افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی
پایان نامه افزایش فروش
پایان نامه تدوین برنامه بازاریابی
پایان نامهافزایش فروش در شرکتها
تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش
افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود  پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازارگانی

افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

 

 

 

 

 

چکیده

تصور نیاز به برنامه ریزی علمی شرکت صنایع کاشی الوند، زمینه ساز خلق موضوع تدوین برنامه بازاریابی در نزد محقق شد. از اینرو محقق به منظور دستیابی به این مهم بعد از کسب اجازه، اقدام به تشخیص رویکرد مدیران بخش های مختلف به ویژه دپارتمان فروش و کارکنان فروش نسبت به برنامه ریزی نموده و جهت آشنایی با نظرات مشتریان و ذینفعان این سازمان که نمایندگان کلیدی تعیین شدند (بدلیل اینکه از حیث دسته بندی B 2 B تشخیص داده شد) اطلاعات گردآوری شده از طریق پرسشنامه بود، بنابراین روش تحقیق توصیفی بکار گرفته شده است و به منظور تعیین موقعیت فعلی شرکت در کسب و کار بعد از مطالعات کتابخانه ای و میدانی و اطلاعات حاصل از پرسشنامه ای که در اختیار مدیران بخشهای مختلف و کارکنان فروش قرارگرفته بود به ارزیابی صنعت، بازار و رقبا پرداخته ایم و توانستیم با شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها ضمن پاسخگویی به سوال دوم پژوهش با استفاده از ماتریس آنسف استراتژی های مناسب تعیین گردندو همچنین اهداف فروش پس از پیش بینی فروش طبق مدل پیش بینی نمو همواره هلت – وینترز برای سه سال آینده پیش بینی گردید و از نتایج بدست آمده از پرسشنامه ای که در بین نمایندگان کلیدی فروش شرکت در سراسر کشور توزیع گردیده بود. نقاط ضعف و قوت آمیخته بازاریابی که سوال چهارم پژوهش حاضر بود شناسایی و مشخص گردید  و متعاقب آن برنامه عملیاتی بازاریابی، بعد از مطابقت با اهداف در قالب آمیخته بازاریابی با ارائه راهکارهای پیشنهادی بیان گردید.

 

 

کلمات کلیدی:

برنامه بازاریابی

افزایش فروش

تدوین برنامه بازاریابی

شرکت کاشی الوند

 

 

 

مساله پژوهش

تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.

 

 در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  

 

مقوله بازاریابی و نداشتن طرح و جایگاه مشخص برای آینده مهم ترین ضعف و چالش برای سازمان ها و بنگاه های کشور محسوب می شود به این ترتیب اهمیت روز افزون بازاریابی و برنامه ریزی باعث شده است برای شرکت ها و موسسات امروزی بسیار مفید و حیاتی و منافع متعددی را بدنبال داشته باشد.امروزه داشتن توان رقابتی، اساس بقای شرکت است. از سوی دیگر برخورداری و حفظ توان رقابتی بیش از همه چیز نیازمند اطلاعات است. شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد. 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول کلیات پژوهش 2

1-1- مسئله پژوهش 3

2-1- پرسش های پژوهش 5

3-1- اهداف پژوهش و ضرورت های آن 6

4-1- سوال های پژوهش 6

5-1- کاربردهای پژوهش و استفاده کنندگان از نتایج 6

6-1- تعاریف عملیاتی 7

7-1- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق 9

 

