بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

رضایت شغلی
رضایت مشتریان
رضایت شغلی کارکنان بیمه
رضایت مشتریان از شرکتهای بیمه
رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان
بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع
دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

 

 

 

چکیده:

با توجه به رقابتی شدن محیط کسب وکار، برای جلب رضایت مشتریان با هدف افزایش سودآوری، درآمد و افزایش وفاداری مشتریان لازم است به بررسی نقش نیروی انسانی و درک عوامل تاثیر گذار بر عملکردکارکنان به واسطه نقشی که می تواند برکیفیت خدمات ارایه شده و در نهایت ادراکات مشتریان از خدمات دریافت شده و میزان رضایت آنان داشته باشد، توجه شود.

امروزه صنایع خدماتی نقش اساسی و مهمی در رشد و توسعه اقتصادی كشورها ایفا می كنند و در این میان نقش و اهمیت جایگاه صنعت بیمه به عنوان صنعت مولد و حمایت كننده از صنایع دیگر بر کسی پوشیده نیست لازمه پیشرفت، ادامه حیات و باقی ماندن در صحنه، درك درست نیازهای مشتریان و جلب رضایت آنان می باشد.از این رو چالش بزرگ خدمات، جلب رضایت مشتری است.

 

 وقتی یك مشتری، خدمات خاصی را می خرد، كاركنان مستقیماً بر درك مشتری از كیفیت تعامل اثر می گذارند.به گونه ای كه یك مشتری ناراضی نه تنها ممكن است برای دریافت خدمت به سازمان های دیگری مراجعه كند، بلكه تجربه ناخوشایندش را نیز با دیگران به اشتراك می گذارد؛ از سویی دیگر، ممكن است در نتیجه یك تعامل با كیفیت میان كاركنان و مشتری، مشتری راضی شده و تجربه خوشایندش را با دیگران به اشتراك بگذارد.هدف کاربردی این تحقیق بررسی رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد. پژوهش حاضر از حیث هدف، پژوهشی كاربردی و از حیث نحوه گردآوری داده ها، پژوهشی توصیفی است. 

 

جامعه آماری ، شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد، از این رو پرسشنامه ای شامل 27 سوال تهیه و بین مشتریان شرکت های بیمه شهرستان رشت توزیع گردید در آخر تجزیه و تحلیل روی 384 پرسشنامه جمع آوری شده از مشتریان و 147 پرسشنامه جمع آوری شده از کارکنان انجام گرفت. جهت تجزیه و تحلیل، از نرم افزارهای SPSS وLISREL استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان دادکه تعارض و ابهام نقش بر رضایت شغلی کارکنان تاثیرگذار است، رضایت شغلی بر تعهد درک شده کارکنان اثرگذار است و تعهد درک شده کارکنان نیز بر رضایت مشتریان اثرگذار است.

 

 

 

 

واژگان کلیدی:

تعارض نقش

ابهام نقش

رضایت شغلی

رضایت مشتری

تعهد درک شده کارکنان

 

 

 

 مقدمه

 امروزه صنایع خدماتی نقش اساسی و مهمی در رشد و توسعه اقتصادی كشورها ایفا می كنند و در این میان نقش و اهمیت جایگاه صنعت بیمه به عنوان صنعت مولد و حمایت كننده از صنایع دیگر بر کسی پوشیده نیست. از سوی دیگر جهان بیمه به سرعت در حال تغییر و تحول و رقابتی شدن است و لازمه پیشرفت، ادامه حیات و باقی ماندن در صحنه، درك درست نیازهای مشتریان و جلب رضایت آنان می باشد.از این رو چالش بزرگ خدمات، جلب رضایت مشتری است(نوری،1382،ص10). 

