ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

جنگ رسانه‌ای علیه ایران
نظام مقابله با جنگ نرم دشمن
عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی
عملیات روانی دشمن علیه جوانان
راهبردهای مقابله با عملیات روانی
ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها
دانلود پایان نامه عملیات روانی
دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

 (بصورت جامع و کامل)

 

قابل استفاده برای رشته های علوم ارتباطات ، جامعه شناسی ، مردم شناسی و علوم سیاسی

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

مقدمه 

در تمامی جوامع بشری جوانان از سرمایه های اصلی و كارآمد كشور به حساب آمده و به عنوان آینده سازان جامعه همواره مورد توجه مسئولان و سردمداران بوده اند. در كشور عزیز اسلامی ایران نیز جوانان برومند اسلام چه در صحنه انقلاب و چه در صحنه های حماسه آفرین 8 سال دفاع مقدس نقش به سزائی را ایفاء نموده و همانند جوانان صدر اسلام، یاری كننده رسول مكرم اسلام بوده و بنای حكومت نبوی را با تلاش و توان جوانی خویش به ثمر رسانده و همواره در كنار حضرات معصومین ثمره وجودی اسلام را حفظ کرده اند و هم اكنون نیز با ندای لبیك خویش به مقام عظمای ولایت، سردمدار بر افراشتن پرچم اقتدار اسلام ناب محمدی در عرصه سیاست جهانی می باشند و اقتدار نظام اسلامی را حافظ بوده و خواهند بود . 

 

در واقع، عملیات روانی که مفهوم اصلی این تحقیق است، از مفاهیمی است كه تا به حال تعاریف متعدد و گوناگونی براساس شرایط استفاده از آن ارائه شده است. صلاح نصر از نویسندگان مصری در تعریف عملیات روانی می‌گوید: عملیات روانی همان جنگ كلمه و عقیده است، خواه به صورت مخفی، آشكار، شفاهی و یا كتبی باشد. اساساً سلاحی است كه به انسان و عقل او توجه دارد و هرگاه امكان برقراری ارتباط عاطفی با مخاطب را داشته باشد می‌تواند به اعماق او نفوذ كند.

 

با قدری تامل در حجم برنامه‌های منتشر شده توسط رسانه های بیگانه كه با توجه به محتوای برنامه‌ها، سابقه و دست‌اندركاران آنها، هیچ كدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب نمی‌شوند، می‌توان به ادراكی از علت این موضوع رسید. رسانه های بیگانه درتلاش مذبوحانه برای سیاه جلوه دادن ایران اسلامی و ناامید كردن جوانان از شرایط موجود و آینده روشن می‌باشند.هر چند در عدم درستی این رسانه ها و سرمایه‌گذاران و هسته‌های اصلی آنها با ایران اسلامی شكی نیست اما به نظر می‌رسد كه نمایاندن مطامع ومنافعی كه این دستگاه‌ها خبر پراكنی در پی آن هستند ونیز اثبات اهداف مزدورانه آنها چندان سهل وآسان نیست.

 

 

کلمات کلیدی:

عملیات روانی

تبلیغات دشمن

عملیات روانی دشمن علیه جوانان

راهبردهای مقابله با عملیات روانی

 

 

 

بیان مسئله: 

دشمن در برنامه ریزی میان مدت و درازمدت خود با تكیه بر تخریب نسل جوان كشور سعی می كند تا با ترویج اقسام فساد و فحشاء و سرگرم كردن آنها به امور از پیش پا افتاده ، جوانان را از پرداختن به رسالت اصلی خود بازدارد و آنها را به عناصری لاابالی ، بی تفاوت و بی اراده تبدیل كند تا از جوانان به عنوان ابزاری بر علیه منافع كشور خودشان استفاده نماید . دشمن با سوء استفاده از شرایط سنی و خصوصیات روحی و روانی جوانان سعی می كنند آنها را آلت دست خود در بازی های سیاسی قرار داده و بر علیه آرمانهای  ملی كشور خود بشوراند .