فصل دوم مبانی نظری 10

مقدمه 3

1-2- ساختار برنامه بازاریابی 5

2-2- تجزیه و تحلیل موقعیت 14

1-2-2-تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها 14

تجزیه و تحلیل PESTEL: 15

فرمت تجزیه و تحلیل PESTEL 15

تحلیل خود 18

2-2-2- تحلیل رقبا 22

3-2-2- تجزیه و تحلیل بازار 24

– مشتریان شما چه کسانی هستند؟ 25

– چه چیزی رفتار مشتری را برمی انگیزد؟ 25

– ارزش مشتریان شما چیست؟ 25

3-2- تعیین اهداف 26

1-3-2- اهداف بازاریابی 28

2-3-2- برآورد تقاضای آتی و پیش بینی فروش 30

4-2.تدوین استراتژی 36

5-2- بازاریابی هدف 37

1-5-2- بخش بندی بازار 39

2-1-5-2- تقسیم بازار بر اساس استفاده از محصول 42

3-1-5-2- تقسیم بازارهایی تجاری 43

2-5-2- بازار هدف 44

3-5-2- موضع یابی 45

6-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی 47

1-6-2- محصول (کالا یا خدمت) 49

1-1-6-2- آمیخته‌ی محصول و خط محصول 52

2-1-6-2- موضع‌یابی محصول 53

3-1-6-2- مدیریت نام تجاری 54

4-1-6-2- استراتژی نام تجاری 54

5-1-6-2- بسته‌بندی 56

6-1-6-2- چرخه عمر محصول 57

2-6-2- قیمت‌گذاری 60

1-2-6-2- قیمت‌گذاری و موضع‌سازی کالا 60

2-2-6-2- استراتژی قیمت‌گذاری 61

3-2-6-2- تعیین قیمت 62

3-6-2- توزیع 65

1-3-6-2- کانال توزیع و ارایه ارزش 66

2-3-6-2- ارزیابی کانال‌های توزیع 67

3-3-6-2- تعارضات در کانال توزیع 67

4-6-2- ترویج 68

1-4-6-2- بررسی ابزارهای ارتباطی 68

تبلیغات 68

فروش شخصی 69

بازاریابی مستقیم 69

روابط عمومی 70

نمایشگاه‌ها و نحوه نمایش محصولات 70

پیشبرد فروش 71

اهداف پیشبرد فروش 71

استراتژی‌های پیشبرد فروش 72

2-4-6-2- برنامه ترویجی 73

7-2- زمینه پژوهش 75

فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی 80

 

 

فصل سوم: روش تحقیق 82

مقدمه 83

1-3- روش تحقیق 83

2-3- مسئله تحقیق 83

3-3- سوالات تحقیق 84

4-3- روشهای گردآوری اطلاعات 84

5-3- روایی و پایایی پرسش نامه  87

6-3- جامعه و نمونه آماری 88

7-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها 88

 

فصل چهارم: یافته های پژوهش 90

مقدمه 91

1-4- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در جهان 93

2-4- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در ایران 102

3-4- معرفی شرکت صنایع کاشی الوند 117

4-4-تجزیه و تحلیل عملکرد شرکت صنایع کاشی الوند وجایگاه آن در صنعت 122

5-4-ساختار سازمانی 125

6-4-تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف،فرصتها و تهدیدها 126

7-4- ارزیابی وضعیت رقابت و سهم بازار شرکت کاشی الوند 132

8-4- بیانیه ماموریت شرکت کاشی الوند 134

9-4- استراتژی شرکت کاشی الوند 135

10-4- اهداف بازاریابی شرکت صنایع کاشی الوند 139

11-4- اهداف فروش شرکت صنایع کاشی الوند 140

12-4- تجزیه و تحلیل آماری داده های جمع آوری شده از فرم نظرسنجی نمایندگان فروش 142

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات 161

مقدمه 162

1-5- تحلیل نتایج پرسش های مطرح شده در پژوهش 162

2-5- پیشنهاداتی در خصوص برنامه ریزی تولید و صادرات از نگاه صاحبنظران صنعت کاشی و سرامیک 170

3-5- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی 171

4-5- محدودیت های پژوهش 171

فهرست

1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازایابی 12

2-2- PESTEL 21

3-2- روشی برای انجام تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف،فرصتها و تهدیدها 20

4-2- نه مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محیط 26

5-2- جمع بندی تحلیل رقابتی 29

6-2- مقایسه روشهای پیش بینی فروش غیر ریاضی 39

7-2- چارچوب جامع تدوین استراتژی 40

8-2- متغیرهای اصلی بخش بندی بازارهای تجاری 46

9-2- خلاصه مشخصات اهداف و خط مشی های دوره عمر کالا 60

1-3- مقیاس پنج گزینه ای لیکرت 85

2-3- ترکیب سوالات پرسش نامه 86

3-3- مقیاس پنج گزینه ای لیکرت 87

1-4- ارزیابی رویکرد موجود شرکت صنایع کاشی الوند به برنامه ریزی بازاریابی 91

2-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید و مصرف کاشی جهان 94

3-4-جدول مقایسه ای پیش بینی و مقدار تولید کشورهای عمده تولید کننده کاشی در جهان 96

