ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

رضایت مشتری
رضایت شغلی کارکنان
عوامل موثر بر رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی
رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

وقتی شرکتها به دنبال یافتن راههای بهبود در ارائه خدمات به مشتری می افتند، معمولا سعی می کنند امکانات بیشتری در اختیار مشتری قراردهند و نیازهای آنان را سریعا برطرف سازند. اما سازمانهای هوشمند و آینده نگر قبل از هر اقدامی در نحوه رفتار و ارتباط با کارکنان تجدید نظر می کنند و در گام اول آنا را راضی نگه می دارند. مطالعات نشان می دهد رضایت کارکنان یعنی رضایت مشتری. تحقیقات ثابت می کند کارکنان خرسند تعهد بیشتری نسبت به سازمان و مشتریان احساس می کنند. کارکنانی که از کارشان راضی اند به احتمال زیاد برای کارفرما موفقیت به ارمغان می آورند. آنان برای رسیدن به موفقیت تلاش و جدیت بیشتری به خرج می دهند و سعی می کنند سطح کیفیت خدمت رسانی به مشتری را ارتقا دهند(ماهنامه انصار،1391،ص2).

 

 

در این پایان نامه رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه مورد بررسی قرار می گیرد.و به این سوال چه رابطه ای میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری وجود دارد؟ پاسخ خواهیم داد.

 

پژوهش حاضر از حيث هدف، پژوهشي كاربردي و از حيث نحوه گردآوري داده ها، پژوهشي توصيفي است. جامعه آماری ، شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد، از این رو پرسشنامه ای شامل 27 سوال تهیه و بین مشتریان شرکت های بیمه شهرستان رشت توزیع گردید در آخر تجزیه و تحلیل روی 384 پرسشنامه جمع آوری شده از مشتریان و 147 پرسشنامه جمع آوری شده از کارکنان انجام گرفت. جهت تجزيه و تحليل، از نرم افزارهای SPSS وLISREL استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان دادکه تعارض و ابهام نقش بر رضایت شغلی کارکنان تاثیرگذار است، رضایت شغلی بر تعهد درک شده کارکنان اثرگذار است و تعهد درک شده کارکنان نیز بر رضایت مشتریان اثرگذار است.

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1)  مقدمه    1
1-2) بیان مساله    2
1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق    4
1-4) اهداف تحقیق    5
1-5) سوالات تحقیق    6
1-6)  چهارچوب نظری تحقیق    7
1-7) فرضیه های تحقیق    7
1-8-1)تعاریف نظری متغیرها    8
1-8-2) تعاریف عملیاتی متغیرها    8
1-9) قلمروتحقیق    10

 

 

فصل دوم
2-1) رضایت مشتری    14
2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    16
2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    19
2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    20
2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    22
2-2)اهمیت رضایت مشتری    24
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    25
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    29
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    29
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    30
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    31
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    32
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    33
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    34
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    35
2-2) تعهد درک شده کارکنان    38
2-2-1) تعاریف تعهد    41
2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    41
2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    43
2-3) رضایت شغلی    46
2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    47
2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    48
2-3-3) رضایت و انگیزش    49
2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    50
2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    52
2-3-6) امنیت شغلی    53
2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    54
2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    54
2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    54
2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    55
2-4-3) شرایط مناسب کاری    55
2-4-4) همکاران مساعد    56
2-4-5) تناسب شغل بافرد    56
2-4-1)تعریف واژه تعارض    58
2-4-1-1) تعارض نقش    58
2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    59
2-4-2-1) دیدگاه سنتی    59
2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    60
2-4-2-2) دیدگاه تعامل    60
4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    61
4-2-4) فرایند تعارض    61
2-5) ابهام نقش    69
2-6-1) پژوهش های داخلی    72
2-6-2)) پژوهشهای خارجی    73

 

 

فصل سوم
3-1) مقدمه    75
3-2) فرایند اجرای تحقیق    76
3-3) روش تحقیق    76
3-4-1) جامعه آماری و روش نمونه گیری    77
3-4-2)  حجم نمونه    77
3-5) ابزار گردآوری داده ها    78
3-6) روایی و پایایی پرسشنامه    80
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها    82

 

 

فصل چهارم
4-1) مقدمه    90
4-2) آمارتوصیفی    90
4-2-1) تحلیل جمعیت شناختی نمونه    90
4-2-1-1) جنسیت مشتری    91
4-2-1-2) سطح تحصیلات مشتری    92
4-2-1-3) وضعیت تاهل مشتری    93
4-2-1-4) سن مشتری    94
4-2-2-1) جنسیت    95
4-2-3) توصیف متغیرهای اصلی تحقیق    99
4-2-3-1) ابهام نقش    99
4-2-3-2) تعارض نقش    100
4-2-3-3) رضایت شغلی    101
4-2-3-4) تعهدکارکنان    102
4-2-3-5) رضایت مشتری    103
4-4) آزمون فرضیه های تحقیق    104
4-4-1) آزمون مدل تحقیق    104
4-3-2) شاخص های برازش مدل    106

 

 

فصل پنجم
5-1) مقدمه    110
5-2-1) نتایج آمار توصیفی    110
5-2-2) بحث و نتایج آمار استنباطی    111
5-3) پیشنهادات کاربردی بر مبنای یافته های تحقیق    112
5-4) پیشنهادات برای تحقیقات آتی    116
5-6) محدودیت هاي تحقیق    116

 

 

پیوست ها
پیوست 1:سوالات پرسشنامه    127
پیوست 2: خروجی نرم افزار spss    134
پیوست3: خروجی نرم افزار lisrel    149

 

 

فهرست اشکال
شکل 2-1)  شش حالت ارتباط ميان رضايت و وفاداري    23
شکل2-2)چرخه رضایت    27


فهرست جداول
جدول2-1)مناطق مختلف نمودار چهار بخشی    28
جدول2-2) تکنیک های مدیریت تعارض.    65
جدول 3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه محیطی    79
جدول 3-2)ترکیب سوالات پرسشنامه    79
جدول4-1) جدول فراوانی جنسیت    91
جدول4-2) جدول فراوانی سطح تحصیلات    92
جدول4-3) جدول فراوانی وضعیت تاهل    93
جدول4-4) جدول فراوانی سن    94
جدول 4-5) جدول فراوانی جنسیت کارکنان    95
جدول 4-6) جدول فراوانی سطح تحصیلات کارکنان    96
جدول 4-7) جدول فراوانی وضعیت تاهل کارکنان    97
جدول 4-8) جدول فراوانی سن کارکنان    98
جدول4-9) توصیف متغیرابهام نقش    99
جدول4-10) توصیف متغیرتعارض نقش    100
جدول4-11) توصیف متغیر رضایت شغلی    101
جدول4-12) توصیف متغیرتعهد کارکنان    102
جدول4-13) توصیف متغیررضایت مشتری    103
جدول4-14) شاخص های برازش مدل    107
جدول 4-15) نتایج آزمون فرضیه های تحقیق    107

فهرست نمودارها
نمودار1): مدل تحقیق بر اساس مدل ویلاریس و کولهو( 2001 ) و مدل  فوئن و چوی ( 2012)    7
نمودار2-1) تعریف مفهوم رضایت مشتری .    19
نمودار2-2) ارتباط بین کیفیت محصول/خدمات و رضایت مشتری و سودمندی شرکت    25
شکل2-2)چرخه رضایت    27
نمودار 2-3)مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا    31
نمودار 2-4) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    31
نمودار 2-5) بخشی از مدل شاخص رضایت مشتری در سوئیس    33
نمودار 2-6) مدل شاخص رضایت مشتری در مالزی    34
نمودار 2-7) مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ.    35
نمودار 2 7) عوامل مؤثر بر تعهد    44
نمودار4-1) نمودار میله ای جنسیت مشتری    91
نمودار4-2) نمودار میله ای تحصیلات مشتری    92
نمودار4-3) نمودار میله ای وضعیت تاهل مشتری    93
نمودار4-4) نمودار میله ای سن مشتری    94
نمودار4-5) نمودار میله ای جنسیت کارکنان    95
نمودار 4-6) نمودار میله ای سطح تحصیلات کارکنان    96
نمودار4-7) نمودار میله ای وضعیت تاهل کارکنان    97
نمودار4-8) نمودار میله ای وضعیت سن کارکنان    98
نمودار4-9) نمودار هیستوگرام ابهام نقش    99
نمودار4-10) نمودار هیستوگرام تعارض نقش    100
نمودار4-11) نمودار هیستوگرام رضایت شغلی    101
نمودار4-12) نمودار هیستوگرام تعهددرک شده کارکنان    102
نمودار4-13) نمودار هیستوگرام رضایت مشتری    103
نمودار 4-15) مدل استاندارد تحقیق    105
نمودار 4-16) محاسبه آماره t    106

 
 

  • مدیریت طرح های توسعه دکتر حسن رنگریز

    مدیریت طرح های توسعه دکتر حسن رنگریز مدیریت طرح های توسعه دکتر حسن رنگریز رفتن به سایت اصلی مدیریت طرح های توسعه دکتر حسن رنگریز   فایل اول : از دانشجو ترابی به تعداد 14 صفحه pdf فایل دوم :…

  • دانلود پاورپوینت قسمت های مختلف یخچال های طبیعی در معماری

    دانلود پاورپوینت قسمت های مختلف یخچال های طبیعی در معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قسمت های مختلف یخچال های طبیعی در معماری جهت رشته معماری در 14 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…

  • بررسی نقش کشورهای ترکیه، عربستان سعودی و قطر در تحولات سوریه

    بررسی نقش کشورهای ترکیه، عربستان سعودی و قطر در تحولات سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه نقش قطر در بحران سوریه نقش ترکیه در بحران سوریه نقش عربستان در بحران سوریه عوامل موثر…

  • پاورپوینت پشته Stack

    پاورپوینت پشته Stack دانلود پاورپوینت پشته Stack تحقیق درمورد پاورپوینت پشته Stack پاورپوینت پشته Stack و انواع آن پاورپوینت پشته Stack همراه با مثال رفتن به سايت اصلي دانلود  پاورپوینت پشته Stack جهت رشته کامپیوتر در قالب 29 اسلاید و…

  • دانلود تحقیق راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • نوسان ساز های سینوسی

    نوسان ساز های سینوسی تعیین کننده فرکانس تامین منبع حامل فرستنده گیرنده های سوپر هتروداین تغذیه انرژی به مدار تشدید تغذیه نوسان سازهای سینوسی دانلود مقالات الکترونیک دانلود مقالات مهندسی الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک نوسان…

  • پاورپوینت درس 15 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث حمله چنگیز و تیمور به ایران

    پاورپوینت درس 15 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث حمله چنگیز و تیمور به ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 15 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث حمله چنگیز و تیمور به ایران در قالب 46 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت آشنایی با فناوری نانو

    پاورپوینت آشنایی با فناوری نانو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با فناوری نانو جهت رشته گوناگون در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست : تعریف فناوری…

  • پاورپوینت در مورد بتن ساختمانی

    پاورپوینت در مورد بتن ساختمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد بتن ساختمانی جهت رشته ی معماری در قالب 92 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       استفاده از…

  • پاورپوینت استقلال در حسابرسی (فصل نهم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه)

    پاورپوینت استقلال در حسابرسی (فصل نهم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه) پاورپوینت فصل نهم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه پاورپوینت استقلال در حسابرسی پاورپوینت فصل نهم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه با عنوانمفاهیم حسابرسی پاورپوینت فصل نهم…