 

دشمنان جهت دستیابی به  اهداف فوق از روشهای مختلفی از جمله تاثیر گذاری بر افكار عمومی جوانان از طریق استفاده از امكانات و ابزارهای تبلیغاتی  بهره خواهند گرفت . شایان توجه است که در هرشبانه روز، رسانه ها ،خبرگزاریها و رادیو های وابسته به دشمنان انبوهی از اخبار را منتشر  می نمایند . بعنوان مثال در هر شبانه روز بیش از 2460 دقیقه برنامه فارسی فقط از رادیوهای بیگانه در فضای كشورمان پخش می شود .  با توجه به محتوای برنامه ها و سابقه دست اندركاران آنها، هیچكدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب  نمی شوند و قصد تضعیف نظام اسلامی را از طریق سست کردن اعتقادات و ارزشهای قشر جوان دارند. زیرا که جوانان، همواره مهمترین نقش را در توسعه پایدار یک کشور دارند .

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول :کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

پیشینه تحقیق

سؤالات تحقیق

روش تحقیق

روش جمع‌آوری اطلاعات

جامعه آماری و نمونه تحقیق (روش نمونه‌گیری ذکر شود)

ابزار اندازه‌گیری (روایی و اعتبار ابزار ذکر شود)

روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدل‌های آماری مورد استفاده

تعریف مفاهیم

شرح خدمات گزارش

 

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

مقدمه

بخش اول:عملیات روانی و تهدیدات علیه جوانان در نگاه مقام معظم رهبری

نقش منافقان داخلی در خارج کردن جوانان از صحنه

ولنگاری ، بی بند و باری و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسی

تاثیر پذیری جوانان از تبلیغات دشمن

تلاش برای منحرف کردن ذهن جوانان از آرمانهای انقلابی و اهداف نظام

بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری

عملیات‌روانی

تقسیم بندی عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی استراتژیک

ب) عملیات‌روانی تاکتیکی

تقسیم‌بندی دیگری از عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی آشکار

ب) عملیات‌روانی پنهان

الف – تبلیغات سیاه

محدودیتها و معایب تبلیغات سیاه

نمونه‌های تبلیغات سیاه

ب- تبلیغات خاکستری

محدودیتهی تبلیغات خاکستری

بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی

فشارهای عملی در جنگ روانی

فشارهای عملی

فشارهای نظامی و تسلیحاتی

فشارهای اقتصادی

فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیک

فشارهای فرهنگی و اجتماعی

فشارهای روانی ـ تبلیغی

امکانات و تجهیزات کشور مبدأ

 

بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی

فصل سوم : ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه

مقدمه

بخش اول : فضای کلی رسانه ای علیه قشر جوان ایرانی با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه

بخش دوم : محور یابی  عملیات روانی

بخش سوم : اطلاعات کمی محوریابی عملیات روانی رسانه های بیگانه علیه جوانان

در این بخش از گزارش، هر یک این پنج مقوله اصلی و زیر مقوله های آنها، به تفکیک در قالب نمودار و جداول زیر نشان داده می شوند.

الف) موضوعات و مسائل اجتماعی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اجتماعی

نمودار ۱- اجتماعی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۲- اجتماعی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۳- اجتماعی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۴- اجتماعی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۵- اجتماعی (مجموع فراوانی متغیرهای عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی به تفکیک کشور)

نمودار ۶- اجتماعی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشورها به تفکیک عامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آمریکا)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی اسرائیل)

نمودار ۹- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی انگلیس)

نمودار ۱۰- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی فرانسه)

نمودار ۱۱- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آلمان)

نمودار ۱۲- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی گروه های معاند و مخالف)

ب) متغیر های اقتصادی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اقتصادی

نمودار ۱۳- اقتصادی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۴- اقتصادی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۵- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۶- اقتصادی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای سیاسی

نمودار ۲۰- سیاسی  (وضعیت فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی به تفکبک کشور)

نمودار ۲۱- سیاسی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۲- سیاسی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۳- سیاسی  (مجموع فراوانی فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۴- سیاسی  (درصد فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۵- سیاسی  (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۶- سیاسی  (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۷- سیاسی  (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۸- سیاسی  (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۹- سیاسی  (درصد فعالیت آلمان به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۳۰- سیاسی  (درصد فعالیت معاند و مخالف به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

ت) متغیر مسائل فرهنگی و مذهبی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای فرهنگی و مذهبی

نمودار ۳۱- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۲- فرهنگی و مذهبی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۳- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۴- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۵- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد تأثیر بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی از طریق عوامل عملیات روانی)