به اعتقاد هلیر و همکارانش   رضایت را می توان به عنوان درجه ای کلی از خرسندی و خوشی حس شده در مشتری دانست که نتیجه ، توانایی آن خدمت در برآوردن خواسته ها، توقعات و نیازهای مرتبط با خدمت برای مشتری است . یی   رضایت را حالتی  میداند که پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، برای مشتری حا صل می شود؛ به عبارتی دیگر رضایت ر ا می توان به عنوان فرآیند درك و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات تعریف کرد.اگر سازما ن ها بخواهند به رضایت مشتری دست یابند، باید سطح رضایت مشتر ی را اندازه گیری کنند زیرا هیچ کس نمی تواند چیزی را که قادر به اندازه گیری آن نیست، مدیریت کند(هو ، 1995،ص21). 

 

رضایت مشتری، عاملی است که میزان موفقیت سازمان را در برقراری ارتباط با مشتری تعیین می کند. بنابراین اندازه گیری آن بسیار مهم است . بحث رضایت بیمه گذارا ن – به عنوان مشتریا ن شرکت های بیمه – از کیفیت خدمات این شرکت ها، در نهایت امر تعیین کننده بقاء یا عدم بقاء این شرکت ها در بازار بیمه خواهد بود (موون ،1994،ص20). در دنیای مملو از پیچیدگی و تغییر و تحول امروز، سطح رقابت سازمانی همواره در حال افزایش است بدیهی است که در عرصه رقابت جهانی سازمان هایی موفق تر عمل خواهند کرد که بتوانند سازوکارهای مثبت را در رقابت پیش روی خود بهتر به منصه ظهور برسانند. به عبارتی دیگر سازمان هایی خواهند توانست از پالاینده گزینش سخت محیطی عبور کنند که از هرگونه ناخالصی بری بوده و بتوانند اعتماد و رضایت خاطر عوامل تعیین کننده و استراتژ یکی محیطی را جلب کنند (زروندی،1388،ص12). 

 

اگر سازمان تنها به هدف های مادی کارکنان توجه کند و هدف های معنوی را نادیده بگیرد، کارکنان در سازمان به عملکرد اندک گرایش مییابند، زیرا توقعات آنها برآورده نشده است، هرگاه هدف های مادی و معنوی افراد از سوی سازمان مورد توجه قرار گیرد، آنان با تمام توان خود در جهت تحقق اهداف سازمان تلاش و کوشش خواهند نمود. از آنجاکه بخش مهمی از عمر ما در محیط کاری سپری می شود و بسیاری از روابط و مناسبات اجتماعی ما در ساعات کاری شکل می گیرد. می توان از کار به عنوان بخش بسیار مهم و زندگی انسان یاد کرد با توجه به اهمیت ابعاد مختلف کار در زندگی انسان ها، می توان گفت که تعهد سازمانی و تمایل به انجام کار نیز تاثیر بسزایی در نحوه خشنودی انسان ها از وضیعت زندگیشان دارد(زروندی،1388،ص12).

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول

1-1)  مقدمه 1

1-2) بیان مساله 2

1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق 4

1-4) اهداف تحقیق 5

1-5) سوالات تحقیق 6

1-6)  چهارچوب نظری تحقیق 7

1-7) فرضیه های تحقیق 7

1-8-1)تعاریف نظری متغیرها 8

1-8-2) تعاریف عملیاتی متغیرها 8

1-9) قلمروتحقیق 10

 