  • پروپوزال رابطه سبک رهبری مدیران با شاخص های عملکردی در بیمارستان ها

    پروپوزال رابطه سبک رهبری مدیران با شاخص های عملکردی در بیمارستان ها سبک رهبری مدیران تعیین سبک رهبری در سازمان تعیین سبک رهبری مدیران بیمارستانها شاخص های عملکردی بیمارستانها رابطه سبک رهبری مدیران با شاخصهای عملکردی پروپوزال تاثیر تعیین سبک…

  • پاورپوینت ضرورت شناخت رفتار در فضاهای شهری

    پاورپوینت ضرورت شناخت رفتار در فضاهای شهری دانلود پاورپوینت ضرورت شناخت رفتار در فضاهای شهری پاورپوینت ضرورت شناخت رفتار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ضرورت شناخت رفتار در فضاهای شهری جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 41…

  • پاورپوینت تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی

    پاورپوینت تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی پاورپوینت تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی انواع خط مشی های عمومی خط مشی های تقنینی خط مشی های اجرایی خط مشی های قضائی…

  • بررسی کامپوزیتها و انواع آن بر تاکید بر تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی

    بررسی کامپوزیتها و انواع آن بر تاکید بر تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی انواع کامپوزیت ها کامپوزیتهای زمینه فلزی کامپوزیتهای زمینه فلزی انواع کامپوزیت های زمینه فلزی روش های تولید کامپوزیت زمینه فلزی روشهای تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی تولید کامپوزیت با…

  • پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی پارگامنت افلاک سیر 2007

    پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی پارگامنت افلاک سیر 2007 کلمات کلیدی : مقیاس راهبردهای مقابله مذهبی پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی دانلود پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی مقیاس راهبردهای مقابله مذهبی 22 سوالی نمره گذاری پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی روایی و پایایی پرسشنامه…

  • بررسی رضایت شغلی و سلامت روانی آموزگاران مدارس عادی و غیرانتفاعی شهرستان بم

    بررسی رضایت شغلی و سلامت روانی آموزگاران مدارس عادی و غیرانتفاعی شهرستان بم رضایت شغلی،سلامت روانی،شهرستان بم رفتن به سایت اصلی چکیده رضایت‌شغلی یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت شغلی است، رضایت‌شغلی عاملی است که باعث افزایش کارایی و…

  • پاورپوینت آموزش تدریس ریاضی هشتم - تعیین اعداد اول

    پاورپوینت آموزش تدریس ریاضی هشتم - تعیین اعداد اول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس ریاضی هشتم - تعیین اعداد اول به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 4 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • دانلود تحقیق ادبیات ساختار سازمانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ادبیات ساختار سازمانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ادبیات ساختار سازمانی با فرمت docx در قالب 72 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • دانلود پاورپوینت مطالعات استاندارد های طراحی ویلا

    دانلود پاورپوینت مطالعات استاندارد های طراحی ویلا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مطالعات استاندارد های طراحی ویلا جهت رشته معماری در 53 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ایجاد…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضا پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی…

  • ارزیابی اثر بخشی اعمال پیشگیرانه پلیس در کم شدن سرقت خودرو

    ارزیابی اثر بخشی اعمال پیشگیرانه پلیس در کم شدن سرقت خودرو اثر بخشی اعمال پیشگیرانه پلیس اقدامات پلیس پیشگیری در کاهش سرقت خودرو تاثیر اقدامات پلیس پیشگیری در کاهش سرقت خودرو ارزیابی اثر بخشی اعمال پیشگیرانه پلیس در کم شدن…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق در مورد تعهد سازمانی

    چارچوب نظری و پیشینه تحقیق در مورد تعهد سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی پیشینه داخلی تعهد سازمانی پیشینه خارجی تعهد سازمانی پیشینه پژوهش تعهد سازمانی پیشینه نظری تعهد سازمانی فصل دوم پایان نامه…