نمودار ۳۶- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۷- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۸- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۹- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۰- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آلمان به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۱- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت گروه های معاند و مخالف به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

ث) سایر موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )

نمودار ۱۷- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد مرلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۸- اقتصادی (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء بحرانی بودن اوضاع جوانان و بزرگنمایی مشکلات جوانان”)

نمودار ۱۹- اقتصادی (درصد مجموع سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء وجود تبعیض طبقاتی در میان جوانان”)

متغیر مسائل سیاسی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه موضوعات متفرقه غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه

نمودار ۴۲- سایر موضوعات  (مجموع فراوانی عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

نمودار ۴۳- سایر موضوعات  (درصد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه های عملیات روانی

نمودار ۴۴- مجموع کل فراوانی فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۵- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۶- مجموع کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

نمودار ۴۷- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

محورهایی که بیشترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که کمترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که در عملیات رسانه ای همه کشورها بیگانه مورد استفاده قرار گرفته

 

بخش چهارم : شگردهای تبلیغی

 

فصل چهارم : تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی

مقدمه

بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف

فرصت ها و تهدیدات خارجی

نقاط قوت و ضعف داخلی

فرصتهای عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

تهدیدات عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط قوت عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط ضعف عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه

راهبرد

راهبردهای مقابله با عملیات روانی دشمن علیه جوانان

 

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارضایتی بدنی 75 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارضایتی بدنی 75 صفحه فصل دوم پایان نامه نارضایتی بدنی مبانی نظری نارضایتی بدنی پیشینه تحقیق نارضایتی بدنی پیشینه داخلی نارضایتی بدنی پیشینه خارجی نارضایتی بدنی پیشینه پژوهش نارضایتی بدنی پیشینه نظری نارضایتی بدنی ادبیات…

  • آنالیز درایوهای کششی الکتریکی

    آنالیز درایوهای کششی الکتریکی آنالیز درایوهای کششی الکتریکی درایوهای تراكشن جریان القایی سیستم های تراكشن الكتریكی درایوهای تراكشن جریان مستقیم دانلود پایان نامه رشته الكترونیک دانلود پایان نامه الكترونیک درایوهای کششی درایوهای تراکشن رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه مهندسی…

  • پرسشنامه تاثیر استراتژی منابع انسانی بر ارزیابی عملکرد مدیران

    پرسشنامه تاثیر استراتژی منابع انسانی بر ارزیابی عملکرد مدیران پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی مدل SWOT پرسشنامه مدل achieve پرسشنامه بهره وری هرسی و گلداسمیت پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی مدل…

  • پروپوزال ارائه سیستمی بهبود یافته برای ارزیابی عملکرد شهرک های صنعتی با مدل BSC

    پروپوزال ارائه سیستمی بهبود یافته برای ارزیابی عملکرد شهرک های صنعتی با مدل BSC ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک…

  • پاورپوینت انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا

    پاورپوینت انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا کلمات کلیدی : پاورپوینت انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا مدل اساسی ایستا با انتظارات برون زا عرضه کل و بازار کل تغییر انتظاری سطح قیمت عرضه کل تقاضای کل…

  • دانلود پاورپوینت کتاب فیزیک پایه 2 از محمد ابراهیم ابوکاظمی

    دانلود پاورپوینت کتاب فیزیک پایه 2 از محمد ابراهیم ابوکاظمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب فیزیک پایه 2 از محمد ابراهیم ابوکاظمی جهت رشته شیمی در قالب 309 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • عوامل موثر در رفتار مصرف کننده و انواع تصمیم گیری های آن

    عوامل موثر در رفتار مصرف کننده و انواع تصمیم گیری های آن کلمات کلیدی : عوامل موثر بر تمایل به خرید تعریف رفتار مصرف کننده تمایل مصرف کنندگان به خرید عوامل موثر در رفتار مصرف کننده فرآیند تصمیم گیری مصرف…

  • پاورپوینت معماری بیزانس ( روم شرقی )

    پاورپوینت معماری بیزانس ( روم شرقی ) معماری بیزانس ( روم شرقی ) مقاله معماری بیزانس ( روم شرقی ) تحقیق معماری بیزانس ( روم شرقی ) رفتن به سایت اصلی –معماری: هنر معماری در روم شرقی (بیزانس) تا قرن…

