ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر
خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
پایان نامه تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)

 

 

 

 

 

 

 مقدمه

نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).

برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).

 

در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).

 

یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت است از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر.

 

 

 

کلمات کلیدی:

ارزش ویژه برند

شرکت پارس خزر

فعالیت های ترفیع

خلق و نگهداری ارزش ویژه برند

 

 

 

 

 

 

بیان مساله

دانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005 ).

 

ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).

 

در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010).

 

ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).

همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).

 

فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al.., 2008 ). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).

 

برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیّات تحقیق 7

1-1) مقدمه 7

1-2) بیان مساله 8

1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق 13

1-4) اهداف تحقیق 14

1-5) چارچوب نظری تحقیق 14

شکل1) مدل مفهومی تحقیق 21

1-7) فرضیه های تحقیق 22

1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق 23

1-9) قلمرو تحقیق 25

1-9-2) قلمرو مكانی 26

1-9-3) قلمرو زمانی 26

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق 27

بخش اول:ارزش ویژه برند 29

2-1) مقدمه 29

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند 30

2-1-2) اهمیت برند 32

2-1-3) تعریف و تشریح برند 34

2-1-4) تصویر برند 37

2-1-5) ارزش ویژه برند 38

2-1-5-1) ارزش ویژه برند مالی 40

2-1-5-2) ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده 41

2-1-6) ضرورت خلق و حفظ ارزش ویژه برند 43

2-1-7) ابعاد ارزش ویژه برند 47

• وفاداری به برند 47

• آگاهی از برند 48

• کیفیت ادراک شده 49

• تداعی برند 50

2-1-8) مزایای ارزش ویژه برند 51

• مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت 51

2-1-9) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 55

2-1-10) مدل های ارزش ویژه برند 56

• مدل ارزش ویژه برند آکر 57

شکل 2-3-1) مدل دانش برند کلر 60

شکل 2-3-2) مدل ارزش ویژه برند آکر 62

شکل 2-3-3) ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر 64

نمودار 2-3-1) تشریح مدل ارزش ویژه برند آکر 65

• مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66

شکل 2-3-4) مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66

• هرم ارزش ویژه برند مشتری محور کلر 67

شکل 2-3-5) هرم ارزش ویژه برند کلر 68

2-1-11) آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند 69

بخش دوم:فعالیتهای ترفیع 72

2-2-1) تعریف ترفیع 73

• تبلیغات 75

• روابط عمومی 76

• فروش شخصی 77

• بازاریابی مستقیم 77

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 78

• ارتباطات شفاهی 78

• بازاریابی پارتیزانی 79

• بازاریابی الکترونیکی 80

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 80

• بازاریابی ویروسی 80

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 81

2-2-3) تعریف تبلیغات 83

تبلیغات مستقیم 87

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 88

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 90

3) جارچی های شهر 90

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 91

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 94

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 98

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 109

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 111

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 117

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 117

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 119

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 120

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 122

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 124

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 124

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 125

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 127

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 133

 

بخش سوم:پیشینه تحقیق 135

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق 148

3-1) مقدمه 148

3-2) فرآیند اجرای تحقیق 150

3-3) روش اجرای تحقیق 150

3-4) جامعه آماری 151

3-5) روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه 152

3-6) روش گرد آوری داده ها و اطلاعات 153

3-7) ابزار گردآوری اطلاعات 153

3-8) روایی و پایایی ابزار اندازه گیری 155

3-8-2) پایایی 156

جدول شماره 3-2)  درصدآلفای کرونباخ 158

3-9) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات 159

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 160

4-1) مقدمه 161

4-2) توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان 162

جدول4-1) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان 162

نمودار4-1) نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان 162

با توجّه به جدول و نمودار 4-1 مشاهده می شود که جنسیت 5/31 درصد از پاسخ دهندگان زن و 5/68 درصد نیز مرد می باشند. 162

جدول4-2) سن پاسخ دهندگان 163

4-3) توصیف متغیر های تحقیق 165

نمودار4-4) هیستوگرام  متغیر تبلیغات بازرگانی 165

جدول4-5) توصیف متغیر فعالیت های پیشبرد فروش 166

نمودار4-5) هیستوگرام  متغیر فعالیت های پیشبرد فروش 166

جدول4-6) توصیف متغیر ارزش ویژه برند 168

نمودار4-6) هیستوگرام  متغیر ارزش ویژه برند 168

 توصیف متغیر آگاهی از برند 170

نمودار4-7) هیستوگرام  متغیر آگاهی از برند 170

جدول4-8) توصیف متغیر کیفیت ادراک شده 171

نمودار4-8) هیستوگرام  متغیر کیفیت ادراک شده 171

 توصیف متغیر وفاداری به برند 173

جدول4-10) توصیف متغیر وفاداری به برند 173

نمودار4-10) هیستوگرام  متغیر وفاداری به برند 173

4-4)  آزمون فرضیات تحقیق 174

جدول 4-  11) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و ارزش ویژه برند 174

