ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند سبز
مبانی نظری ارزش ویژه برند
مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
دانلود ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری  رشته مدیریت

ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

مقدمه

امروزه سازگاری با محیط زیست برای ایجاد اهداف گسترده برای ذینفعان مختلف در اجتماع در اولویت قرار دارد و بصورت جدی با سلامت انسان در ارتباط است (Khandoker and Mahbubul, 2011). نگرانی در حال رشدی در مورد مباحث مرتبط با محیط زیست در سطح جهانی وجود دارد. آگاهی مصرف­کنندگان افزایش یافته است و آنان متوجه شده­اند که خریدشان می­تواند باعث آسیب جدی به تعادل محیط زیست در زمین شود (Rahbar, 2008). بنابراین اکثر شرکت­­ها مایل به پذیرش حفاظت زیست­محیطی به عنوان مسئولیت اجتماعی خودشان هستند (Chen, 2011). مسئولیت اجتماعی در تولید محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست برای شرکت­هایی اهمیت پیدا می­کند که به دنبال مزیت رقابتی در دنیای کسب و کار هستند (Wahid, Rahbar and Shyan, 2011). همچنین اخیراً توجه زیست­محیطی با در نظر گرفتن گرم شدن جهانی به سرعت به عنوان یک مفهوم کلی نشان داده می­­شود، بنابراین شرکت­­های دوراندیش به دنبال استفاده کردن از این فرصت سبز هستند (Lee, Chang and Chen, 2013).

در این زمینه، بازاریابی سبز توجه مشتری را نسبت به بعضی از صنایع همانند اطلاعات و الکترونیک مبذول می­دارد (Chen, 2008). با این وجود همه شرکت­­ها دارای توانایی­­های کافی جهت انجام فعالیت­­های بازاریابی سبز نمی­باشند. برای شرکت­­ها، بازاریابی سبز باید تمام جنبه­­های عناصر و مفاهیم بازاریابی معمول را دربر بگیرد (Chang and Chen, 2013).­ شرکت­­ها باید به دنبال به کارگیری فعالیت­های بازاریابی سبز جهت رسیدن به تمایز برندی برتر و به دست آوردن مزیت رقابتی و همچنین گسترش کیفیت درک شده زیست­محیطی و آگاهی برندی در بازار باشند. هر چقدر که محصولات سبز مشهورتر شوند، شرکت­های بازایابی سبز نیز از شهرت برخوردار خواهند شد.

بازاریابی سبز دربردارنده محصولات و خدمات ارتقایی و توسعه یافته­ای است که ارضاء کننده خواسته­­ها و نیازهای زیست­محیطی مشتریان بدون تأثیر زیان بخش بر محیط است. اگر شرکت­­ها مایل به عرضه کردن محصولات سبز باشند، فعالیت­های بازاریابی سبز برای آنها در تعیین چگونگی مقدار منفعت قابل کسب مهم است. بازاریابی سبز می­تواند تغییر دهنده­ی فعالیت­­های بازاریابی در بازار باشد و با توجه به ایجاد نیازهای مشتری برای محصولات سبز، تمایزی را به وجود آورد (Chen, Chang and Wu, 2012). در نتیجه، مشتریان علاقه­مند به خرید محصولات از شرکتی هستند که از نظر اجتماعی و محیطی مسئولیت­پذیر می­باشند (Chang and Chen, 2012). بدین ترتیب شركت­ها این فرصت را دارند كه عملكرد زیست­محیطی­شان را بهبود بخشند و از تقاضاهای جدید مربوط به بازار سبز منتفع شوند (عباسی، عنایتی و رهبری ، 1391، 36).

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

اعتبار برند، تصویر برند سبز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوّم : ادبیات تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت نحوه ارائه دارایی های جاری و بدهی های جاری

    پاورپوینت نحوه ارائه دارایی های جاری و بدهی های جاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نحوه ارائه دارایی های جاری و بدهی های جاری جهت رشته ی حسابداری در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • ارزیابی ارتباط پرخاشگری پدر و مادر و افسردگی فرزندان

    ارزیابی ارتباط پرخاشگری پدر و مادر و افسردگی فرزندان افسردگی پرخاشگری پرخاشگری والدین افسردگی كودكان افسردگی دانش آموزان ابتدایی رابطه بین پرخاشگری والدین و افسردگی كودكان ارزیابی ارتباط پرخاشگری پدر و مادر و افسردگی فرزندان بررسی رابطه بین پرخاشگری والدین…

  • پاورپوينت فصل پانزدهم علوم هشتم ابتدايی مبحث شکست نور

    پاورپوينت فصل پانزدهم علوم هشتم ابتدايی مبحث شکست نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل پانزدهم علوم هشتم ابتدايی مبحث شکست نور در قالب 5 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوينت فصل ششم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفرآب روی زمين

    پاورپوينت فصل ششم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفرآب روی زمين رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل ششم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفرآب روی زمين در قالب 57 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • بررسی عوامل و رویکردهای تاثیرگذار بر رضایت شغلی و پیامدهای مثبت و منفی آن