  • ارزیابی عملکرد و کارایی و بررسی مدلها و چگونگی اندازه گیری آنها

    ارزیابی عملکرد و کارایی و بررسی مدلها و چگونگی اندازه گیری آنها مدل های ارزیابی عملکرد روش های اندازه گیری کارایی مقایسه سیستم های ارزیابی عملکرد مدل های ارزیابی عملکرد سازمان مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان انواع مدل های ارزیابی…

  • بررسی مشترکات طلاق در فقه امامیه و حنفی و قانون مدنی ایران

    بررسی مشترکات طلاق در فقه امامیه و حنفی و قانون مدنی ایران طلاق در قانون مدنی ایران حق طلاق در قانون مدنی طلاق در فقه امامیه طلاق در فقه شیعه طلاق در فقه حنفیه طلاق فقه حنفی تحقیق در مورد…

  • پاورپوینت مديريت منابع انساني و چرخة حقوق و دستمزد

    پاورپوینت مديريت منابع انساني و چرخة حقوق و دستمزد پاورپوینت مديريت منابع انساني و چرخة حقوق و دستمزد مديريت منابع انساني و چرخة حقوق و دستمزد تحقیق مديريت منابع انساني و چرخة حقوق و دستمزد فعاليت هاي چرخه حقوق و…

  • جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری

    جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری رفتن به سایت اصلی جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری سیزده جلسه کلاس درس در 24 صفحه pdf

  • پروپوزال و طرح تفصیلی شناسایی و تحلیل مولفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران

    پروپوزال و طرح تفصیلی شناسایی و تحلیل مولفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیران پروپوزال استراتژی های منابع انسانی شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی شغلی 52 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی شغلی 52 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دلبستگی شغلی مبانی نظری دلبستگی شغلی پیشینه تحقیق دلبستگی شغلی پیشینه داخلی دلبستگی شغلی پیشینه خارجی دلبستگی شغلی پیشینه پژوهش دلبستگی شغلی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت کاربردهای روان شناسی در ورزش

    پاورپوینت کاربردهای روان شناسی در ورزش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربردهای روان شناسی در ورزش جهت رشته تربیت بدنی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مزاياي…

  • ارزیابی عملکرد سازمان با روش ارزیابی متوازن و اولویت بندی پروژه های آن با توسعه عملکرد کیفیت

    ارزیابی عملکرد سازمان با روش ارزیابی متوازن و اولویت بندی پروژه های آن با توسعه عملکرد کیفیت ارزیابی عملکرد شهرداری اصفهان ارزیابی عملکرد شهرداری ها شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری ها ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن کاربرد QFD در…

  • گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر با عنوان شبکه جهانی وب

    گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر با عنوان شبکه جهانی وب اینترنت شبكه جهانی وب محیط چندرسانه‌ای وب جهانی یا جهان تارگستر دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر با عنوان شبکه جهانی وب دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر دانلود کارآموزی رشته کامپیوتر سیستم…

  • پدیده سلامت و فساد اداری در سازمانها و بررسی نظریه ها و روش های سنجش سلامت و فساد اداری

    پدیده سلامت و فساد اداری در سازمانها و بررسی نظریه ها و روش های سنجش سلامت و فساد اداری نظریه فساد اداری نظریات فساد اداری نظریه های فساد اداری مبانی نظری فساد اداری نظریه های فساد و سلامت اداری نظریه های…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 35 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 35 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی رضایت شغلی پیشینه خارجی رضایت شغلی…

  • اقسام شرط ضمانیه در فقه امامیه و فقه شافعی در گستره ی عقود اذنیه

    اقسام شرط ضمانیه در فقه امامیه و فقه شافعی در گستره ی عقود اذنیه عقود اذنیه شرط ضمنی اقسام شرط ضمانیه پایان نامه شرط ضمان در عقود اذنی شرط ضمان در حقوق ایران مطالعه تطبیقی اقسام شرط ضمانی اقسام شرط…

  • پاورپوینت آشنایی با سرطان و تومورهای آن

    پاورپوینت آشنایی با سرطان و تومورهای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سرطان و تومورهای آن جهت رشته پزشکی در قالب 31 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …