بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
پایان نامه با موضوع مدیریت دانش
دانلود پایان نامه مدیریت دانش
پایان نامه مدیریت دانش doc
پایان نامه درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت

 

و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول:کلیات پژوهش 6

1-1- مقدمه 7

1-2- تشریح  و بیان مساله 7

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 10

1-5- سوالات تحقیق 11

1-6- فرضیات تحقیق 12

1-7- – ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 13

1-7-1- تعریف مدیریت دانش: 13

1-7-4- تعریف تکنولوژی  CRM: 16

1-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 17

1-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18

مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 19

1-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19

شکل(1-1) –  مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 20

1-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20

 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 22

2-1- مقدمه 23

2-2- تعاریف و مبانی نظری  مدیریت دانش 25

2-2-1- تعریف دانش 26

شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32

شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 33

2-2-3- انواع دانش 33

2-2-4- چرخه دانش 37

شکل(2-3) – چرخه دانش 38

2-2-5- تعریف مدیریت دانش: 38

2-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42

جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 43

2-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل  مدیریت دانش 44

جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 45

2-2-7-1- پردازش دانش 47

2-2-7-2- انتقال دانش  48

2-2-8- تسهیم دانش 49

ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52

شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 56

2-2-9- اصول مدیریت دانش 56

2-2-10- مزایای مدیریت دانش 57

2-2-11- مدل های مدیریت دانش 59

2-2-11-1- مدل هیکس  59

شکل (2-5) – مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61

شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67

جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69

جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 71

2-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72

شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 73

2-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 75

2-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 77

2-2-15-2- عوامل سازمانی 78

2-3- مدیریت ارتباط با مشتری 80

2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81

جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 84

2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 86

2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 87

2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 90

2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 90

2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 93

2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 94

2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95

جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 98

2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 100

2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 101

2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 103

2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 105

2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 105

2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 106

2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 109

2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 110

2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113

شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 115

2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116

شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 118

2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 118

2-3-19- مدل های CRM 119

جدول(2-8 )- مدل های CRM 121

2-4-1- مدیریت منابع انسانی 122

2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 126

2-4-3- ساختار سازمانی 127

2-4-3-1- ساختار نظری 128

الف – ساختار مكانیكی 129

ب – ساختار ارگانیكی 129

2-4-3-2- ساختار عملی 129

ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129

ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131

جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 134

2-5- چهارچوب نظری 136

شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 141

2-6- پیشینه تحقیق 141

2-6-1- پژوهش های خارجی 141

جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 144

2-6-2- پژوهش های داخلی 145

 

فصل سوم:روش تحقیق 151

3-1- مقدمه 152

3-2- نوع  پژوهش 153

3-3- جامعه آماری 154

3-4- نمونه آماری 155

3-5- روش جمع آوری اطلاعات 157

3-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157

جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159

جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 159

3-7- روایی و پایایی 159

3-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159

جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 161

3-7-2- تعیین روایی ( اعتبار)  ابزار تحقیق 163

3-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164

جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 165

3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 167

4-1- مقدمه 168

جدول (4-1)- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان 168

شکل (4-1)- نمودار دایره ای توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان 169

جدول(4-2)- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 169

شکل (4-2)- نمودار دایره ای فراوانی سن پاسخ دهندگان 170

جدول(4-3)-توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان 171

شکل (4-3)- نمودار دایره ای فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان 172

4-3- آمار توصیفی متغیرها 172

جدول (4-4)-آمار توصیفی متغیرها 172

4-3-1- قابلیت مدیریت دانش 174

شکل(4-4)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیرقابلیت مدیریت دانش با منحنی توزیع نرمال 175

4-3-2- مشتری گرایی 176

شکل(4-5)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر مشتری گرایی با منحنی توزیع نرمال 177

4-3-3- تکنولوژی CRM 178

شکل(4-6)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر تکنولوژی CRM با منحنی توزیع نرمال 179

4-3-4- عوامل سازمانی 180

شکل(4-7)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر عوامل سازمانی با منحنی توزیع نرمال 181

4-3-5- موفقیت CRM 182

شکل(4-8)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر موفقیت CRM با منحنی توزیع نرمال 183

4-4- آمار استنباطی: 183

جدول (4-5)- شاخص های ارزیابی برازش کلی مدل 184

4-4-2- حالت تخمین استاندارد مدل 185

شکل (4-9) تخمین استاندارد مدل 186

جدول (4-6)- ضرایب مدل برازش شده 187

 

فصل پنجم:یافته ها، نتایج و پیشنهادات 189

5-1- مقدمه 190

5-2- بانک پاسارگاد در یک نگاه 191

5-3- نتیجه گیری 192

5-3-1- فرضیات پژوهش: 192

 

فهرست منابع 199

منابع لاتین : 201

ضمائم و پیوست ها 206

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری 207

خروجی های نرم افزاری : 211

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال گذر هراسی 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال گذر هراسی 64 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال گذر هراسی مبانی نظری اختلال گذر هراسی پیشینه تحقیق اختلال گذر هراسی پیشینه داخلی اختلال گذر هراسی پیشینه خارجی اختلال گذر هراسی…

  • پاورپوینت چگونه رفتار كنيم تا يك فروشنده موفق شويم

    پاورپوینت چگونه رفتار كنيم تا يك فروشنده موفق شويم پاورپوینت چگونه رفتار كنيم تا يك فروشنده موفق شويم پاورپوینت رفتارهای فروشنده موفق تحقیق چگونه رفتار كنيم تا يك فروشنده موفق شويم تكات مهم در فروشندگي يك فروشنده خوب چه مشخصاتي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری مبانی نظری اندازه گیری رضایت مشتری پیشینه اندازه گیری رضایت مشتری دانلود مبانی نظری اندازه گیری رضایت مشتری پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری ادبیات نظری اندازه گیری رضایت مشتری فصل…

  • پاورپوينت حسابداری صنعتی یک

    پاورپوينت حسابداری صنعتی یک پاورپوينت حسابداری پاورپوينت حسابداری صنعتی پاورپوينت حسابداری صنعتی یک دانلود پاورپوينت حسابداری پاورپوينت در مورد حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت حسابداری صنعتی یک جهت رشته حسابداری در قالب 303 اسلايد و با فرمت pptx…

  • وجدان اخلاقی از نگاه علامه جعفری

    وجدان اخلاقی از نگاه علامه جعفری وجدان وجدان اخلاقی وجدان اخلاقی از نگاه اندیشمندان اسلامی دیدگاه علافه جعفری به وجدان اخلاقی دانلود پایان نامه وجدان اخلاقی دانلود پایان نامه رشته فلسفه اخلاق وجدان اخلاقی از نگاه علامه جعفری مطالعه وجدان…

  • دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیکی

    دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیکی پاورپوینت تجارت الکترونیکی پاورپوینت تجارت الکترونیکی چیست پاورپوینت تجارت الکترونیکی در ایران پاورپوینت جزوه تجارت الکترونیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیکی جهت رشته کامپیوتر در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • راهنمای انتشار و ثبت اوراق‌بهادار،ثبت شرکت‌ها و نهادهای مالی نزد سازمان بورس و اوراق‌بهادار

    راهنمای انتشار و ثبت اوراق‌بهادار،ثبت شرکت‌ها و نهادهای مالی نزد سازمان بورس و اوراق‌بهادار بورس اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق‌بهادار ثبت شرکت‌ها و نهادهای مالی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • پاورپوینت معرفی پروژه پل صدر و هدف این پروژه

    پاورپوینت معرفی پروژه پل صدر و هدف این پروژه دانلود پاورپوینت معرفی پروژه پل صدر و هدف این پروژه پاورپوینت پروژه پل صدر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی پروژه پل صدر و هدف این پروژه جهت رشته عمران در…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد 59 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد 59 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه داخلی ارزیابی عملکرد پیشینه خارجی ارزیابی عملکرد پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد پیشینه نظری…

  • پاورپوينت حافظه های الکترونیکی

    پاورپوينت حافظه های الکترونیکی دانلود پاورپوينت حافظه های الکترونیکی دانلود پاورپوينت درمورد حافظه های الکترونیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت حافظه های الکترونیکی  جهت رشته نرم افزار در قالب 8 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت تصفیه خانه فاضلاب شیراز و واحدهای فرآیندی تصفیه خانه

    پاورپوینت تصفیه خانه فاضلاب شیراز و واحدهای فرآیندی تصفیه خانه پاورپوینت تصفیه خانه فاضلاب شهر شیراز پاورپوینت ارزیابی تصفیه خانه فاضلاب شیراز پاورپوینت تصفیه خانه آب و فاضلاب شیراز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تصفیه خانه فاضلاب شیراز و واحدهای فرآیندی…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد

    دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد پاورپوینت مدیریت و ارزیابی عملکرد در سازمان پاورپوینت فرآیند ارزیابی در سازمان پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد جهت رشته مدیریت در 86 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • مقایسه ای بین عملكرد كامپیوتر پایه ای به نام "شریف" و كامپیوترهای پیشنهادی در كتاب معماری سیستمهای كامپیوتری (م. سوریس مانو)

    مقایسه ای بین عملكرد كامپیوتر پایه ای به نام "شریف" و كامپیوترهای پیشنهادی در كتاب معماری سیستمهای كامپیوتری (م. سوریس مانو) عملكرد كامپیوتر پایه معماری سیستمهای كامپیوتری سازمان داخلی یك سیستم دیجیتال مقایسه ای بین عملكرد كامپیوتر پایه ای به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق واقعیت درمانی 49 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق واقعیت درمانی 49 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه واقعیت درمانی مبانی نظری واقعیت درمانی پیشینه تحقیق واقعیت درمانی پیشینه داخلی واقعیت درمانی پیشینه خارجی واقعیت درمانی پیشینه پژوهش واقعیت درمانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت فصل دوازدهم علوم نهم مبحث دنیای گیاهان

    پاورپوینت فصل دوازدهم علوم نهم مبحث دنیای گیاهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم نهم متوسطه مبحث دنیای گیاهان در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود تحقیق درباره حافظه حسی و ادراک word

    دانلود تحقیق درباره حافظه حسی و ادراک word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حافظه حسی و ادراک با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پاورپوینت اهرم مالي و سياست ساختار سرمايه (همراه با مثالهای تشریحی)

    پاورپوینت اهرم مالي و سياست ساختار سرمايه (همراه با مثالهای تشریحی) پاورپوینت اهرم مالي و سياست ساختار سرمايه اهرم مالي حالت هاي مختلف ساختار سرمايه درجه اهرم مالي فرمول درجه اهرم مالي محاسبه نقطه بي تفاوتي استقراض شركتي و اهرم…

  • حاکمیت شرکتی و تاثیر آن بر توسعه و گسترش بازار سرمایه

    حاکمیت شرکتی و تاثیر آن بر توسعه و گسترش بازار سرمایه توسعه و گسترش بازار سرمایه پایان نامه توسعه بازار سرمایه پایان نامه حاکمیت شرکتی چارچوب نظری حاکمیت شرکتی حاکمیت شرکتی در ایران حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی شرکت ها…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه مبانی نظری ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه پیشینه تحقیق ارزیابی…

  • ایمنی در شرکت ایران خودرو

    ایمنی در شرکت ایران خودرو اصول ایمنی ارزیابی ریسك شركت ایران خودرو طبقه بندی خطرات سیستم اعلام حریق ایمنی در شرکت ایران خودرو سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina خرید پایان نامه رشته صنایع…

  • تئوریهای متفاوت حسابداری

    تئوریهای متفاوت حسابداری تئوریهای حسابداری حساب های ترازنامه ای دیدگاه های مختلف حسابداری تئوریهای متفاوت حسابداری دانلود مقالات حسابداری دانلود مقالات رشته حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حسابداری تئوریهای متفاوت حسابداری   مقدمه هیات اصول حسابداری در…

  • ایران و منابع انرژی طلای سیاه درس 7 ششم ابتدایی

    ایران و منابع انرژی طلای سیاه درس 7 ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایران و منابع انرژی طلای سیاه درس 7 ششم ابتدایی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت کوره های خلاء در صنایع

    پاورپوینت کوره های خلاء در صنایع دانلود پاورپوینت کوره های خلاء دانلود پاورپوینت درمورد کوره های خلاء رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کوره های خلاء جهت رشته صنایع در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت

    پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت  جهت رشته ی پزشکی در قالب 138 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ميدان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی فرسودگی زناشویی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی فرسودگی زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فرسودگی زناشویی مبانی نظری فرسودگی زناشویی پیشینه تحقیق فرسودگی زناشویی پیشینه داخلی فرسودگی زناشویی پیشینه خارجی فرسودگی زناشویی پیشینه پژوهش فرسودگی زناشویی پیشینه نظری فرسودگی زناشویی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 3

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 3 مبانی نظری اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اضطراب اجتماعی چارچوب نظری اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه اضطراب اجتماعی دانلود مبانی نظری اضطراب اجتماعی پیشینه اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی پیشینه داخلی…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ریاضی کاربردی با عنوان مساله زمانبندی و حل آن با استفاده از رنگ‌آمیزی گراف‌ها

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ریاضی کاربردی با عنوان مساله زمانبندی و حل آن با استفاده از رنگ‌آمیزی گراف‌ها زمانبندی با استفاده از نظریه گراف‌ها نظریه گراف‌ها زمانبندی كلاس زمانبندی امتحانات رنگ‌آمیزی گراف‌ها مدلسازی مساله زمانبندی دانلود پایان نامه کارشناسی…

  • حل مساله مسیریابی وسایل نقلیه با پنجره های زمانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک

    حل مساله مسیریابی وسایل نقلیه با پنجره های زمانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک الگوریتم ژنتیک مساله مسیریابی وسیله نقلیه حل مساله مسیریابی خودرو حل مساله مسیریابی وسایل نقلیه با پنجره های زمانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک دانلود مقاله…

  • گزارش کار آموزی رشته عمران و معماری با عنوان اسکلت بتنی

    گزارش کار آموزی رشته عمران و معماری با عنوان اسکلت بتنی بتن ریزی آرماتوربندی اسکلت بتنی دانلود گزارش کار آموزی رشته معماری با عنوان اسکلت بتنی خرید گزارش کار آموزی رشته معماری انجام گزارش کار آموزی رشته معماری خرید تحقیق…

  • بررسی مبانی فقهی قاعده نفی عسر و حرج

    بررسی مبانی فقهی قاعده نفی عسر و حرج مقاله عسر و حرج قاعده نفی عسر و حرج مقاله قاعده نفی عسر و حرج قاعده نفی عسر و حرج در فقه مبانی فقهی قاعده نفی عسر و حرج مفهوم و رابطه…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تعارض

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تعارض کلمات کلیدی : مبانی نظری تعارض پیشینه تحقیق تعارض پیشینه داخلی تعارض پیشینه خارجی تعارض پیشینه پژوهش تعارض پیشینه نظری تعارض فصل دوم پایان نامه تعارض مبانی نظری تعارض در سازمان پیشینه…

  • پاورپوینت فناوری تولید و فراوری زعفران در ایران

    پاورپوینت فناوری تولید و فراوری زعفران در ایران پاورپوینت کشت زعفران پاورپوینت درباره زعفران پاورپوینت کاشت زعفران دانلود پاورپوینت زعفران پاورپوینت پرورش زعفران دانلود پاورپوینت کشت زعفران پاورپوینت کاشت داشت برداشت زعفران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فناوری تولید…

  • ترجمه فارسی فصل 5، 6 و 7 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر

    ترجمه فارسی فصل 5، 6 و 7 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر ترجمه فارسی فصل 5، 6 و 7 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر رفتن به سایت اصلی ترجمه فارسی فصل 5، 6 و 7 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر به…

  • پاورپوینت کتاب و درس اقتصاد کوچ نشینان ایران

    پاورپوینت کتاب و درس اقتصاد کوچ نشینان ایران پاورپوینت اقتصاد کوچ نشینی پاورپوینت پراکندگی جغرافیایی آنها پاورپوینت مشخصات طبیعی ایران در ارتباط با کوچ و اقتصاد پاورپوینت نقش اقتصاد در کوچ نشینان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد پالایشگاه های گاز کشور با مدل ترکیبی Neuro-DEA

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد پالایشگاه های گاز کشور با مدل ترکیبی Neuro-DEA ارزیابی عملکرد با DEA مبانی نظری ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی داده ها…