    بررسی عوامل و رویکردهای تاثیرگذار بر رضایت شغلی و پیامدهای مثبت و منفی آن عوامل موثر بر رضایت شغلی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان عوامل موثر بر رضایت شغلی در…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هوش اخلاقی مدیران

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هوش اخلاقی مدیران کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش اخلاقی پیشینه تحقیق هوش اخلاقی فصل دوم پایان نامه هوش اخلاقی مدیران مبانی نظری هوش اخلاقی مدیران پیشینه تحقیق هوش اخلاقی مدیران پیشینه داخلی…

  • دانلود پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی

    دانلود پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی پاورپوینت استانداردهای اماکن ورزشی پاورپوینت مطالعات اماکن ورزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx…

  • فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر

    فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر…

  • پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

    پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید:21 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی این فایل در زمینه " اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی" بوده…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعارضات

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعارضات کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعارضات مبانی نظری تعارضات پیشینه تحقیق تعارضات پیشینه داخلی تعارضات پیشینه خارجی تعارضات پیشینه پژوهش تعارضات پیشینه نظری تعارضات ادبیات نظری تعارضات چارچوب نظری تعارضات رفتن به…

  • پاورپوينت مدار های الکتریکی

    پاورپوينت مدار های الکتریکی پاورپوينت مدار های الکتریکی پاورپوينت در مورد مدار های الکتریکی دانلود پاورپوينت مدار های الکتریکی دانلود پاورپوينت در مورد مدار های الکتریکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مدار های الکتریکی جهت رشته مدیریت در قالب…

  • دانلود پاورپوینت مونتاژ مکانیکی

    دانلود پاورپوینت مونتاژ مکانیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مونتاژ مکانیکی جهت رشته مهندسی در 271 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اكثر كارخانجات ايران از درجه اتوماسيون نسبتاً…

  • پاورپوینت کتاب و درس مدیریت و اصول سرپرستی

    پاورپوینت کتاب و درس مدیریت و اصول سرپرستی پاورپوینت مدیریت و اصول سرپرستی سید جوادین پاورپوینت مدیریت اصول سرپرستی پاورپوینت اصول سرپرستی و مدیریت در سازمان پاورپوینت مبانی مدیریت و اصول سرپرستی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و…

  • پرسشنامه رابطه سبک های مدیریت و کارایی کارکنان

    پرسشنامه رابطه سبک های مدیریت و کارایی کارکنان پرسشنامه سبک های مدیریت پرسشنامه سبک مدیریت دانلود پرسشنامه سبک های مدیریت پرسشنامه سبک رهبری مدیران پرسشنامه سنجش کارایی کارکنان دانلود پرسشنامه کارایی کارکنان پرسشنامه کارایی سازمان پرسشنامه استاندارد کارایی کارکنان پرسشنامه…

  • پاورپوینت مسکن ها و ضد التهاب

    پاورپوینت مسکن ها و ضد التهاب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مسکن ها و ضد التهاب جهت رشته ی پزشکی در قالب 50 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودنظارتی 41 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودنظارتی 41 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودنظارتی مبانی نظری خودنظارتی پیشینه تحقیق خودنظارتی پیشینه داخلی خودنظارتی پیشینه خارجی خودنظارتی پیشینه پژوهش خودنظارتی پیشینه نظری خودنظارتی ادبیات نظری خودنظارتی چارچوب نظری خودنظارتی…

  • دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی SF-36 ویرایش دوم 

    دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی SF-36 ویرایش دوم  کلمات کلیدی : پرسشنامه کیفیت زندگی پرسشنامه کیفیت زندگی SF-36 دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی sf 36 تفسیر پرسشنامه کیفیت زندگی sf-36 روایی و پایایی پرسشنامه کیفیت زندگی sf 36 نحوه نمره گذاری پرسشنامه…

  • مدل ها و مولفه های کارآفرینی سازمانی با تاکید بر موانع آن

    مدل ها و مولفه های کارآفرینی سازمانی با تاکید بر موانع آن مدل های کارآفرینی سازمانی انواع مدل های کارآفرینی سازمانی مولفه های کارآفرینی سازمانی مولفه های موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی در ایران ویژگی های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی های تحلیل تکنیکال 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی های تحلیل تکنیکال 62 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استراتژی های تحلیل تکنیکال مبانی نظری استراتژی های تحلیل تکنیکال پیشینه تحقیق استراتژی های تحلیل تکنیکال پیشینه داخلی استراتژی های تحلیل تکنیکال…

  • شیوه های شناخت حقانیت حجاب و بطلان لاقیدی و بدحجابی

    شیوه های شناخت حقانیت حجاب و بطلان لاقیدی و بدحجابی حقانیت حجاب شیوه های شناخت حقانیت حجاب شیوه های شناخت بطلان بدحجابی دانلود تحقیق حقانیت حجاب دانلود تحقیق بدحجابی دانلود تحقیق حجاب دانلود تحقیق شیوه های شناخت حقانیت حجاب دانلود…

  • بررسی و سنجش اهمیت حاکمیت شرکتی بر توسعه بازار سرمایه

    بررسی و سنجش اهمیت حاکمیت شرکتی بر توسعه بازار سرمایه توسعه و گسترش بازار سرمایه پایان نامه توسعه بازار سرمایه پایان نامه حاکمیت شرکتی چارچوب نظری حاکمیت شرکتی حاکمیت شرکتی در ایران حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی شرکت ها حاکمیت…

  • قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران همسو با قانون نمونه داوری آنسیترال

    قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران همسو با قانون نمونه داوری آنسیترال داوری تجاری داوری تجاری بین‌المللی قانون داوری تجاری بین‌المللی قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران قانون نمونه داوری آنسیترال مقاله قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران مقاله قانون نمونه داوری آنسیترال…

  • دانلود پاورپوینت مکمل غذایی اسپرولینا

    دانلود پاورپوینت مکمل غذایی اسپرولینا پاورپوینت مکمل غذایی اسپرولینا پاورپوینت مکمل های غذایی دانلود پاورپوینت مکمل های غذایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مکمل غذایی اسپرولینا جهت رشته کشاورزی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی

    پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی پاورپوینت آموزش حسابداری عملیاتی پاورپوینت دوره آموزشی حسابرسی عملیاتی پاورپوینت حسابرسی عملیاتی pdf پاورپوینت حسابرسی عملیاتی و عملکرد پاورپوینت حسابرسی عملیاتی ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی جهت رشته حسابداری در قالب 62…

  • بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت الکترونیک

    بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت الکترونیک اصول حقوقی حاکم بر تجارت الکترونیک اصول حاکم بر حقوق تجارت الکترونیک تجارت الكترونیك در تجارت بین الملل تجارت الكترونیك در حقوق بین الملل تجارت الكترونیك در حقوق در…

  • دانلود تحقیق در مورد آشنایی با مهارت های خودآگاهی و حل مساله docx

    دانلود تحقیق در مورد آشنایی با مهارت های خودآگاهی و حل مساله docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی آشنایی با مهارت های خودآگاهی و حل مساله با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل…

  • پاورپوینت علایم و نشانه ای DSM IV و بررسی ملاک های تشخیصی

    پاورپوینت علایم و نشانه ای DSM IV و بررسی ملاک های تشخیصی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علایم و نشانه ای DSM IV و بررسی ملاک های تشخیصی جهت رشته روانشناسی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx…

  • دانلود پاورپوینت نیم نگاهی بر مدیریت تغییر و نوآوری

    دانلود پاورپوینت نیم نگاهی بر مدیریت تغییر و نوآوری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نیم نگاهی بر مدیریت تغییر و نوآوری جهت رشته مدیریت در 35  اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی

    پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عوامل موثر در ارزیابی عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت…

  • عوامل پیدایش و تشدید سکونتگاه های غیررسمی و ارائه راهکارهای ساماندهی و توانمندسازی آنها

    عوامل پیدایش و تشدید سکونتگاه های غیررسمی و ارائه راهکارهای ساماندهی و توانمندسازی آنها کلمات کلیدی : پایان نامه اسکان غیر رسمی علل ایجاد اسکان غیر رسمی ساماندهی اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاههای غیررسمی ویژگیهای سکونتگاههای غیررسمی اسکان غیر…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نقدشوندگی بازار

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نقدشوندگی بازار کلمات کلیدی : مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی مبانی نظری نقدشوندگی بازار پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار پیشینه داخلی نقدشوندگی بازار پیشینه خارجی نقدشوندگی بازار پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار پیشینه نظری…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری فشارهای عصبی سازمانی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری فشارهای عصبی سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فشارهای عصبی سازمانی مبانی نظری فشارهای عصبی سازمانی پیشینه تحقیق فشارهای عصبی سازمانی پیشینه داخلی فشارهای عصبی سازمانی پیشینه خارجی فشارهای عصبی سازمانی پیشینه…

  • پاورپوینت آشنایی با مناطق حفاظت شده استان لرستان

    پاورپوینت آشنایی با مناطق حفاظت شده استان لرستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مناطق حفاظت شده استان لرستان جهت رشته محیط زیست در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوش فرهنگی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوش فرهنگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش فرهنگی مبانی نظری هوش فرهنگی پیشینه تحقیق هوش فرهنگی پیشینه داخلی هوش فرهنگی پیشینه خارجی هوش فرهنگی پیشینه پژوهش هوش فرهنگی پیشینه نظری…

  • خصوصیات و ویژگی های جرم قاچاق انسان به لحاظ سازمان یافتگی و فراملی بودن آن

    خصوصیات و ویژگی های جرم قاچاق انسان به لحاظ سازمان یافتگی و فراملی بودن آن قاچاق انسان در قانون مجازات اسلامی تحقیق در مورد قاچاق قاچاق انسان در حقوق بین الملل پایان نامه قاچاق انسان ویژگی های جرم قاچاق انسان…