آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و تاثیرات آن

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و تاثیرات آن

تحولات تبلیغات در ایران
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی
تبلیغات تلویزیونی
تبلیغات بازرگانی تلویزیونی
تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران
بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی
دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت رسانه

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و تاثیرات آن

 

 

 

چکیده

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات تلویزیونی

تحولات تبلیغات در ایران

اثربخشی تبلیغات تلویزیونی

آسیب شناسی تبلیغات تلویزیونی

 

 

 

مقدمه:

در كشور ما اثرگذارترین رسانه بر مردم كدام است؟یا بعبارتی دیگر؛ مردم كشور ما بیشتر از كدام رسانه ارتباط جمعی تأثیر می‌پذیرند؟شاید در بدو امر جواب بسیاری از مردم عادی و یا حتی كارشناسان ارتباطات به سؤالات فوق؛ تلویزیون باشد.تلویزیون رسانه‌ای با پوشش گسترده و مخاطبان زیاد است اما آیا براستی با ظهور و شكل‌گیری رسانه‌های جدید ارتباطی مانند؛ اینترنت و ماهواره و ابزارهای نوین ارتباطی مانند؛ SMS و بیلبورد، همچنان رسانه تلویزیون همانند سال‌های قبل دارای اثرگذاری زیاد است؟!و آیا مطبوعات با توجه به توسعه چشمگیرشان از ابعاد محتوا و كیفیت و رشد جمعیت شهرنشینی و طبقه با سواد جامعه كه به تبع آن میزان روزنامه خوانان را افزایش می‌دهد، همچنان در تقابل با رسانه تلویزیون شكست خورده و ضعیفند؟!

مگر نه اینكه امروزه استفاده از اینترنت، ماهواره و مطبوعات و دیگر ابزار نوین ارتباطی به ارزانی ممكن است و دیگر نمی‌توان گفت و نباید اذعان كرد كه تلویزیون به لحاظ استفاده ارزان‌ترین رسانه كشور است!

 

مزیت ارزانی تلویزیون دیگر ارزش گذشته خود را از دست داده است. مطبوعات با ارتقای كیفیت و محتوای خود مشتریان تبلیغاتی بزرگی را جذب نموده و از این طریق قیمت فروش خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای كاسته‌اند.دستیابی به اینترنت امروزه در هر كافی‌نت، كتابخانه و فرهنگسرایی ممكن است و شهروندان در صورت علاقه به استفاده از اینترنت در منزل مسكونی و محل كار خود تنها باید همانند خرید دستگاه تلویزیون هزینه اولیه خرید رایانه را بپردازند و پس از آن به راحتی به اینترنت راه یابند. پیشرفته‌ترین نوع و مدل ماهواره نیز با قیمت نازل البته با كارآیی بالا در دسترس شهروندان قرار دارد.پس خواسته یا ناخواسته باید به تلویزیون بعنوان اثرگذارترین رسانه كشور با دیده شك و تردید نگریست. توجه‌به‌این‌موضوع‌نیزبرای‌این‌تحقیق مفید خواهد بود كه اگر بدانیم سیاستهای نادرست اعمال شده در تلویزیون طی چند ساله اخیر سبب رویگردانی عده زیادی از رسانه ملی شده است، واقعیتی كه انكار آن ناممكن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

فصل اول :مقدمات 6

مقدمه 6

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 11

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 12

 

فصل دوم:تبلیغات تلویزنی و تحولات آن 12

مقدمه 12

تعاریف بازاریابی : 13

خدمات و خدمات بانكی 17

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 18

1- ناملموس بودن (intangibility): 18

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 19

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 20

4- ناپیوستگی (inconsistency): 20

5- مسئولیت امانتداری : 21

6- جریان دو طرفه اطلاعات 22

تبلیغات 32

تعاریف تبلیغات: 33

بودجه تبلیغات: 45

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 49

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 49

ارزیابی : 49

تكنیك كریسپ: 58

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 59

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 62

شركتهای تبلیغاتی: 63

مصرف كننده و عموم مردم 67

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 71

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 71

خصوصیات تلویزیون 73

اخبار و امور عمومی 77

ارزشهای اجتماعی 77

مقدمه مطالعات انتقادی 96

تلویزیون و مذهب 98

تصویر محوری در برابر كلام محوری 99

تلویزیون و خانواده در ایران 101

به سوی یك تركیب 107

نتایج 111

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 112

اثرهای تجربه مصنوعی: 120

اثرهای خشونت تلویزیونی: 120

الگوی اثرهای قدرتمند: 123

 

بخش اول: ارتباط 124

الف- تعاریف – نظریه ها: 124

ب- ارتباط جمعی : 128

(برلو) اجزای ارتباطی خود را بدین شرح توضیح می دهد: 136

1- منبع- رمزگذار: 136

ب) نگرشها: 137

ج) سطح دانش: 137

د) موقعیت منبع در یك سیستم اجتماعی و فرهنگی: 137

گیرنده – رمزخوان: 138

3- پیام: 139

كانال: 139

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 147

 

بخش دوم:مخاطب 148

الف – تعاریف – نظریه ها 148

برای تهیه كنندگان و فرستندگان پیام ارتباطی، پذیرش دیدگاه جامعه انبوه، حداقل سه معنی را به همراه دارد: 153

طبقه بندی (مك كوایل)، می باشد كه ابعاد زیر را در بر می گیرد: 157

ویژگی های مربوط به مخاطبان را به هشت بخش زیر تقسیم می كنند: 160

ج- دسته بندی مخاطبان: 173

 

بخش سوم:مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 179

(وبستر) سه جریان متفاوت را برای مخاطبان تلویزیونی مطرح می كند كه در جذب و حفظ مخاطبان تأثیر بسزایی دارد: 189

 

بخش چهارم:اقناع و متقاعدسازی مخاطب 191

منابع : 215

 

  • بررسی اثربخشی سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانکها

    بررسی اثربخشی سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانکها استقرار مدیریت دانش در بانک پایان نامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش پایان نامه تاثیر سرمایه اجتماعی…

  • پاورپوينت کیفیت در مدیریت و اصول دیمینگ

    پاورپوينت کیفیت در مدیریت و اصول دیمینگ دانلود پاورپوينت چرا کیفیت در مدیریت دانلود پاورپوينت درمورد چرا کیفیت در مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت چرا کیفیت در مدیریت جهت رشته مدیریت در قالب 12 اسلايد و با فرمت…

  • پاورپوینت نقش ارتباط خانوادگی در كاهش اختلالات رفتاری

    پاورپوینت نقش ارتباط خانوادگی در كاهش اختلالات رفتاری پاورپوینت اختلالات رفتاری پاورپوینت عوامل اختلالات رفتاری پاورپوینت كاهش اختلالات رفتاری پاورپوینت علل بروز اختلالات رفتاری پاورپوینت نقش ارتباط خانوادگی پاورپوینت ارتباط خانوادگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نگاهی کوتاه به…

  • منابع بین المللی و داخلی حقوق مالکیت فکری

    منابع بین المللی و داخلی حقوق مالکیت فکری حقوق مالکیت فکری پایان نامه حقوق مالکیت فکری منابع بین المللی حقوق مالکیت فکری منابع داخلی حقوق مالکیت فکری کنوانسیون ها و مقررات بین المللی حقوق مالکیت فکری منابع حقوق مالکیت فکری…

  • پاورپوینت درمان های استنباط گرا ، درمان راه حل مدار و داستان درمانی اينسوكيم برگ

    پاورپوینت درمان های استنباط گرا ، درمان راه حل مدار و داستان درمانی اينسوكيم برگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان های استنباط گرا ، درمان راه حل مدار و داستان درمانی اينسوكيم برگ جهت رشته ی روان شناسی…

  • مبانی نظری تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی

    مبانی نظری تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی سنجش نگرش اینترنتی مدل سنجش نگرش اینترنتی سنجش نگرش اینترنتی دانشجویان مبانی نظری نگرش دانشجویان نسبت به اینترنت سنجش نگرش افراد نسبت به اینترنت اضطراب…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تبلیغات شفاهی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تبلیغات شفاهی فصل دوم پایان نامه تبلیغات شفاهی مبانی نظری تبلیغات شفاهی پیشینه تحقیق تبلیغات شفاهی پیشینه داخلی تبلیغات شفاهی پیشینه خارجی تبلیغات شفاهی پیشینه پژوهش تبلیغات شفاهی پیشینه نظری تبلیغات شفاهی ادبیات…

  • عناصر تشکیل دهنده جرم قاچاق انسان

    عناصر تشکیل دهنده جرم قاچاق انسان تحقیق قاچاق پایان نامه قاچاق عناصر تشکیل دهنده قاچاق عناصر تشکیل دهنده بزه قاچاق انسان روشهای مختلف ارتکاب جرم قاچاق انسان عوامل موثر قاچاق اعمال در حکم قاچاق انسان رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پرسشنامه ارزیابی علل موثر بر وفاداری مشتریان صنعت هواپیمایی

    پرسشنامه ارزیابی علل موثر بر وفاداری مشتریان صنعت هواپیمایی پرسشنامه وفاداری مشتری پرسشنامه علل موثر بر وفاداری مشتری پرسشنامه وفاداری مشتریان هواپیما دانلود پرسشنامه وفاداری مشتریان هواپیما پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتریان هواپیما پرسشنامه علل موثر بر وفاداری مشتری صنعت هواپیمایی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خلاقیت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خلاقیت کلمات کلیدی : مبانی نظری خلاقیت پیشینه تحقیق خلاقیت پیشینه خارجی خلاقیت پیشینه داخلی خلاقیت پیشینه تاریخی خلاقیت پیشینه تحقیق درباره خلاقیت تاریخچه خلاقیت در ایران پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت پیشینه نظری خلاقیت…

  • پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو 27 اسلاید

    پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو 27 اسلاید پاورپوینت سازه موزه گوگنهایم بیلبائو پاورپوینت موزه گوگنهایم اسپانیا فرانک گری موزه گوگنهایم بیلبائو ppt پاورپوینت پلان موزه گوگنهایم فرانک گری پاورپوینت ریز فضاهای موزه گوگنهایم بیلبائو پاورپوینت موزه رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت تصاویر دفتر کار گوگل

    پاورپوینت تصاویر دفتر کار گوگل پاورپوینت گوگل پاورپوینت دفتر کار گوگل پاورپوینت درمورد گوگل پاورپوینت دفتر گوگل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تصاویر دفتر کار گوگل جهت رشته کامپیوتر در قالب 16 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی طلاق

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی طلاق کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه طلاق مبانی نظری طلاق پیشینه تحقیق طلاق پیشینه داخلی طلاق پیشینه خارجی طلاق پیشینه پژوهش طلاق پیشینه نظری طلاق ادبیات نظری طلاق چارچوب نظری طلاق پیشینه طلاق…

  • پاورپوینت مهارت های تفکر

    پاورپوینت مهارت های تفکر پاورپوینت مهارت تفکر پاورپوینت مهارت فکر کردن پاورپوینت انواع تفکر پاورپوینت درباره مهارت های تفکر پاورپوینت درمورد مهارت های تفکر پاورپوینت رویکرد هایی درباره تفکر پاورپوینت مفاهیم در تفکر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت…

  • پاورپوینت درباره معرفی سنسورها

    پاورپوینت درباره معرفی سنسورها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره معرفی سنسور ها  جهت رشته ی مهندسی در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فرکانس سوئيچينگ:…

  • پاورپوینت آثار معماری پست مدرن

    پاورپوینت آثار معماری پست مدرن پاورپوینت معماری پست مدرن پاورپوینت در مورد معماری پست مدرن پاورپوینت تفاوت سبک مدرن و پست مدرن پاورپوینت خلاصه معماری پست مدرن پاورپوینت طراحی نمای پست مدرن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آثار معماری…

  • پاورپوینت فصل اول ریاضی نهم مبحث مجموعه های برابر و نمایش آنها

    پاورپوینت فصل اول ریاضی نهم مبحث مجموعه های برابر و نمایش آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث مجموعه های برابر و نمایش آنها در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت اقلیم شناسی اب و هوای ایران

    دانلود پاورپوینت اقلیم شناسی اب و هوای ایران پاورپوینت اقلیم شناسی پاورپوینت آب و هوای پاورپوینت آب و هوای ایران پاورپوینت اقلیم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقلیم شناسی اب و هوای ایران در قالب 208 اسلاید و با…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ادبیات نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری فصل…

  • ماهیت خودپنداره تحصیلی و نقش آن در پیشرفت تحصیلی

    ماهیت خودپنداره تحصیلی و نقش آن در پیشرفت تحصیلی کلمات کلیدی : تعریف خودپنداره تحصیلی خودپنداره تحصیلی دانش اموزان اهمیت خودپنداره تحصیلی خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان مقایسه خودپنداره تحصیلی نقش اسناد در خود پنداره تحصيلي تحقیق پایان نامه خودپنداره…

  • سبک ها و مولفه های ابراز وجود

    سبک ها و مولفه های ابراز وجود کلمات کلیدی : ابراز وجود تعریف نظری ابراز وجود تعریف عملیاتی ابراز وجود ابراز وجود در روانشناسی سبک های ابراز وجود مولفه های ابراز وجود تحقیق کامل در مورد ابراز وجود رفتن به…

  • بررسی کارآیی عملکرد سازمانهای جهاد کشاورزی با استفاده از DEA

    بررسی کارآیی عملکرد سازمانهای جهاد کشاورزی با استفاده از DEA کارآیی عملکرد ارزیابی عملكرد تحلیل پوشش داده‌ها کارآیی عملکرد سازمانها کارآیی عملکرد سازمانهای جهاد کشاورزی بررسی کارآیی عملکرد سازمانهای جهاد کشاورزی با استفاده از DEA بررسی کارآیی عملکرد سازمانها با…

  • کدهای اخلاق در پژوهش

    کدهای اخلاق در پژوهش اخلاق در پژوهش کدهای اخلاق در پژوهش مقاله اخلاق در پژوهش اهمیت اخلاق در پژوهش سایت اخلاق پزشکی اخلاق در پژوهش pdf کد اخلاق مقاله ملاحظات اخلاقی در انجام پژوهش کاربرد اخلاق در پژوهش چیست تاریخچه…

  • دانلود پایان نامه محاسبات ابری doc

    دانلود پایان نامه محاسبات ابری doc کلمات کلیدی : پایان نامه رایانش ابری doc پایان نامه رایانش ابری کارشناسی ارشد پایان نامه محاسبات ابری دانلود پایان نامه رایانش ابری پایان نامه امنیت رایانش ابری پایان نامه امنیت در رایانش ابری…

  • پروژه و پایان نامه مهندسی عمران با عنوان تزریق با فشار بالا (جت گروتینگ (Jet Grouting))

    پروژه و پایان نامه مهندسی عمران با عنوان تزریق با فشار بالا (جت گروتینگ (Jet Grouting)) تزریق با فشار بالا جت گروتینگ تزریق در خاک دانلود پایان نامه اصلاح خاک با تزریق دانلود پایان نامه بهسازی خاک با تزریق روشهای…

  • پرسشنامه استاندارد رغبت سنج شغلی جان هالند با روایی و پایایی

    پرسشنامه استاندارد رغبت سنج شغلی جان هالند با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه رغبت شغلی پرسشنامه رغبت شغلی هالند پرسشنامه رغبت سنج شغلی هالند پرسشنامه رغبت سنجی شغلی پرسشنامه رغبت سنج تحصیلی شغلی هالند پرسشنامه رغبت سنج شغلی…

  • پاورپوینت کتاب مديريت و طرز اجراي مسابقات تأليف دكتر هاشم كوزه چيان

    پاورپوینت کتاب مديريت و طرز اجراي مسابقات تأليف دكتر هاشم كوزه چيان کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت کتاب مديريت و طرز اجراي مسابقات تاليف دكتر هاشم كوزه چيان دانلود کتاب مديريت و طرز اجراي مسابقات تاليف دكتر هاشم كوزه چيان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین مبانی نظری زنجیره تامین دانلود مبانی نظری زنجیره تامین دانلود پیشینه تحقیق زنجیره تامین پیشینه تحقیق زنجیره تامین ادبیات نظری زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه زنجیره تامین مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوينت کاربرد اصل مومنتوم در جریان کانال های باز

    پاورپوينت کاربرد اصل مومنتوم در جریان کانال های باز پاورپوينت کاربرد اصل مومنتوم پاورپوينت در مورد کاربرد اصل مومنتوم پاورپوينت کاربرد اصل مومنتوم در جریان کانال های باز دانلود پاورپوينت کاربرد اصل مومنتوم در جریان کانال های باز پاورپوينت در…

  • دانلود پاورپوینت تهویه صنعتی

    دانلود پاورپوینت تهویه صنعتی پاورپوینت انواع تهویه صنعتی پاورپوینت تهویه ترقیقی پاورپوینت موضعی پاورپوینت سیستم تهویه صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تهویه صنعتی در قالب 66 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت جزوه مباحث جاري در حسابداري

    پاورپوینت جزوه مباحث جاري در حسابداري پاورپوینت مباحث جاری در حسابداری جمشید اسکندری pdf پاورپوینت اموزش مباحث جاری در حسابداری پاورپوینت دانلود جزوه مباحث جاری در حسابداری دانشگاه آزاد پاورپوینت دانلود رایگان مباحث جاری در حسابداری جمشید اسکندری رفتن به…

  • پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی

    پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی تحقیق اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی مقاله اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی تعریف ارزشیابی مقایسه اندازه گیری، آزمون،…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی در دانشجویان 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی در دانشجویان 58 صفحه فصل دوم پایان نامه سازگاری تحصیلی در دانشجویان مبانی نظری سازگاری تحصیلی در دانشجویان پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی در دانشجویان پیشینه پژوهش سازگاری تحصیلی در دانشجویان چارچوب نظری سازگاری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری روستایی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری روستایی کلمات کلیدی : مبانی نظری گردشگری روستایی ادبیات نظری گردشگری روستایی فصل دوم پایان نامه گردشگری روستایی دانلود مبانی نظری گردشگری روستایی پیشینه گردشگری روستایی پیشینه تحقیق گردشگری روستایی پیشینه داخلی گردشگری روستایی…

  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش 20 صفحه

    فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش 20 صفحه مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه داخلی مدیریت دانش پیشینه خارجی مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش پیشینه نظری مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش چارچوب نظری مدیریت دانش…