه­های تبلیغاتی کمتر و فروش بیشتری دارند(اسمیت و پارک 1992).  توسعه­های مارک تجاری موفق در ارزش ویژه بالاتر مارک تجاری اصلی، نقش بسزایی دارند(اکر و کلر 1992 )، هر چند که توسعه­های ناموفق مارک تجاری، می­توانند ارزش ویژه مارک تجاری اصلی را کاهش دهند. آکِر و کِلِر(1990) مدلی برای ارزیابی مصرف­کننده از گسترش­های مارک تجاری توسعه دادند، و تعدادی از نویسندگان بر روی عمومی­سازی این مدل کار کردند

علاوه­براین مارک تجاری نقش ویژه­ای را در شرکت­های خدماتی بازی می­کند، چرا که مارک­های تجاری قوی اطمینان را نسبت به محصولات ناملموس افزایش داده(بری, 2000) و مشتریان را جهت درک و تشخیص بهتر نسبت به آنها توانا می­سازد.  مارک­های تجاری، ریسک­های ایمنی، اجتماعی و پولی دریافت­شده در خدمات خرید را کاهش می­دهند که مانعی برای ارزیابی یک خدمت قبل از خرید می­باشد. همچنین سطح بالاتر ارزش ویژه مارک تجاری رضایت مشتری، قصد خرید دوباره و میزان وفاداری را افزایش می­دهد.. تحقیق در این زمینه، مطالعه کوهلی و دیگران[2](2001) در خصوص روایی[3] و ارزش ویژه مارک تجاری، مطالعه پاپو و کوستِر[4] (2006) در خصوص رضایت و ارزش ویژه مارک تجاری و مطالعه رُدولدریج و دیگران[5](2004) در خصوص ارزش ویژه مارک­تجاری و نام تجاری می­باشد.

ایجاد ارزش ویژه مارک­تجاری، یکی از اجزای مهم ساخت مارک­تجاری است(کلر, 1998). شناختن سطوح بالاتر ارزش ویژه مارک­تجاری منجر به ترجیحات و خرید بیشتر مصرف کننده می­شود. سهام شرکت­ها با سطح بالاتر ارزش ویژه مارک­تجاری افزایش می­یابد. ایجاد مارک تجاری، ابزاری قدرتمند برای تمایز به حساب می­آید. تأثیر استراتژیک ایجاد مارک­تجاری در ادبیات بازاریابی به­اندازه کافی مورد بررسی قرار گرفته است(اکر و کلر1991 ). مارک­های تجاری باید مزیت­های رقابتی پایداری را برای شرکت ایجاد کنند(اکر 1989). چراکه اگر مشتریان مطلوبیت ویژه­ای از مارک تجاری را دریافت کنند، شرکت می­تواند به مزیت رقابتی دست پیدا کند. بنابراین برای مدیران مارک تجاری مهم است که به ابزارهای معتبر و قابل اطمینانی، برای ارزش ویژه مارک­تجاری مشتری­محور، دست پیدا کنند(پاپو2005).

ارزش ویژه مارک تجاری تحت تأثیر تصویر مارک تجاری می باشد(بیل, 1993). کیرمانی و زیتمال[6](1993)، گزارش داده­اند که، ارزش ویژه مارک­تجاری و تصویر مارک­تجاری دو جزء بسیار مرتبط هستند، به­همین دلیل بازاریابان باید تلاش کنند تا ادراکات مشتری از محصول را تحت تأثیر قرار داده و یا تصویر مثبتی از مارک تجاری را جهت ایجاد ارزش ویژه مارک تجاری، توسعه دهند. در درک ارزش ویژه مارک تجاری، آکِر(1991) اظهار می­دارد که ارزش ویژه مارک تجاری، برای شرکت و نیز برای مشتری ارزش ایجاد می­کند. این پیشنهاد به نحو احسن حمایت گردیده است. ارزش ویژه مارک تجاری، تصمیمات مربوط به ادغام و خرید را تحت تأثیر قرا ر  می­دهد و واکنش بازار را به دنبال دارد و قابلیت توسعه­پذیری نام تجاری را تعیین می­کند.به­طور مختصر از  دیدگاه مدیریتی، ارزش ویژه مارک تجاری، مزیت رقابتی پایداری را برای شرکت ارایه   می­نماید

ساخت مارک­تجاری یکی از بهترین راه­های کسب و کار در محیط­های بازاریابی امروزی که با تغییرات پایدار همراه است، می­باشد(اکر1993). ساخت موفق مارک­تجاری منجربه استحکام جایگاه رقابتی محصول در برابر افزایش قدرت خرده­فروشان می­شود(پارک و استیرنوانسان, 1994). ساخت مارک­تجاری همچنین سبب آگاهی مارک­تجاری نظیر دفاع در برابر رقبا و ساخت سهم بازار می­شود(ادامز1995).

[1] Development

[2] Kohli et al.

[3] Validity S

[4] Pappu and Quester

[5] Ross-Wooldridge et al.

[6][6] Kirmani and Zeithmal

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

مقدمه 10

2-1- مفاهیم برند 11 

2-1-1- اهمیت برند 13

2-1-2- ارزش اقتصادی برند 16

2-1-3- برندینگ 16

2-1-3-1- برندینگ خدمات  17

2-1-4- مفهوم ارزش ویژه برند 23

2-1-5- اهمیت ارزش ویژه برند  28

2-1-6- رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند  30

2-1-6-1- رویکرد درون به بیرون  30

2-1-6-2- رویکرد بیرون به درون  33

2-1-6-3- رویکرد ترکییی 45

2-1-7-1- مدل ارزش ویژه برند آکر 49

2-1-7-2- مدل ارزش ویژه برند کلر 67

2-1-7-3- مدل ارزیابی دارایی برند رابکیم 70

2-1-7-4- مدل ایکویتر برند 72

2-1-7-5- مدل اینتر برند 72

2-1-7-6- مدل برندز 73

2-1-7-7- مدل رزونانس برند  74

2-1-8- مدل مفهومی تحقیق 79

2-1-9- چهارچوب نظری تحقیق 80

2-1-10- آشنایی با صنعت بیمه 83

2-1-10-1- مفاهیم بیمه 85

2-1-10-2- تاریخچه بیمه 87

2-1-10-3- خصوصی سازی صنعت بیمه  90

2-1-10-4- طرح تحول صنعت بیمه 91

2-1-11- پیشینه تحقیق 94

2-1-11-1- مروری بر تحقیقات گذشته خارجی 94

2-1-11-2- مروری بر تحقیقات گذشته داخلی 95

 

 

منابع

 

 

شکل‌ها

شکل 2-2- مدل نتمیر و همکاران 41

شکل 2-3- مدل تیلور و همکاران 42

شکل 2-4- دسته بندی رویکرد ارزش ویژه برند والستر 43

شکل 2-5- مدل ارزیابی ارزش ویژه برند جهانی 47

شکل 2-6- چگونه ارزش ویژه برند ارزش زایی میک ند 51

شکل 2-7- ابعاد دانش برند کلر 68

شکل 2-8- مدل برند یانگ و رابیم 72

شکل 2-9- هرم رزونانس برند 77

 

جداول

جدول 2-2- تحقیقات انجام شده بر روی ارزش ویژه برندکیم و کیم 48

 

نمودارها

نمودار 2-1- ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات 23

 

  • دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار

    دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار پاوروینت حوادث و کار پاورپوینت درمورد حوادث در کار پاورپوینت حادثه های احتمالی در کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار جهت رشته مدیریت در 60 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت حسابداری اسلامی

    پاورپوینت حسابداری اسلامی پاورپوینت حسابداری اسلامی pdf پاورپوینت حسابداری اسلامی مقاله pdf حسابداری اسلامی پاورپوینت پاورپوینت حسابداری اسلامی در ایران پاورپوینت حسابداری اسلامی مقاله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری اسلامی جهت رشته حسابداری در قالب 36 اسلاید و با…

  • پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رهیافتی نوین تالیف راسل و نورویگ ترجمه رهنمون و هماوندی

    پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رهیافتی نوین تالیف راسل و نورویگ ترجمه رهنمون و هماوندی خلاصه کتاب هوش مصنوعی پیام نور خلاصه کتاب هوش مصنوعی پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رهیافتی نوین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • روشهای تبلیغاتی و جنگ رسانه دشمن علیه جوانان

    روشهای تبلیغاتی و جنگ رسانه دشمن علیه جوانان جنگ روانی دشمن روشهای تبلیغاتی دشمن علیه جوانان جنگ رسانه دشمن علیه جوانان عملیات روانی دشمن شگردهای تبلیغاتی جنگ نرم فضای رسانه ای عملیات روانی روشهای تبلیغاتی و جنگ رسانه دشمن علیه…

  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی

    سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی سیستم تزریقی موتورهای جرقه ای سیستمهای سوخت رسانی سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی نحوه توزیع سوخت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک دانلود…

  • پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع افشای اطلاعات مالی

    پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع افشای اطلاعات مالی پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با موضوع افشای اطلاعات مالی پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب تئوری حسابداری شباهنگ پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری…

  • پاورپوینت بررسی مدل های بهینه یاب در الگوسازی و مدل سازی

    پاورپوینت بررسی مدل های بهینه یاب در الگوسازی و مدل سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی مدل های بهینه یاب در الگوسازی و مدل سازی جهت رشته آمار در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول مدیریت آموزشی