جدول4-  12 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و ارزش ویژه برند 175

فرضیه های فرعی 177

1-1) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر آگاهی از برند تاثیر دارد. 177

جدول4-  13 ) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و آگاهی از برند 177

1-2) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر کیفیت درک شده تاثیر دارد. 179

جدول4-  14 ) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و کیفیت ادراک شده 179

1-3) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر تداعی های برند تاثیر دارد. 181

1-4) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر وفاداری برند تاثیر دارد. 183

جدول4-  16 ) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و وفاداری به برند 183

جدول4-  17 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و آگاهی از برند 185

2-2) ادراک مشتریان از فعالیتهای پیشبرد فروش شرکت بر کیفیت درک شده تاثیر دارد. 186

جدول4-  18 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و کیفیت درک شده 186

2-3) ادراک مشتریان از فعالیتهای پیشبرد فروش شرکت بر تداعی های برند تاثیر دارد. 188

جدول4-  19 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و تداعی های برند 188

2-4) ادراک مشتریان از فعالیتهای پیشبرد فروش شرکت بر وفاداری به برند تاثیر دارد. 190

جدول4-  20 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و وفاداری به برند 190

 

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات 191

5-1) مقدمه 192

5-2) خلاصه تحقیق 192

5-3) نتایج آمار توصیفی 194

ب) توصیف متغیرهای تحقیق: 195

5-4) نتایج حاصل از آمار استنباطی 197

5-5) مقایسه نتایج حاصل از آزمون فرضیات با مطالعات انجام شده 199

5-7) پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق 200

5-7-1) پیشنهادات درخصوص فرضیه اصلی اول (تبلیغات تجاری) 200

5-9) محدودیت های تحقیق 207

 

فهرست منابع و مآخذ: 210

منابع لاتین: 216

پیوست 228

پیوست شماره 2: خروجی های نرم افزار 232

پیوست شماره 3: خلاصه وضعیت 245

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت کنترل عفونت

    دانلود پاورپوینت کنترل عفونت پاورپوینت انواع عفونت و کنترل آنها پاورپوینت پزشکی انواع عفونت پاورپوینت کنترل عفونت ها در بیمارستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کنترل عفونت جهت رشته پزشکی در 61 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • پروژه رشته معماری با عنوان روند طراحی معماری یک مدرسه 250 نفره

    پروژه رشته معماری با عنوان روند طراحی معماری یک مدرسه 250 نفره طراحی نما مدرسه پلان طبقات مدرسه تحلیل سایت مدرسه طراحی سکشن مدرسه طراحی سایت پلان مدرسه طراحی معماری یک کلاس درس پویا دانلود پروژه رشته معماری با عنوان…

  • عوامل موقعیتی و آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان

    عوامل موقعیتی و آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان کلمات کلیدی : نیات رفتاری مشتریان مدل نیات رفتاری ابعاد نیات رفتاری تعریف نیات رفتاری نیات رفتاری در تبليغات موبایلی تحقیق در مورد نیات رفتاری مشتریان انگیزه های اقدام…

  • پاورپوینت نمایشگاه هنرهای معاصر

    پاورپوینت نمایشگاه هنرهای معاصر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمایشگاه هنرهای معاصر جهت رشته ی معماری در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         موزه ها…

  • پاورپوینت آشنا کردن و توانمند‌سازی دانشجویان در زمینه‌ی مهارت مدیریت زمان

    پاورپوینت آشنا کردن و توانمند‌سازی دانشجویان در زمینه‌ی مهارت مدیریت زمان پاورپوینت مدیریت زمان چیست پاورپوینت مدیریت زمان و برنامه ریزی پاورپوینت مدیریت زمان ppt پاورپوینت تکنیک ذهنی برای مدیریت زمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنا کردن و…

  • کتاب روش تحقیق با رویکردی بر پایان نامه نویسی دکتر غلامرضا خاکی

    کتاب روش تحقیق با رویکردی بر پایان نامه نویسی دکتر غلامرضا خاکی روش تحقیق با رویکردی بر پایان نامه نویسی دکتر غلامرضا خاکی رفتن به سايت اصلي کتاب روش تحقیق با رویکردی بر پایان نامه نویسی دکتر غلامرضا خاکی به…

  • پاورپوینت کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد از ابراهیمی

    پاورپوینت کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد از ابراهیمی پاورپوینت کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد پاورپوینت فیزیولوژی اعصاب پاورپوینت کتاب از ابراهیمی پاورپوینت کتاب در حوزه روان شناسی از ابراهیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب فیزیولوژی اعصاب و غدد…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شبکه های اجتماعی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شبکه های اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شبکه های اجتماعی مبانی نظری شبکه های اجتماعی پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی پیشینه داخلی شبکه های اجتماعی پیشینه خارجی شبکه های اجتماعی…

  • پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس چهارده مبحث از گذشته تا آینده مناسب برای مطالعه آموزگاران

    پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس چهارده مبحث از گذشته تا آینده مناسب برای مطالعه آموزگاران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس چهارده مبحث از گذشته تا آینده مناسب برای مطالعه آموزگاران در قالب 12 اسلاید و…

  • دانلود پاورپوینت درس حسابداری صنعتی 1

    دانلود پاورپوینت درس حسابداری صنعتی 1 پاورپوینت کتاب حسابداری صنعتی 1 پاورپوینت برای درس حسابداری صنعتی 1 پاورپوینت حسابداری صنعتی پاورپوینت در مورد حسابداری صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس حسابداری صنعتی 1 جهت رشته حسابداری در 282…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 40 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق در مورد فرهنگ سازمانی فصل دوم پایان نامه فرهنگ سازمانی مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی پیشینه داخلی فرهنگ سازمانی پیشینه خارجی فرهنگ سازمانی…

  • پرسشنامه شناسایی تاثیر فرآیند ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی

    پرسشنامه شناسایی تاثیر فرآیند ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه بهسازی نیروی انسانی پرسشنامه ارزیابی عملکرد مقیمی (1389) پرسشنامه بهسازی نیروی انسانی مقیمی (1389) پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در دانشگاه…

  • ابعاد و الگوهای شیوه های فرزندپروری

    ابعاد و الگوهای شیوه های فرزندپروری ابعاد شیوه های فرزندپروری پایان نامه شیوه های فرزندپروری الگوهای شیوه های فرزندپروری شیوه های فرزندپروری بامریند شیوه های فرزند پروری در اسلام خانواده و شیوه های فرزند پروری شیوه های فرزند پروری در…

  • مدل های ارزیابی عملکرد و روش های ارزیابی عملکرد کارکنان

    مدل های ارزیابی عملکرد و روش های ارزیابی عملکرد کارکنان کلمات کلیدی : مدل های ارزیابی عملکرد عوامل موثر عملکرد کارکنان فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان روش های ارزیابی عملکرد کارکنان دیدگاه های مختلف اندازه گیری عملکرد  پایان نامه ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت اعتیاد و علل و انگیزه های اصلی گرایش به آن

    پاورپوینت اعتیاد و علل و انگیزه های اصلی گرایش به آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعتیاد و علل و انگیزه های اصلی گرایش به آن جهت رشته روانشناسی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت درمان فردمدار كارل راجرز

    پاورپوینت درمان فردمدار كارل راجرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان فرد مدار كارل راجرز جهت رشته ی روان شناسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پروپوزال بررسی مسئله حجاب و پوشش در بین مدارس متوسطه شهرستان نکا

    پروپوزال بررسی مسئله حجاب و پوشش در بین مدارس متوسطه شهرستان نکا پروپوزال حجاب پروپوزال حجاب و پوشش حجاب و پوشش در بین مدارس متوسطه بررسی مسئله حجاب و پوشش در مدارس پروپوزال حجاب و پوشش در بین مدارس متوسطه…

  • پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس دهم مبحث خیلی کوچک خیلی بزرگ مناسب برای مطالعه آموزگاران

    پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس دهم مبحث خیلی کوچک خیلی بزرگ مناسب برای مطالعه آموزگاران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس دهم مبحث خیلی کوچک خیلی بزرگ مناسب برای مطالعه آموزگاران در قالب 14 اسلاید و…

  • پاورپوینت مفاهیم سلامت و بیماری

    پاورپوینت مفاهیم سلامت و بیماری پاورپوینت مفاهیم سلامت و بیماری تحقیق مفاهیم سلامت و بیماری مقاله مفاهیم سلامت و بیماری مفاهیم سلامت و بیماری مفهوم زیست پزشکی تعاریف سلامتی ابعاد سلامتی استاندارد زندگی سطح زندگی کیفیت زندگی طیف سلامتی مفهوم…

  • دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی

    دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی جهت رشته اقتصاد در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیش…

  • بررسی تنوع ژنتیکی انواع سیب با استفاده از مارکر SSR

    بررسی تنوع ژنتیکی انواع سیب با استفاده از مارکر SSR ژنوم ارقام سیب روابط ژنتیکی ارقام و پایه های سیب بررسی تنوع ژنتیکی سیب تنوع ژنتیکی سیب با نشانگر SSR پایان نامه تنوع ژنتیکی انواع سیب پایان نامه تنوع ژنتیکی…

  • پرسشنامه بررسی رابطه تعهد مبتنی بر آسیب پذیری در کسب و کار با وفاداری مشتریان در صنعت بیمه

    پرسشنامه بررسی رابطه تعهد مبتنی بر آسیب پذیری در کسب و کار با وفاداری مشتریان در صنعت بیمه پرسشنامه آسیب پذیری در کسب و کار پرسشنامه تعهد مبتنی بر آسیب پذیری در کسب و کار پرسشنامه وفاداری مشتریان بیمه پرسشنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی مبانی نظری عملکرد تحصیلی دانلود مبانی نظری عملکرد تحصیلی پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی ادبیات نظری عملکرد تحصیلی فصل دوم پایان نامه عملکرد تحصیلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی انعطاف پذیری کنشی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی انعطاف پذیری کنشی فصل دوم پایان نامه انعطاف پذیری کنشی مبانی نظری انعطاف پذیری کنشی پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی پیشینه داخلی انعطاف پذیری کنشی پیشینه خارجی انعطاف پذیری کنشی پیشینه پژوهش انعطاف پذیری کنشی…

  • پاورپوینت موس و انواع آن

    پاورپوینت موس و انواع آن دانلود پاورپوینت موس موس و انواع موس کامپیوتر تحقیق راجب موس پاورپوینت موس کامپیوتر و انواع مختلف آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت موس و انواع آن جهت رشته کامپیوتر در قالب 22 اسلاید…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف ج فارسی اول ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف ج فارسی اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس نشانه ج به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت درباره سرویکس

    پاورپوینت درباره سرویکس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره سرویکس جهت رشته ی پزشکی در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اپیتلیوم غددی از یک لایه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند 57 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند 57 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ابعاد…

  • دانلود پایان نامه کامل و جامع اینورتر

    دانلود پایان نامه کامل و جامع اینورتر اینورترهای سه فاز اینوترهای تک فاز دسته بندی اینورترها دانلود پایان نامه اینورتر پایان نامه اینورتر رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه کامل و جامع اینورتر     مقدمه: همانطور که می…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد فرهنگ سازمانی 73 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد فرهنگ سازمانی 73 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فرهنگ سازمانی مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه داخلی و خارجی فرهنگ سازمانی پیشینه نظری فرهنگ سازمانی ادبیات نظری فرهنگ سازمانی چارچوب…

  • دانلود پاورپوینت نوشتن و دفاع یک پایان نامه

    دانلود پاورپوینت نوشتن و دفاع یک پایان نامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نوشتن و دفاع یک پایان نامه جهت رشته علوم پایه در 14 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آشنایی با آميزه های بازاریابی

    پاورپوینت آشنایی با آميزه های بازاریابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با آميزه های بازاریابی جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 15 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • انتخاب رله و اختصاص توان در شبکه های بیسیم به کمک تئوری بازی

    انتخاب رله و اختصاص توان در شبکه های بیسیم به کمک تئوری بازی کنترل توان نظریه بازی رله الکتریکی تخصیص توان شبکه بیسیم انتخاب رله در شبکه های بیسیم اختصاص توان در شبکه های بیسیم انتخاب رله و اختصاص توان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش فرهنگی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش فرهنگی 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش فرهنگی مبانی نظری هوش فرهنگی پیشینه تحقیق هوش فرهنگی پیشینه داخلی هوش فرهنگی پیشینه خارجی هوش فرهنگی پیشینه پژوهش هوش فرهنگی پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت مونتاژ مکانیکی

    دانلود پاورپوینت مونتاژ مکانیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مونتاژ مکانیکی جهت رشته مهندسی در 271 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اكثر كارخانجات ايران از درجه اتوماسيون نسبتاً…