ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

ارزش ویژه برند
عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
شاخصهای ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
پایان نامه ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازارگانی

ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان

(شهرستان رودبار و منجیل و شهرستان لاهیجان)

 

 

 

 

چکیده:

 ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت است از مجموع دارایی های (یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصدگردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد.در بسیاری موارد،ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتراست. این است که بازاریابان با کمک برندهایی با ارزش ویژه بالا، می توانند مزیت رقابتی بدست آورند. برای اندازه گیری ارزش برند، ابزارهای اندکی (که مبتنی بر مصرف کنده باشد) وجود دارد. به  طور کلی ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر مبنای دو بعد ادراکی(کیفیت ادراک شده، آگاهی،تداعی) و رفتاری (وفاداری) اندازه گیری میشود .

 

با توجه به تفات های فرهنگی،اجتماعی، و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، در این پژوهش سعی شده است اندازه گیری ارزش ویژه برند( قدرت برند) یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران با توجه به مدل کونکینک (2007)،برگرفته از مدل آکر مورد بررسی قرار گیرد که البته در مدل مورد استفاده به هر دو بعد رفتاری و ادراکی توجه می شود .بنابراین،تحقیق حاضر قصد دارد مدل آکر را در کشور ایران و روی مقصد گردشگری استان گیلان مورد بازبینی قرار دهد .سوال اصلی در این تحقیق این:بررسی عوامل اصلی موثر بر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران و میزان اهمیت هر کدام از عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند با فرض مستقل بودن هر یک از متغیرها چقدر است؟و در این تحقیق با توجه به اینکه هدف اصلی آن بررسی تاثیر متغیرهای مستقل (یعنی تصویر برند،آگاهی از برند،کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند) بر متغیر وابسته(یعنی ارزش ویژه برند) است تحقیق همبستگی نامیده می شود واز لحاظ هدف یا جهت گیری،کاربردی واز لحاظ اجرا یااستراتژی،توصیفی از نوع پیمایشی است.

 

و جامعه آماری  گردشگران بالقوه در  استان گیلان  هستند که با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس  تعیین حجم ونمونه با استناد به تعیین حجم نمونه از جامعه آماری مفروض که در سال 1970 توسط کرجسی و مورگان ارائه شده است استفاده می کنیم.و برای تجزیه تحلیل داده ها از پرسشنامه استفاده می نماییم و به منظور پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده میکنیم.نتایج حاصل از تحقیق نشان داده است که هر چهار عامل تصویر برند،وفاداری به برند،کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند استان گیلان تآثیر دارند و از نظر اهمیت، کیفیت ادراک شده مهم ترین عامل تآثیر گذار شناخته شده است.

 

 

 

واژه های کلیدی:

ارزش ویژه برند

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

تصویر برند

 

 

 

 

مقدمه

استان گیلان از جاذبه های گردشگری متنوع و متعددی برخوردار است ،که مشتمل بر جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و اجتماعی، صنایع دستی و … است که در مجموع بسترمناسبی برای توسعه انواع فعالیت های گردشگری با انگیزه های متفاوت پدید آورده است.از جاذبه های گردشگری استان گیلان شهر تاریخی ماسوله با جاذبه های طبیعی و بافت سنتی، شهر ساحلی انزلی با جاذبه های دریایی و مناطق آزاد- بین المللی، شهر لاهیجان با جاذبه های گردشگری شامل شیطان کوه و استخر وتله کابین وباغ های سرسبز چای ،شهر فومن شهر مجسمه ها می باشند که در جذب گردشگران داخلی و خارجی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.از اینرو شناسایی عوامل افزاینده ی ارزش برند استان گیلان می تواند به عنوان یکی از دغدغه های بازاریابان و ذی نفعان گردشگری قلمداد گردد.