4-4- جدول مقایسه ای مقدار مصرف کشورهای عمده مصرف کننده کاشی در جهان 98

5-4- جدول مقایسه ای مقدار صادرات کشورهای عمده صادرکننده کاشی در جهان 100

6-4- جدول مقایسه ای پیش بینی و مقدار واردات کشورهای عمده واردکننده کاشی در جهان 101

7-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید و مصرف کاشی ایران 109

8-4-جدول مقایسه ای مقدار صادرات کاشی جهان و ایران 111

9-4- بخشی از وضعیت کاشی وسرامیک ایران از سال 1383تا1393 114

10-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید، صادرات کاشی و سرامیک ایران- شرکت کاشی الوند 122

11-4- تجزیه و تحلیل فرصتها و تهدیدها 127

12-4- تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها 131

13-4- جدول مقایسه ای مقدار فروش کاشی و سرامیک ایران – شرکت کاشی الوند 133

14-4- محاسبات مدل پیش بینی نمو هموار هلت-وینترزبرای فروش شرکت کاشی الوند 141

15-4- جدول فراوانی سابقه فعالیت فروشگاه 143

16-4- جدول فراوانی مدت همکاری و آشنایی با شرکت کاشی الوند 143

17-4-جدول فراوانی سطح تحصیلات 144

18-4- جدول فراوانی رتبه بندی رقبا 144

19-4- جدول فراوانی برترین نسبت به رقبا 145

20-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل محصول 148

21-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل محصول 151

22-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل قیمت 153

23-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل قیمت 154

24-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل توزیع 156

25-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل توزیع 157

26-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل ترفیع 158

27-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل ترفیع 159

فهرست اشکال

شکل 1-1- مراحل اساسی در برنامه ریزی 8

شکل 2-1- عوامل اثر گذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه 9

شکل 1-2- برنامه استراتژیک بازاریابی 14

شکل 2-2-مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی 15

شکل 3-2-ساختار برنامه بازاریابی 16

شکل 4-2- برنامه بازاریابی 17

شکل 5-2- مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی 19

شکل 6-2- تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آّبشار بازار 31

شکل 7-2- سلسه مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی 32

شکل 8-2- ماتریس آنسف 35

شکل 9-2- فرآیند بازاریابی هدف 41

شکل 10-2- مدل فرآیند تقسیم بندی بازار 43

شکل 11-2- بخش بندی بازار رابط بین نیازهای بازار و برنامه بازاریابی 44

شکل 12-2- رویکردهایی به استراتژی تعیین جایگاه 48

شکل 13-2- بازاریابی غیرتمایزی 50

شکل 14-2- اجزا آمیخته بازاریابی 51

شکل 15-2- ابعاد سه گانه منافع مشتری 52

شکل 16-2- مفهوم کلی محصول 53

شکل 17-2- نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری 57

شکل 18-2- چرخه عمر محصول 59

شکل 19-2- ماتریس قیمت /کیفیت 62

شکل 20-2- منحنی قیمت/ ارزش 63

شکل 21-2- مدل ملاحظات سه گانه برای تعیین قیمت محصول 64

شکل 22-2- مدل برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی 73

شکل 23-2- مدل دکتر منوچهر فرهنگ 75

شکل 24-2- مدل مفهومی پژوهش  77

شکل 1-4- مدل مفهومی پژوهش 93

شکل 2-4-نمودار مقایسه ای تولید، مصرف، مازاد و مازاد انباشته کاشی و سرامیک 94

شکل 3-4- نمودار مقایسه ای سهم مازاد مصرف جهانی کاشی و سرامیک از تولید جهانی درسالهای 2009 تا 2013 95

شکل 4-4-نمودار مقدار تولید کشورهای عمده تولید کننده کاشی در جهان  97

شکل 5-4- نمودار مقایسه ای سهم تولید مناطق مختلف جهان در سا ل2013 97

شکل 6-4- نمودار مقدار مصرف کشورهای عمده مصرف کننده کاشی در جهان 99

شکل 7-4- نمودار مقایسه ای سهم مصرف مناطق مختلف جهان در سال 2013 99

شکل 8-4- نمودار مقدار واردات کشورهای عمده وارد کننده کاشی در جهان 102

شکل 9-4- نمودار مقایسه تولید و مصرف کاشی و سرامیک در ایران  110

شکل 10-4- نمودار مقایسه سهم مازاد مصرف کاشی و سرامیک از تولید ایران در سالهای 2000 تا 2013  111

شکل 11-4- نمودار مقایسه سهم صادرات کاشی و سرامیک ایران و جهان از مقادیر تولید 112

شکل 12-4- نمودار درصد سهم صادرات کاشی ایران از صادرات جهانی 113

شکل 13-4- سهم هر کشور از کل صادرات ایران به لحاظ مقداری در سال 1391 113

شکل 14-4- نمودار مقایسه ای میزان تولید و ظرفیت اسمی مجموع واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک  115

شکل 15-4- نمودار مقایسه ای مازاد و مازاد انباشته کاشی و سرامیک کشور در سالهای 1383 تا 1393 116

شکل 16-4- نمودار مقایسه ای سرانه ظرفیت نصب شده تولید و مصرف کاشی و سرامیک کشور در سالهای 1383 تا 1393 117

شکل 17-4- نمودار مقایسه ای تولید کاشی و سرامیک ایران و فروش صنایع کاشی الوند 123

شکل 18-4- نمودار مقایسه ای صادرات کاشی و سرامیک ایران با صادرات صنایع کاشی الوند 123

شکل 19-4- نمودار مقایسه ای حجم فروش و ارزش ریالی فروش صنایع کاشی الوند  124

شکل 20-4- نمودار ساختار سازمانی دپارتمان فروش صنایع کاشی الوند 125

شکل 21-4- نمودار مقایسه ای مقدار فروش کاشی و سرامیک ایران و شرکت کاشی الوند 133

شکل 22-4- نمودار سهم بازار شرکت کاشی الوند طی سالهای 1384تا 1392 134

شکل 23-4- مشاهدات واقعی سری زمانی فروش ریالی شرکت صنایع کاشی الوند و مقدار پیش بینی شده  141

شکل 24-4- نمودار فراوانی رتبه بندی رقبا 145

شکل 25-4- نمودار فراوانی برتری نسبت به رقبا 146

شکل 26-4- بخش های هدف 147

شکل 27-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل محصول  150

شکل 28-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل قیمت 154

شکل 29-4 نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل توزیع 157

شکل 30-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل ترفیع 159

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 5

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 5 مبانی نظری اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اضطراب اجتماعی چارچوب نظری اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه اضطراب اجتماعی دانلود مبانی نظری اضطراب اجتماعی پیشینه اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت کتاب روانشناسی عمومی از اتكينسون ترجمه براهنی

    پاورپوینت کتاب روانشناسی عمومی از اتكينسون ترجمه براهنی پاورپوینت روانشناسی عمومی پیام نور پاورپوینت روانشناسی عمومی ارشد پاورپوینت روانشناسی عمومی گنجی پاورپوینت روانشناسی عمومی ppt پاورپوینت جزوه روانشناسی عمومی پاورپوینت کتاب روانشناسی عمومی پاورپوینت روانشناسی عمومی از اتكينسون پاورپوینت کتاب…

  • پرسشنامه عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها

    پرسشنامه عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها پرسشنامه بهره وری سازمانی پرسشنامه استاندارد بهره وری سازمانی دانلود پرسشنامه بهره وری سازمانی پرسشنامه سنجش بهره وری سازمان پرسشنامه بهره وری در سازمان پرسشنامه محقق ساخته بهره…

  • نظریه های فمینیستی فیلمها

    نظریه های فمینیستی فیلمها پایان نامه فمینیسم تئوری فمینیستی فیلم فلسفه ی ارتباطی سینما فمینیسم و نظریه های ارتباطی نظریه های فمینیستی فیلم نقش های جنسیتی در فیلمهای سینمایی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته هنر نظریه های…

  • پاورپوینت آشنایی با قانون کولن

    پاورپوینت آشنایی با قانون کولن پاورپوینت مثال قانون کولن پاورپوینت قانون کولن یازدهم پاورپوینت تعریف قانون کولن فیزیک یازدهم پاورپوینت آزمایش قانون کولن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با قانون کولن جهت رشته فیزیک در قالب 14 اسلاید…