فصل دوم

2-1) رضایت مشتری 14

2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 16

2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 19

2-1-3) مزایای رضایت مشتری 20

2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 22

2-2)اهمیت رضایت مشتری 24

2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 25

2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 29

2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 29

2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 30

2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 31

2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 32

2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 33

2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 34

2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 35

2-2) تعهد درک شده کارکنان 38

2-2-1) تعاریف تعهد 41

2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی 41

2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی 43

2-3) رضایت شغلی 46

2-3-1) مفهوم رضایت از شغل 47

2-3-2) تعاریف رضایت شغلی 48

2-3-3) رضایت و انگیزش 49

2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان 50

2-3-5) رابطه مدیر با کارمند 52

2-3-6) امنیت شغلی 53

2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد 54

2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری 54

2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی 54

2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا 55

2-4-3) شرایط مناسب کاری 55

2-4-4) همکاران مساعد 56

2-4-5) تناسب شغل بافرد 56

2-4-1)تعریف واژه تعارض 58

2-4-1-1) تعارض نقش 58

2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض 59

2-4-2-1) دیدگاه سنتی 59

2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض 60

2-4-2-2) دیدگاه تعامل 60

4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر 61

4-2-4) فرایند تعارض 61

2-5) ابهام نقش 69

2-6-1) پژوهش های داخلی 72

2-6-2)) پژوهشهای خارجی 73

 

فصل سوم

3-1) مقدمه 75

3-2) فرایند اجرای تحقیق 76

3-3) روش تحقیق 76

3-4-1) جامعه آماری و روش نمونه گیری 77

3-4-2)  حجم نمونه 77

3-5) ابزار گردآوری داده ها 78

3-6) روایی و پایایی پرسشنامه 80

3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها 82

 

فصل چهارم

4-1) مقدمه 90

4-2) آمارتوصیفی 90

4-2-1) تحلیل جمعیت شناختی نمونه 90

4-2-1-1) جنسیت مشتری 91

4-2-1-2) سطح تحصیلات مشتری 92

4-2-1-3) وضعیت تاهل مشتری 93

4-2-1-4) سن مشتری 94

4-2-2-1) جنسیت 95

4-2-3) توصیف متغیرهای اصلی تحقیق 99

4-2-3-1) ابهام نقش 99

4-2-3-2) تعارض نقش 100

4-2-3-3) رضایت شغلی 101

4-2-3-4) تعهدکارکنان 102

4-2-3-5) رضایت مشتری 103

4-4) آزمون فرضیه های تحقیق 104

4-4-1) آزمون مدل تحقیق 104

4-3-2) شاخص های برازش مدل 106

 

فصل پنجم

5-1) مقدمه 110

5-2-1) نتایج آمار توصیفی 110

5-2-2) بحث و نتایج آمار استنباطی 111

5-3) پیشنهادات کاربردی بر مبنای یافته های تحقیق 112

5-4) پیشنهادات برای تحقیقات آتی 116

5-6) محدودیت های تحقیق 116

پیوست ها

پیوست 1:سوالات پرسشنامه 127

پیوست 2: خروجی نرم افزار spss 134

پیوست3: خروجی نرم افزار lisrel 149

 

فهرست اشکال

شکل 2-1)  شش حالت ارتباط میان رضایت و وفاداری 23

شکل2-2)چرخه رضایت 27

 

فهرست جداول

جدول2-1)مناطق مختلف نمودار چهار بخشی 28

جدول2-2) تکنیک های مدیریت تعارض. 65

جدول 3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه محیطی 79

جدول 3-2)ترکیب سوالات پرسشنامه 79

جدول4-1) جدول فراوانی جنسیت 91

جدول4-2) جدول فراوانی سطح تحصیلات 92

جدول4-3) جدول فراوانی وضعیت تاهل 93

جدول4-4) جدول فراوانی سن 94

جدول 4-5) جدول فراوانی جنسیت کارکنان 95

جدول 4-6) جدول فراوانی سطح تحصیلات کارکنان 96

جدول 4-7) جدول فراوانی وضعیت تاهل کارکنان 97

جدول 4-8) جدول فراوانی سن کارکنان 98

جدول4-9) توصیف متغیرابهام نقش 99

جدول4-10) توصیف متغیرتعارض نقش 100

جدول4-11) توصیف متغیر رضایت شغلی 101

جدول4-12) توصیف متغیرتعهد کارکنان 102

جدول4-13) توصیف متغیررضایت مشتری 103

جدول4-14) شاخص های برازش مدل 107

جدول 4-15) نتایج آزمون فرضیه های تحقیق 107

 

فهرست نمودارها

نمودار1): مدل تحقیق بر اساس مدل ویلاریس و کولهو( 2001 ) و مدل  فوئن و چوی ( 2012) 7

نمودار2-1) تعریف مفهوم رضایت مشتری . 19

نمودار2-2) ارتباط بین کیفیت محصول/خدمات و رضایت مشتری و سودمندی شرکت 25

شکل2-2)چرخه رضایت 27

نمودار 2-3)مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا 31

نمودار 2-4) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 31

نمودار 2-5) بخشی از مدل شاخص رضایت مشتری در سوئیس 33

نمودار 2-6) مدل شاخص رضایت مشتری در مالزی 34

نمودار 2-7) مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ. 35

نمودار 2 7) عوامل مؤثر بر تعهد 44

نمودار4-1) نمودار میله ای جنسیت مشتری 91

نمودار4-2) نمودار میله ای تحصیلات مشتری 92

نمودار4-3) نمودار میله ای وضعیت تاهل مشتری 93

نمودار4-4) نمودار میله ای سن مشتری 94

نمودار4-5) نمودار میله ای جنسیت کارکنان 95

نمودار 4-6) نمودار میله ای سطح تحصیلات کارکنان 96

نمودار4-7) نمودار میله ای وضعیت تاهل کارکنان 97

نمودار4-8) نمودار میله ای وضعیت سن کارکنان 98

نمودار4-9) نمودار هیستوگرام ابهام نقش 99

نمودار4-10) نمودار هیستوگرام تعارض نقش 100

نمودار4-11) نمودار هیستوگرام رضایت شغلی 101

نمودار4-12) نمودار هیستوگرام تعهددرک شده کارکنان 102

نمودار4-13) نمودار هیستوگرام رضایت مشتری 103

نمودار 4-15) مدل استاندارد تحقیق 105

نمودار 4-16) محاسبه آماره t 106

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت بیوگرافی و بررسی آثار استاد هوشنگ سیحون

    دانلود پاورپوینت بیوگرافی و بررسی آثار استاد هوشنگ سیحون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیوگرافی و بررسی آثار استاد هوشنگ سیحون جهت رشته معماری در 19 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آمادگی جسمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آمادگی جسمانی فصل دوم پایان نامه آمادگی جسمانی مبانی نظری آمادگی جسمانی پیشینه تحقیق آمادگی جسمانی پیشینه داخلی آمادگی جسمانی پیشینه خارجی آمادگی جسمانی پیشینه پژوهش آمادگی جسمانی پیشینه نظری آمادگی جسمانی ادبیات نظری آمادگی…

  • پاورپوینت تطابق تکنیک های سیستم عامل با نسل های کامپیوتر

    پاورپوینت تطابق تکنیک های سیستم عامل با نسل های کامپیوتر دانلود پاورپوينت سیستم عامل  دانلود پاورپوينت درمورد سیستم عامل  رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت سیستم عامل  جهت رشته نرم افزار  در قالب 17 اسلايد و با فرمت pptx به…

  • بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی

    بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی دانشجو فقر خانواده افت تحصیلی نظام آموزش عالی كشور بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • ارائه الگویی مطلوب برای ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان

    ارائه الگویی مطلوب برای ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان ارزیابی عملکرد کارکنان پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان معیارهای ارزیابی عملکرد کارکنان مدلهای ارزیابی عملکرد کارکنان ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه شاخص های…

  • پاورپوينت نحوه انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور

    پاورپوينت نحوه انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور پاورپوينت انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور دانلود پاورپوينت انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور پاورپوینت درباره انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت نحوه انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور جهت…

  • رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی

    رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی فرهنگ سازمانی مدیریت مشاركتی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی دانلود پایان نامه فرهنگ سازمانی دانلود پایان نامه مدیریت مشاركتی بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته مدیریت…