 

یک برند مکانیسمی است که سازمان ها را در جهت رسیدن به مزیت رقابتی یاری می نماید.ارزش ویژه برند که از سال 1980تبدیل به یک مفهوم مهم در بازاریابی شد،ارزش افزوده ای است که به واسطه نام برند برای سازمان ایجاد می شود.برای اندازه گیری ارزش ویژه برند، ابزارهای اندکی(که مبتنی بر مصرف کننده باشد) وجود دارد. با تو جه به اینکه ارزش ویژه برند از ادراکات مشتریان نشات گرفته می شود،برای مدیران بسیار حایز اهمیت است که بتوانند این ارزش ویژه را در سطح مشتری،اندازه گیری و ارزیابی  نمایند(کلر،2003). کریشنن(1996) مطرح می کند که بررسی رویکرد ذهنی مشتری(گردشگر) باید قبل از اندازه گیری  ارزش ویژه برند صورت گیرد،زیرا ذهنیت مشتری(گردشگر) درباره برند نقطه شروع برای درک و شناخت برند است. ارزش ویژه برند،سازمان ها را قادر میسازد تا علاوه بر حفظ سهم بازار خود،مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند. (lee& Back,2009). دیوید آکر در سال1991بیان کرد که ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی و وفاداری مشتریان به برند میشود،مخارج و هزینه های ترفیعی را کاهش می دهد. بنابراین ارزش ویژه برند باعث سودآوری برند شده و برای سازمان، جریان نقدی ایجاد می نماید (Bult et al,2008). برند می تواند باعث تمایز در قیمت یا مقدار تقاضای کالاها وخدمات مشابه شود( Roulac,2006). 

 

 

 

فهرست مطالب 

 

چکیده ز

فصل اول: مقدمات کلی تحقیق

1-1- مقدمه  1

1-2- بیان مسأله 2

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 3

1-4- اهداف تحقیق  4 

1-5- سوالات اساسی تحقیق 4

1-6-  سوالات تحقیق 6

1-7- فرضیه های تحقیق  6

1-8- تعریف مفهومی عملیاتی متغیرها 6 

1-9- قلمرو تحقیق 9 

 

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق 

2- 1مقدمه  11

2-2 تاریخچه  11

2-3 تاریخچه برند 12

    2-4 تاریخچه برند در ایران 13

    2-5 تعریف برند در ایران  14 

    2-6 برند چیست  14 

    2-7 اهمیت برند 17

   2-8 هرم برند  17

2-9 مدل محوری برند  19

2-10 ارزش برند  20

2-11 خصوصیت ویژه برند 21

    2- 11-1  تحریک احساسات توسط برند  21

2-11-2 تصویر شخصی از برند  21

    2-11-3 ارزش کارمزد ادراک شده     21

    2-411- عملیات و فعالیت خدمت  21

    2-11-5 محیط  22

    2-12 ابعاد ارزش ویژه برند  22

   2-12-1 ارزش ویژه برند مقصد گردشگری  24

2-12-1-1 تعریف مقصد گردشگری      24

    2-12-1-2 ویژگی های مقصد گردشگری  24

2-12- 1-3 ساخت برند  25

2-12-2 آگاهی از برند  28

2-12- 3 تصویر ذهنی برند  30

2-12-4 کیفیت ادراک شده 33

2-12-5 وفاداری برند 34

2-13 ارزش کلی ارزش ویژه برند  37

2-14 زنجیره ارزش ویژه برند از دیدگاه کلر  38

2-15 رویکردهای موجود در سنجش ارزش ویژه برند(شاخص های ارزش ویژه برند)  39

2-15-1 شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه کاپفرر  40

2-15-2   شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر 40

2-15-3شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه کلر 40

بخش دوم

پیشینه تحقیق 43

الف- پیشینه خارجی 43

ب- پیشینه داخلی   44

جمع بندی فصل دوم 50

 

 فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه  52

3-2-  روش اجرای تحقیق 52

3-3- جامعه آماری تحقیق  53

3-4-  نمونه آماری و روش نمونه گیری  54

3-5-  ابزار جمع آوری اطلاعات  55

3-6-  روایی و پایایی پرسشنامه  59

3-6-1-  روایی پرسشنامه  59

3-6-2 پایایی پرسشنامه  59

    3-7- روش های آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات 65

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

4-1- مقدمه  67

4-2- آمارهای توصیفی و ویژگی های جمعیت شناختی 67

4-2-1 توصیف جنسیت پاسخگویان 68

4-2-2 توصیف سن پاسخگویان  69

4-2-3 توصیف تحصیلات پاسخگویان  70

4-2-4 توصیف شغل پاسخگویان 71

4-3- توصیف متغیرها 72

4-3-1توصیف ارزش ویژه برند  72

4-3-2توصیف تصویر برند  73

4-3-3توصیف کیفیت برند   74

4-3-  4توصیف وفاداری برند   75

4 -3- 5 توصیف آگاهی برند  76

4-4- آزمون فرضیه ها   77

4-4-1- آگاهی برند و ارزش ویژه برند  77

4-4-2-  تصویر برند و ارزش ویژه برند  78

4-4-3- کیفیت ادراک شده برند و ارزش ویژه برند  79

4-4-4-  وفاداری برند و ارزش ویژه برند  80

4-5- نتایج آزمون فریدمن برای مقایسه اهمیت و تأثیر هر یک از متغیرها 81

4-6- خلاصه نتایج آزمون فرضیه های تحقیق 81

 

 فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادها

5-1- مقدمه  83

5-2-نتایج آمار توصیفی  83

5-3- نتایج آزمون فرضیه ها  83

5-4- پیشنهادات در راستای نتایج تحقیق  84

5-5-  محدودیت های تحقیق  86

  

 

                                                           ضمائم و پیوست‌ها

– فهرست منابع و مأخذ —————————————————————————————— 86

منابع فارسی—————————————————————————————————– 87

منابع خارجی ————————————————————————————————— 89

پیوست———————————————————————————————————- 91

ضمائم———————————————————————————————————–94

 

 

 

فهرست جداول

جدول شماره2-1: ویژگی های تصویر ذهنی برند——————————————————————-32

جدول 3-1:توزیع سوالات پرسشنامه—————————————————————————— 58

جدول 3-2:جدول پایی سوالات مربوط به ارزش ویژه برند ——————————————————– 60

جدول 3-3: جدول پایی سوالات مربوط به ارزش ویژه برند ——————————————————–61

جدول 3-4: جدول پایی سوالات مربوط به ارزش ویژه برند ——————————————————– 62

جدول 3-5: جدول پایی سوالات مربوط به ارزش ویژه برند ——————————————————– 63

جدول 3-6: جدول پایی سوالات مربوط به ارزش ویژه برند ——————————————————– 64

جدول شماره4-2-1: جدول توصیف جنسیت پاسخگویان———————————————————– 68

جدول شماره 4-2-2: جدول توصیف سن پاسخگویان————————————————————— 69

جدول شماره 4-2-3 : جدول وضعیت تحصیلات پاسخگویان——————————————————- 70

جدول شماره 4-2-4 : جدول توصیف شغل پاسخگویان————————————————————- 71

جدول شماره 4-3-1 : جدول توصیف متغیر ارزش ویژه برند—————————————————— 72

جدول شماره 4-3-2 : جدول توصیف متغیر تصویر برند ———————————————————- 73

جدول شماره4-3-3: جدول توصیف متغیر کیفیت برند ————————————————————- 74

جدول شماره 4-3-4 : جدول توصیف متغیر وفاداری برند ——————————————————— 75

جدول شماره 4-3-5 : جدول توصیف متغیر آگاهی برند———————————————————— 76

جدول شماره 4-4-1:  آگاهی از برند و ارزش ویژه—————————————————————- 77

جدول شماره 4-4-2: تصویر برند و ارزش ویژه —————————————————————–  78

جدول شماره 4-4-3: کیفیت ادراک شده و ارزش ویژه  ———————————————————— 79

جدول شماره 4-4-4:  وفاداری به برند و ارزش ویژه ————————————————————- 80

جدول شماره 4-5:  نتایج آزمون فریدمن برای مقایسه میزان اهمیت و تآثیر هر یک از متغیرها———————– 81

جدول شماره 4-6:  خلاصه نتایج آزمون فرضیه های تحقیق——————————————————- 81

 

 

فهرست اشکال

شکل2-1: هرم برند———————————————————————————————–18

شکل 2-2:مدل محوری برند————————————————————————————–19

شکل 2-3: مدل مفهومی ارزش ویژه برند از دید گردشگران در مقاصد گردشگری———————————- 23

شکل2-4 مراحل آگاهی از برند ———————————————————————————–30

شکل 2-5: مدل زنجیره ارزش برند کلر ————————————————————————– 38

شکل 2-6 : مدل مفهومی تحقیق———————————————————————————– 44

شکل 2-7: مدل تلفیقی توسط محقق از مدل های موجود در ادبیات ————————————————– 46

 

 

فهرست نمودارها 

نمودار 4-2-1: نمودار وضعیت جنسیت پاسخگویان————————————————————— 68

نمودار 4-2-2: نمودار وضعیت سن پاسخگویان——————————————————————- 69

نمودار 4-2-3 : نمودار وضعیت تحصیلات پاسخگویان———————————————————— 70

نمودار 4-2-4 : نمودار وضعیت شغل پاسخگویان—————————————————————– 71

نمودار 4-3-1 : نمودار وضعیت متغیر ارزش ویژه برند———————————————————– 72

نمودار 4-3-2 : نمودار وضعیت متغیر تصویر برند ————————————————————– 73

نمودار4-3-3 :نمودار وضعیت متغیر کیفیت برند —————————————————————– 74

نمودار4-3-4 : نمودار وضعیت متغیر وفاداری برند ————————————————————– 75

نمودار4-3-5 : نمودار وضعیت متغیر آگاهی برند—————————————————————– 76

 

  • تحقیق در مورد تفکر انتقادی در دانش آموزان و دانشجویان

    تحقیق در مورد تفکر انتقادی در دانش آموزان و دانشجویان تفکر انتقادی در دانش آموزان تفکر انتقادی در دانشجویان تحقیق درباره تفکر انتقادی چگونگی تفکر انتقادی برای کودکان اهمیت برخوداری دانشجویان از تفکر انتقادی رفتن به سايت اصلي این نوشتار…

  • پاورپوینت در مورد بادگیر

    پاورپوینت در مورد بادگیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد بادگیر جهت رشته ی معماری در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بادگیر در ایران برای…

  • پاورپوینت خانواده درمانی شناختی ـ رفتاری تغيير جنسيت طلبی

    پاورپوینت خانواده درمانی شناختی ـ رفتاری تغيير جنسيت طلبی پاورپوینت رویکرد شناختی ـ رفتاری پاورپوینت خانواده درمانی پاورپوینت خانواده درمانی رویکرد شناختی ـ رفتاری پاورپوینت تغيير جنسيت طلبی پاورپوینت تغيير جنسيت پاورپوینت علت تغيير جنسيت طلبی افراد رفتن به سايت…

  • پاورپوینت آشنایی با تنظیم دستگاه تنفس مصنوعی

    پاورپوینت آشنایی با تنظیم دستگاه تنفس مصنوعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تنظیم دستگاه ونتیلاور جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت درمان های دارویی الکل

    پاورپوینت درمان های دارویی الکل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان های دارویی الکل جهت رشته ی پزشکی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بهترین…

  • مولفه ها و راهبردهای فراشناخت

    مولفه ها و راهبردهای فراشناخت فراشناخت در روانشناسی فراشناخت در تدریس فراشناخت در یادگیری ابعاد فراشناخت انواع فراشناخت باورهای فراشناخت دانش آموزان تاثیر فراشناخت بر یادگیری راهبردهای فراشناخت نقش فراشناخت در فرایند یادگیری نقش فراشناخت در آموزش پایان نامه فراشناخت…

  • پاورپوینت درمان شناختی رفتاری با زوجین

    پاورپوینت درمان شناختی رفتاری با زوجین پاورپوینت درمان شناختی رفتاری پاورپوینت رویکرد شناختی رفتاری پاورپوینت درمان شناختی رفتاری همراه زوجین پاورپوینت درمان شناختی رفتاری بین زوجین پاورپوینت درمان با رویکرد شناختی رفتاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان شناختی…

  • مطالعه و وارسی نقوش و شکل در سفالینه

    مطالعه و وارسی نقوش و شکل در سفالینه بررسی نقش و فرم در سفالینه های شوش معنی نقوش سفالینه های شوش علل و انگیزه بوجود آمدن نقوش سفالینه های شوش علل پیدایش نقوش سفالینه های شوش وجه مشخص سفالینه های…

  • پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت:…

  • پاورپوينت نظر امیرالمومنان درباره خلفا

    پاورپوينت نظر امیرالمومنان درباره خلفا پاورپوینت در مورد نظر امیرالمومنان در باره خلفا نظر امیرالمومنان در باره خلفا ppt پاورپوینت در باره نظر امیرالمومنان در باره خلفا دانلود پاورپوینت نظر امیرالمومنان در باره خلفا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • بررسی ایرادهای رنگ،بروز اشکالات احتمالی و رفع آنان در صنایع رنگ و رنگ آمیزی

    بررسی ایرادهای رنگ،بروز اشکالات احتمالی و رفع آنان در صنایع رنگ و رنگ آمیزی ایرادهای رنگ اشکالات در صنایع رنگ رفع مشکلات رنگ آمیزی صنایع رنگ دانلود مقاله رنگ آمیزی بررسی ایرادهای رنگ،بروز اشکالات احتمالی و رفع آنان در صنایع…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین 42 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین 42 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت زنجیره تامین مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین پیشینه داخلی مدیریت زنجیره تامین پیشینه خارجی مدیریت زنجیره تامین…

  • پاورپوینت نظم و نظارت اجتماعی

    پاورپوینت نظم و نظارت اجتماعی کلمات کلیدی : پاورپوینت نظم و نظارت اجتماعی نظم و نظارت اجتماعی تحقیق نظم و نظارت اجتماعی بررسی نظم و نظارت اجتماعی مقاله نظم و نظارت اجتماعی اساس نظم و نظارت اجتماعی نظارت از طریق…

  • پاورپوینت کتاب شیمی معدنی 2 از دکتر حکیمی

    پاورپوینت کتاب شیمی معدنی 2 از دکتر حکیمی پاورپوینت کتاب شیمی معدنی 2 دکتر حکیمی پاورپوینت کتاب شیمی معدنی 2 پیام نور پاورپوینت جزوه شیمی معدنی 2 پاورپوینت آموزش شیمی معدنی 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب شیمی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های تصمیم گیری 49 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های تصمیم گیری 49 صفحه فصل دوم پایان نامه سبک تصمیم گیری مبانی نظری سبک تصمیم گیری پیشینه تحقیق سبک تصمیم گیری پیشینه داخلی سبک تصمیم گیری پیشینه خارجی سبک تصمیم گیری پیشینه پژوهش…

  • دانلود پاورپوينت شيمی معدنی 2

    دانلود پاورپوينت شيمی معدنی 2 پاورپوينت شيمی معدنی 2 شيمی معدنی 2 دانلود پاورپوينت در مورد شيمی معدنی 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت شيمی معدنی 2 در قالب 379 اسلايد جهت رشته شيمي با فرمت  pptx  به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       …

  • پاورپوینت پیشگیری و کنترل بیماری اطفال

    پاورپوینت پیشگیری و کنترل بیماری اطفال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیشگیری و کنترل بیماری اطفال جهت رشته پزشکی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پولیومیلیت…

  • دانلود پاورپوینت شبکه های عصبی

    دانلود پاورپوینت شبکه های عصبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شبکه های عصبی جهت رشته کامپیوتر در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شبکه های عصبی…

  • پاورپوینت نمونه گیری در مالاریا

    پاورپوینت نمونه گیری در مالاریا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمونه گیری در مالاریا جهت رشته ی پزشکی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       با…

  • نتایج نظرسنجی ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP

    نتایج نظرسنجی ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP مراحل پیاده سازی erp نتایج نظرسنجی پیاده سازی erp نتایج نظرسنجی پیاده سازی erp در سازمان نتایج نظرسنجی عوامل کلیدی موفقیت erp نتایج نظرسنجی عوامل موفقیت پیاده سازی ERP نتایج نظرسنجی…

  • بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد مالی شرکتها پذیرفته در بورس تهران

    بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد مالی شرکتها پذیرفته در بورس تهران سرمایه فکری تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی عملکرد مالی شرکتها در بورس تهران تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی شرکت ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد مالی…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی کارمندان

    پروپوزال ارزیابی ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی کارمندان کلمات کلیدی : فرسودگی شغلی کارمندان فرسودگي شغلي در كاركنان فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بررسی کیفیت زندگی کاری کارکنان کیفیت زندگی کاری کارکنان در دانشگاه رابطه بين کيفيت زندگي…

  • بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه

    بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه مقاله مدیریت دانش مقاله استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش مقاله عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در کتابخانه پیاده سازی…

  • پاورپوینت آشنایی با بافت شناسی سرویکس و بیماری های آن

    پاورپوینت آشنایی با بافت شناسی سرویکس و بیماری های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بافت شناسی سرویکس و بیماری های آن جهت رشته پزشکی در قالب 34 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • مبانی نظری سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر

    مبانی نظری سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر گرافولوژی فارسی تحلیل شخصیت با دست خط گرافولوژی فارسی با استفاده از درخت تصمیم بررسی شخصیت فرد بر اساس دستنوشته فارسی بررسی خصوصیات فردی بر اساس دستنوشته فارسی گرافولوژی دست…

  • پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ با نمره گذاری،خرده مقیاس ها، روایی و پایایی

    پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ با نمره گذاری،خرده مقیاس ها، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه رضايت زناشويي انريچ ابعاد رضایت زناشویی انریچ پرسشنامه رضايت زناشويي انريچ پرسشنامه رضایت زناشویی enrich 115 ماده ای پرسشنامه رضایت زناشویی enrich پرسشنامه رضایتمندی…

  • پاورپوینت روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان در سازمان

    پاورپوینت روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان در سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان در سازمان، در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:   اهمیت مطالعات روان شناسی مدیریت نظریه…

  • دانلود پاورپوینت مدرسه هوشمند

    دانلود پاورپوینت مدرسه هوشمند پاورپوینت مدرسه پاورپوینت تعریف مدرسه هوشمند پاورپوینت ارکان مدرسه هوشمند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدرسه هوشمند در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش      …

  • پروپوزال ارائه مدلی جهت تقلب مالی در صنعت بانکی

    پروپوزال ارائه مدلی جهت تقلب مالی در صنعت بانکی کلمات کلیدی : پروپوزال پولشویی پولشویی در صنعت بانکی پروپوزال مبارزه با پولشویی کشف پولشویی با داده کاوی طراحی الگویی براي تقلبات مالی کاربرد داده کاوی در کشف تقلبات مالی کشف…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رویکردهای شخصیت

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رویکردهای شخصیت فصل دوم پایان نامه رویکردهای شخصیت مبانی نظری رویکردهای شخصیت پیشینه تحقیق رویکردهای شخصیت پیشینه داخلی رویکردهای شخصیت پیشینه خارجی رویکردهای شخصیت پیشینه پژوهش رویکردهای شخصیت پیشینه نظری رویکردهای شخصیت ادبیات…

  • پاورپوینت آموزشی فصل بی مهرگان علوم پایه چهارم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی فصل بی مهرگان علوم پایه چهارم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث بی مهرگان در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت بررسی اثربخشی سازمانی

    پاورپوینت بررسی اثربخشی سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی اثربخشی سازمانی جهت رشته مدیریت در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بقاء هدفی که بیشتر…

  • پاورپوينت مدار های منطقی دیجیتال

    پاورپوينت مدار های منطقی دیجیتال پاورپوينت مدار های دیجیتال پاورپوينت مدار های منطقی دیجیتال پاورپوينت در مورد مدار های منطقی دیجیتال دانلود پاورپوينت مدار های منطقی دیجیتال دانلود پاورپوينت در مورد مدار های منطقی دیجیتال رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • جزوه جبر پیشرفته دکتر علائیان

    جزوه جبر پیشرفته دکتر علائیان رفتن به سايت اصلي جزوه جبر پیشرفته دکتر علائیان علم و صنعت به تعداد 81 صفحه pdf مناسب جمع بندی و مرور سریع آمادگی امتحانات شامل مباحث زیر می باشد. كاتاگوريها فانكتورها 1 (تابعگونها) ضرب…

  • پرسشنامه استاندارد سلامت سازمانی مدرسه با روایی و پایایی

    پرسشنامه استاندارد سلامت سازمانی مدرسه با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سلامت سازمانی هوی و همکاران پرسشنامه سلامت سازمانی هوی و فیلدمن پرسشنامه سلامت سازمانی هوی و تارتر پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه پرسشنامه سلامت سازمانی هوی و فلدمن…