  • پاورپوینت آموزش مجازی جلوه ای از انقلاب علمی سوم

    پاورپوینت آموزش مجازی جلوه ای از انقلاب علمی سوم پاورپوینت آموزش مجازی پاورپوینت آموزش از راه دور تاریخچه آموزش از راه دور سرفصل آموزش پاورپوینت پاورپوینت آموزشی فضای مجازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مجازی جلوه ای از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار جنسی 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار جنسی 65 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار جنسی مبانی نظری رفتار جنسی پیشینه تحقیق رفتار جنسی پیشینه داخلی رفتار جنسی پیشینه خارجی رفتار جنسی پیشینه پژوهش رفتار جنسی پیشینه نظری رفتار…

  • پاورپوینت آشنایی با مناطق حفاظت شده استان لرستان

    پاورپوینت آشنایی با مناطق حفاظت شده استان لرستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مناطق حفاظت شده استان لرستان جهت رشته محیط زیست در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد به نفس 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد به نفس 48 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اعتماد به نفس فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس پیشینه داخلی اعتماد به نفس پیشینه خارجی اعتماد به نفس پیشینه تحقیق اعتماد به نفس…

  • بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی

    بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی خرید آنلاین تجارت الکترونیکی اینترنت وتکنولوژِی دانلود مقاله بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته…

  • دانلود پاورپوینت شناخت فضای شهری

    دانلود پاورپوینت شناخت فضای شهری پاورپوینت فضای شهری پاورپوینت درمورد فضای شهری پاورپوینت شناخت و تحلیل فضای شهری پاورپوینت تحلیل فضای شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شناخت فضای شهری در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • پاورپوینت حرفه فرزندپروری، قوانین و خطاها

    پاورپوینت حرفه فرزندپروری، قوانین و خطاها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حرفه فرزند پروری و قوانین و خطاها جهت رشته روانشناسی در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دست برتری

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دست برتری فصل دوم پایان نامه دست برتری مبانی نظری دست برتری پیشینه تحقیق دست برتری پیشینه داخلی دست برتری پیشینه خارجی دست برتری پیشینه پژوهش دست برتری پیشینه نظری دست برتری ادبیات…

  • پاورپوینت کامل بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی

    پاورپوینت کامل بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی پاورپوینت بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی رفتن به سايت اصلي پاورپوینت کامل بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی به تعداد 278 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و دانشجویان…

  • پاورپوینت مفاهیم پایه در درمان های رفتاری و شناختی

    پاورپوینت مفاهیم پایه در درمان های رفتاری و شناختی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم پایه در درمان های رفتاری و شناختی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • جزوه بیولوژی سلولی و مولکولی - پرمخاطب ترین کتاب بیولوژی

    جزوه بیولوژی سلولی و مولکولی - پرمخاطب ترین کتاب بیولوژی جزوه بیولوژی سلولی و مولکولی پرمخاطب ترین کتاب بیولوژی رفتن به سایت اصلی جزوه بیولوژی سلولی و مولکولی ( پرمخاطب ترین کتاب بیولوژی ) به تعداد 49 صفحه pdf قابل…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف گ

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف گ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف گ به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • دانلود پاورپوینت بررسی مسئولیت متصدی حمل و نقل دریایی کالاهای ویژه

    دانلود پاورپوینت بررسی مسئولیت متصدی حمل و نقل دریایی کالاهای ویژه پاورپوینت حمل و نقل کالاهای ویژه پاورپوینت مسئولیت های متصدی حمل و نقل پاورپوینت در مورد کالاهای خطرناک و حمل و نقل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • بررسی رابطه ی بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در سال تحصیلی 92-1391

    بررسی رابطه ی بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در سال تحصیلی 92-1391 مدیریت دانش هوش سازمانی فرهنگ سازمانی بررسی رابطه ی بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری پیشینه فساد اداری تاریخچه فساد اداری تاریخچه فساد اداری در ایران تاریخچه فساد اداری در جهان تاریخچه ی فساد اداری مبانی نظری فساد اداری دانلود مبانی نظری فساد اداری پیشینه تحقیق در مورد…