    پاورپوینت کتاب و درس اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی ppt پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی دکتر علاقه بند پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی چیست پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس اصول…

  • پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی قیر

    پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی قیر رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی - قیر در 130 اسلاید به طور کامل و جامع  همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است: 1- خواص قیر 2-…

  • پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع روش مبتنی بر تعیین ارزش

    پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع روش مبتنی بر تعیین ارزش کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری مالیتألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان پاورپوینت روش مبتنی بر تعیین ارزش: کاربردها…

  • تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی

    تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی تشخیص نفوذ با داده کاوی تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی سیستم های تشخیص نفوذ بر پایه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه با استفاده از داده کاوی تشخیص نفوذ با الگوریتمهای داده کاوی…

  • پرسشنامه ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی با مدل یکپارچه سازی اراضی

    پرسشنامه ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی با مدل یکپارچه سازی اراضی کلمات کلیدی : پرسشنامه اسکان غیر رسمی پرسشنامه سکونتگاه های غیررسمی دانلود پرسشنامه اسکان غیر رسمی دانلود پرسشنامه سکونتگاه های غیررسمی پرسشنامه ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی پرسشنامه ساماندهی سکونتگاه های…

  • پاورپوینت تحليل الكتريكی فيزيولوژی سلول

    پاورپوینت تحليل الكتريكی فيزيولوژی سلول پاورپوینت آموزش تصویری فیزیولوژی فیزیولوژی سلول ppt دانلود پاورپوینت تحليل الكتريكي فيزيولوژي سلول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحليل الكتريكی فيزيولوژی سلول جهت رشته مهندسی پرشکی در قالب 66 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش جراحی بینی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش جراحی بینی فصل دوم پایان نامه جراحی بینی مبانی نظری جراحی بینی پیشینه تحقیق جراحی بینی پیشینه داخلی جراحی بینی پیشینه خارجی جراحی بینی پیشینه پژوهش جراحی بینی پیشینه نظری جراحی بینی ادبیات نظری جراحی…

  • بررسی تاثیر برنامه های ماهواره ای بر رشد اجتماعی نوجوانان دبیرستانهای دختر و پسر

    بررسی تاثیر برنامه های ماهواره ای بر رشد اجتماعی نوجوانان دبیرستانهای دختر و پسر رشد اجتماعی برنامه های ماهواره رشد اجتماعی نوجوانان تاثیر برنامه های ماهواره ای بر رشد اجتماعی نوجوانان بررسی تاثیر برنامه های ماهواره ای بر رشد اجتماعی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ایجاد امنیت در ابر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ایجاد امنیت در ابر مبانی نظری ایجاد امنیت در ابر دانلود مبانی نظری ایجاد امنیت در ابر پیشینه تحقیق ایجاد امنیت در ابر ادبیات نظری ایجاد امنیت در ابر فصل دوم پایان نامه ایجاد امنیت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آفرینشگری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آفرینشگری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آفرینشگری مبانی نظری آفرینشگری پیشینه تحقیق آفرینشگری پیشینه داخلی آفرینشگری پیشینه خارجی آفرینشگری پیشینه پژوهش آفرینشگری پیشینه نظری آفرینشگری ادبیات نظری آفرینشگری چارچوب نظری آفرینشگری رفتن به…

  • پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد

    پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد مدیریت استراتژیك تغییر موضوعات تغییر در سطح استراتژیك ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر افزایش عملکرد با استراتژیک تغییر پرسشنامه مدیریت استراتژیك تغییر پرسشنامه موضوعات تغییر در سطح…

  • پاورپوینت کتاب توسعه اقتصادی و برنامه ریزی از یگانه موسوی

    پاورپوینت کتاب توسعه اقتصادی و برنامه ریزی از یگانه موسوی پاورپوینت کتاب توسعه اقتصادی و برنامه ریزی یگانه موسوی پاورپوینت کتاب توسعه اقتصادی و برنامه ریزی پاورپوینت توسعه اقتصادی و برنامه ریزی یگانه موسوی جهرمی پاورپوینت کتابتوسعه اقتصادی و برنامه…

  • پاورپوينت فصل چهارم فارسی هفتم ابتدایی مبحث نام ها و يادها

    پاورپوينت فصل چهارم فارسی هفتم ابتدایی مبحث نام ها و يادها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل چهارم فارسی هفتم ابتدایی مبحث نام ها و يادها در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی

    چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی داده کاوی درخت تصمیم خوشه بندی یادگیری الکترونیکی فناوری اطلاعات چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی بررسی چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امر به معروف و نهی از منکر در عرصه عفاف و حجاب