  • پاورپوینت در مورد روان سنجی

    پاورپوینت در مورد روان سنجی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روان سنجی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اولین فعالیتها…

  • پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان

    پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان پاورپوینت شاخص های شایستگی کارکنان پاورپوینت لیست شایستگی های شغلی پاورپوینت فهرستی از شایستگی ها پاورپوینت مدل های شایستگی سازمانی پاورپوینت نمونه مدل شایستگی پاورپوینت انواع شایستگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان…

  • پاورپوینت نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی در اعمال فیزیولوژیک بدن

    پاورپوینت نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی در اعمال فیزیولوژیک بدن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی در اعمال فیزیولوژیک بدن جهت رشته ی پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پروپوزال ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع

    پروپوزال ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع بهبود کیفیت برنامه های بهبود کیفیت بهبود کیفیت صنایع صنایع کوچک ارومیه بررسی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع پروپوزال…

  • پایان نامه مهندسی برق گرایش قدرت با عنوان مدل سازی ترانسفورماتور planar

    پایان نامه مهندسی برق گرایش قدرت با عنوان مدل سازی ترانسفورماتور planar ترانسفورماتور ترانسفورماتور planar مدل سازی ترانسفورماتور planar ترانسفورماتورهای ایده آل بررسی تلفات در سیم پیچ دانلود پایان نامه مهندسی برق دانلود پایان نامه مهندسی قدرت دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری 109 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری 109 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت ریسک اعتباری مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری پیشینه داخلی مدیریت ریسک اعتباری پیشینه خارجی مدیریت ریسک اعتباری…

  • مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

    مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری مدلهای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری مدل های مدیریت ارتباط با…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها با DEA

    پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی با تحلیل پوششی داده ها…

  • قالب های ساخت آگهی،ارزیابی آنها و تولید آگهی تلویزیونی و انیمیشنی

    قالب های ساخت آگهی،ارزیابی آنها و تولید آگهی تلویزیونی و انیمیشنی دانلود پایان نامه آگهی انیمیشنی دانلود پایان نامه تولید آگهی تلویزیونی دانلود پایان نامه قالب های ساخت آگهی دانلود پایان نامه بررسی زییایی شناختی آگهی دانلود پایان نامه رشته…

  • ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری

    ماهیت راهبردهای زبان آموزی و بررسی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری کلمات کلیدی : راهبردهای زبان آموزی طبقه بندی راهبردهای زبان آموزی راهبردهای زبان آموزی از دیدگاه شناختی روشهای سنجش راهبردهای شنیداری پایان نامه راهبردهای زبان آموزی تعریف مفهومی راهبردهای زبان…

  • عوامل موثر بر تعهد سازمانی و نتایج و پیامدهای آن

    عوامل موثر بر تعهد سازمانی و نتایج و پیامدهای آن عوامل موثر بر تعهد سازمانی عوامل موثر در تعهد سازمانی پیامدهای تعهد سازمانی نتایج و پیامدهای تعهد سازمانی بررسی عوامل موثر بر تعهد سازمانی کارکنان تعهد سازمانی کارکنان و عوامل…

  • پاورپوینت تاثیر ورزش بر بیماران مبتلا به دیابت

    پاورپوینت تاثیر ورزش بر بیماران مبتلا به دیابت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاثیر ورزش بر بیماران مبتلا به دیابت جهت رشته ی پزشکی در قالب 61 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم اله دانش فرد

    پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم اله دانش فرد پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم اله دانش فرد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب مرگ

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب مرگ مبانی نظری اضطراب مرگ پیشینه اضطراب مرگ دانلود مبانی نظری اضطراب مرگ پیشینه تحقیق اضطراب مرگ ادبیات نظری اضطراب مرگ فصل دوم پایان نامه اضطراب مرگ مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مرگ…

  • پرسشنامه سنجش هراس اجتماعی

    پرسشنامه سنجش هراس اجتماعی پرسشنامه هراس اجتماعی پرسشنامه هراس اجتماعی کانور و همکاران پرسشنامه هراس اجتماعی spin روایی و پایایی پرسشنامه هراس اجتماعی کانور تفسیر پرسشنامه هراس اجتماعی کانور دانلود پرسشنامه هراس اجتماعی کانور دانلود پرسشنامه هراس اجتماعی spin روایی…

  • پاورپوینت درباره ICU

    پاورپوینت درباره ICU رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره ICU جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در صورت وجود یک بیماری…

  • مدل بومی برای شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران

    مدل بومی برای شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران توسعه پايدار ابعاد توسعه پايدار خط مشی گذاری زیست محیطی نگرش بومی خط مشی گذاری زیست محیطی شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران الگو سیاست های زیست محیطی ایران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه ادبیات نظری ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • دانلود پاورپوینت فصل پنجم ریاضی هشتم با عنوان بردار و مختصات

    دانلود پاورپوینت فصل پنجم ریاضی هشتم با عنوان بردار و مختصات پاورپوینت بردار و مختصات ریاضی هشتم پاورپوینت بردار و مختصات هشتم پاورپوینت بردار و مختصات ریاضی هفتم پاورپوینت درس بردار و مختصات ریاضی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت بررسی و تحليل چيدمان خاص سنكرون و كانبان در شركت ايران خودرو

    پاورپوینت بررسی و تحليل چيدمان خاص سنكرون و كانبان در شركت ايران خودرو پاورپوینت ایران خودرو دانلود پاورپوینت بررسی و تحليل چيدمان خاص سنكرون و كانبان در شركت ايران خودرو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی و تحليل چيدمان (لی…

  • پاورپوینت تعریف و الگو های کار آفرینی

    پاورپوینت تعریف و الگو های کار آفرینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف و الگو های کار آفرینی جهت رشته اقتصاد در قالب 166 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت شکل دهی سرامیک ها به روش رسوب الکتروفورتیک

    پاورپوینت شکل دهی سرامیک ها به روش رسوب الکتروفورتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شکل دهی سرامیک ها به روش رسوب الکتروفورتیک جهت رشته ی مهندسی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت تعادل اسید و باز

    پاورپوینت تعادل اسید و باز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعادل اسید و باز جهت رشته ی پزشکی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در…

  • پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس های کل بنا – تحلیل بنا)

    پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس های کل بنا – تحلیل بنا) پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس های کل بنا – تحلیل بنا) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس…

  • تبیین و تعریف کلی رسانه جمعی و انواع آن در حقوق ایران

    تبیین و تعریف کلی رسانه جمعی و انواع آن در حقوق ایران مفهوم رسانه بزهکاری اطفال بزهکاری نوجوانان تعریف رسانه جمعی نقش رسانه در بزهکاری دانلود تحقیق رشته حقوق تبیین و تعریف کلی رسانه جمعی و انواع آن در حقوق…

  • بررسی افراز در قانون ثبت و سازوکار اجرایی آن

    بررسی افراز در قانون ثبت و سازوکار اجرایی آن کلمات کلیدی : افراز در قانون ثبت افراز در قانون مدنی تعریف افراز در قانون ثبت قانون افراز در شهرداری تقسیم مال غیر منقول تقسیم مال غیر منقول مشاع پایان نامه…

  • دانلود پاورپوینت پی ساختمان

    دانلود پاورپوینت پی ساختمان پاورپوینت انواع پی ساختمان پاورپوینت آشنایی با پی ساختمان پاورپوینت ملاحضات در طرح پی ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پی ساختمان جهت رشته معماری در 20 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی

    دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی پاورپوینت جامع درباره کسب و کار اینترنتی پاورپوینت معرفی کسب و کار اینترنتی پاورپوینت اصول کسب و کار اینترنتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی جهت رشته مدیریت در 154…