  • پاورپوینت ارائه درس پايگاه داده پيشرفته

    پاورپوینت ارائه درس پايگاه داده پيشرفته پاورپوینت طراحی پایگاه داده پاورپوینت آموزش مبانی پایگاه داده پاورپوینت درس پایگاه داده پاورپوینت کتاب پایگاه داده پیشرفته پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارائه درس پايگاه داده پيشرفتهجهت رشته کامپیوتر در…

  • پاورپوینت رفتار قاطعانه و ابراز وجود و جرات ورزی

    پاورپوینت رفتار قاطعانه و ابراز وجود و جرات ورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رفتار قاطعانه و ابراز وجود و جرات ورزی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 68 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • کارآموزی و پروژه رشته برق و الکترونیک با عنوان ساخت ترانسفورماتور (شرکت ایران ترانسفوری)

    کارآموزی و پروژه رشته برق و الکترونیک با عنوان ساخت ترانسفورماتور (شرکت ایران ترانسفوری) ترانسفورماتور چیست تعاریف وتقسیم بندی انواع ترانس ساخت ترانسفورماتور شرکت ایران ترانسفوری دانلود کارآموزی و پروژه رشته برق و الکترونیک با عنوان ساخت ترانسفورماتور (شرکت ایران…

  • پاورپوینت مديريت تغيير سازماني

    پاورپوینت مديريت تغيير سازماني کلمات کلیدی : پاورپوینت مديريت تغيير سازماني مديريت تغيير سازماني تغيير سازماني تحقیق مديريت تغيير سازماني مديريت تغيير دو جنبه مرتبط با تغيير سازماني سه استراتژي رهبري تغيير فرايند تغيير موقعيتي براي تغيير مقاومت در برابر…

  • پاورپوینت آشنایی با تاریخچه و انواع بازار درایران

    پاورپوینت آشنایی با تاریخچه و انواع بازار درایران پاورپوینت تاریخچه بازار پاورپوینت انواع‌ بازار پاورپوینت پلان بازارهای قدیمی ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تاریخچه وانواع بازار درایران جهت رشته تاریخ و باستان شناسی در قالب 36…

  • مبانی نظری بررسی رابطه نسبت های مالی با نسبت های عملکرد شرکت

    مبانی نظری بررسی رابطه نسبت های مالی با نسبت های عملکرد شرکت ارزیابی عملکرد شرکت های بورس معیارهای ارزیابی عملکرد مالی مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت های پذیرفته شده بورس نسبت های مالی شرکت های بورسی بررسی نسبت های متوسط…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نارسایی هیجانی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نارسایی هیجانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نارسایی هیجانی مبانی نظری نارسایی هیجانی پیشینه تحقیق نارسایی هیجانی پیشینه داخلی نارسایی هیجانی پیشینه خارجی نارسایی هیجانی پیشینه پژوهش نارسایی هیجانی پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت معماری مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک

    دانلود پاورپوینت معماری مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک پاورپوینت معماری مجتمع مسکونی پاورپوینت درمورد معماری مجتمع VM رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک جهت رشته معماری در 20 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • پاورپوینت نظریه ای جدید در مدیریت تعارض

    پاورپوینت نظریه ای جدید در مدیریت تعارض رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه ای جدید در مدیریت تعارض جهت رشته گوناگون در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی مهارت های اجتماعی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی مهارت های اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی مبانی نظری مهارت های اجتماعی پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی پیشینه داخلی مهارت های اجتماعی پیشینه خارجی مهارت های اجتماعی پیشینه پژوهش مهارت…

  • دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای

    دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای رسانه های زرد اخلاق در رسانه تاریخچه اخلاق رسانه ای اصول اخلاق روزنامه نگاری دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اخلاق…

  • مدیریت پروژه،زمینه های آن و رابطه مدیریت پروژه با جنبه های دانش مدیریت

    مدیریت پروژه،زمینه های آن و رابطه مدیریت پروژه با جنبه های دانش مدیریت مدیریت پروژه زمینه های مدیریت پروژه تاثیرات ساختار سازمانی بر پروژه ها رابطه مدیریت پروژه با جنبه های دانش مدیریت مدیریت پروژه،زمینه های آن و رابطه مدیریت…