  • بررسی آموزش از راه دور نوجوانان در ایران

    بررسی آموزش از راه دور نوجوانان در ایران دانلود پایان نامه آموزش از راه دور آموزش الکترونیکی دانلود پایان نامه آموزش از راه دور در ایران دانلود پایان نامه رشته مدیریت آموزشی بررسی آموزش از راه دور نوجوانان در ایران…

  • پاورپوینت بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان

    پاورپوینت بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان پاورپوینت بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان تحقیق استفاده از…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی کارکنان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی کارکنان مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی دانلود مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی ادبیات نظری رفتار شهروندی سازمانی فصل دوم پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری و…

  • پاورپوینت آموزش تدریس معرفی اشکال هندسی

    پاورپوینت آموزش تدریس معرفی اشکال هندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس معرفی اشکال هندسی به کودکان کلاس سوم ابتدایی در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی نقص بینایی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی نقص بینایی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقص بینایی مبانی نظری نقص بینایی پیشینه تحقیق نقص بینایی پیشینه داخلی نقص بینایی پیشینه خارجی نقص بینایی پیشینه پژوهش نقص بینایی پیشینه نظری نقص بینایی…

  • پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک

    پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک کلمات کلیدی : پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش دانلود پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در سازمان پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در بانک پرسشنامه…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

    پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری رضایت مشتری ارزش ویژه برند وفاداری به برند رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان رابطه…

  • دانلود تحقیق درباره انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن word

    دانلود تحقیق درباره انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت آموزش بخیه

    پاورپوینت آموزش بخیه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش بخیه جهت رشته ی پزشکی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       انواع زخم: 1- كوفته شده…

  • دانلود پاورپوینت اخلاق و تعهد کاری

    دانلود پاورپوینت اخلاق و تعهد کاری پاورپوینت اخلاق و تعهد کاری پاورپوینت اخلاق و تعهد کاری در تجارت پاورپوینت درباره اخلاق کاری پاورپوینت درباره تعهد کاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اخلاق و تعهد کاری جهت رشته جامعه شناسی…

  • پاورپوینت کاربردهای GIS در آب و فاضلاب

    پاورپوینت کاربردهای GIS در آب و فاضلاب پاورپوینت کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیایی (gis) در شبکه های آب و فاضلاب پاورپوینت طراحی شبکه فاضلاب با وب جی ای اس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربردهای GIS در آب و فاضلاب…

  • پاورپوینت مدهای تنفسی

    پاورپوینت مدهای تنفسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدهای تنفسی جهت رشته ی پزشکی در قالب 50 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مد یا طرح تهویه به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش فرهنگی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش فرهنگی 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش فرهنگی مبانی نظری هوش فرهنگی پیشینه تحقیق هوش فرهنگی پیشینه داخلی هوش فرهنگی پیشینه خارجی هوش فرهنگی پیشینه پژوهش هوش فرهنگی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت مدیریت کیفیت

    پاورپوینت مدیریت کیفیت پاورپوینت سیستم مدیریت کیفیت pdf پاورپوینت الزامات سیستم مدیریت کیفیت پاورپوینت سیستم مدیریت کیفیت چیست پاورپوینت سیستم مدیریت کیفیت iso 9001 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جهت رشته مدیریت در قالب 21 اسلاید و با…

  • پاورپوینت شبیه سازی و کاربرد آن در لجستیک و مدیریت زنجیره تامین

    پاورپوینت شبیه سازی و کاربرد آن در لجستیک و مدیریت زنجیره تامین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شبیه سازی و کاربرد آن در لجستیک و مدیریت زنجیره تامین جهت رشته مدیریت در 46 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • پاورپوینت بررسی مدیریت تغییر ساختار بانکی با بانکداری راستین

    پاورپوینت بررسی مدیریت تغییر ساختار بانکی با بانکداری راستین کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی مدیریت تغییر ساختار بانکی با بانکداری راستین مدیریت تغییر ساختار بانکی کشور با بانکداری راستین خصوصیات بانکداری راستین مشخصات کلی بانکداری راستین اصول بانکداری راستین اصول…