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امر به معروف و نهی از منکر در عرصه عفاف و حجاب مبانی نظری عفاف و حجاب پیشینه تحقیق عفاف و حجاب مبانی نظری و پیشینه تحقیق عفاف و حجاب پیشینه پژوهش عفاف و حجاب…

  • جزوه کامل ساختمان داده ها

    جزوه کامل ساختمان داده ها جزوه کامل ساختمان داده ها رفتن به سایت اصلی جزوه کامل ساختمان داده ها به تعداد 90 صفحه ورد قابل ویرایش مناسب اساتید و مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات دانشجویان     فهرست…

  • پاورپوینت فنگ شویی یا دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا

    پاورپوینت فنگ شویی یا دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا پاورپوینت فنگ شویی اتاق خواب پاورپوینت فنگ شویی ذهن پاورپوینت فنگ شویی چیست پاورپوینت جدول فنگ شویی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی فنگ شویی جهت رشته فلسفه و منطق…

  • دانلود پاورپوینت درباره روش تحقیق پیشرفته

    دانلود پاورپوینت درباره روش تحقیق پیشرفته پاورپوینت درس روش تحقیق پیشرفته دانلود پاورپوینت درس روش تحقیق پیشرفته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحقیق پیشرفته جهت رشته مدیریت در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • پاورپوينت مجتمع مسکونی شهدای سوم خرداد ناجا

    پاورپوينت مجتمع مسکونی شهدای سوم خرداد ناجا پاورپوينت مجتمع مسکونی پاور پوینت مجتمع مسکونی شهدای ناجا پاورپوينت مجتمع مسکونی شهدای سوم خرداد ناجا پاورپوینت شهدای سوم خرداد ناجا دانلود پاورپوينت مجتمع مسکونی شهدای سوم خرداد ناجا دانلود پاورپوینت در مورد…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری مبانی نظری تبلیغات تجاری دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری پیشینه تبلیغات تجاری پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری ادبیات نظری تبلیغات تجاری فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری…

  • پاورپوینت جامع بررسی شیوه زندگی سالم

    پاورپوینت جامع بررسی شیوه زندگی سالم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامع بررسی شیوه زندگی سالم جهت رشته خانه و خانواده در قالب 145 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آموزشی درس مفاهیم بنیادی پایگاه داده‌ها

    پاورپوینت آموزشی درس مفاهیم بنیادی پایگاه داده‌ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس مفاهیم بنیادی پایگاه داده‌ها جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 416 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت بررسی پیلونفریت در کودکان

    پاورپوینت بررسی پیلونفریت در کودکان پاورپوينت پيلونفریت کودکان دانلود پاورپوينت پيلونفریت کودکان پاورپوينت درباره پيلونفریت کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بررسی پيلونفریت در کودکان جهت رشته پزشکی در قالب 17 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل…

  • دیدگاه های روانشناسی سازگاری اجتماعی و عوامل موثر بر آن

    دیدگاه های روانشناسی سازگاری اجتماعی و عوامل موثر بر آن سازگاری اجتماعی تعاریف سازگاری اجتماعی ویژگی های شخص سازگار عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی تحلیل فرآیند سازگاری دیدگاه های نظری سازگاری نقش خانواده بر توانایی سازگاری كودك و نوجوان پایان…

  • پاورپوینت بررسی انواع آسیب های اجتماعی

    پاورپوینت بررسی انواع آسیب های اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی انواع آسیب های اجتماعی جهت رشته جامعه شناسی ، روانشناسی ، علوم تربیتی و اجتماعی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • ارتقا خط تولید با شبیه سازی برنامه ریزی تولید و تخصیص صحیح منابع

    ارتقا خط تولید با شبیه سازی برنامه ریزی تولید و تخصیص صحیح منابع شبیه سازی برنامه ریزی تولید شبیه سازی سیستمهای صف بهبود چیدمان خط تولید كارخانه ارتقا خط تولید با شبیه سازی برنامه ریزی تولید و تخصیص صحیح منابع…

  • دانلود پاورپوینت درس یازدهم هدیه های آسمانی کلاس ششم

    دانلود پاورپوینت درس یازدهم هدیه های آسمانی کلاس ششم پاورپوینت هدیه های آسمانی ششم پاورپوینت درس هدیه های آسمانی ششم ابتدایی پاورپوینت درس یازدهم هدیه های آسمانی دانلود پاورپوینت درس یازدهم هدیه های آسمانی کلاس ششم رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود پاورپوینت امنیت شبکه

    دانلود پاورپوینت امنیت شبکه پاورپوینت امنیت شبکه پاورپوینت امنیت شبکه وایرلس پاورپوینت درباره امنیت شبکه پاورپوینت امنیت شبکه های کامپیوتری پاورپوینت امنیت شبکه های اجتماعی پاورپوینت امنیت شبکه وایرلس پاورپوینت درباره امنیت شبکه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت امنیت…