  • ارزیابی ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی کارمندان

    ارزیابی ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی کارمندان کلمات کلیدی : فرسودگی شغلی کارمندان فرسودگي شغلي در كاركنان فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بررسی کیفیت زندگی کاری کارکنان کیفیت زندگی کاری کارکنان در دانشگاه رابطه بين کيفيت زندگي کاري…

  • دانلود پاورپوینت فصل دهم علوم تجربی پایه هشتم مغناطیس

    دانلود پاورپوینت فصل دهم علوم تجربی پایه هشتم مغناطیس دانلود پاورپوینت فصل دهم علوم تجربی پایه هشتم مغناطیس پاورپوینت فصل دهم علوم تجربی پایه هشتم مغناطیس پاورپوینت درس مغناطیس علوم پایه هشتم پاورپوینت درس مغناطیس پاورپوینت درس مغناطیس هشتم رفتن…

  • پاورپوینت زبان مصنوعی

    پاورپوینت زبان مصنوعی پاورپوینت زبان مصنوعی زبان مصنوعی تحقیق زبان مصنوعی مقاله زبان مصنوعی ساختار زبان و مزه ها ساختار سلول های چشایی سنسور مزه ساختار سنسور مزه پاسخ انواع سنسور ها دیاگرام تشخیص مزه رفتن به سایت اصلی مشخصات…

  • پاورپوینت نقش آب در معماری

    پاورپوینت نقش آب در معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش آب در معماری جهت رشته ی معماری در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       معماری…

  • تعارض زناشویی و بررسی روشهای ایجاد ارتباط سازنده و موثر

    تعارض زناشویی و بررسی روشهای ایجاد ارتباط سازنده و موثر تحقیق در مورد تعارضات زناشويي مراحل رشد تعارضات زناشويي روشهاي بهبود روابط زناشويي  رضايت زناشويي در مراحل مختلف زندگي ارتباط سازنده و موثر در زندگی زناشویی رفتن به سايت اصلي…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلال اضطراب اجتماعی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلال اضطراب اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب اجتماعی مبانی نظری اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه داخلی اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه خارجی اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه پژوهش…

  • ابهام در مورد معامله و لزوم رفع آن

    ابهام در مورد معامله و لزوم رفع آن ابهام در معامله ابهام در مورد معامله رفع ابهام از مورد معامله لزوم رفع ابهام از مورد معامله ابهام و لزوم رفع آن از مورد معامله ابهام در مورد معامله و لزوم…

  • دانلود پاورپوینت طرح طبقه بندی مشاغل

    دانلود پاورپوینت طرح طبقه بندی مشاغل دانلود پاورپوینت درباره طرح طبقه بندی مشاغل آشنایی با طرح طبقه بندی مشاغل پاورپوینت طبقه بندی مشاغل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح طبقه بندی مشاغل جهت رشته علوم انسانی در قالب 41…

  • پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع فرهنگ

    پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع فرهنگ کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به…

  • دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی عمومی

    دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی عمومی کلمات کلیدی : پایان نامه خودکارآمدی دانلود پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه خودکارآمدی عمومی پایان نامه در مورد خودکارآمدی عمومی پایان نامه در مورد خودکارآمدی مربیان ورزشی دانلود پایان نامه خودکارآمدی مربیان ورزشی…

  • پاورپوینت امضای الکتریکی

    پاورپوینت امضای الکتریکی پاورپوینت امضای الکتریکی امضای الکتریکی تحقیق امضای الکتریکی مقاله امضای الکتریکی مضای دیجیتالی در انواع کسب معرفی امضای دیجیتال دلایل استفاده از امضای دیجیتال فرق امضای دیجیتال با دستی پیاده سازی یک امضای دیجیتالی رفتن به سایت…

  • پاورپوینت فصل هفتم مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع مدلهای قیمت گذاری دارایی (تئوری بازار سرمایه)

    پاورپوینت فصل هفتم مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع مدلهای قیمت گذاری دارایی (تئوری بازار سرمایه) دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش با موضوع…

  • پاورپوینت درس حسابداری صنعتی 3

    پاورپوینت درس حسابداری صنعتی 3 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی 3 جهت رشته ی حسابداری در قالب 180 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بطور کلی…

  • دانلود تحقیق در مورد هوش هیجانی و برخی از مدل های آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد هوش هیجانی و برخی از مدل های آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و برخی از مدل های آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل…